delichris Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 15 uur geleden zei Kyrill: Dat vind ik eerder compliment voor Marco. Benzema heeft ie veel langere carriere en draagt Real in feite sinds CR weg is... Kan je niet vergelijken. Marco moest zijn carriere vroegtijdig stoppen vanwege zijn enkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Kan je niet vergelijken, andere generatie. Zelfde als Messi & Maradona of Cruijff & Robben. Andere trainingsbeleid (geen sigaret voor de wedstrijd), nu heb je betere accommodaties en zelfs tactieken. De bal is in het hedendaagse voetbal ook ronder en het gras kietelt niet onder je oksels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 33 minuten geleden zei La Pulga: Kan je niet vergelijken, andere generatie. Zelfde als Messi & Maradona of Cruijff & Robben. Andere trainingsbeleid (geen sigaret voor de wedstrijd), nu heb je betere accommodaties en zelfs tactieken. De bal is in het hedendaagse voetbal ook ronder en het gras kietelt niet onder je oksels. Tenzij je ergens in een kelderklasse speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 15 minuten geleden zei delichris: Tenzij je ergens in een kelderklasse speelt Haha ja dat ook nog meegemaakt, af en toe lijkt het alsof Team Rocket is langsgekomen en gewoon een kuil voor je heeft gegraven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Rondo is trouwens echt het enige voetbalprogramma wat hun zendtijd verdiend. Vandaag waren ze alle 5 echt goed om naar te luisteren. Voor wie het niet gezien heeft, morgen komt volgens mij de uitzending online op YouTube. Aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Wat is er goed aan dan? Beetje open deuren intrappen met Ronald de Boer, Van Halst en Gullit. Zit één van de slechtste analisten in de naam van Van Basten er ook nog eens. Gek genoeg vind ik Mulder dan vaak nog één van de meer realistische. Stelt alleen vooral vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 9 uur geleden zei Socrates: Wat is er goed aan dan? Beetje open deuren intrappen met Ronald de Boer, Van Halst en Gullit. Zit één van de slechtste analisten in de naam van Van Basten er ook nog eens. Gek genoeg vind ik Mulder dan vaak nog één van de meer realistische. Stelt alleen vooral vragen. Inhoudelijk is het lang niet altijd je van het, maar dat is geen enkele talkshow in Nederland. Ik vind het in ieder geval stukken beter te pruimen dan Studio Voetbal. Die uitzendingen verzanden negen van de tien keer in een wedstrijdje verpissen met suffe one-liners, met Afellay voorop, die met zijn arrogante kop even doodleuk de TD van Ajax ongefundeerd neersabelt. Je merkt ook gewoon aan alles dat die gasten totaal niet goed voorbereid zijn. Niet dat dat bij Rondo wel het geval is, maar daar zetten ze dan in ieder geval nog wat gasten met charisma neer. En door host Wytze wordt in ieder geval een fijne sfeer neergezet, waardoor het lekker wegluistert. Je zag het gisteren ook aan Van der Vaart, die eens bij Rondo zat. Is daar een totaal ander persoon dan bij Studio Voetbal. De eerste 20 minuten van de uitzending gisteren werden aan Cruijff besteed. Wel een mooi eerbetoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Van der Vaart? Dus dan neem je de slechtste analist van Studio Voetbal er ook nog bij? Nja, ieder z'n voorkeuren natuurlijk, maar ik vind het beide van hetzelfde niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Van der Vaart? Dus dan neem je de slechtste analist van Studio Voetbal er ook nog bij? Nja, ieder z'n voorkeuren natuurlijk, maar ik vind het beide van hetzelfde niveau. Mja, ik ben ook geen fan van hem, maar hij liep gisteren in ieder geval een heel pak minder misplaatst betweterig te doen dan bij Studio Voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Betweterig maakt mij niet zo uit, vind hem vooral een domme lul. Nul inzicht ook. Dan moet je geen analist zijn. Van Basten idem dito. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Mee eens. Al heb ik Van Basten om de een of andere reden toch iets hoger zitten nog. Sowieso zijn er maar weinig analisten waar ik met plezier naar luister. Ik kan altijd wel genieten van de combinatie Pascal Kamperman - Hans Kraaij op de vrijdagavond. Vind het enthousiasme van Kraaij over KKD-spelers altijd wel aanstekelijk. Niet maar voor de makkelijke weg kiezen door spelers blind af te fakkelen maar juist de positieve kanten benaderen. Wel jammer dat die zielloze Toine van Peperstraten nu het vaak op vrijdagavond presenteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Ik vind Marciano Vink wel een verademing. Perez is oké. Dan ben je er ook wel. Pietertje Zwart inhoudelijk, al heeft die er goed aan gedaan om te blijven schrijven en niet te veel op tv te verschijnen. Beetje lullig misschien, maar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Vink als het gaat om de wedstrijd analyse, heb nou niet het idee dat hij altijd weet waarover hij praat als hij niet net de wedstrijd heeft gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 (bewerkt) Dat heeft vrijwel iedereen in die praatprogramma's (en hier op z'n tijd ook overigens). Stellig praten over spelers of clubs die je merkbaar niet of nauwelijks hebt gezien. Vink vind ik inderdaad tijdens en na de wedstrijd wel iemand die toont over enig inzicht te beschikken en die redelijk een wedstrijd kan analyseren. Zie hem overigens ook nauwelijks op andere momenten. 26 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 https://www.youtube.com/watch?v=E2Kuw-fOdkI&ab_channel=ZiggoSport Voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Ik keek het niet meer maar toch wel jammer dat VI vandaag stopt omdat Johan Derksen iets opbiecht van 50 jaar geleden. De meningen zullen hier er wel weer over zijn verdeeld dus ik laat het er bij jammer te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Ik vind het ook balen. Keek of luisterde het altijd in de ochtend even terug. Lekker hersenloos vermaak en hou juist wel van keiharde humor die soms net over het randje gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Een van de weinige programma's die ik nog keek op de gewone tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 (bewerkt) Eeuwig zonde dat een dergelijk programma in zo'n setting misschien zo ten einde komt. Een gouden combinatie tussen Derksen, Genee en vd Gijp. Ongeacht wat je van ze vind, was het voor mij ontzettende smakelijke televisie waar ik al die jaren met veel plezier naar gekeken heb. edit: definitief klaar dus voor VI Vandaag 29 april 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Jammer idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Mooi toch, Dirk Kuyt zijn eerste en enige zin gaat alweer over zichzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Derksen dus weer terug bij Vandaag Inside, komende maandag eerste aflevering. Zal wel weer wat goede kijkcijfers opleveren en daarna doen ze alsof er niets aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Tsjonge jonge, wat een dwazen zijn het toch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Derksen, wat een grap. Kind: 'Ik speel nooit meer met hem!' Ouder: je krijgt geen zakgeld of ijsje als je niet meer vriendjes wilt zijn.' Kind: 'Ik ga morgen bij hem spelen.' En dat elke maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Dan kom je ook echt geloofwaardig over. Eerst zeggen dat je kapt en nu weer terug op tv. Dit is in ieder geval wel beter dan dat Chateau Meiland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten