Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Kyrill:

Dat vind ik eerder compliment voor Marco. Benzema heeft ie veel langere carriere en draagt Real in feite sinds CR weg is...

Kan je niet vergelijken. Marco moest zijn carriere vroegtijdig stoppen vanwege zijn enkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je niet vergelijken, andere generatie. Zelfde als Messi & Maradona of Cruijff & Robben. Andere trainingsbeleid (geen sigaret voor de wedstrijd), nu heb je betere accommodaties en zelfs tactieken. De bal is in het hedendaagse voetbal ook ronder en het gras kietelt niet onder je oksels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei La Pulga:

Kan je niet vergelijken, andere generatie. Zelfde als Messi & Maradona of Cruijff & Robben. Andere trainingsbeleid (geen sigaret voor de wedstrijd), nu heb je betere accommodaties en zelfs tactieken. De bal is in het hedendaagse voetbal ook ronder en het gras kietelt niet onder je oksels.

Tenzij je ergens in een kelderklasse speelt :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Socrates:

Wat is er goed aan dan? Beetje open deuren intrappen met Ronald de Boer, Van Halst en Gullit. Zit één van de slechtste analisten in de naam van Van Basten er ook nog eens.

Gek genoeg vind ik Mulder dan vaak nog één van de meer realistische. Stelt alleen vooral vragen.

Inhoudelijk is het lang niet altijd je van het, maar dat is geen enkele talkshow in Nederland. Ik vind het in ieder geval stukken beter te pruimen dan Studio Voetbal. Die uitzendingen verzanden negen van de tien keer in een wedstrijdje verpissen met suffe one-liners, met Afellay voorop, die met zijn arrogante kop even doodleuk de TD van Ajax ongefundeerd neersabelt. Je merkt ook gewoon aan alles dat die gasten totaal niet goed voorbereid zijn. Niet dat dat bij Rondo wel het geval is, maar daar zetten ze dan in ieder geval nog wat gasten met charisma neer. En door host Wytze wordt in ieder geval een fijne sfeer neergezet, waardoor het lekker wegluistert. Je zag het gisteren ook aan Van der Vaart, die eens bij Rondo zat. Is daar een totaal ander persoon dan bij Studio Voetbal. 

De eerste 20 minuten van de uitzending gisteren werden aan Cruijff besteed. Wel een mooi eerbetoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Van der Vaart? Dus dan neem je de slechtste analist van Studio Voetbal er ook nog bij?

Nja, ieder z'n voorkeuren natuurlijk, maar ik vind het beide van hetzelfde niveau. 

Mja, ik ben ook geen fan van hem, maar hij liep gisteren in ieder geval een heel pak minder misplaatst betweterig te doen dan bij Studio Voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens. Al heb ik Van Basten om de een of andere reden toch iets hoger zitten nog. Sowieso zijn er maar weinig analisten waar ik met plezier naar luister. 

Ik kan altijd wel genieten van de combinatie Pascal Kamperman - Hans Kraaij op de vrijdagavond. Vind het enthousiasme van Kraaij over KKD-spelers altijd wel aanstekelijk. Niet maar voor de makkelijke weg kiezen door spelers blind af te fakkelen maar juist de positieve kanten benaderen. Wel jammer dat die zielloze Toine van Peperstraten nu het vaak op vrijdagavond presenteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heeft vrijwel iedereen in die praatprogramma's (en hier op z'n tijd ook overigens). Stellig praten over spelers of clubs die je merkbaar niet of nauwelijks hebt gezien. Vink vind ik inderdaad tijdens en na de wedstrijd wel iemand die toont over enig inzicht te beschikken en die redelijk een wedstrijd kan analyseren. 

Zie hem overigens ook nauwelijks op andere momenten.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeuwig zonde dat een dergelijk programma in zo'n setting misschien zo ten einde komt. Een gouden combinatie tussen Derksen, Genee en vd Gijp. Ongeacht wat je van ze vind, was het voor mij ontzettende smakelijke televisie waar ik al die jaren met veel plezier naar gekeken heb.

edit: definitief klaar dus voor VI Vandaag

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Derksen, wat een grap.

Kind: 'Ik speel nooit meer met hem!' 

Ouder: je krijgt geen zakgeld of ijsje als je niet meer vriendjes wilt zijn.'

Kind: 'Ik ga morgen bij hem spelen.'

En dat elke maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites