Sophomore Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Blijft 2 uur toch? Huh wat vreemd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 september 2018 Share Geplaatst 17 september 2018 Huh wat vreemd zeg. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 september 2018 Share Geplaatst 17 september 2018 Waarom? Omdat de heren klaagde dat de show te lang was. Vervolgens zijn ze terug naar anderhalf uur gegaan, waar ze tevreden over waren. Nu gaan ze weer naar twee uur met minder reclame, waardoor je opeens een veel langere 'zuivere zendtijd' krijgt dan de oorspronkelijke twee uur met vier reclame blokken. Dan bereik je dus het tegenovergestelde van de oorspronkelijke klachten van de heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 17 september 2018 Share Geplaatst 17 september 2018 Omdat de heren klaagde dat de show te lang was. Vervolgens zijn ze terug naar anderhalf uur gegaan, waar ze tevreden over waren. Nu gaan ze weer naar twee uur met minder reclame, waardoor je opeens een veel langere 'zuivere zendtijd' krijgt dan de oorspronkelijke twee uur met vier reclame blokken. Dan bereik je dus het tegenovergestelde van de oorspronkelijke klachten van de heren. Ze waren een paar afleveringen naar 1,5 uur gegaan gezien het interlandweek was en ze het onmogelijk achtte om zo lang over het NL-elftal te praten. Daardoor was het de afgelopen 2 of drie afleveringen 1,5 uur. Vanaf gisteren zijn ze weer 2 uur gaan uitzenden en met een reclameblok minder. Maar al die wisselingen telkens maakt het er ook niet bepaald prettiger op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 september 2018 Share Geplaatst 17 september 2018 Ze waren een paar afleveringen naar 1,5 uur gegaan gezien het interlandweek was en ze het onmogelijk achtte om zo lang over het NL-elftal te praten. Daardoor was het de afgelopen 2 of drie afleveringen 1,5 uur. Vanaf gisteren zijn ze weer 2 uur gaan uitzenden en met een reclameblok minder. Maar al die wisselingen telkens maakt het er ook niet bepaald prettiger op. Ah dus dat was de reden. Dat maakt het verhaal enigszins logisch, maar wel verwarrend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 september 2018 Share Geplaatst 22 september 2018 Cocu is echt vreselijk slecht bezig, volgens mij slechtste seizoenstart ooit. Verliest alles, er zit geen enkel lijn in het spel en speelt verdedigend. Zou het ook aan een Nederlandse coach liggen ipv aan de Turken? Volgens de heren niet namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 Volgens mij ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 oktober 2018 Share Geplaatst 6 oktober 2018 Belachelijk hoe Derksen de verkrachtingszaak van Ronaldo begatalisseert. Ik mag toch hopen dat die wordt aangesproken daarop. ''mevrouw is alleen maar uit op geld'' alle argumenten die Genee bijvoorbeeld noemt negeert die gewoon, belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 oktober 2018 Share Geplaatst 6 oktober 2018 Bijna net zo belachelijk als de rest die C.Ronaldo al veroordeeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 oktober 2018 Share Geplaatst 6 oktober 2018 Jep, daarom moet je er geen oordeel over geven zoals die vreselijke ouderwetse bejaarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 december 2018 Share Geplaatst 10 december 2018 Irritante gozer die Frank Kramer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2018 Share Geplaatst 10 december 2018 (bewerkt) Heb stukje gezien, ja. Zie nu ook een passage uit een interview met hem (NUSport): Citaat Kramer zegt dat hij dit allemaal had voorbereid. "Het was mijn vorm van afscheid nemen. Je wil toch iets moois achterlaten als laatste kunstje en dit leek me een goede vorm." Ook De Telegraaf sprak met Kamer. "De truc was dat ik de hele wedstrijd niet heb gekeken naar wat er bij de wedstrijd gebeurde. Alleen bij de eerste goal heb ik me vergist. Toen keek ik met een schuin oog terwijl er een doelpunt werd gemaakt. Ik heb toen per ongeluk iets over dat doelpunt gezegd. Daar baal ik van." 10 december 2018 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Wat een idioot. En dat zeg ik niet alleen op basis van wat er afgelopen weekend allemaal is gebeurd. Hij mag zijn werkgever nog dankbaar zijn dat hij daar al die tijd nog mocht blijven zitten. Al moet ik wel zeggen dat er ook niet veel beters rondloopt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Ik vond het juist mooi. Waarom idioot? Raar toch als je hoort hoe Eurosport met hem is omgegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Ik dacht eerst dat het een beetje een aanklacht was tegen het type commentatoren als Sierd de Vos, die ook amper met de wedstrijd bezig zijn, en dat vond ik wel ludiek. Maar achteraf begreep ik dat het is omdat hij vind dat Eurosport hem de laatste jaren niet genoeg wedstrijden heeft gegeven, en toen werd het een beetje zielig. Als je vind dat je te weinig wedstrijden krijgt, dan ga je kijken naar een andere werkgever. Zegt ook wel veel dat hij blijkbaar de hele wedstrijd niet naar het scherm heeft gekeken, is er dan geen enkele technicus bijgeweest die even aan de bel heeft getrokken ofzo? Zit Frank dan helemaal alleen in zo'n studio? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 6 uur geleden zei PJHoutman: Ik dacht eerst dat het een beetje een aanklacht was tegen het type commentatoren als Sierd de Vos, die ook amper met de wedstrijd bezig zijn, en dat vond ik wel ludiek. Maar achteraf begreep ik dat het is omdat hij vind dat Eurosport hem de laatste jaren niet genoeg wedstrijden heeft gegeven, en toen werd het een beetje zielig. Als je vind dat je te weinig wedstrijden krijgt, dan ga je kijken naar een andere werkgever. Zegt ook wel veel dat hij blijkbaar de hele wedstrijd niet naar het scherm heeft gekeken, is er dan geen enkele technicus bijgeweest die even aan de bel heeft getrokken ofzo? Zit Frank dan helemaal alleen in zo'n studio? Dat is het juist. Hij heeft dit vaker gedaan en helemaal niemand reageerde. Beetje triest van zo'n werkgever dan. Ook de laatste keer wist Eurosport er niks van alleen waren er dit maal oplettende kijkers actief via social media. Kijk eens de uitzending van VI terug met hem erbij, dan snap je het denk ik meer. Steeds minder aandacht, mindere wedstrijden etc. Hij gaf ook aan dat hij geen andere keus had (geen aanbiedingen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 3 uur geleden zei cimbomcu: Dat is het juist. Hij heeft dit vaker gedaan en helemaal niemand reageerde. Beetje triest van zo'n werkgever dan. Ook de laatste keer wist Eurosport er niks van alleen waren er dit maal oplettende kijkers actief via social media. Kijk eens de uitzending van VI terug met hem erbij, dan snap je het denk ik meer. Steeds minder aandacht, mindere wedstrijden etc. Hij gaf ook aan dat hij geen andere keus had (geen aanbiedingen) Ik vond due opmerking over die wedstrijd in Italië ook wel schrijnend: ja frank, jk heb alle commentatoren al gebeld maar niemand kan. Kun jij...? Lekker voor je ego zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 4 uur geleden zei cimbomcu: Dat is het juist. Hij heeft dit vaker gedaan en helemaal niemand reageerde. Beetje triest van zo'n werkgever dan. Ook de laatste keer wist Eurosport er niks van alleen waren er dit maal oplettende kijkers actief via social media. Kijk eens de uitzending van VI terug met hem erbij, dan snap je het denk ik meer. Steeds minder aandacht, mindere wedstrijden etc. Hij gaf ook aan dat hij geen andere keus had (geen aanbiedingen) Als je geen andere aanbiedingen krijgt, dan zul je toch moeten accepteren dat je misschien niet zo'n goede commentator bent als je zelf dacht. Om je dan zo te gaan afreageren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Vond het een afschuwelijke vent . Mag hopen dat ze niet serieus in gaan op zijn voorstel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Frank Kramer is een held. Ik zal nooit vergeten dat hij tijdens de wedstrijd om plek 3 van de Afrika Cup beloofde om luisteraars mee te nemen naar een pretpark als DR Congo nog zou winnen van Burkina Faso. Burkina Faso maakte toen de 4-1 in de 86e minuut. Het werd 4-4 en DR Congo won de strafschoppen https://www.footballdatabase.eu/en/match/summary/1046671-burkina_faso-rd_congo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Dat heeft hij ook wel eens gedaan bij Australië - Iran in 1998, toen is hij daadwerkelijk met een groep luisteraars naar de Efteling gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 1 uur geleden zei PJHoutman: Als je geen andere aanbiedingen krijgt, dan zul je toch moeten accepteren dat je misschien niet zo'n goede commentator bent als je zelf dacht. Om je dan zo te gaan afreageren... Ja of andersom, als je een werknemer zo behandelt na jarenlange trouwe dienst.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) Zeer bijzondere man, om het zacht uit te drukken. Daar zitten veel meer issues achter dan alleen het 'wegstoppen in de nacht'. Ik moest er smakelijk om lachen, maar het is een megalomane clown. Hoe is hij slecht behandeld dan? Hij moest wedstrijden doen van de MLS? Die worden nogal vaak in onze nachten gespeeld dusja wat doe je eraan? Als ik hem hoorde oreren over dat ze daar niet aan terugspeelballen doen en ze geen commentaar leveren op de scheids (om 2 seconden daarna iemand tekeer te zien gaan @Kokkie) dan begrijp ik wel dat ze hem geen topwedstrijden geven. Voor zover ze die hebben, want we hebben het over fucking Eurosport he jongens. Dat het bij Eurosport niemand is opgevallen heeft alles te maken met Eurosport zelf, en niets met meneer Frank Kramer, al wil hij dat er wel graag van maken. 12 december 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 2 uur geleden zei cimbomcu: Ja of andersom, als je een werknemer zo behandelt na jarenlange trouwe dienst.. Ze geven hem toch westrijden? Dat hoort bij zijn beroep. Ik moet ook wel eens kutwerk doen, ga ik ook niet om lopen janken. En als hij zo goed was had hij wel bij FOX of de NOS gezeten. Bij Eurospport weet je dat je dit soort wedstrijden krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Volgens mij vond hij het werken juist leuk maar ging het hem meer om de persoonlijke benadering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten