Bruins Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Beste juist van al die watchers. De rest vind ik maar engnekjes hoor. Tom Knipping voorop. Krabbendam ook, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Knipping & van Duren zijn topshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Dit is echt zo schrijnend hele berichtgeving verkeerd :-D Volkan riep ik laat je uit je huis halen en Wilfred zegt dat de journalisten dat deden :D En Volkan heeft in het buitenland gekeept, oke Wilfred :D Moet niet zoveel VZ lezen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Ik vind ze allemaal niets. Ze komen met onnodige info, de bedoeling van zo'n VI Watcher is toch dat hij insiders info heeft? Ik zie ze enkel onzin roepen. Nu met dat mental coaching ook, who cares. Dat VI Audio is echt toppunt, dan komen ze ook allemaal aan het woord. http://www.vi.nl/audio.htm?videoToPlay=176042 deze ook echt. Plaatsvervangende schaamte. 'Ja he, het is super aanvallend hé?' 'Verrast het jou dat Bruma speelt ipv Veltman?' Vervolgens gaan ze Letland analyseren :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Who cares? Mij wel degelijk iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Even kippenvelmomentje bij het slot, poh Hansie toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Maar goed dat er geen lolbroek het filmpje van twan ertussendoor gooide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Apart einde, wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Eerder René maakte vandaag ook een aantal misplaatste grappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Iemand die die man links achter Johan gezien heeft? Die vent had de avond van z'n leven, zat alleen maar keihard te lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Iemand die die man links achter Johan gezien heeft? Die vent had de avond van z'n leven, zat alleen maar keihard te lachen. Ging helemaal stuk met mijn pa als we hij weer gierend in beeld kwam inderdaad :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Ook weer typisch dat Wilfred, Johan en Hans wat op dat shirt schrijven maar René niet. http://www.rtlxl.nl/#!/voetbal-international-197775/bd5b42b5-70ac-35e7-acb7-cbc5ae40deb6 Helemaal op het eind trouwens, vond dat van Hans echt mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Mooi einde inderdaad, met name dat van Kraay wel ontroerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Ook weer typisch dat Wilfred, Johan en Hans wat op dat shirt schrijven maar René niet. Tja misschien heeft ie nu eenmaal geen verhaal erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Volgens mij was dat van Kraaij ook niet gepland he, alleen Genee en Johan Iemand die die man links achter Johan gezien heeft? Die vent had de avond van z'n leven, zat alleen maar keihard te lachen. ja idd :-D, duurde ff voordat het me opviel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Maakt toch niet uit? Als iemand op dat moment wat wil vertellen en tekenen mag het gewoon ;c Hij probeerde ook een grap te maken met ''Schrijf je een gedicht ofzo Johan'' Maar die reageerde er gelukkig niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) Maakt toch niet uit? Als iemand op dat moment wat wil vertellen en tekenen mag het gewoon ;c Hij probeerde ook een grap te maken met ''Schrijf je een gedicht ofzo Johan'' Maar die reageerde er gelukkig niet op. Was misschien niet de timing voor zo'n grap, maar een kleine glimlach kon er bij wel af, eerlijk gezegd. Ik stoor me de laatste tijd meer aan Wilfred. Die vaak van die domme grapjes door een verhaal van Hans Kraay maakt, terwijl Hans dan best wel wat zinnige dingen te melden heeft. 18 november 2014 bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Maakt toch niet uit? Als iemand op dat moment wat wil vertellen en tekenen mag het gewoon ;c Klopt maak niets uit, maar het was een reactie op post Bruins dat hij het weer typisch vond dat Gijp niets schreef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 Kieft wint NS Publieksprijs. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 Over de kritiek dat het programma Voetbal International had opgeroepen op 'Kieft' te stemmen zei Van Egmond: 'Ik ben het minst in beeld geweest van alle mensen hier aan tafel, Saskia Noort fungeert bijna als testbeeld zo vaak is ze op tv.' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 Ja ach Herman en bij die andere man geloofde ik de oprechtheid wel, maar die Isa Hoes ook bijvoorbeeld ''Nee absoluut geen problemen mee als de heren winnen'' Ondertussen steeds dingen retweeten op Twitter waar staat ''VI heeft weer promotie nodig'' etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 :D Sowieso waren zijn teksten na de winst erg goed, enen zeggen dat de uitgeverij van VI maar uit 1 vrouw bestaat :D Isa Hoes kwam over zoals Tommy Wieringa vorig jaar, vol afgunst maar wel zeggen dat ze het terecht of wat dan ook vind.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Ach joh... Iedereen wil winnen en iemand als Isa Hoes hecht daar wel waarde aan, omdat het eigenlijk geen schrijfster is, wat de rest wel is. Maar goed, ik heb ook geen enkel van alle boeken gelezen. Ik koop wel een FHM ofzo, voor de diepte interviews ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Ik heb ook geen enkel van de boeken gelezen... Maar het verhaal van Isa Hoes over haar overleden lover en man Antonie Kamerling grijpt me wel en spreekt me wel aan. Tommy Wieringa alleen Joe Speedboot onlangs afgerond die vond ik heel erg goed. En Koch alleen maar goede dingen over gehoord. Kortom Van Egmond heeft niet bepaald van de minste gewonnen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Tja die Isa Hoes schrijft een verhaal over het leven met Antonie Kamerling, dat doe je volgens mij als weduwe om nog een beetje extra te kunnen verwerken en een plekje te kunnen geven. Je bent een vrij naar persoon als je dan zuur gaat lopen doen als je een prijsje niet wint. Lijkt me niet de prioriteit. Blij zijn dat je genomineerd bent, maar daar hecht je toch geen waarde aan verder in zo'n situatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten