Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik vind ze allemaal niets. Ze komen met onnodige info, de bedoeling van zo'n VI Watcher is toch dat hij insiders info heeft? Ik zie ze enkel onzin roepen. Nu met dat mental coaching ook, who cares. Dat VI Audio is echt toppunt, dan komen ze ook allemaal aan het woord.

http://www.vi.nl/audio.htm?videoToPlay=176042 deze ook echt. Plaatsvervangende schaamte.

'Ja he, het is super aanvallend hé?'

'Verrast het jou dat Bruma speelt ipv Veltman?'

Vervolgens gaan ze Letland analyseren :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt toch niet uit? Als iemand op dat moment wat wil vertellen en tekenen mag het gewoon ;c

Hij probeerde ook een grap te maken met ''Schrijf je een gedicht ofzo Johan'' Maar die reageerde er gelukkig niet op.

Was misschien niet de timing voor zo'n grap, maar een kleine glimlach kon er bij wel af, eerlijk gezegd.

Ik stoor me de laatste tijd meer aan Wilfred. Die vaak van die domme grapjes door een verhaal van Hans Kraay maakt, terwijl Hans dan best wel wat zinnige dingen te melden heeft.

bewerkt door Maurice'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach joh... Iedereen wil winnen en iemand als Isa Hoes hecht daar wel waarde aan, omdat het eigenlijk geen schrijfster is, wat de rest wel is. Maar goed, ik heb ook geen enkel van alle boeken gelezen. Ik koop wel een FHM ofzo, voor de diepte interviews ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook geen enkel van de boeken gelezen...

Maar het verhaal van Isa Hoes over haar overleden lover en man Antonie Kamerling grijpt me wel en spreekt me wel aan. Tommy Wieringa alleen Joe Speedboot onlangs afgerond die vond ik heel erg goed. En Koch alleen maar goede dingen over gehoord. Kortom Van Egmond heeft niet bepaald van de minste gewonnen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja die Isa Hoes schrijft een verhaal over het leven met Antonie Kamerling, dat doe je volgens mij als weduwe om nog een beetje extra te kunnen verwerken en een plekje te kunnen geven. Je bent een vrij naar persoon als je dan zuur gaat lopen doen als je een prijsje niet wint. Lijkt me niet de prioriteit. Blij zijn dat je genomineerd bent, maar daar hecht je toch geen waarde aan verder in zo'n situatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites