Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game deals / Gratis games (Steam, Epic, GOG etc.)

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Als ie gratis is.. Misschien dan ook maar ff bestellen. Dan nog kijken of ik een laptop heb waar ie op werkt :D

Heb zelf een werklaptop die alle sites voor gaming blokkeert en ander de Mac van m'n vriendin. 

Edit: werklaptop blokkeert Epic Games (nog) niet. Zal een kwestie van tijd zijn, maar hopelijk kan ik dan gewoon FM blijven spelen. 

Nog enkele minuten verwijderd van FM spelen voor het eerst sinds 2013 of 2014 ofzo. Ohja, als de laptop het trekt trouwens, maar lijkt mij wel. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij doet het. Heb met Ajax snel 2 oefenpotjes gespeeld tegen Jong Ajax (0-0) en De Graafschap (3-1) :D

CanYouRunIt zei trouwens dat de VidroRAM te laag was en ik het niet zou kunnen spelen. Maar hij doet het vooralsnog wel. Kan ik hierbij nog tegen problemen aanlopen? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij doet het. Heb met Ajax snel 2 oefenpotjes gespeeld tegen Jong Ajax (0-0) en De Graafschap (3-1) [emoji3]

CanYouRunIt zei trouwens dat de VidroRAM te laag was en ik het niet zou kunnen spelen. Maar hij doet het vooralsnog wel. Kan ik hierbij nog tegen problemen aanlopen? 
Volgens mij is het wel zo dat het simuleren gaandeweg steeds langzamer gaat dan, maar dit baseer ik op FM 12 en 14.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Epic games pakt uit deze periode. Komende 15 dagen is er elke dag een nieuwe gratis game. Je kan deze game dan alleen binnen 24 uur claimen.

Vandaag is Cities: Skylines + de dlc's: 

Carols, Candles and Candy
Pearls From the East
Match Day 

Gratis te claimen. Morgen rond 17.00 start weer een nieuwe ronde en is er een nieuwe game te claimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei FMNOOB:

Epic games pakt uit deze periode. Komende 15 dagen is er elke dag een nieuwe gratis game. Je kan deze game dan alleen binnen 24 uur claimen.

Vandaag is Cities: Skylines + de dlc's: 

Carols, Candles and Candy
Pearls From the East
Match Day 

Gratis te claimen. Morgen rond 17.00 start weer een nieuwe ronde en is er een nieuwe game te claimen.

Zag het inderdaad, hoop er wat leuke games tussen zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ubisoft was ook een paar dagen bezig met gratis games/dlc. Nu kan je (alles weer) de volgende games/dlc voor 24 uur claimen:

Games:

Anno 1701 History Edition,

Starlink: Battle for Atlas™ Digital Edition

Trials® Rising Standard Edition

DLC:

- The Seafarer Settlement Pack and the Bayek outfit for Eivor in Assassin's Creed® Valhalla

- The Power Suit outfit and the Ubisoft Mask in Watch Dogs®: Legion

- The Nahari’s Pow Surfer Gift in Hyper Scape™

Je moet wel in het bezit zijn van een Ubisoft Connect-account (voorheen U-play)

Edit: Link

bewerkt door FMNOOB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei FMNOOB:

Tot morgen 17.00 Kun je The Long Dark claimen bij Epic.

Dit zijn waarschijnlijk de games die wij de komende tijd kunnen claimen:

SPOILER_Eph9DLDWMAED82x.png.20cc3900364fb84dbc6504c541903192.png

Denk deze lijst betrouwbaar is als die eerder geplaatst werd. Dan zit er (voor mij) niet veel tussen. Maar goed check elke dag wel fftjes. Hoewel Tropico misschien nog wel leuk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites