Djurovski Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Wederom aardig wat punten. Gaat zeker niet slecht. Is zeker een derby die hoog op mijn bucket list staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Elke staat mag via de PM een top 10 van de beste nummers doorsturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 Hoe kunnen deze punten dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Elke staat mag via de PM een top 10 van de beste nummers doorsturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 Hoe kunnen deze punten dan? Hoe bedoel je precies? Ik zie in de laatste update geen fouten hieromtrent staan ofzo.De punten worden op eenzelfde manier uitgedeeld als bij het Eurovisie songfestival Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Nou de kop is eraf, een enkel puntje. Het is een start zeggen we dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 14 minuten geleden zei Grote Ree: Hoe bedoel je precies? Ik zie in de laatste update geen fouten hieromtrent staan ofzo. De punten worden op eenzelfde manier uitgedeeld als bij het Eurovisie songfestival Mijn fout en hierbij mijn excuses. Speel pas voor het eerst mee. Dacht dat ik 17 punten kreeg... Zie nu pas hoe het werkt excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Mijn fout en hierbij mijn excuses. Speel pas voor het eerst mee. Dacht dat ik 17 punten kreeg... Zie nu pas hoe het werkt excuses Geen probleem; kan gebeuren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Maar 4 punten valt me dan wel tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Weinig progressie,integendeel ? . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Best een prima begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Toch al drie keer op rij punten gekregen, op dat gebied dus weinig te klagen tot op heden. We hopen natuurlijk wel eens op een puntje meer zodat we naar staten boven ons kunnen blijven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Oei, dit is een zure ronde om geen punten te krijgen, helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Sweet, thanks Bas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Tien punten! Erg fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2019 Stemronde 4/20: Illinois Inzending: Kelvin Stemronde vier brengt ons naar de staat die uitstekend aan the Great American Song Contest is begonnen met twee eerste plaatsen, de Prairie State Illinois. De naam Illinois verwijst naar de Native Americans die de Fransen in deze staat zijn tegengekomen, en heeft met Chicago de op na twee grootste stad van de Verenigde Staten. Waar Lake Michigan aan het begin van dit jaar nog volledig bevroren was zijn de temperaturen inmiddels boven het vriespunt gestegen, hebben de inwoners van Illinois toch het United Center, de illustere thuishaven van de Bulls en de Blackhawks, verkozen om gezamenlijk te zien aan welke staten zij hun punten hebben gegeven. Spoiler 1. Oregon – 28 punten [Richard] 2. Illinois – 24 punten [Kelvin]** 3. Virginia – 23 punten [Chimpa]* 4. Pennsylvania – 22 punten [Erwin.]* 5. Nebraska – 18 punten [Tijn] 6. New Jersey – 18 punten [Team Wesil] 7. Wyoming – 17 punten [komodo25] 8. Massachusetts – 16 punten [Zeus] 9. North Carolina – 13 punten [nasje92] 10. Utah – 13 punten [Dysproz] 11. Californië – 8 punten [007mark] 12. New York – 8 punten [Grote Ree] 13. Florida – 6 punten [Vilhena] 14. Texas – 6 punten [Jeroen.] 15. Georgia – 5 punten [bas2204] 16. Maine – 5 punten [himan] 17. Tennessee – 2 punten [hjs] 18. Kansas – 0 punten [Laki] 19. Maryland – 0 punten [Chiemel] 20. Ohio – 0 punten [Ivago] @Kelvin @Chimpa @Erwin. @TeamWesil @komodo25 @Zeus @nasje92 @Dysproz @007mark @Grote Ree @Vilhena @Jeroen. @bas2204 @himan @hjs @Laki @Chiemel @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Lekkere timing: fijne oase van rust in de chaos die in WvW heerst nu. In ieder geval bedankt voor deze puntenverdubbeling! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Eindelijk in de punten, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Verdorie, geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Geen enkele punt ... Komt hard aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Ben benieuwd of ik überhaupt punten ga pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 Ook weeral 0 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 (bewerkt) Ik begrijp de smaak van dit forum niet. ... En nu moet ik puntjes gaan geven, dus denk dat ik de volgende keer ook weer bot ga vangen. 8 maart 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 punten zijn al ingeleverd he . Dus niemand kan je afrekenen op jouw punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2019 Share Geplaatst 9 maart 2019 Dank voor de 7 punten Kella. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 9 maart 2019 Share Geplaatst 9 maart 2019 Dikke dank u wel voor de punten! We doen mooi mee, en dat is leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 maart 2019 Share Geplaatst 9 maart 2019 En we blijven de nul trouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten