Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Great American Song Contest

Tijn

Aanbevolen berichten

Hebben nu met twintig inzendingen al een mooi deelnemersveld, maar om nog een laatste kans te bieden aan de leden die zich nog niet hebben ingeschreven zet ik de deadline op morgenavond 23:59, zodat vanaf dinsdag gestemd kan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De inschrijvingen zijn nu gesloten, de stemmen kunnen via pm bij mij worden ingeleverd tot zondag 24 februari 23.59. Hoe sneller iedereen is het met het aanleveren van de lijsten, hoe eerder ik kan beginnen met de presentatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-2-2019 om 20:44 zei Tijn:

De inschrijvingen zijn nu gesloten, de stemmen kunnen via pm bij mij worden ingeleverd tot zondag 24 februari 23.59. Hoe sneller iedereen is het met het aanleveren van de lijsten, hoe eerder ik kan beginnen met de presentatie. 

Lees deze ook pas voor het eerst. Moet die van dat andere festival ook nog doen, dus gaat ff tijd kosten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Tijn:

@Chiemel @Zeus @Laki @Grote Ree @Erwin. @Chimpa @Kelvin @himan @richarð.

Jullie hebben in principe nog één week om jullie punten in te leveren, maar ik hoor het graag als dit alsnog problemen oplevert. 

Ken net denk ik. Komende midweek Center Parcs. 

Had al wel een half lijstje, maar die ben ik kwijt. Dus moet soort van opnieuw beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rix2kl.png

Stemronde 1/20: Californië

Inzending: 007mark

De eerste ronde van the Great American Song Contest brengt ons naar de Golden State Californië. Californië is de staat met de meeste inwoners, en is ook de thuisstaat van grote Amerikanen als Paris Hilton, de gehele Kardashian familie, O.J. Simpson en Richard Nixon. De inwoners van Californië hebben zich bij het Capitool in Sacramento, waar de gebroeders Paul de punten presenteren.

Spoiler

1.    Illinois – 12 punten [Kelvin] *

2.    Oregon – 10 punten [Richard]

3.    North Carolina – 8 punten [nasje92]

4.    Pennsylvania – 7 punten [Erwin.]

5.    Wyoming – 6 punten [komodo25]

6.    Maine – 5 punten [himan]

7.    New Jersey – 4 punten [Team Wesil]

8.    Georgia – 3 punten [bas2204]

9.    Tennessee – 2 punten [hjs]

10.Virginia – 1 punt [Chimpa]

11.Californië – 0 punten [007mark]

12.Florida – 0 punten [Vilhena]

13.Kansas – 0 punten [Laki]

14.Maryland – 0 punten [Chiemel]

15.Massachusetts – 0 punten [Zeus]

16.Nebraska – 0 punten [Tijn]

17.New York – 0 punten [Grote Ree]

18.Ohio – 0 punten [Ivago]

19.Texas – 0 punten [Jeroen.]

20.Utah – 0 punten [Dysproz]

Komend weekend ben ik in Belgrado om de derby tussen Rode Ster en Partizan bij te wonen, dus de eerstvolgende update komt naar alle waarschijnlijk dinsdagavond. 

@Kelvin @nasje92 @Erwin. @komodo25 @himan @TeamWesil @bas2204 @hjs @Chimpa @007mark @Vilhena @Laki @Chiemel @Zeus @Grote Ree @ivago @Jeroen. @Dysproz

Link naar opmerking
Deel via andere websites