Socrates Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Staat: MassachusettsArtiest: Myles KennedyNummer: Love Can Only Heal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Staat: Kansas Artiest: Your Friend Nummer: Tame One Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) De map voor wie snel wilt zien welke staten nog vrij zijn. Washington, Michigan, Ohio zijn nog relatief grote staten die niet gekozen zijn. 31 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) Staat: OhioArtiest: Built To SpillNummer: Center of the Universe 31 januari 2019 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2019 Hebben nu met twintig inzendingen al een mooi deelnemersveld, maar om nog een laatste kans te bieden aan de leden die zich nog niet hebben ingeschreven zet ik de deadline op morgenavond 23:59, zodat vanaf dinsdag gestemd kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2019 De inschrijvingen zijn nu gesloten, de stemmen kunnen via pm bij mij worden ingeleverd tot zondag 24 februari 23.59. Hoe sneller iedereen is het met het aanleveren van de lijsten, hoe eerder ik kan beginnen met de presentatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Domme vraag naar op je eigen staat stemmen mag niet neem ik aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 En misschien iedereen even taggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Op 5-2-2019 om 20:44 zei Tijn: De inschrijvingen zijn nu gesloten, de stemmen kunnen via pm bij mij worden ingeleverd tot zondag 24 februari 23.59. Hoe sneller iedereen is het met het aanleveren van de lijsten, hoe eerder ik kan beginnen met de presentatie. Lees deze ook pas voor het eerst. Moet die van dat andere festival ook nog doen, dus gaat ff tijd kosten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 @Tijn even iedereen taggen? Of heb je al veel lijsten binnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2019 @Chimpa @Jeroen. @Kelvin @Grote Ree @Richarð. @bas2204 @hjs @Chiemel @Erwin. @himan @007mark @Zeus @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Die van mij heb je binnen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Ik heb mijn punten ingestuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Mijn stemmen komen nog, maar heb me eerst door het worldvisie geworsteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2019 Op 11-2-2019 om 22:13 zei 007mark: Die van mij heb je binnen toch? Klopt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Geen fatsoenlijke YouTube lijst en Spotify lijst dus. Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2019 @Chiemel @Zeus @Laki @Grote Ree @Erwin. @Chimpa @Kelvin @himan @richarð. Jullie hebben in principe nog één week om jullie punten in te leveren, maar ik hoor het graag als dit alsnog problemen oplevert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 26 minuten geleden zei Tijn: @Chiemel @Zeus @Laki @Grote Ree @Erwin. @Chimpa @Kelvin @himan @richarð. Jullie hebben in principe nog één week om jullie punten in te leveren, maar ik hoor het graag als dit alsnog problemen oplevert. Ken net denk ik. Komende midweek Center Parcs. Had al wel een half lijstje, maar die ben ik kwijt. Dus moet soort van opnieuw beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Ben een beetje bezig geweest met dat andere muziekfestival met een strakkere deadline. Ga er deze week naar beginnen luisteren, dus komt wel in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Ik heb ze nu 1x beluisterd, maar aangezien ik het nog niet echt goed weet wil ik ze maandag (weekend kom ik er denk ik niet aan toe) nog eens beluisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 Ingestuurd. Prima niveautje hoor! Relatief weinig mainstream popmuziek, da's ook wel eens lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2019 @Chiemel @Erwin. Nog even een laatste reminder om enige haast te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Ik kom er niet meer aan toe dus ik stuur mijn eerste lijstje op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Op 17-2-2019 om 19:02 zei Chiemel: . Morgen moet echt lukken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2019 Stemronde 1/20: Californië Inzending: 007mark De eerste ronde van the Great American Song Contest brengt ons naar de Golden State Californië. Californië is de staat met de meeste inwoners, en is ook de thuisstaat van grote Amerikanen als Paris Hilton, de gehele Kardashian familie, O.J. Simpson en Richard Nixon. De inwoners van Californië hebben zich bij het Capitool in Sacramento, waar de gebroeders Paul de punten presenteren. Spoiler 1. Illinois – 12 punten [Kelvin] * 2. Oregon – 10 punten [Richard] 3. North Carolina – 8 punten [nasje92] 4. Pennsylvania – 7 punten [Erwin.] 5. Wyoming – 6 punten [komodo25] 6. Maine – 5 punten [himan] 7. New Jersey – 4 punten [Team Wesil] 8. Georgia – 3 punten [bas2204] 9. Tennessee – 2 punten [hjs] 10.Virginia – 1 punt [Chimpa] 11.Californië – 0 punten [007mark] 12.Florida – 0 punten [Vilhena] 13.Kansas – 0 punten [Laki] 14.Maryland – 0 punten [Chiemel] 15.Massachusetts – 0 punten [Zeus] 16.Nebraska – 0 punten [Tijn] 17.New York – 0 punten [Grote Ree] 18.Ohio – 0 punten [Ivago] 19.Texas – 0 punten [Jeroen.] 20.Utah – 0 punten [Dysproz] Komend weekend ben ik in Belgrado om de derby tussen Rode Ster en Partizan bij te wonen, dus de eerstvolgende update komt naar alle waarschijnlijk dinsdagavond. @Kelvin @nasje92 @Erwin. @komodo25 @himan @TeamWesil @bas2204 @hjs @Chimpa @007mark @Vilhena @Laki @Chiemel @Zeus @Grote Ree @ivago @Jeroen. @Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten