bas2204 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Bedankt voor de punten en de felicitaties mannen! Ik heb trouwens wel gelijk gekregen met de populariteit van het nummer op zich: het staat inmiddels al boven de 800.000 views, dus inmiddels had ik het niet meer in kunnen sturen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Ik krijg elke ronde wel punten, maar steeds wat te weinig ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 45 minuten geleden zei bas2204: Bedankt voor de punten en de felicitaties mannen! Ik heb trouwens wel gelijk gekregen met de populariteit van het nummer op zich: het staat inmiddels al boven de 800.000 views, dus inmiddels had ik het niet meer in kunnen sturen... VIRTUELE DOPING ZEG IK! VERBANNEN! Gefeliciteerd Bas! Prima nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 april 2019 Auteur Share Geplaatst 2 april 2019 Stemronde 19/20: Wyoming Inzending: komodo25 Nog twee stemrondes te gaan, en enkel winnaar Georgia is zeker van zijn eindklassering. De punten van de staat Wyoming bieden dan ook de kans op verschuiving binnen het klassement van the Great American Song Contest. De inzending van de Equality State, country zanger Luke Bell, wist goed te beginnen maar is daarna een goede klassering snel uit het zicht verloren. Met het uitzicht op de Rocky Mountains presenteert Matt Fox, beter bekend als Jack Shepard in de televisieserie Lost, de punten van de staat Wyoming. Spoiler 1. Georgia – 119 punten [bas2204]**** 2. Virginia – 75 punten [Chimpa]** 3. Illinois – 74 punten [Kelvin]*** 4. Nebraska – 74 punten [Tijn] 5. Californië – 71 punten [007mark]* 6. Massachusetts – 66 punten [Zeus]*** 7. Oregon – 65 punten [Richard]* 8. Pennsylvania – 61 punten [Erwin.]* 9. Tennessee – 59 punten [hjs]* 10. New Jersey – 57 punten [TeamWesil] 11. Utah – 54 punten [Dysproz]* 12. Ohio – 51 punten [Ivago] 13. Maine – 44 punten [himan] 14. Texas – 42 punten [Jeroen.] 15. New York – 41 punten [Grote Ree] 16. Kansas – 39 punten [Laki]* 17. Wyoming – 39 punten [komodo25] 18. North Carolina – 36 punten [nasje92] 19. Florida – 21 punten [Vilhena] 20. Maryland – 14 punten [Chiemel] @bas2204 @Chimpa @Kelvin @007mark @Zeus @Erwin. @hjs @TeamWesil @Dysproz @ivago @himan @Jeroen. @Grote Ree @Laki @komodo25 @nasje92 @Vilhena @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Lekker bezig Komodo, 12 punten erbij en nu nipt bij de beste 5. Toch nog verrassend te noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Thanks voor de punten @Chimpa. Gefeliciteerd @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Hoop dat ik nog terugkom in het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 3 uur geleden zei bas2204: Bedankt voor de punten en de felicitaties mannen! Ik heb trouwens wel gelijk gekregen met de populariteit van het nummer op zich: het staat inmiddels al boven de 800.000 views, dus inmiddels had ik het niet meer in kunnen sturen... Ik weet nog dat toen ik ging stemmen het ook al boven de 500k zat. Maar ik zal het de organisator niet vertellen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Ik ben balletje in flipperkast,spring van links naar rechts en terug. Bedankt aan degenen die mij punten bezorgen en proficiat aan de winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Bedankt ook hier weer voor de punten. @Zeus had het zelf ook in de gaten gehouden. Bij het sluiten van de inschrijvingen zat hij nog netjes ergens in de 400K Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Amai nog eens een 6 en 7 punten erbij, niet verwacht. Bedankt @Dysproz en @komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2019 Auteur Share Geplaatst 4 april 2019 Stemronde 20/20: Maryland Inzending: Chiemel Zoals beloofd hadden jullie nog de stemmen van de staat Maryland tegoed. De Old Line State en hun inzending DoMaJe zullen deze editie van the Great American Song Contest snel willen vergeten, want de groep die zijn bekendheid vooral dankt aan de serie the Wire over de stad Baltimore is roemloos als laatste geëindigd. Achter winnaar Georgia is echter nog een gevecht gaande voor de laatste twee plekken op het podium, dus wie gaat er met de punten van Maryland aan de haal? Spoiler 1. Georgia – 131 punten [bas2204]***** 2. Virginia – 75 punten [Chimpa]** 3. Illinois – 74 punten [Kelvin]*** 4. Nebraska – 74 punten [Tijn] 5. Californië – 71 punten [007mark]* 6. Oregon – 71 punten [Richard]* 7. Massachusetts – 69 punten [Zeus]*** 8. Pennsylvania – 65 punten [Erwin.]* 9. Tennessee – 64 punten [hjs]* 10. Utah – 62 punten [Dysproz]* 11. Ohio – 58 punten [Ivago] 12. New Jersey – 57 punten [TeamWesil] 13. Kansas – 49 punten [Laki]* 14. Maine – 44 punten [himan] 15. Texas – 42 punten [Jeroen.] 16. New York – 41 punten [Grote Ree] 17. Wyoming – 41 punten [komodo25] 18. North Carolina – 36 punten [nasje92] 19. Florida – 22 punten [Vilhena] 20. Maryland – 14 punten [Chiemel] @bas2204 @Chimpa @Kelvin @007mark @Zeus @Erwin. @hjs @Dysproz @ivago @TeamWesil @Laki @himan @Jeroen. @Grote Ree @komodo25 @nasje92 @Vilhena @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Een aflsuiter met een twaalfklapper. Dank allemaal voor het enorme aantal punten voor mijn inzending! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Toch nog mooi in het linker rijtje geëindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 We sluiten af met een puntje. Top. Al met al een klein debacle voor mijn staat, maar dat was te verwachten natuurlijk Gefeliciteerd Bas en bedankt voor de organisatie Tijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Nou dat was lekker bagger van mijn kant.Evengoed bedankt voor de organisatie en felicitaties aan de afgetekende winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Jeutje wat een straatlengte voorsprong zeg. Zeer content met de tweede plaats, maar tegelijkertijd met een achterstand van 56 punten @Tijn bedankt voor de prettige en vlotte organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Bas "Celtic" 2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Het verschil is inderdaad wel bijna belachelijk groot. En was het inderdaad bijna vergeten: bedankt voor de organisatie @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Gefeliciteerd @bas2204 en bedankt voor de organisatie @Tijn. Was leuk om eens mee te doen. Hopelijk volgen meer van dit soort dingen. Helaas erg teleurstellend. Had mijn liedje toch wel top 5 geschat. Blijkbaar is de smaak van dit forum heel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Afgesloten op een mooie 6e plek. Njet ontevreden. Dank organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Uitstekende organisatie! Bedankt:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Thx voor de organisatie. Heb vaak punten gekregen, maar jammer genoeg ook vaak weinig punten. Bas is duidelijk een verdiende winnaar, wat een voorsprong! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Bij mijn debuut op 9de plaats eindigen is niet slecht. Bedankt voor de organisatie, de mensen die mijn inzending konden appreciëren en punten eraan geven en proficiat aan de winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten