Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #23

TeamWesil

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Dysproz:

Ik kende de titel niet maar toen ik dat liedje uit Maleisië hoorde dacht ik dat het heel bekend was. Ik heb het al regelmatig gehoord in ieder geval. Apart dat het zo weinig views heeft.

de zanger heeft wel in 2015 deelgenomen aan het Eurovision, destijds namens Australië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Punten zijn eindelijk ingezonden. Excuses aan bepaalde landen die geen punten gekregen hebben. De lat lag (deels door de meerdere inzendingen) wat hoger dan bij andere edities, dus daardoor heb ik enkele oké tot mooie songs geen punten kunnen geven.  Een land geen punten kunnen geven dat ik bij een andere editie minstens vier punten zou geven dusja.

Indonesië (mijn inzending) staat bij mijn weten niet op Spotify. Ik heb er ook al naar gezocht omdat ik het in mijn afspeellijst wou toevoegen. Jammer. Hopelijk heeft iedereen er toch naar geluisterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites