007mark Geplaatst 6 februari 2019 Share Geplaatst 6 februari 2019 9 minuten geleden zei Dysproz: Ik kende de titel niet maar toen ik dat liedje uit Maleisië hoorde dacht ik dat het heel bekend was. Ik heb het al regelmatig gehoord in ieder geval. Apart dat het zo weinig views heeft. de zanger heeft wel in 2015 deelgenomen aan het Eurovision, destijds namens Australië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 februari 2019 Share Geplaatst 6 februari 2019 Heb mijn lijstje in ieder geval ingestuurd. Vond het toch vrij lastig, aangezien er een paar dicht bij elkaar zitten. Er zaten er toch ook wel een enkele tussen waar ik dan weer helemaal niets mee heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 februari 2019 Share Geplaatst 7 februari 2019 Dit ga ik waarschijnlijk niet halen@TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Hoewel ik het in theorie wel zou kunnen halen, geef ik ook de voorkeur voor een latere deadline aangezien ik het wel een aantal keer wil luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Stemmen ingeleverd. Flinke zit zo met zo'n groot deelnemersveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Ook ingestuurd. Twee erg goeie nummers, een handjevol beluisterbaar en al de rest mag mee met het afwaswater wat mij betreft. Business as usual dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Op 7-2-2019 om 07:07 zei Grote Ree: Dit ga ik waarschijnlijk niet halen@TeamWesil Idem hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Tjonge, wat een hoop zaad zit er tussen deze editie, zeg. Echt gewoon troep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Ik mis @ivago 's inzending in de spotify lijst,staat er nochtans op . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Het niveau ligt hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 13 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2019 DEADLINE: 17/02 om 23u59 Even wat extra tijd voor iedereen! Zal straks ook even de balans opmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Wow helemaal vergeten om m'n lijstje in te leveren. Ga er vanmiddag even voor zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 14 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2019 (bewerkt) DEADLINE: 17/02 om 23u59 @Erwin. @Fabian. @007mark @Laki @Chimpa @QuaLyon @Grote Ree @Chiemel @Viva La Vida @himan @Roprop @Jimmyy @Richarð. 14 februari 2019 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Als het goed is heb je mijn punten al ontvangen, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 14 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2019 11 minuten geleden zei 007mark: Als het goed is heb je mijn punten al ontvangen, toch? Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 3 uur geleden zei TeamWesil: DEADLINE: 17/02 om 23u59 @Erwin. @Fabian. @007mark @Laki @Chimpa @QuaLyon @Grote Ree @Chiemel @Viva La Vida @himan @Roprop @Jimmyy @Richarð. Nummer van Singapore staat ook niet in de Spotify lijst trouwens.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Verstuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Je krijgt de mijne op/voor zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 14 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2019 @nasje92 kan je de ontbrekende nummers op spotify nog even toevoegen? Zouden er toch moeten opstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 1 uur geleden zei TeamWesil: @nasje92 kan je de ontbrekende nummers op spotify nog even toevoegen? Zouden er toch moeten opstaan Zeker! Om welke nummers gaat het? Singapore en Indonesie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Signapore staat er op,Indonesie niet . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 2 uur geleden zei TeamWesil: @nasje92 kan je de ontbrekende nummers op spotify nog even toevoegen? Zouden er toch moeten opstaan Singapore staat er tussen, maar take me home van Lazy Room kan ik echt niet vinden. Als iemand de link voor me heeft, kan ik hem toevoegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Punten zijn eindelijk ingezonden. Excuses aan bepaalde landen die geen punten gekregen hebben. De lat lag (deels door de meerdere inzendingen) wat hoger dan bij andere edities, dus daardoor heb ik enkele oké tot mooie songs geen punten kunnen geven. Een land geen punten kunnen geven dat ik bij een andere editie minstens vier punten zou geven dusja. Indonesië (mijn inzending) staat bij mijn weten niet op Spotify. Ik heb er ook al naar gezocht omdat ik het in mijn afspeellijst wou toevoegen. Jammer. Hopelijk heeft iedereen er toch naar geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 17 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2019 (bewerkt) Toch nog even een herinnering voor het insturen van de punten @Chimpa @Grote Ree @himan @Roprop @Jimmyy @Richarð. 17 februari 2019 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Je hebt hem binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten