Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #22

Chimpa

Aanbevolen berichten

ah32d.jpg

En we zijn wederom los!
Vanaf heden kun je weer stemmen voor de nummers die jullie het meeste aanspreken. Dit doe je ook ditmaal door middel van een PM. En ook dit deze mag je deze gewoon naar mij (Chimpa) 
sturen. Vergeet dan niet om meteen één of meerdere reserves mee te sturen, in het geval dat een collega-deelnemer zijn voorkeur niet opstuurt.

Spotify lijst:
Volgt nog (iemand die dit even kan doen?)

Winstverwachtig (Unibet opzet):
Na aanleiding van de vorige editie willen we wederom jullie weer vragen om
 naast jullie stemmen, een verwachte top-drie mee te sturen. Dit is niet jullie eigen top-3, maar simpelweg een top drie over welke nummers je aan het eind van de rit bovenaan verwacht. De meesten van jullie doen al meerdere edities mee en kennen redelijk de algemene smaak van de deelnemers. Dit houdt dan ook in dat we in een PM de volgende informatie van jullie verwachten: - Top 10 - Enkele reserves (Top 11 of 12) - Een verwachte top-drie

De deadline voor het stemmen ligt op Zondag 2 December om 23 : 59. Mocht je dit redden, probeer dit dan (tijdig) aan te geven. 

Deelnemende landen:

Algerije:
RiverGate - Leaving as Blind

Armenië:
Srbuk - Yete Karogh Es

België:
Manoeuvres - Home

Brazilië:
Luan Santana - Amar não é pecado

Canada:
Braids - Plath Heart

Denemarken:
Efterklang - Dreams Today

Engeland 
The Magic Gang - Getting Along

Frankrijk:
Hoshi - Ta Marinière

Ierland:
Dermot Kennedy - Power Over Me

IJsland:
KALEO - Vor í Vaglaskógi

Jordanië:
Jordindian - Smoke Shisha Play Fifa 

Palestina:
Hanni El Khatib - Head in the Dirt

Nederland: 
The Grand East - Kiss the Devil

Noorwegen:

Lemaitre - Stepping Stone

Oekraïne:
The Hardkiss - Melodiya

Polen:
 Lunatic Soul - Anymore

Verenigde Staten:
Animal Collective - FloriDaDa

Zuid-Korea:
Say Sue Me - B Lover

Zweden:
Eskobar - Someone New

@bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow ja inderdaad! Volgens mij heeft de overgang naar het nieuwe forum al mijn oude privéberichten op één of andere manier weer teruggeplaatst in mijn postvak. Ik was blijkbaar ruim 300% over de maximale capiciteit heen :classic_blink:

Nu zou het 'echt' opgelost moeten zijn.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Chimpa:

Ow ja inderdaad! Volgens mij heeft de overgang naar het nieuwe forum al mijn oude privéberichten op één of andere manier weer teruggeplaatst in mijn postvak. Ik was blijkbaar ruim 300% over de maximale capiciteit heen :classic_blink:

Nu zou het 'echt' opgelost moeten zijn.  

Bij de oude software had je een prullenbak, ik denk dat al de berichten die daarin stonden nu weer gewoon in je postvak in stonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn, dit was me een zware bevalling, in de positieve zin van het woord.

Heb een aantal liedjes drie of vier keer helemaal moeten luisteren om echt knopen door te kunnen hakken. Zo dicht bij elkaar zat het allemaal.

Normaal gesproken staat de top 10 die ik na de eerste keer luisteren heb gemaakt wel redelijk vast, maar dit keer heb ik echt nog als een bezetene zitten schuiven. Verder maar één onvoldoende uitgedeeld, ook een positief record. Het toont aan dat het festival qua niveau in de lift zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites