Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 12-8-2024 om 09:49 zei 007mark:

Stengs dan; Lees ook berichten dat hij al sinds begin van de zomer loopt aan te dringen op een vertrek en dat Slot de reden was dat hij naar Feyenoord kwam. Ook zijn fitheid wordt aangedragen. Prima, maar bij Trauner of Nieuwkoop hoor ik niemand erover. Terwijl die ook zelden de 90 minuten volmaken óf 3 wedstrijden in een week spelen.

5 uur geleden zei MetalMichael:

Nieuwkoop kan niet verder. Je kon er op wachten. Geertruida op RB wellicht ook iets meer balans in het elftal, omdat hij iets dieper blijft.

Eindelijk iemand die het ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwkoop kan best wel nuttig zijn in sommige wedstrijden, maar hij komt voetballend simpelweg tekort. Hij is hartstikke ijverig, dat dan weer wel.

Zerrouki daarentegen, wat een lakse beer is dat joh. Er moet een 6 bij. Wieffer moet simpelweg vervangen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zerrouki is inderdaad niet goed genoeg. Nadje is toch ook een 6? Via de Wieffer route. Misschien gokken ze daar op? Anders hadden ze interesse in El Azzouzi toch?

Zechiel Milambo Timber is denk ik net te aanvallend helaasch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arezo:

Zerrouki is inderdaad niet goed genoeg. Nadje is toch ook een 6? Via de Wieffer route. Misschien gokken ze daar op? Anders hadden ze interesse in El Azzouzi toch?

Zechiel Milambo Timber is denk ik net te aanvallend helaasch.

Nadje is een 8. Zou eerder Zechiel op de plek van Ramiz zetten, want die moet je echt meteen op een vrachtschip naar SA of Turkije sturen. Die hebben vast nog wel plek voor zo'n olietanker. Man man man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Magikarp:

Ik wil even benoemen dat ik diep ongelukkig word van het idee dat we Ueda wellicht meer minuten gaan zien maken als Gimenez naar Nottingham gaat.

Had gister ook graag Carranza even zien spelen die laatste 10 minuten. Stond immers toch al 0-5 en dan krijg je toch beetje een idee of het wat is. Aan de andere kant; Toen Ueda vorig seizoen aan het einde 4x basis stond, scoorde hij wel 3x. Zie het zelf nog niet gebeuren, maar wellicht is hij zo slecht nog niet als het (wedstrijd)ritme er een beetje in komt.

Als DTK het wel voor elkaar krijgt om meer dan 40M te vangen, snap ik best dat Feyenoord dat bod accepteert. Ook al zou ik het van Santi zelf niet begrijpen, omdat je dan lekker tegen gedradatie moet vechten. Heb alleen het idee dat management en mensen om hem heen graag een transfer forceren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Feyenoord €40miljoen wil is er nog een verschilletje: 

Citaat

Forest are yet to come close to the Dutch club’s asking price for Gimenez. An offer in the region of €25million (£21.3m; $27.6m) was not enough to tempt the Eredivisie side to contemplate selling the 23-year-old Mexico international.

bron: The Athletic

bewerkt door rich ruzzian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het toch altijd een beetje jammer dat spelers zo graag naar de Premier League vertrekken ongeacht welk team het is. Als Liverpool of Arsenal komt, tuurlijk ga je dan. Maar Forest? Je speelt Champions League met Feyenoord, bent publiekslieveling (toch?) en dan ga je naar een laagvlieger waarbij je ook nog eens een reële kans hebt op degradatie. Ik snap wel dat hij daar meer gaat verdienen en dat de competitie veel beter is, maar het gaat er bij mij gewoon nooit zo in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Arles:

Vind het toch altijd een beetje jammer dat spelers zo graag naar de Premier League vertrekken ongeacht welk team het is. Als Liverpool of Arsenal komt, tuurlijk ga je dan. Maar Forest? Je speelt Champions League met Feyenoord, bent publiekslieveling (toch?) en dan ga je naar een laagvlieger waarbij je ook nog eens een reële kans hebt op degradatie. Ik snap wel dat hij daar meer gaat verdienen en dat de competitie veel beter is, maar het gaat er bij mij gewoon nooit zo in. 

Helemaal met je eens. Het ‘probleem’ is denk ook vooral dat zo’n beslissing nooit meer alleen bij een speler zelf vandaan komt. Hoger salaris profiteert een evt. partner en/of familie ook van. Dus die vinden er iets van. En een management/zaakwaarnemer kan ook goud geld verdienen aan zo’n transfer. Er zijn nog maar weinig spelers die helemaal keuze onafhankelijk een carrière uitstippelen/bewandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

Maargoed, zullen in Italië ook niet helemaal blind zijn.

In tegenstelling tot Pedersen ;) 

Hoop dan eigenlijk wel dat ze als vervanger van Pedersen voor een basisspeler gaan en niet voor een back-up voor Nieuwkoop. Als we een heel seizoen op Nieuwkoop moeten vertrouwen, dan gaat het een lang seizoen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites