Elsjorro1990 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Op 12-7-2024 om 08:10 zei Arezo: Dat lukt me sowieso niet bij mannen. Hij heeft bij 3 clubs in Nederland gespeeld, is het niet? Nooit opgevallen. Wel vertrouwen in Te Kloesse en de scouting. Valt me op dat we redelijk wat 'goedkope' spelers halen. Mitchell was ook 2.5 miljoen. Deze dude wordt ook rondt dat bedrag genoemd. 1908 meldt dat er deze week gesprekken zijn gevoerd tussen Te Kloesse en Priske en dat het vanaf volgende week echt los gaat. Mwoah hij was bij Emmen dat jaar wel echt goed hoor. Daarna bij Union zich toch ook relatief snel in het team gespeeld, wat toch wel weer even wat stapjes hoger is. Afgelopen jaar bij Bologna was het een beetje stuivertje wisselen. Helft van de wedstrijden gespeeld. Of die direct wieffer vervangen kan, daar heb ik wel twijfels over. Maar denk wel, als je hem een jaartje de tijd geeft, het wel eens een verrassing kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Mwoah hij was bij Emmen dat jaar wel echt goed hoor. Daarna bij Union zich toch ook relatief snel in het team gespeeld, wat toch wel weer even wat stapjes hoger is. Afgelopen jaar bij Bologna was het een beetje stuivertje wisselen. Helft van de wedstrijden gespeeld. Of die direct wieffer vervangen kan, daar heb ik wel twijfels over. Maar denk wel, als je hem een jaartje de tijd geeft, het wel eens een verrassing kan worden. Bij Union nooit helemaal een basisplaats kunnen veroveren. Enkel de 3 laatste wedstrijden, maar dat was ook door de blessure van Teuma. Degelijke speler wel, kan in een goed draaiend team makkelijk ingepast worden denk ik, maar iets heel speciaals moet je er waarschijnlijk niet van verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 7 uur geleden zei Beppu: Altijd van te voren eten! Troep in die voetbalstadions voor een half maandsalaris wordt niemand gelukkig van (op wat viezerikken die actief zijn in het eet topic na) Vooral in de kuip is het eten vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli https://1908.nl/artikelen/feyenoord-ziet-in-jun-ho-bae-directe-versterking Alleen voor de naam al halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Hier mensen die de voorbereiding van Feyenoord een beetje aanschouwd hebben? Wat is jullie mening van het geen wat jullie tot nu toe gezien hebben (ondanks dat we de helft van de toppers minimaal nog misten)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Het systeem lijkt wel vrij duidelijk. Twee wingbacks met Nieuwkoop/Pedersen op rechts en Hartman/Lopez op links. Daarr zie je wel veel wisselingen, ook oa. met Hadj Moussa die ook even op die positie heeft gestaan. Daar gaat nog wel wat mee gebeuren, lijkt me. Hier wordt echt wat anders van verwacht dan afgelopen jaren, vooral ook omdat de bal regelmatig over één of twee schijven van links naar rechts moet worden verlegd. Tegen Dordt had ik zelfs het idee dat ze dat soms simpelweg deden om het te oefenen. Centraal verwacht ik vooralsnog, Hancko, Trauner (Beelen) en Geert . Valt me op hoeveel minuten Tsoungui tot nu toe krijgt, maar dat zal er mee te maken hebben dat de basisklanten nog niet terug zijn en dat Mitchell nog niet gearriveerd is. Idem voor Plug trouwens. Het grootste probleem lijkt me (een open deur:) het vertrek van Wieffer. In dat nieuwe systeem van Priske speel je eigenlijk met twee centrale middenvelders. Die zijn heel belangrijk in de omschakeling. Dat zouden nu Timber en Zerrouki moeten zijn. Ik zie Zerrouki het niet doen, vond 'm tegen Genk ook weer tegenvallen. Het is alleen niet zo dat hij veel andere opties heeft met ervaring: Zechiël, Nadje, Sebaoui. Priske heeft de druk wel opgevoerd op Milambo. Daarvoor staan dan een soort rechts- en linksbinnen: Stengs en Paixao met in de punt Santi/Ueda/Carranza. Op de binnenposities heb je dan met Ivanusec, Lingr en Sauer nog wel wat opties achter de hand. Hier ook evt. Hadj Moussa en Bullaude. Het voordeel van deze binnenposities is dat je (vooralsnog) wat chaos creëert bij de verdediging van de tegenpartij. Dit wordt dan een 3-4-2-1 in balbezit en 5-2-2-1 in balbezit tegenpartij. Maakt natuurlijk niet zoveel uit hoe je het noemt. Het gaat vooral om de omschakeling. Wat mij opviel is dat beide wingbacks regelmatig hoog staan, waardoor je verdedigend een blok van vijf overhoudt bij Zerroukiaans balverlies - en als Timber ook nog hoog staat, dan hou je er maar vier over. Er moet in ieder geval goed gecommuniceerd worden wie er naar de buitenkant uitstapt. Ik kan me daarom wel voorstellen dat hij geen afscheid neemt van renpaarden die deze gaten snel op kunnen vullen. Ik zie wel heil in het systeem. Mijns inziens moet er wel echt een kwalitatief goede CM bij, verder gaat het dan vooral om klappen opvangen als je nog spelers verkoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 2 uur geleden zei Lenstra: Het systeem lijkt wel vrij duidelijk. Twee wingbacks met Nieuwkoop/Pedersen op rechts en Hartman/Lopez op links. Daarr zie je wel veel wisselingen, ook oa. met Hadj Moussa die ook even op die positie heeft gestaan. Daar gaat nog wel wat mee gebeuren, lijkt me. Hier wordt echt wat anders van verwacht dan afgelopen jaren, vooral ook omdat de bal regelmatig over één of twee schijven van links naar rechts moet worden verlegd. Tegen Dordt had ik zelfs het idee dat ze dat soms simpelweg deden om het te oefenen. Centraal verwacht ik vooralsnog, Hancko, Trauner (Beelen) en Geert . Valt me op hoeveel minuten Tsoungui tot nu toe krijgt, maar dat zal er mee te maken hebben dat de basisklanten nog niet terug zijn en dat Mitchell nog niet gearriveerd is. Idem voor Plug trouwens. Het grootste probleem lijkt me (een open deur:) het vertrek van Wieffer. In dat nieuwe systeem van Priske speel je eigenlijk met twee centrale middenvelders. Die zijn heel belangrijk in de omschakeling. Dat zouden nu Timber en Zerrouki moeten zijn. Ik zie Zerrouki het niet doen, vond 'm tegen Genk ook weer tegenvallen. Het is alleen niet zo dat hij veel andere opties heeft met ervaring: Zechiël, Nadje, Sebaoui. Priske heeft de druk wel opgevoerd op Milambo. Daarvoor staan dan een soort rechts- en linksbinnen: Stengs en Paixao met in de punt Santi/Ueda/Carranza. Op de binnenposities heb je dan met Ivanusec, Lingr en Sauer nog wel wat opties achter de hand. Hier ook evt. Hadj Moussa en Bullaude. Het voordeel van deze binnenposities is dat je (vooralsnog) wat chaos creëert bij de verdediging van de tegenpartij. Dit wordt dan een 3-4-2-1 in balbezit en 5-2-2-1 in balbezit tegenpartij. Maakt natuurlijk niet zoveel uit hoe je het noemt. Het gaat vooral om de omschakeling. Wat mij opviel is dat beide wingbacks regelmatig hoog staan, waardoor je verdedigend een blok van vijf overhoudt bij Zerroukiaans balverlies - en als Timber ook nog hoog staat, dan hou je er maar vier over. Er moet in ieder geval goed gecommuniceerd worden wie er naar de buitenkant uitstapt. Ik kan me daarom wel voorstellen dat hij geen afscheid neemt van renpaarden die deze gaten snel op kunnen vullen. Ik zie wel heil in het systeem. Mijns inziens moet er wel echt een kwalitatief goede CM bij, verder gaat het dan vooral om klappen opvangen als je nog spelers verkoopt. Wel extra leuk om Feyenoord (als niet-supporter) te volgen dit jaar. Ben wel echt benieuwd naar deze speelwijze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 4 uur geleden zei Lenstra: Het systeem lijkt wel vrij duidelijk. Twee wingbacks met Nieuwkoop/Pedersen op rechts en Hartman/Lopez op links. Daarr zie je wel veel wisselingen, ook oa. met Hadj Moussa die ook even op die positie heeft gestaan. Daar gaat nog wel wat mee gebeuren, lijkt me. Hier wordt echt wat anders van verwacht dan afgelopen jaren, vooral ook omdat de bal regelmatig over één of twee schijven van links naar rechts moet worden verlegd. Tegen Dordt had ik zelfs het idee dat ze dat soms simpelweg deden om het te oefenen. Centraal verwacht ik vooralsnog, Hancko, Trauner (Beelen) en Geert . Valt me op hoeveel minuten Tsoungui tot nu toe krijgt, maar dat zal er mee te maken hebben dat de basisklanten nog niet terug zijn en dat Mitchell nog niet gearriveerd is. Idem voor Plug trouwens. Het grootste probleem lijkt me (een open deur:) het vertrek van Wieffer. In dat nieuwe systeem van Priske speel je eigenlijk met twee centrale middenvelders. Die zijn heel belangrijk in de omschakeling. Dat zouden nu Timber en Zerrouki moeten zijn. Ik zie Zerrouki het niet doen, vond 'm tegen Genk ook weer tegenvallen. Het is alleen niet zo dat hij veel andere opties heeft met ervaring: Zechiël, Nadje, Sebaoui. Priske heeft de druk wel opgevoerd op Milambo. Daarvoor staan dan een soort rechts- en linksbinnen: Stengs en Paixao met in de punt Santi/Ueda/Carranza. Op de binnenposities heb je dan met Ivanusec, Lingr en Sauer nog wel wat opties achter de hand. Hier ook evt. Hadj Moussa en Bullaude. Het voordeel van deze binnenposities is dat je (vooralsnog) wat chaos creëert bij de verdediging van de tegenpartij. Dit wordt dan een 3-4-2-1 in balbezit en 5-2-2-1 in balbezit tegenpartij. Maakt natuurlijk niet zoveel uit hoe je het noemt. Het gaat vooral om de omschakeling. Wat mij opviel is dat beide wingbacks regelmatig hoog staan, waardoor je verdedigend een blok van vijf overhoudt bij Zerroukiaans balverlies - en als Timber ook nog hoog staat, dan hou je er maar vier over. Er moet in ieder geval goed gecommuniceerd worden wie er naar de buitenkant uitstapt. Ik kan me daarom wel voorstellen dat hij geen afscheid neemt van renpaarden die deze gaten snel op kunnen vullen. Ik zie wel heil in het systeem. Mijns inziens moet er wel echt een kwalitatief goede CM bij, verder gaat het dan vooral om klappen opvangen als je nog spelers verkoopt. Is gezien aankoop Carranza de spits positie niet al bezet voor mocht Gimenez weggaan? Verwacht je verder op iedere positie nog een vervanger mocht een speler vertrekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 52 minuten geleden zei timpy00: Is gezien aankoop Carranza de spits positie niet al bezet voor mocht Gimenez weggaan? Verwacht je verder op iedere positie nog een vervanger mocht een speler vertrekken? Volgens mij zijn ze wel tot de conclusie gekomen dat Ueda het niet gaat worden op korte termijn, dus als Gimenez nog vertrekt (denk het eerder niet dan wel) dan zal daar nog een spits voor terugkomen. Denk dat er qua versterkingen alleen nog spelers komen als er beoogd basisspelers weggaan. In tegenstelling tot Abe vind ik de 6 positie met Timber, Zerrouki (die ik een betere indruk vind maken in het nieuwe systeem, dan onder Slot) en Zechiël en Milambo die veel minuten moeten gaan maken wel voldoende bezet. Zowel kwantitatief als kwalitatief. Verder zie je in de wedstrijden tot nu toe dat het in balbezit soms best aardig lukt om snel de weg naar voren te zoenen, maar dat het in de omschakeling bij balverlies soms helemaal open ligt. Komt mede door, wat Priske heeft aangegeven, dat er tot nu toe vooral fysiek is getraind. In Oostenrijk zijn zo ook de internationals er weer bij en dan kun je tegen Benfica las zeggen of dat beter is, of je achilleshiel blijft. Met Hancko - Beelen - Geertruida staat er natuurlijk wel een dijk van een achterhoede die zowel positioneel, op snelheid en in de duels een hoop kan oplossen. In de voorbereiding kregen Plug (bij onder 21 vorig jaar niet heel opvallend, of te boek staande als groot talent) en Tsoungui veel speeltijd. Denk dat die laatste wel eens een paar plekken in de pikorde opgeschoven kan zijn. Qua squaddepth zit je momenteel ook wel prima eerlijk gezegd, al zal veel afhangen van Stengs. Die is echt heel goed in dit systeem, zoals we in de wedstrijden al hebben kunnen zien. Wellenreuther/ Bijlow / Van Sas Hartman / Smal / Lopez Hancko / Kasanwirjo Beelen / Trauner Geertruida / Tsoungui Nieuwkoop / Pedersen / Read Timber / Milambo Zerrouki / Zechiël Paixao / Ivanusec / Sauer Stengs / Moussa / Lingr Gimenez / Ueda / Carranza Nu ik het zo zit te typen denk ik dat het me ook niet zou verbazen als Priske Ueda ook eens als 10 gaat proberen. Aangezien hij met een spelmakende en een diepgaande 10 wil spelen. Voor die eerste vind ik Stengs en Ivanusec uitermate geschikt en voor die laatste Paixao, Ueda en Lingr eigenlijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Ja, deel ik grotendeels. Was Guus Smal helemaal vergeten. Die heeft natuurlijk ook nog niet op het veld gestaan. Ik zie Jeyland Mitchell nog wel als vervanger van Kasanwirjo in jouw lijstje. Ik ben ook heel benieuwd naar Ivanusec. Die is natuurlijk pas net terug van z'n vakantie na 't EK en hebben we pas een helftje gezien. 8 minuten geleden zei MetalMichael: Zerrouki (die ik een betere indruk vind maken in het nieuwe systeem, dan onder Slot) (...) dan kun je tegen Benfica las zeggen of dat beter is, of je achilleshiel blijft. Zo lees ik het een beetje Hij was tot nu toe prima, maar ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn als hij meer onder druk komt te staan of wanneer je een snelle omschakeling tegen krijgt. De laatste weken hoor je ook het één en ander over Tessmann of El Azzouzi. Kan het niet goed genoeg inschatten, maar zijn wel het type speler die dat gat zouden kunnen opvullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Het is de bedoeling dan Tsoungui en Kasanwirjo nog vertrekken. Jeyland Mitchell zal daar de vervanger voor zijn (als RCV in het nieuwe systeem vermoed ik). Een nieuwe VM zal er nog wel bij komen lijkt me. Kan me niet voorstellen dat ze met 2 jonge backups aan het seizoen beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 10 minuten geleden zei Lenstra: Ja, deel ik grotendeels. Was Guus Smal helemaal vergeten. Die heeft natuurlijk ook nog niet op het veld gestaan. Ik zie Jeyland Mitchell nog wel als vervanger van Kasanwirjo in jouw lijstje. Ik ben ook heel benieuwd naar Ivanusec. Die is natuurlijk pas net terug van z'n vakantie na 't EK en hebben we pas een helftje gezien. Zo lees ik het een beetje Hij was tot nu toe prima, maar ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn als hij meer onder druk komt te staan of wanneer je een snelle omschakeling tegen krijgt. De laatste weken hoor je ook het één en ander over Tessmann of El Azzouzi. Kan het niet goed genoeg inschatten, maar zijn wel het type speler die dat gat zouden kunnen opvullen. Ja, die Mitchell vergeten idd. Die stond ook niet in de lijst van het trainingskamp, dus dan maar Kasanwirjo die deze weken de tweede keus op lcv was. Denk echt dat er pas een basis versterking binnen gaat komen als er ook eentje uit de nu basis vertrekt. Of het moet op trainingskamp echt tegenvallen, want ik denk ook dat je al wel stevig aan je budgetten zit. Zeker als de geluiden van een verlenging van Geertruida kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 34 minuten geleden zei MetalMichael: Volgens mij zijn ze wel tot de conclusie gekomen dat Ueda het niet gaat worden op korte termijn, dus als Gimenez nog vertrekt (denk het eerder niet dan wel) dan zal daar nog een spits voor terugkomen. Denk dat er qua versterkingen alleen nog spelers komen als er beoogd basisspelers weggaan. In tegenstelling tot Abe vind ik de 6 positie met Timber, Zerrouki (die ik een betere indruk vind maken in het nieuwe systeem, dan onder Slot) en Zechiël en Milambo die veel minuten moeten gaan maken wel voldoende bezet. Zowel kwantitatief als kwalitatief. Verder zie je in de wedstrijden tot nu toe dat het in balbezit soms best aardig lukt om snel de weg naar voren te zoenen, maar dat het in de omschakeling bij balverlies soms helemaal open ligt. Komt mede door, wat Priske heeft aangegeven, dat er tot nu toe vooral fysiek is getraind. In Oostenrijk zijn zo ook de internationals er weer bij en dan kun je tegen Benfica las zeggen of dat beter is, of je achilleshiel blijft. Met Hancko - Beelen - Geertruida staat er natuurlijk wel een dijk van een achterhoede die zowel positioneel, op snelheid en in de duels een hoop kan oplossen. In de voorbereiding kregen Plug (bij onder 21 vorig jaar niet heel opvallend, of te boek staande als groot talent) en Tsoungui veel speeltijd. Denk dat die laatste wel eens een paar plekken in de pikorde opgeschoven kan zijn. Qua squaddepth zit je momenteel ook wel prima eerlijk gezegd, al zal veel afhangen van Stengs. Die is echt heel goed in dit systeem, zoals we in de wedstrijden al hebben kunnen zien. Wellenreuther/ Bijlow / Van Sas Hartman / Smal / Lopez Hancko / Kasanwirjo Beelen / Trauner Geertruida / Tsoungui Nieuwkoop / Pedersen / Read Timber / Milambo Zerrouki / Zechiël Paixao / Ivanusec / Sauer Stengs / Moussa / Lingr Gimenez / Ueda / Carranza Nu ik het zo zit te typen denk ik dat het me ook niet zou verbazen als Priske Ueda ook eens als 10 gaat proberen. Aangezien hij met een spelmakende en een diepgaande 10 wil spelen. Voor die eerste vind ik Stengs en Ivanusec uitermate geschikt en voor die laatste Paixao, Ueda en Lingr eigenlijk wel. Als Moussa, Ivanusec, Ueda allemaal back up opties worden. Is dat financieel niet een beetje onhandig? Geen idee hoe Feyenoord er voorstaat maar zijn wel flinke investeringen voor wat Feyenoord normaliter uitgeeft toch? Verder heb ik nog niks van Feyenoord onder de nieuwe trainer gezien dus ik ben benieuwd. Misschien kunnen jullie zelfs 3e worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Zeker als je na vertrek van Gimenez, nog een spits wil halen. Lijkt mij gek, Weghorst zoekt nog wel een club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 27 minuten geleden zei cimbomcu: Zeker als je na vertrek van Gimenez, nog een spits wil halen. Lijkt mij gek Feyenoord heeft al eerder uitgesproken dat ze met 3 spitsen in de selectie willen werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli (bewerkt) 1 uur geleden zei timpy00: Als Moussa, Ivanusec, Ueda allemaal back up opties worden. Is dat financieel niet een beetje onhandig? Geen idee hoe Feyenoord er voorstaat maar zijn wel flinke investeringen voor wat Feyenoord normaliter uitgeeft toch? Of het financieel onhandig is, geen idee. Vooral die laatste twee zijn nog wel gewoon international bij hun land, waar Ueda zelfs basisspeler is. Dus dat zal qua transfer waarde niet heel veel naar beneden zijn gegaan. Zie Sutalo bij Ajax. Feit is dat onder Slot de waarde van de selectie flink de lucht in is geschoten. Zowel door aankopen, als door waardestijging, waardoor er meer mogelijk is. Voor het eerst in jaren was het voor Feyenoord mogelijk om meerdere miljoenen uit te geven voordat er verkocht werd (denk wel zon 8 miljoen ofzo). Daarnaast was aan het eind van het seizoen het verhaal dat er voor iedere positie een budget beschikbaar was van 10 miljoen voor vervangers, als er een speler verkocht zou worden. Er lag in 433 nog een gat op rechtsbuiten, wat nu door het nieuwe systeem een soort van intern is opgelost. Wellicht is met dat budget de aankopen tot dusver bekostigd? Verder heb je Wieffer natuurlijk verkocht, wat je een hoop winst oplevert, want uiteindelijk een miljoen of 5 gekost (plus salaris, tekengeld en premies natuurlijk). Er wordt bij Feyenoord qua budgetten best scherp aan de wind gevaren, maar tegelijk wordt er bij een transfer en qua CL geld ook wel was opgepot. Ben geen bedrijfseconoom, maar het verhaal klinkt iig plausibel. 1 uur geleden zei timpy00: Verder heb ik nog niks van Feyenoord onder de nieuwe trainer gezien dus ik ben benieuwd. Ben erg benieuwd hoe het straks verdedigend gaat met de volledige selectie en hoe ze zich houden tov PSV in de Cruyff schaal. 1 uur geleden zei timpy00: Misschien kunnen jullie zelfs 3e worden 22 juli bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Trouwens ook nog wel benieuwd of Priske misschien Luts als 6 ziet. Iets wat hij zelf volgens mij wel graag zou willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 21 minuten geleden zei MetalMichael: Of het financieel onhandig is, geen idee. Vooral die laatste twee zijn nog wel gewoon international bij hun land, waar Ueda zelfs basisspeler is. Dus dat zal qua transfer waarde niet heel veel naar beneden zijn gegaan. Zie Sutalo bij Ajax. Feit is dat onder Slot de waarde van de selectie flink de lucht in is geschoten. Zowel door aankopen, als door waardestijging, waardoor er meer mogelijk is. Voor het eerst in jaren was het voor Feyenoord mogelijk om meerdere miljoenen uit te geven voordat er verkocht werd (denk wel zon 8 miljoen ofzo). Daarnaast was aan het eind van het seizoen het verhaal dat er voor iedere positie een budget beschikbaar was van 10 miljoen voor vervangers, als er een speler verkocht zou worden. Er lag in 433 nog een gat op rechtsbuiten, wat nu door het nieuwe systeem een soort van intern is opgelost. Wellicht is met dat budget de aankopen tot dusver bekostigd? Verder heb je Wieffer natuurlijk verkocht, wat je een hoop winst oplevert, want uiteindelijk een miljoen of 5 gekost (plus salaris, tekengeld en premies natuurlijk). Er wordt bij Feyenoord qua budgetten best scherp aan de wind gevaren, maar tegelijk wordt er bij een transfer en qua CL geld ook wel was opgepot. Ben geen bedrijfseconoom, maar het verhaal klinkt iig plausibel. Ik denk dat het niet zozeer gaat om de transfersommen, maar om de salarissen. En dan vermoed ik dat Ivanusec een salaris heeft dat gebudgetteerd is als starter. Ueda zal ook meer verdienen dan een backup speler waarschijnlijk. Bij Moussa lijkt me dat geen probleem. Gezien de huidige backups op het middenveld en achterin zal er wel wat marge zijn, maar als daar nog spelers bijkomen is dat toch in de gaten te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Snap ik @MetalMichael Ik vind zelfs 3 aangekochte spitsen een beetje overdreven (ja Carranza kwam transfervrij). Vaak zie je toch wel 2 goede spitsen en dan een jeugdig talent erachter. Daarnaast koop je Hadj Moussa om daarna zonder rechtsbuiten te spelen en haal je ook Lingr voor een paar miljoen definitief (dat vond ik nou echt heel weinig). 23 juli bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Als Gimenez vertrekt zal er een jonge derde spits gehaald worden en dan mogen Ueda en Caranza uitvechten wie eerste en tweede spits worden. Overigens verwacht ik zelf dat Gimenez niet meer gaat vertrekken. Had verwacht dat Napoli zou gaan komen als zij Osimhen de deur uit zouden doen maar die gaan voor Lukaku. Milan heeft Morata al gehaald waardoor de spitsen carrousel niet echt hard van stapel loopt. Persoonlijk verwacht ik dat er nog een AMC gaat komen en dat het exit voor Lingr, Sauer (huur), Slory (huur) en Paixao gaat worden. Paixao zie ik wel eens naar Benfica vertrekken mochten zij Neres verkopen. Voorbereiding was overigens tot nu toe wel aardig, nieuw systeem is toch altijd wel wennen maar snap de keuze wel aangezien we echt elk jaar weer gezeik hadden op de vleugels. Sinds het vertrek van Sini is het echt armoetroef op de flanken. Denk dat de aankopen als volgt gaan worden: AMCL (rechtsbenig, Bae zeer geschikt voor deze positie), WBL (huur met optie tot koop), MC (alleen wanneer er nog een MC vertrekt TImber/Zerrouki) VCL (jonge speler achter Hancko). Dit jaar gaat hopelijk echt het jaar worden voor Milambo en Zechiel. Vooral eerstgenoemde ben ik zeeeeeer van onder de indruk in de voorbereiding. Ja hij moet nog wel stappen zetten maar jezus zeg, die is een partij volwassener geworden in zijn spel. Verder durf ik ook wel de gewaagde uitspraak doen dat Zerrouki wel eens kan gaan verrassen dit seizoen. Vond hem met de oefenwedstrijd beter spelen en het lijkt alsof dit systeem hem wat meer op het lijf geschreven is (of dat hij eindelijk het licht gezien heeft). Tuurlijk het is geen Wieffer maar die verwachting hadden we nooit moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 1 uur geleden zei cimbomcu: Snap ik @MetalMichael Ik vind zelfs 3 aangekochte spitsen een beetje overdreven (ja Carranza kwam transfervrij). Vaak zie je toch wel 2 goede spitsen en dan een jeugdig talent erachter. Daarnaast koop je Hadj Moussa om daarna zonder rechtsbuiten te spelen en haal je ook Lingr voor een paar miljoen definitief (dat vond ik nou echt heel weinig). Als ze alledrie in één window waren gehaald, was ik het met je eens geweest. Ueda valt gewoon vies tegen helaas, want dat is wel hoe je idealiter een nieuwe speler haalt. Jaartje acclimatiseren en dan het jaar daarop de basisspeler vervangen na een transfer. Spitsen talent van Feyenoord speelt komend seizoen in onder 19, dus nog net iets te vroeg. Hadj Moussa gekocht voordat de nieuwe trainer bekend was en eigenlijk de vervanger voor Jahanbakhsh. Beetje gekocht op de hype denk ik. Lingr was vorig jaar een beetje een paniek aankoop. Huur met verplichte koopoptie, gegokt en verloren. Al zie ik qua profiel wel ruimte in de nieuwe speelstijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Lingr nog niet afschrijven, vind ik. Hele harde werker en brengt wel wat pit met zich mee als het even niet loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Heeft Gimenez ook niet de pech, en Feyenoord daarmee het geluk, dat hij tot nu toe voornamelijk in de Eredivisie heeft gepresteerd en nog niet zo veel bij Mexico en Europees? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 11 minuten geleden zei timpy00: Heeft Gimenez ook niet de pech, en Feyenoord daarmee het geluk, dat hij tot nu toe voornamelijk in de Eredivisie heeft gepresteerd en nog niet zo veel bij Mexico en Europees? Europees heeft hij ook gewoon prima gepresteerd. Loopt in de Europa League/CL zowat 1 op 2 dus dat is zeker het probleem niet. Denk dat het bij Gimenez gewoon echt is dat hij de tweede seizoenshelft eigenlijk geen deuk in een pakje boter heeft geschoten en daarom is de hype gewoon redelijk overgewaaid. Dat is zowel het pech als het geluk van Feyenoord. Hij moet het dit seizoen gewoon weer laten zien, nadat hij eindelijk wat rust heeft. Vorig jaar geen vakantie nemen leek erg goed uit te pakken de eerste seizoenshelft, maar heeft hem echt dubbel zo hard geraakt de tweede seizoenshelft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Europees heeft hij ook gewoon prima gepresteerd. Loopt in de Europa League/CL zowat 1 op 2 dus dat is zeker het probleem niet. Denk dat het bij Gimenez gewoon echt is dat hij de tweede seizoenshelft eigenlijk geen deuk in een pakje boter heeft geschoten en daarom is de hype gewoon redelijk overgewaaid. Dat is zowel het pech als het geluk van Feyenoord. Hij moet het dit seizoen gewoon weer laten zien, nadat hij eindelijk wat rust heeft. Vorig jaar geen vakantie nemen leek erg goed uit te pakken de eerste seizoenshelft, maar heeft hem echt dubbel zo hard geraakt de tweede seizoenshelft Dan heb ik mezelf dat Europese verkeerd voor de geest gehaald. Komt vooral door die domme rode kaart denk ik. Tweede seizoenshelft en de Copa helpen in dat geval hem niet mee. Feyenoord wel daarentegen. Ben persoonlijk vooral benieuwd naar het middenveld van Feyenoord. Ben persoonlijk niet zo'n fan van Zerrouki en dan heb je naast Timber niet echt veel daar. Al ken ik die jonge talenten nog niet goed waar jullie het over hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten