Beppu Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Waarschijnlijk geen Wieffer morgen. Gefeliciteerd NEC met de bekerwinst seizoen 2023-2024 en directe plaatsing Europa League seizoen 2024-2025. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Zojuist zei Beppu: Waarschijnlijk geen Wieffer morgen. Gefeliciteerd NEC met de bekerwinst seizoen 2023-2024 en directe plaatsing Europa League seizoen 2024-2025. Alleen omdat Wieffer niet mee doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Ik heb het idee dat ik enig sarcasme bespeur wat de moderator die iets hiervoor postte niet doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Vooral omdat we nu met Zerrouki starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Is PJ nu ook al moderator? Who's next? Arezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april (bewerkt) Het enige wat ik eet zijn broodjes kroket. 20 april bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 15 minuten geleden zei Urbeto: Is PJ nu ook al moderator? Who's next? Arezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 20 minuten geleden zei Urbeto: Is PJ nu ook al moderator? Who's next? Arezo? Jijzelf toch? Dat dacht ik laatst ergens gelezen te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 30 minuten geleden zei Fantasy: Jijzelf toch? Dat dacht ik laatst ergens gelezen te hebben. Ik was inderdaad al verder in de sollicitatieprocedure dan ik zelf vernomen had. Maargoed, daarom gebruik ik het forum ook niet als primaire nieuwsvoorziening. Je krijgt hier de gekste dingen mee! Op Twitter ook overigens. Hier @putdus, we worden weer genaaid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Je had met een overwinning een reuze stap kunnen zetten naar de voorjaarstitel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april (bewerkt) Achja, scheids altijd mee hè. Oh nee, dit was niet in de Kuip. 20 april bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 4 uur geleden zei MetalMichael: Je had met een overwinning een reuze stap kunnen zetten naar de voorjaarstitel... Overigens is de kans reeël dat het geen ene hollletje uitmaakt. Jong Almere en Jong Sparta voorlopg bij de beste 9 de Tweede Divisie, waardoor er überhaupt geen promotie play-off komt. Mocht Feyenoord die halen, en de stand blijft zoals die nu is. Benieuwd naar morgen. Toch al wel klein beetje spanning. Zou mooi zijn om wederom een prijs te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Bart Nieuwkoop winnende penalty calling it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Gimenez gaat er 2 maken en mondjes snoeren vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zit even naar de documentaire over de bekerwinst van PEC Zwolle te kijken tegen het grote Jaxie. Dat is alsof je naar Final Destination gaat zitten kijken voordat je een vliegtuig in stapt. Maar met Bartje achterin en een stel goed gedragende supporters zal ons dat niet overkomen hopelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 18 minuten geleden zei Beppu: Zit even naar de documentaire over de bekerwinst van PEC Zwolle te kijken tegen het grote Jaxie. Dat is alsof je naar Final Destination gaat zitten kijken voordat je een vliegtuig in stapt. Maar met Bartje achterin en een stel goed gedragende supporters zal ons dat niet overkomen hopelijk! Ik keek die wedstrijd toen der tijd met mijn ex en haar familie. Haar pa(als die hard ADO fan) ging helemaal los bij elke goal van PEC, omdat zijn haat naar Jaxie enorm groot is/was. Ik zeg 4-1 voor Feyenoord! 2x Ivanusec ook een assist van hem, goal van Santi en goal van Paxaio. En voor NEC goaltje van Sontje Hansen. Iedereen hier alvast veel plezier en succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei Kyrill: Ik keek die wedstrijd toen der tijd met mijn ex en haar familie. Haar pa(als die hard ADO fan) ging helemaal los bij elke goal van PEC, omdat zijn haat naar Jaxie enorm groot is/was. Ik zeg 4-1 voor Feyenoord! 2x Ivanusec ook een assist van hem, goal van Santi en goal van Paxaio. En voor NEC goaltje van Sontje Hansen. Iedereen hier alvast veel plezier en succes! Zet de uitslag volgende keer even in een spoilertje vriend. Weinig meer aan zo vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei Beppu: Zet de uitslag volgende keer even in een spoilertje vriend. Weinig meer aan zo vanavond. Hahhahahahahhahahahahha Love you! Ik ga helemaal stuk hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zerrouki speelt dus. Hebben we in ieder geval alvast een zondebok, want dit gaat weer 90 minuten (hopelijk korter) ergeren worden aan die slome, langharige Algerijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Wat is Zerrouki toch een vreselijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei The Kerfts: Wat is Zerrouki toch een vreselijke speler. Het begint wel bij Paixaõ die compleet verkeerd loopt daar. Maar de pass daarna is wel niveau Mark Diemers idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei PJHoutman: Het begint wel bij Paixaõ die compleet verkeerd loopt daar. Maar de pass daarna is wel niveau Mark Diemers idd. Oh volledig eens hoor! Vind sowieso ontzettend veel dingen fout gaan, die aannames soms zijn echt om te huilen. Lijkt alsof alleen Hancko echt volledig warm is. Maar het is Zerrouki die dit gewoon wedstrijd op wedstrijd doet en imo helemaal niks toevoegt voor de 7 miljoen die hij kostte. Was bij Twente ook gewoon maar een veredelde balafpakker die profiteerde van de goede teamprestaties (Twente mist hem overigens totaal niet dit seizoen.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Droevig niveau tot dusverre. Vooral Zerrouki, Stengs, Paixao en Santi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Paixao is echt een soort Biseswar. Kan leuk schieten maar verder is het echt 0,0. Donme keuzes, matig in de combinatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Verdomme Zerrouki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten