007mark Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: In de voorbereiding speelde hij in iedere wedstrijd, dus om mijn oordeel te framen als zijnde gebaseerd op 13 minuten voetbal is natuurlijk erg makkelijk en niet correct. Hij heeft met al zijn minuten tot dusverre laten zien vooral te vertragen, een zwakke aanname te hebben en een talent om veelvuldig de verkeerde kant het veld in te draaien. Daar was vanavond geen uitzondering op. Ik heb oprecht geen idee waarom Milambo niet inviel. En daar heeft het wisselbeleid wat mij betreft dubbel en dwars aan bijgedragen. Enkel Beelen haalde naar omstandigheden een vrij redelijk niveau qua niet doorsnee basisspelers. Vind ik, wat Kyrill al zegt, wel echt heel lang geleden. Verder wel met je eens natuurlijk. Sauer en Milambo had ik beide graag gezien vanavond. Vond Bijlow overigens ijzersterk vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Hecht je dan niet teveel waarde aan voorbereiding? De winterstop komt er al bijna aan? Ik hecht waarde aan de speelminuten die ik van iemand heb gezien. Ik ben het met jullie eens dat de voorbereiding al een tijdje achter ons ligt, maar vanavond werd eens te meer duidelijk dat Van den Belt het niveau - net als aan het begin van het seizoen - nog altijd niet heeft en ook niet lijkt te kunnen ontwikkelen. Ik zie dan liever speeltijd voor spelers die wél flitsen van hun potentie tonen, zoals bijvoorbeeld Milambo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Wissels waren echt belachelijk inderdaad, alsof het een oefenpotje was.. Milambo en Sauer inbrengen, ook met het oog op de toekomst, was veel logischer geweest. Wat doet Lingr trouwens bij ons? Waarom is hij gehuurd? Volgens mij ook nog met verplichte optie tot koop. Wat een weggegooid geld trouwens die Zerrouki. Altijd al gezegd, 7,5/8 miljoen daarvoor neerleggen is echt ongelooflijk. Heeft gisteren alles fout gedaan, leek aan de bal een pupil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 55 minuten geleden zei MarcFR: Wissels waren echt belachelijk inderdaad, alsof het een oefenpotje was.. Milambo en Sauer inbrengen, ook met het oog op de toekomst, was veel logischer geweest. Wat doet Lingr trouwens bij ons? Waarom is hij gehuurd? Volgens mij ook nog met verplichte optie tot koop. Wat een weggegooid geld trouwens die Zerrouki. Altijd al gezegd, 7,5/8 miljoen daarvoor neerleggen is echt ongelooflijk. Heeft gisteren alles fout gedaan, leek aan de bal een pupil. Poooohhhhhhhh ik zat me ooooop te vreten door die Ramiz. Voor de 2-1 kreeg hij een paar keer de bal en dan zoooo blind naar voren trappen dat die dus net zo snel weer terugkwam. Mijn god zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Gezien ik voor een club die al twee geweldige transferperiodes op rij heeft. Begon ik me, ook gezien bovenstaande comments, af te vragen hoe kijken Feyenoorders naar de afgelopen transfperiode? Want net als dat Ajax probeerde een volgende stap te zetten die aardig is gebackfired. Probeert Feyenoord nu qua transfers natuurlijk ook een volgende stap te zetten, en lijkt dat ook nog niet helemaal te lukken toch? 14 december 2023 bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 4 uur geleden zei timpy00: Gezien ik voor een club die al twee geweldige transferperiodes op rij heeft. Begon ik me, ook gezien bovenstaande comments, af te vragen hoe kijken Feyenoorders naar de afgelopen transfperiode? Want net als dat Ajax probeerde een volgende stap te zetten die aardig is gebackfired. Probeert Feyenoord nu qua transfers natuurlijk ook een volgende stap te zetten, en lijkt dat ook nog niet helemaal te lukken toch? Ik ben geen Feyenoord fan maar ik vind 36 miljoen voor 12 spelers, enorm mee vallen. Volgens mij heeft Ajax veeel meer uitgegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Ik ben geen Feyenoord fan maar ik vind 36 miljoen voor 12 spelers, enorm mee vallen. Volgens mij heeft Ajax veeel meer uitgegeven. Dat is de vraag toch helemaal niet. Clubs die meer binnenkrijgen kunnen ook meer uitgeven. Of aankoopbeleid goed of slecht is gaat toch om wat de spelers brengen die je haalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei timpy00: Dat is de vraag toch helemaal niet. Clubs die meer binnenkrijgen kunnen ook meer uitgeven. Of aankoopbeleid goed of slecht is gaat toch om wat de spelers brengen die je haalt? Ok , nou dan beantwoord ik je vraaag ik vind het een goed/verstandig aankoopbeleid Steng is sowieso al heellange tijd geslaagde aankoop geweest. Ueda is volgens mij vaak geblesseerd geweest, te vroeg om te oordelen, Zerrouki als je hier leest niet heel goed, en Ivanusec is volgens mij fringe/backup speler 14 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 4 uur geleden zei timpy00: Gezien ik voor een club die al twee geweldige transferperiodes op rij heeft. Begon ik me, ook gezien bovenstaande comments, af te vragen hoe kijken Feyenoorders naar de afgelopen transfperiode? Want net als dat Ajax probeerde een volgende stap te zetten die aardig is gebackfired. Probeert Feyenoord nu qua transfers natuurlijk ook een volgende stap te zetten, en lijkt dat ook nog niet helemaal te lukken toch? Wellenreuther is prima in zijn rol, 1 miljoen is wel wat veel maar je weet wat je aan hem hebt Lamprou en van Sas idem dito, denk ik. Beelen en Tsongui zijn gehaald voor de toekomst. Ik vond Beelen gisteren te angstig. was eerst een middenvelder moet veel meer lef in zijn spel brengen. Nieuwkoop = kut. van den Belt lijkt kut, Ivanusec had ik hele hoge verwachtingen van maar vind ik mwehhh. Lingr speelt nooit. Zerrouki = kut, zeker gezien die pingel gisteren (op een cruciaal moment), is te traag voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Minteh zo snel mogelijk terug naar Newcastle. Stengs doet het goed. Ueda is ook kut tot nu toe. Speelt te weinig en scoort te weinig. Ben het dus met je eens dat het niet het seizoen is wat men (en ik) er van verwachtte. Ik vind Feyenoord op elke positie in principe beter dan PSV, maar je staat veel te veel punten achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Tot een week of 3 geleden waren we 'zeker niet minder dan PSV' en was het allemaal geweldig. Even een vormdip (op een heel vervelend en cruciaal moment). Competitie heb je er twee gelijk en twee verloren, wat helemaal niet schandalig is. Sterker nog, dat is best goed. In veel andere jaren staar je hier wellicht gewoon eerste mee. Het ziet er nu wat minder uit omdat PSV alles heeft gewonnen, wat absurd is. Ik ga niet echt mee met veel Feyenoorders die aangeven dat het pech is en ook veel aan de arbitrage heeft gelegen. Het ligt gewoon bij jezelf, maar dat kan gebeuren, zo'n dip. Ik zie verder niet echt in waarom Feyenoord het niveau van voor de dip niet weer kan halen na de winterstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 1 uur geleden zei Arezo: Wellenreuther is prima in zijn rol, 1 miljoen is wel wat veel maar je weet wat je aan hem hebt Lamprou en van Sas idem dito, denk ik. Beelen en Tsongui zijn gehaald voor de toekomst. Ik vond Beelen gisteren te angstig. was eerst een middenvelder moet veel meer lef in zijn spel brengen. Nieuwkoop = kut. van den Belt lijkt kut, Ivanusec had ik hele hoge verwachtingen van maar vind ik mwehhh. Lingr speelt nooit. Zerrouki = kut, zeker gezien die pingel gisteren (op een cruciaal moment), is te traag voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Minteh zo snel mogelijk terug naar Newcastle. Stengs doet het goed. Ueda is ook kut tot nu toe. Speelt te weinig en scoort te weinig. Ben het dus met je eens dat het niet het seizoen is wat men (en ik) er van verwachtte. Ik vind Feyenoord op elke positie in principe beter dan PSV, maar je staat veel te veel punten achter. Ik weet niet of ik Feyenoord op iedere positie beter vind dan PSV. Maar had wel het idee dat Feyenoord met deze aankopen dacht een stap verder te zetten en persoonlijk heb ik niet het idee dat ze dat op dit moment hebben gedaan. En van de meeste aankopen was denk ik meer verwacht, zeker Zerrouki en Ivanusec. Maar dacht pols even wat de mensen hier er van vinden. 1 uur geleden zei Kyrill: Ok , nou dan beantwoord ik je vraaag ik vind het een goed/verstandig aankoopbeleid Steng is sowieso al heellange tijd geslaagde aankoop geweest. Ueda is volgens mij vaak geblesseerd geweest, te vroeg om te oordelen, Zerrouki als je hier leest niet heel goed, en Ivanusec is volgens mij fringe/backup speler Wat is er goed en of verstandig aan in jouw ogen? In mijn ogen heeft Feyenoord voor zijn doen flink geïnvesteerd. En een speler als Zerrouki waar ze al drie transferperiodes achteraan zitten blijkt nu vooral een back-up te zijn. Ueda is een van de duurste aankopen die Feyenoord ooit heeft gedaan, dus ben benieuwd wat die gaat laten zien. Neem ik aan gekocht voor wanneer Gimenez volgend jaar weggaat (?). Ivanusec is volgens mij gehaald als dé linksbuiten van Feyenoord. Begon volgens mij wel aardig maar heeft het sinds zijn blessure volgens mij ook vooral zwaar. En is ook een van de duurste aankopen ooit. Nieuwkoop heeft tot nu toe alleen maar ongelukkige momenten gehad volgens mij, en dan reist altijd de vraag is het dan alleen pech of ook niveau? En dan nog wat breedte versterkingen en een huurling zonder optie tot koop, Maar goed, ik zie niet wekelijks Feyenoord. Was vooral benieuwd hoe Feyenoorders er naar kijken. En als jij het een goede transferzomer vind waarom dan? 1 uur geleden zei Beppu: Tot een week of 3 geleden waren we 'zeker niet minder dan PSV' en was het allemaal geweldig. Even een vormdip (op een heel vervelend en cruciaal moment). Competitie heb je er twee gelijk en twee verloren, wat helemaal niet schandalig is. Sterker nog, dat is best goed. In veel andere jaren staar je hier wellicht gewoon eerste mee. Het ziet er nu wat minder uit omdat PSV alles heeft gewonnen, wat absurd is. Ik ga niet echt mee met veel Feyenoorders die aangeven dat het pech is en ook veel aan de arbitrage heeft gelegen. Het ligt gewoon bij jezelf, maar dat kan gebeuren, zo'n dip. Ik zie verder niet echt in waarom Feyenoord het niveau van voor de dip niet weer kan halen na de winterstop. Jij ziet veel meer Feyenoord dan ik. Is dit Feyenoord in jouw optiek veel verder als het Feyenoord van vorig jaar na de winterstop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Op 14-12-2023 om 09:07 zei timpy00: Gezien ik voor een club die al twee geweldige transferperiodes op rij heeft. Begon ik me, ook gezien bovenstaande comments, af te vragen hoe kijken Feyenoorders naar de afgelopen transfperiode? Want net als dat Ajax probeerde een volgende stap te zetten die aardig is gebackfired. Probeert Feyenoord nu qua transfers natuurlijk ook een volgende stap te zetten, en lijkt dat ook nog niet helemaal te lukken toch? Feitelijk heb je slecht twéé basisspelers gehaald; Ivanusec en Stengs. Die laatste doet het uitstekend, de eerste is nogal ongelukkig - al kan iedereen wel zien dat daar veel meer in zit dan in de concurrenten. Heb bij Ivanusec goede hoop dat hij na de winterstop gaat vlammen. De andere spelers: Wellenreuther - Geen wereldkeeper, maar als tweede doelman 'ok'. Maakt wel de nodige foutjes, maar heeft eigenlijk door die redding tegen Ajax vorig seizoen wel het nodige krediet bij me. Zou hier wel liever een (niet-Duitse) upgrade voor zien, maar hopelijk wordt dat Van Sas. 7. Nieuwkoop - Kan het niveau duidelijk niet aan, maar is dan ook geen back voor een systeem met vier verdedigers. Telt als een home-grown speler en volgens mij was dat de doorslag, maar heeft weinig toegevoegde waarde. 4. Beelen - Wordt nogal omhooggepraat heb ik het idee, maar was ook gisteren de eerste dertig minuten weer aan het zwemmen. Heb niet het idee dat hij zich zou kunnen staande houden als Trauner/Geertruida onverwacht zes maanden eruit liggen, dus denk dat we moeten hopen dat hij zich gaat ontwikkelen. 6. Zerrouki - Heb vanaf dag 1 van de twee jaar durende transfersaga geroepen dat dit type voetballer niks bij Feyenoord te zoeken heeft, en zéker niet voor het bedrag dat je ervoor hebt betaalt. Vertraagt het spel, levert veel te vaak ballen naar voren in, en heeft regelmatig domme momentjes, zoals gisteren. Op basis van de transfersom een 3. Van den Belt - Tja. Je kunt je er financiëel geen buil aan vallen, maar volgens mij is daar alles ook mee gezegd. Ik zie het niet. 3. Minteh - Ik vind het echt he-le-maal niks. Wisselt leuke momentjes af met complete stompzinnigheid. Ik snap het concept; je wil een aanvaller met snelheid die je in staat stelt opportunistisch te spelen, maar dan is het wel belangrijk dat die jongen ook wel iets kan. Pakt wel regelmatig zijn goaltje mee, maar ik blijf erin geloven dat Feyenoord betere spelers moet kunnen halen dan dit. Mager 6je. Ueda - Paar weken geleden gepost; we zijn nu op het moment aangekomen dat die jongen toch regelmatig 20 á 25 minuten mee mag doen, en wat heeft hij nu feitelijk laten zien? Niet zo heel erg veel. Viel tegen PSV goed in, en scoorde tegen Utrecht, maar verder is het vooral heel ineffectief gebleven. Ik zie voorlopig nog niets waardoor ik denk dat dit de opvolger van Gimenez moet gaan worden. 5. Lingr - Speelt amper, ondanks dat hij toch als Tsjechisch international is binnengekomen. Dan rijst bij me de vraag; wat ziet Slot op de trainingen? Dat hadden we vorige keer ook met Bullaude: iedereen lyrisch over die gozer, maar blijkt op de training geen reet uit te voeren. Ik ga er maar van uit dat er een goede reden voor is dat hij nooit speelt. Op basis van wat ik wel gezien heb een 6. -- Conclusie: Een hele matige transferperiode, zo gebaseerd op de eerste seizoenshelft. Natuurlijk zijn de meeste spelers voor de toekomst gehaald, maar de lichtpuntjes zijn wat mij betreft veel te dof. De breedte van de selectie valt ook tegen, juist omdat wat er van de bank komt zoveel minder is dan de basis. Dat is natuurlijk ook logisch gezien onze koopkracht en de kwaliteit die er op het veld staat. Maar om dan zoveel geld uit te geven voor spelers die niks toevoegen is weer het anderste uiterste. Had voor Zerrouki en voorzichtig gezegd zelfs Ueda graag andere of goedkopere opties gezien. 15 december 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 1 uur geleden zei timpy00: Ik weet niet of ik Feyenoord op iedere positie beter vind dan PSV. Maar had wel het idee dat Feyenoord met deze aankopen dacht een stap verder te zetten en persoonlijk heb ik niet het idee dat ze dat op dit moment hebben gedaan. En van de meeste aankopen was denk ik meer verwacht, zeker Zerrouki en Ivanusec. Maar dacht pols even wat de mensen hier er van vinden. Wat is er goed en of verstandig aan in jouw ogen? In mijn ogen heeft Feyenoord voor zijn doen flink geïnvesteerd. En een speler als Zerrouki waar ze al drie transferperiodes achteraan zitten blijkt nu vooral een back-up te zijn. Ueda is een van de duurste aankopen die Feyenoord ooit heeft gedaan, dus ben benieuwd wat die gaat laten zien. Neem ik aan gekocht voor wanneer Gimenez volgend jaar weggaat (?). Ivanusec is volgens mij gehaald als dé linksbuiten van Feyenoord. Begon volgens mij wel aardig maar heeft het sinds zijn blessure volgens mij ook vooral zwaar. En is ook een van de duurste aankopen ooit. Nieuwkoop heeft tot nu toe alleen maar ongelukkige momenten gehad volgens mij, en dan reist altijd de vraag is het dan alleen pech of ook niveau? En dan nog wat breedte versterkingen en een huurling zonder optie tot koop, Maar goed, ik zie niet wekelijks Feyenoord. Was vooral benieuwd hoe Feyenoorders er naar kijken. En als jij het een goede transferzomer vind waarom dan? Jij ziet veel meer Feyenoord dan ik. Is dit Feyenoord in jouw optiek veel verder als het Feyenoord van vorig jaar na de winterstop? PSV heeft ook 17 miljoen voor Pepi betaald, speelt al helemaal niks. Kan je nagaan, als dat in tijd van Sulejmani gebeurt zou zijn, was dat ondenkbaar. Daarnaast Gimenez kan natuurlijk ook geblesseerd of geschorst raken. Als ik eerlijk ben, ik weet ook niet echt, heb al tijd geen ESPN meer. Mijn mening kan je beter veel minder waarde aan hechten over Feyenoord, dan de andere mensen heir in dit topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: PSV heeft ook 17 miljoen voor Pepi betaald, speelt al helemaal niks. Kan je nagaan, als dat in tijd van Sulejmani gebeurt zou zijn, was dat ondenkbaar. Daarnaast Gimenez kan natuurlijk ook geblesseerd of geschorst raken. Als ik eerlijk ben, ik weet ook niet echt, heb al tijd geen ESPN meer. Mijn mening kan je beter veel minder waarde aan hechten over Feyenoord, dan de andere mensen heir in dit topic Maar we zitten nu niet in het PSV topic. En daarbij heeft PSV niet heel veel aankopen gedaan en zijn de meeste volgens mij wel vrij aardig tot nu toe. Had gewoon qua investeringen het idee dat Feyenoord een stap wilde zetten en mijn gevoel is dat dat niet is gelukt. Maar ik zie niet alles van Feyenoord dus was vooral benieuwd naar de meningen hier van de mensen die Feyenoord goed volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Wel gelachen in Glasgow maar niet geneukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Ik heb wel een iets anders beeld van Ivanusec dan de meesten. Bij die twee knappe aanvallen (Geertruida op de paal en Gimi afgekeurd) speelt hij een belangrijke rol, hij legt de bal daarnaast in de eerste helft nog één keer goed over de verdediging. Het grote verschil tov Zagreb is dat hij veel meer moet meeverdedigen, dat doet hij goed, maar daardoor mist hij nog net dat beetje extra voorin. Daarnaast vind ik hem wel wat angstig in de één-op-één waar hij voor z'n blessure ook wel af en toe er makkelijk langskwam. Komt helemaal goed. Het nadeel voor Ueda is dat hij meermaals moet invallen op een moment in de wedstrijd waarin Feyenoord met twee spitsen gaat spelen om alles of niets te spelen. Zoals hij, volgens mij, bij Cercle ook met twee spitsen speelden, maar wel in een 4-4-2 met veel meer ruimte. Heb ik ook nog wel vertrouwen in. Beelen vond ik gisteren alleszins meevallen. Zeker in de duels tegen Kyogo was hij echt heel sterk. Dat is echt geen koekenbakker. Eerste twintig minuten waren wat onwennig, dat gold voor heel Feyenoord, maar daarna pakte hij het goed op, zelfs tegen een Celtic wat hoog druk zette. Vooral Zerrouki haalt bij mij echt het bloed onder m'n nagels vandaan, sluit me sowieso verder wel aan bij PJ. Denk sowieso grotendeels dezelfde analyse, maar een iets positievere inslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 19 uur geleden zei Arezo: Wellenreuther is prima in zijn rol, 1 miljoen is wel wat veel maar je weet wat je aan hem hebt Lamprou en van Sas idem dito, denk ik. Beelen en Tsongui zijn gehaald voor de toekomst. Ik vond Beelen gisteren te angstig. was eerst een middenvelder moet veel meer lef in zijn spel brengen. Nieuwkoop = kut. van den Belt lijkt kut, Ivanusec had ik hele hoge verwachtingen van maar vind ik mwehhh. Lingr speelt nooit. Zerrouki = kut, zeker gezien die pingel gisteren (op een cruciaal moment), is te traag voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Minteh zo snel mogelijk terug naar Newcastle. Stengs doet het goed. Ueda is ook kut tot nu toe. Speelt te weinig en scoort te weinig. Ben het dus met je eens dat het niet het seizoen is wat men (en ik) er van verwachtte. Ik vind Feyenoord op elke positie in principe beter dan PSV, maar je staat veel te veel punten achter. Ik heb altijd heel erg veel moeite om te achterhalen of je sarcastisch bent of serieus. Even er vanuit gaande dat je serieus bent: Hoe zie je dat voor je dan? Het complete middenveld is beter dan dat van Feyenoord, evenals de voorhoede op Gimenez na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 18 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik heb altijd heel erg veel moeite om te achterhalen of je sarcastisch bent of serieus. Even er vanuit gaande dat je serieus bent: Hoe zie je dat voor je dan? Het complete middenveld is beter dan dat van Feyenoord, evenals de voorhoede op Gimenez na. Als ik mocht kiezen tussen Timber of Veerman zou ik voor Timber kiezen (maar ik vind Veerman echt een heel irritant mens, dus daarin ben ik niet neutraal) als ik zou moeten kiezen voor Wieffer of Schouten zou ik ze gelijkwaardig vinden. Ik vind Stengs en Saibari gelijkwaardig, Stengs en Til zou ik voor Til gaan, dit is misschien iets genuanceerder voor je? Aangezien nuance echt jouw tweede naam is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 11 minuten geleden zei Arezo: Als ik mocht kiezen tussen Timber of Veerman zou ik voor Timber kiezen (maar ik vind Veerman echt een heel irritant mens, dus daarin ben ik niet neutraal) als ik zou moeten kiezen voor Wieffer of Schouten zou ik ze gelijkwaardig vinden. Ik vind Stengs en Saibari gelijkwaardig, Stengs en Til zou ik voor Til gaan, dit is misschien iets genuanceerder voor je? Aangezien nuance echt jouw tweede naam is. Het schept wel duidelijkheid over mijn vraag of je serieus was inderdaad, nuance zou ik het niet willen noemen. Kom op he. Ik snap best dat clubliefde een dingetje is, daar heb ik meermaals zelf ook last van. Maar het moet je beoordelingsvermogen niet in de weg gaan zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 57 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik heb altijd heel erg veel moeite om te achterhalen of je sarcastisch bent of serieus. Even er vanuit gaande dat je serieus bent: Hoe zie je dat voor je dan? Het complete middenveld is beter dan dat van Feyenoord, evenals de voorhoede op Gimenez na. Ik vind PSV een betere selectie hebben dan Feyenoord op het moment, maar ik zou zeker niet willen stellen dat het complete middenveld van PSV beter is. Dat is een vrij gelijkwaardige exercitie, waarbij enkel Veerman kwaliteiten heeft die ik bij Feyenoord mis. Het verschil tussen de twee ploegen zit hem vooral op de flanken voorin - PSV heeft daar in de huidige vorm véél meer rendement en kwaliteit lopen - en in de breedte van de selectie; waar wij Ondrej Lingr inbrengen kan PSV in vergelijkbare situaties iemand als Tillman brengen. Daar zit wel een duidelijk verschil in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 39 minuten geleden zei Urbeto: Ik vind PSV een betere selectie hebben dan Feyenoord op het moment, maar ik zou zeker niet willen stellen dat het complete middenveld van PSV beter is. Dat is een vrij gelijkwaardige exercitie, waarbij enkel Veerman kwaliteiten heeft die ik bij Feyenoord mis. Het verschil tussen de twee ploegen zit hem vooral op de flanken voorin - PSV heeft daar in de huidige vorm véél meer rendement en kwaliteit lopen - en in de breedte van de selectie; waar wij Ondrej Lingr inbrengen kan PSV in vergelijkbare situaties iemand als Tillman brengen. Daar zit wel een duidelijk verschil in. Maar zie je ook daadwerkelijk wel eens wat wedstrijden van PSV dan? Want Schouten is imo zonder twijfel de beste middenvelder van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maar zie je ook daadwerkelijk wel eens wat wedstrijden van PSV dan? Want Schouten is imo zonder twijfel de beste middenvelder van de Eredivisie. Ik zie niet alles, maar heb wel diverse wedstrijden gezien. Schouten is een uitstekende speler, maar ik vind hem niet pertinent beter dan bijvoorbeeld Mats Wieffer. Verder heb ik Wieffer bij Oranje meer op zien vallen dan Schouten; laatstgenoemde vond ik niet heel denderend tegen Ierland. Wat mij betreft zijn er genoeg nuances te vinden om Schouten niet 'zonder twijfel' de beste middenvelder van de Eredivisie te vinden. Daarvoor zit er naar mijn mening teveel gelijkwaardigheid tussen de diverse topspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 minuut geleden zei Urbeto: Ik zie niet alles, maar heb wel diverse wedstrijden gezien. Schouten is een uitstekende speler, maar ik vind hem niet pertinent beter dan bijvoorbeeld Mats Wieffer. Verder heb ik Wieffer bij Oranje meer op zien vallen dan Schouten; laatstgenoemde vond ik niet heel denderend tegen Ierland. Wat mij betreft zijn er genoeg nuances te vinden om Schouten niet 'zonder twijfel' de beste middenvelder van de Eredivisie te vinden. Daarvoor zit er naar mijn mening teveel gelijkwaardigheid tussen de diverse topspelers. Was ik al een beetje bang voor dat dat als argument naar voren zou komen. Dat is op basis van 1 wedstrijd waarin Schouten inderdaad vrij ongelukkig was. Dat is Wieffer ongeveer de eerste 5/6 wedstrijden dit seizoen geweest, dat is toch niet een net voor en/of tegen-argument? Schouten laat wekelijks bij PSV zien DE spil bij dat elftal te zijn. En heeft het jaren in Italie heel erg goed gedaan. Maar goed, zoals wel vaker omtrent Feyenoord, gaan wij hier niet uit komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 (bewerkt) Schouten is zonder twijfel beter dan Wieffer. Beste van de Eredivisie gaat tussen hem en Clasie. 15 december 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Was ik al een beetje bang voor dat dat als argument naar voren zou komen. Dat is op basis van 1 wedstrijd waarin Schouten inderdaad vrij ongelukkig was. Dat is Wieffer ongeveer de eerste 5/6 wedstrijden dit seizoen geweest, dat is toch niet een net voor en/of tegen-argument? Maar als je dan de Wieffer van de tweede seizoenshelft vergelijkt met Schouten van deze eerste seizoenshelft, vindt je dan alsnog Schouten echt duidelijk de betere of kan je het dan met @Urbeto eens zijn dat ze niet veel van elkaar verschillen? Met voetbal is het vaak een beetje lastig dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd en dat je vaak ook mee gaat in de vorm van het team waar je in speelt. Een half seizoen is gewoon een hele korte periode van vergelijken in het voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten