MetalMichael Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 1 minuut geleden zei aron24: En die 3-1 was ook niet te missen natuurlijk Nou, een paar jaar reserve 6e klasse en je kijkt nergens meer van op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Ik vind die Sauer ook wel een vlag op een strontschuit soms hoor. Goeie aanname, prima voorzet, flair. Die gewoon lekker opstellen de komende tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Buitenspelers wel een serieus probleem waarbij Minteh echt helemaal niets kan met een bal. Leuke dribbel, mannetje voorbij als het meezit en dan weer balverlies. Ivanusec schrik ik helemaal van, brrr. Gigantische dip en te weinig creativiteit in het elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 1 uur geleden zei MarcFR: Buitenspelers wel een serieus probleem waarbij Minteh echt helemaal niets kan met een bal. Leuke dribbel, mannetje voorbij als het meezit en dan weer balverlies. Ivanusec schrik ik helemaal van, brrr. Gigantische dip en te weinig creativiteit in het elftal. Wordt tijd dat er weer naar de scouting geluisterd gaat worden ipv alleen maar lievelingetjes van Slot halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 (bewerkt) Was wel weer genieten zeg. Winterstop is wel eventjes nodig man. Denk ook dat je nu wel echt merkt dat bijv. Santi na de Gold Cup gewoon te weinig rust gehad heeft. Mist nu gewoon net de scherpte ondanks dat die toch weer enorm belangrijk is met zijn goaltje. Daarnaast mis je gewoon echt kwaliteit op de flanken, spelers die uit het niets ineens een mannetje passeren en daarna rust hebben om de juiste pass te geven of te scoren. Het is allemaal heel onvoorspelbaar op de flanken op dit moment waardoor je echt tot kansen moet komen door er doorheen te spelen. Dit zorgt ook voor meer risico denk ik. Spelers komen door deze loopacties vaker uit positie te staan waardoor we in de omschakeling kwetsbaarder zijn dan vorig seizoen heb ik het idee. Ook omdat Timber in dit opzicht een andere speler is dan Kocku (totaal geen kritiek op Timber hoor, beste speler van ons dit seizoen). Waar Kokcu in de opbouw sterker was en meer 'achter de bal' speelde, heeft Timber meer drang naar voren en diepgang waardoor de opbouw nu meer via Wieffer alleen gaat en hij ook meer voor de controle in zijn eentje moet zorgen. Hierdoor speelt Hartman ook iets meer behouden/controlerend, waar die vorig jaar toch meer voor de overlap zorgde bij Idrissi, en een uitstekende klik met hem had. Die klik mist dit seizoen nog een beetje met zowel Paixao áls Ivanusec. Nog 3 wedstrijdjes tot de winterstop waarvan er 2 belangrijk zijn qua resultaat en Celtic alleen voor het gevoel en het geld. Hopelijk kan iedereen dan even rusten en kunnen we de tweede seizoenshelft gewoon weer vlammen zoals we vorig jaar gedaan hebben. Het kleine beetje druk dat we nu op PSV hebben aanhouden en hopen dat die punten gaan verspelen. Ik hoop dat die een beetje in het 'Het zal toch niet misgaan' scenario terecht gaan komen na 1 of 2 keer punt verlies. Wishful thinking 8 december 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 1 uur geleden zei Monty: Wordt tijd dat er weer naar de scouting geluisterd gaat worden ipv alleen maar lievelingetjes van Slot halen. FTM, ben jij het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 2 uur geleden zei bas huijsmans: Mist nu gewoon net de scherpte ondanks dat die toch weer enorm belangrijk is met zijn goaltje. Dit is toch een ongekende luxe. Dit is waar, terwijl hij op 18 uit 15 staat. Goede post ook verder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 41 minuten geleden zei MetalMichael: Dit is toch een ongekende luxe. Dit is waar, terwijl hij op 18 uit 15 staat. Goede post ook verder! Hahah bizar eigenlijk he. Maar gisteren merkte je dat die de scherpte niet helemaal heeft met die kans die Minteh (kut) aflegt en in sommige momenten als die een mannetje lekker uit kapt, dat die de bal net niet helemaal goed mee krijgt en daarom niet tot een schot komt. Even goed rust pakken in de winterstop en dan denk ik dat die er de tweede seizoenshelft gewoon weer helemaal scherp bij loopt. Zou mooi zijn als die iets van 35 doelpunten kan maken of lang op schema blijft liggen voor het record van Dillen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Hancko verlengd tot 2028, lekker gewerkt Dennis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 18 minuten geleden zei 007mark: Hancko verlengd tot 2028, lekker gewerkt Dennis Geen probleem! Zeg even wie ik nog meer een contractverlenging moet geven dan ga ik gelijk aan de slag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 3 minuten geleden zei sennid: Geen probleem! Zeg even wie ik nog meer een contractverlenging moet geven dan ga ik gelijk aan de slag! Dilro! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 1 uur geleden zei Monty: Dilro! Bedoel je nou Dilrosun? Of heet iemand zo als bijnaam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 41 minuten geleden zei timpy00: Bedoel je nou Dilrosun? Of heet iemand zo als bijnaam? Dilrosun idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Dilrosun idd Dat is toch ongeveer de minste speler in de selectie van Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 58 minuten geleden zei timpy00: Dat is toch ongeveer de minste speler in de selectie van Feyenoord? Sarcasme my friend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 De minste speler en een van de bestbetaalde..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Op 7-12-2023 om 23:00 zei Kelvin: Mag ik de euforie bij de spelers na de 3-1 in deze wedstrijd een tikkeltje genant vinden? Ik vond het wel mooi. Kwam volgens mij gewoon frustratie vrij na Atletico, PSV en deze kutpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 https://www.fr12.nl/uefa-champions-league/franse-scheidsrechter-bastien-leidt-celtic-feyenoord Schrok mij wederom de vinkentering bij het zien van deze kop. Overigens benieuwd of Arne gewoon de beste 11 laat spelen, of hier en daar toch een wijziging aanbrengt. Aangezien er, behalve wat geld, niets meer op het spel staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 25 minuten geleden zei 007mark: Aangezien er, behalve wat geld, niets meer op het spel staat. Dat jij als Chef Coefficient dit zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 https://1908.nl/artikelen/feyenoord-op-pole-position-voor-deelname-wk-clubteams-2025 Fuck Mark met zijn coëfficientjes, Ajax en PSV alles verliezen in Europa! Voor 50 miljoen kunnen wij een heel gemeen buitenspelertje halen in 2025. Arne ziet een tripje naar Amerika ook wel zitten denk ik. Niks persoonlijks @007mark. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 54 minuten geleden zei Beppu: https://1908.nl/artikelen/feyenoord-op-pole-position-voor-deelname-wk-clubteams-2025 Fuck Mark met zijn coëfficientjes, Ajax en PSV alles verliezen in Europa! Voor 50 miljoen kunnen wij een heel gemeen buitenspelertje halen in 2025. Arne ziet een tripje naar Amerika ook wel zitten denk ik. Niks persoonlijks @007mark. Telegraaf is hier wel iets te vroeg mee overigens; is helemaal nog niet bevestigd dat de coëfficiënten van alle Europese toernooien meedoen. Zou zo maar kunnen dat ze alleen de Champions League toe laten, niet in de laatste plaats omdat de Conference League pas in seizoen 21/22 is opgericht (en je dus het eerste seizoen op die ranglijst mist). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Telegraaf is hier wel iets te vroeg mee overigens; is helemaal nog niet bevestigd dat de coëfficiënten van alle Europese toernooien meedoen. Zou zo maar kunnen dat ze alleen de Champions League toe laten, niet in de laatste plaats omdat de Conference League pas in seizoen 21/22 is opgericht (en je dus het eerste seizoen op die ranglijst mist). Dat klopt. Maar met een dergelijke nuance is er geen stemmingmakerij mogelijk. Donald we komen je land slopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Ik heb geen zin om op mijn mobiel te kijken! Dus ipv Dortmund-PSG, ga lekker Celtic-Feyenoord kijken!! Veel plezier en succes boys!! Ik ga voor 1-3 winst voor Feyenoord, iig heeft -19 dus al met 2-3 gewonnen jeeej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Ik loop - helaas in tegenstelling tot Paixaõ - totaal niet warm voor deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Dat gezicht van Hartman iedere keer in die line-ups. Het ultieme genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten