Richarð. Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 (bewerkt) Citaat OUSSAMA IDRISSI • IT'S HAPPENING! Oussama Idrissi staat voor een nieuwe Rotterdamse uitleenbeurt. De Marokkaans-international van Sevilla FC heeft namelijk vrijdagmorgen een persoonlijk akkoord bereikt met Feyenoord. Terwijl Idrissi's entourage zich nog in het buitenland bevindt, is de linksbuiten zelf al onderweg om zijn overgang naar Feyenoord af te ronden. Hij trainde vrijdagochtend ogenschijnlijk voor het laatst mee bij Sevilla. Feyenoord moet de deal nog wel formeel afronden met de La Liga-club, maar dat lijkt slechts een formaliteit. Bij de Rotterdammers wordt Idrissi opnieuw herenigd met hoofdtrainer Arne Slot. Tsja... 18 augustus 2023 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 Tweede seizoenshelft was Hartman x Idrissi een prima koppel, maar je wilt toch op wat beters dan Idrissi mikken als je geld hebt en de CL in gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 11 minuten geleden zei Richarð.: Tsja... Denk wel dat dit de keerzijde is van Arend. Toont nu wel aan dat hij er vooral een handje van heeft om te werken met eigen aangedragen spelers. Er gaat ook een verhaal de ronde dat geen enkele speler langs de scouting is gegaan dit jaar (op van den Belt deels na). Mocht dat waar zijn is dat toch wel weer een zorgelijke situatie hoor. Het kan ook zijn dat doordat DtK zijn kaarten tegen de borst houdt dit soort verhalen de wereld in worden gegooid omdat bepaalde mensen geen of weinig informatie meer los krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 Team Slot is een soort team Jonk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zijn er nog spelers met clausules dan? Ik vraag dit voor een vriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 Knipoog Kroaatje Vida, wat een held. Scoort even in 90+11 om Dinamo Zagreb uit de CL te knikkeren. Nu hopen dat Ivanusec snel poseert in een Feyenoordshirt, want kunnen best een kwaliteitsinjectie gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 9 minuten geleden zei 007mark: Knipoog Kroaatje Vida, wat een held. Scoort even in 90+11 om Dinamo Zagreb uit de CL te knikkeren. Nu hopen dat Ivanusec snel poseert in een Feyenoordshirt, want kunnen best een kwaliteitsinjectie gebruiken. Nadat in de laatste minuut van de blessuretijd een penalty werd gegeven en gekeerd door de keeper. Leuk potje wel. Wel benieuwd hoe Ivanusec zich tactisch gaat manifesteren bij Feyenoord. Kwalitatief zit t wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Geen Zerrouki Heb er zin in, denk 0-4. Hattrick Paixao. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) Bijlow weken uit de roulatie met een gebroken linkerpols. Weer zo;n blessure waarvan je denkt: Hoe dan? Heeft weinig met blessuregevoeligheid te maken, maar overkomt hem wel vaak. Pech, of toch nog te druistig in zijn keepen, of broze botten? Zonde voor die jongen. 20 augustus 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Als je vaak blessures hebt, dan ben je toch per definitie blessuregevoelig? Of zie ik dat verkeerd Eigenlijk gewoon lekker verkopen als je een okay bod krijgt, maar ben bang dat andere clubs zich hier ook niet aan willen branden. Ook weer als er een interlandperiode aan komt, heel bizar. Had al op veeeel meer caps kunnen staan, mits altijd fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Liever Bijlow 25 wedstrijden per jaar en een degelijke backup, want ik denk dat je geen betere keeper dan Bijlow kunt vinden. Eigenlijk ideaal dat hij steeds in transferperiodes geblesseerd raakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 18 minuten geleden zei 007mark: Als je vaak blessures hebt, dan ben je toch per definitie blessuregevoelig? Of zie ik dat verkeerd Mwa, ik vind dat eerder bij spierblessures, knie- en liesklachten enzo. Botbreuken zijn nou niet echt iets waar je, als normale jonge gast, een overgevoeligheid voor kan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei MetalMichael: Mwa, ik vind dat eerder bij spierblessures, knie- en liesklachten enzo. Botbreuken zijn nou niet echt iets waar je, als normale jonge gast, een overgevoeligheid voor kan hebben. Misschien een lage botdensiteit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Te weinig melk gedronken vroeger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei FlyD: Misschien een lage botdensiteit? Zouden ze eens moeten onderzoeken als ze dat nog niet hebben gedaan idd. Niet alleen voor nu, maar lijkt me ook wel handig om te weten voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Het is weer eens zover. Wel iets wat je aan tweede keepers kunt verkopen Moet zeggen dat ik (voor nu) wel uitkijk naar de voorste zes: Wieffer, Timber, Stengs; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Snap er alleen geen reet van dat we rugnummer 8 dus op 10 zetten en rugnummer 10 op 8. Timber is géén 10, want mist daar gewoon de handelingssnelheid voor. Terwijl Stengs de kracht mist om als nr. 8 de fungeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Als Feyenoord zijnde zou ik doorschakelen naar Branderhorst trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Ik heb het idee dat Gimenez even een paar weken rust nodig heeft. Die is echt niet vooruit te branden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Als Feyenoord zijnde zou ik doorschakelen naar Branderhorst trouwens Nee joh, hiervoor heb je Lamprou als 3e keeper aangetrokken. Anders had je daar gewoon de keeper van jong neer kunnen zetten. Echt onzinnig om alle risico eruit te (willen) plamuren. Een extra keeper zou dan zijn voor het hypothetische geval dat ook Wellenreuter en Lamprou uitvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 9 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb het idee dat Gimenez even een paar weken rust nodig heeft. Die is echt niet vooruit te branden. Dat idee heb ik ook. Zoals hij vandaag en vorige week speelt krijg ik echt Jørgensen-vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 En natuurlijk valt die dan aan Sparta-zijde....lijkt echt weer nergens op vandaag. Geen baltempo of diepgang en geen enkele grote kans nog gezien. Misschien die van Stengs, maar die kreeg hij beetje onder zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) Het is niet om aan te gleuren. Het tempo is echt veels en veels te laag. 20 augustus 2023 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Heeft er ook mee te maken dat Stengs te veel uit stilstand voetbalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten