Superboeren Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Feyenoord haalt Bart Nieuwkoop terug - Voetbal International (vi.nl) Transfertje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Nieuwkopie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Man man man. Al redelijk oud. Ook wel een trend deze window, dat we niet écht jonge spelers halen. En vond nooit zo veel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Heeft het toch wel echt aardig gedaan in België? Opzich prima als back-up en kan er meer geld voor een CV besteed worden. Áls Pedersen dan vertrekt volgend jaar kan dat geld besteed worden aan een nieuwe eerste rechtsback. Voor het geld van Geertruida kan dan hopelijk aanvallend/op tien toch nog wel iets bij komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 14 minuten geleden zei bas huijsmans: Heeft het toch wel echt aardig gedaan in België? Staat vooral bekend om zijn spijkerharde spel voor zover ik weet, elke wedstrijd zie ik op Twitter wel comments dat hij weer geel of rood had moeten hebben. Union speelt een 3-5-2 en hij speelde daar vooral op de helft van de tegenstander, daar was hij bij Feyenoord ook al het beste in. Qua profiel dus wel het type back dat ik graag zie bij Feyenoord. Weet niet of hij het niveau van een onbetwiste basisspeler heeft, maar alles is beter dan Pedersen en zoals Bas al zegt kan hij ook prima een overgangsspeler naar een échte eerste keus zijn. Zes goals in 50 wedstrijden, zeven assists, in Europese wedstrijden ook best goed gedaan. Ben gematigd positief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) Benieuwd naar de kijk van @FlyD op de transfer van Nieuwkoop. En de deal van Geertruida op losse schroeven: 9 augustus 2023 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 4 minuten geleden zei Lenstra: Benieuwd naar de kijk van @FlyD op deze transfer. 7 minuten geleden zei PJHoutman: Staat vooral bekend om zijn spijkerharde spel voor zover ik weet, elke wedstrijd zie ik op Twitter wel comments dat hij weer geel of rood had moeten hebben. Union speelt een 3-5-2 en hij speelde daar vooral op de helft van de tegenstander, daar was hij bij Feyenoord ook al het beste in. Qua profiel dus wel het type back dat ik graag zie bij Feyenoord. Weet niet of hij het niveau van een onbetwiste basisspeler heeft, maar alles is beter dan Pedersen en zoals Bas al zegt kan hij ook prima een overgangsspeler naar een échte eerste keus zijn. Zes goals in 50 wedstrijden, zeven assists, in Europese wedstrijden ook best goed gedaan. Ben gematigd positief Ik sluit mij hier grotendeels bij aan. Paste perfect in het systeem van Union als Wingback in een 3-5-2. Heeft het loopvermogen om de hele rechterkant te bestrijken. Kan hoog drukzetten en doordekken, maar zal misschien kwetsbaar zijn in zijn rug in een systeem met 4 verdedigers. In balbezit redelijk in het voetballende deel. Kwaliteit van zijn voorzet is wisselvallig om niet te zeggen beperkt. Qua mentaliteit wel een topper! Dat spijkerharde vind ik vooral op een positieve manier. Ging weinig echt over de schreef wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 11 minuten geleden zei PJHoutman: Staat vooral bekend om zijn spijkerharde spel voor zover ik weet, elke wedstrijd zie ik op Twitter wel comments dat hij weer geel of rood had moeten hebben. Union speelt een 3-5-2 en hij speelde daar vooral op de helft van de tegenstander, daar was hij bij Feyenoord ook al het beste in. Qua profiel dus wel het type back dat ik graag zie bij Feyenoord. Weet niet of hij het niveau van een onbetwiste basisspeler heeft, maar alles is beter dan Pedersen en zoals Bas al zegt kan hij ook prima een overgangsspeler naar een échte eerste keus zijn. Zes goals in 50 wedstrijden, zeven assists, in Europese wedstrijden ook best goed gedaan. Ben gematigd positief past die goed bij Feyenoord. Hartman komt elke wedstrijd weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 10 minuten geleden zei Lenstra: Benieuwd naar de kijk van @FlyD op de transfer van Nieuwkoop. En de deal van Geertruida op losse schroeven: Goh heeft Feyenoord wel opnieuw een teampje hoor. Denk dat ze een hele grote kans maken om hun titel te verlengen. En ik zie ze in Europa ook wel mooie dingen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) Bedankt voor je bijdrage, putdus. 9 augustus 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei putdus: past die goed bij Feyenoord. Hartman komt elke wedstrijd weg. Blijf gewoon weg uit dit topic als je louter komt om te provoceren. Kinderachtig gedrag. 2 minuten geleden zei FlyD: Ik sluit mij hier grotendeels bij aan. Paste perfect in het systeem van Union als Wingback in een 3-5-2. Heeft het loopvermogen om de hele rechterkant te bestrijken. Kan hoog drukzetten en doordekken, maar zal misschien kwetsbaar zijn in zijn rug in een systeem met 4 verdedigers. In balbezit redelijk in het voetballende deel. Kwaliteit van zijn voorzet is wisselvallig om niet te zeggen beperkt. Qua mentaliteit wel een topper! Dat spijkerharde vind ik vooral op een positieve manier. Ging weinig echt over de schreef wat mij betreft. Heb je een idee wat hij ongeveer zal moeten kosten? Marktwaarde op Transfermarkt is 3 miljoen, maar weet niet hoe Union verkoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) 27 jarige als back-up halen, zelfde type als Pedersen ook. Mwa. VI meldt: 3,5 miljoen. Vind ik veel. Las van de wek dat Bayern ook geïnteresseerd zou zijn? Zou het voor Geertruida wel sneu vinden, want die is al weken rond. 9 augustus 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 50 minuten geleden zei MetalMichael: 27 jarige als back-up halen, zelfde type als Pedersen ook. Mwa. VI meldt: 3,5 miljoen. Vind ik veel. Las van de wek dat Bayern ook geïnteresseerd zou zijn? Zou het voor Geertruida wel sneu vinden, want die is al weken rond. Zeker sneu. Al denk ik dat voor hem nog een jaar Feyenoord met Champions League ook helemaal niet slecht is voor zijn verdere ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 57 minuten geleden zei putdus: past die goed bij Feyenoord. Hartman komt elke wedstrijd weg. Graag iets inhoudelijks melden en blijf anders weg uit zulke topics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Kloesoe heeft dus de vraagprijs verhoogd naar 36 miljoen. Een prijs die ook wel erg marktconform is, zeker gezien de transfer van Timber voor 40. Ik vind Geert namelijk in niets onderdoen aan Timber. Graag of heel niet, anders mag die lekker blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Staat vooral bekend om zijn spijkerharde spel voor zover ik weet, elke wedstrijd zie ik op Twitter wel comments dat hij weer geel of rood had moeten hebben. Union speelt een 3-5-2 en hij speelde daar vooral op de helft van de tegenstander, daar was hij bij Feyenoord ook al het beste in. Qua profiel dus wel het type back dat ik graag zie bij Feyenoord. Weet niet of hij het niveau van een onbetwiste basisspeler heeft, maar alles is beter dan Pedersen en zoals Bas al zegt kan hij ook prima een overgangsspeler naar een échte eerste keus zijn. Zes goals in 50 wedstrijden, zeven assists, in Europese wedstrijden ook best goed gedaan. Ben gematigd positief En een Zeeuw, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 27 minuten geleden zei Arezo: En een Zeeuw, toch? Waarom denk je dat PJ zo enthousiast is? 😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Daar kan ik verder geen uitspraken over doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Nieuwkoop geldt trouwens ook als eigen jeugd voor de CL-inschrijving. Dat zal ook hebben meegespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 6 uur geleden zei Urbeto: Blijf gewoon weg uit dit topic als je louter komt om te provoceren. Kinderachtig gedrag. Heb je een idee wat hij ongeveer zal moeten kosten? Marktwaarde op Transfermarkt is 3 miljoen, maar weet niet hoe Union verkoopt. Ik lees ook 3,5M en dat lijkt me logisch in de lijn van hun andere uitgaande transfers. Contract loopt wel 'maar' t/m 2024. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 8 uur geleden zei ReneLeBlanc: Kloesoe heeft dus de vraagprijs verhoogd naar 36 miljoen. Een prijs die ook wel erg marktconform is, zeker gezien de transfer van Timber voor 40. Ik vind Geert namelijk in niets onderdoen aan Timber. Graag of heel niet, anders mag die lekker blijven. Je hebt dit al vaker geroepen, maar ik vind dat dus echt onbegrijpelijk. Timber heeft 2 jaar CL-ervaring, waaronder een jaar met 18 punten in de groepsfase, en meer interlands op zijn naam staan. Dan kun je wel zeggen dat Geertruida kwalitatief vergelijkbaar is, maar het is toch nooit realistisch om een vergelijkbaar bedrag te krijgen? Geertruida is wat dat betreft een veel grotere gok dan Timber qua aanhaken op CL-niveau, daar zit nu ook eenmaal een prijsverschil in. Onbegrijpelijke move van Te Kloese overigens. Een van je sterkhouders verkopen is niet ideaal, maar het maakt je geen betrouwbare onderhandelingspartner en je loopt wel het risico niet meer hetzelfde bedrag te krijgen volgend jaar (als Feyenoord keihard op zijn bek gaat in de CL bijvoorbeeld - wat ik niet verwacht overigens). Weet niet of Feyenoord in de financiële positie is om dit risico te nemen (Ajax en PSV bijvoorbeeld niet echt eigenlijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) 43 minuten geleden zei Rogier.: Je hebt dit al vaker geroepen, maar ik vind dat dus echt onbegrijpelijk. Timber heeft 2 jaar CL-ervaring, waaronder een jaar met 18 punten in de groepsfase, en meer interlands op zijn naam staan. Dan kun je wel zeggen dat Geertruida kwalitatief vergelijkbaar is, maar het is toch nooit realistisch om een vergelijkbaar bedrag te krijgen? Geertruida is wat dat betreft een veel grotere gok dan Timber qua aanhaken op CL-niveau, daar zit nu ook eenmaal een prijsverschil in. Onbegrijpelijke move van Te Kloese overigens. Een van je sterkhouders verkopen is niet ideaal, maar het maakt je geen betrouwbare onderhandelingspartner en je loopt wel het risico niet meer hetzelfde bedrag te krijgen volgend jaar (als Feyenoord keihard op zijn bek gaat in de CL bijvoorbeeld - wat ik niet verwacht overigens). Weet niet of Feyenoord in de financiële positie is om dit risico te nemen (Ajax en PSV bijvoorbeeld niet echt eigenlijk). Citaat Telegraaf: RB Leipzig heeft zich in De Kuip gemeld met een bedrag van 29 miljoen euro, terwijl Feyenoord dertig miljoen euro wilde ontvangen, plus een aantal gegarandeerde bonussen en nog wat extra premies. In de ogen van 'kamp-Geertruida' was dit een reëel voorstel van de Rotterdammers, en dat RB Leipzig uit het niets de stekker uit de onderhandelingen heeft getrokken, doet dan ook pijn. Die 36 miljoen lijkt dan ook uit de lucht gegrepen te zijn. Over de Timber/Geertruida vergelijking; Timber heeft in een zeer matig Ajax laten zien te delen in de malaise, terwijl Geertruida in het slechtste Feyenoord in jaren onder Advocaat juist één van de lichtpuntjes was. Ook heeft Geertruida een Europese finale op z'n naam, terwijl Timber in de CL nooit verder is gekomen dan de eerste knock-outronde. Dit is natuurlijk wat ver doorgetrokken maar geef er maar mee aan dat het dus net afhangt van welke variabelen je meeneemt in je vergelijking. Op basis van afgelopen seizoen durf ik in ieder geval wel te zeggen dat Geertruida en Timber elkaar weinig ontlopen. 35 miljoen lijkt me een zeer marktconform bedrag. De tijden van grote uitverkoop bij Feyenoord zijn voorlopig voorbij. 9 augustus 2023 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 7 uur geleden zei Urbeto: Ook heeft Geertruida een Europese finale op z'n naam, terwijl Timber in de CL nooit verder is gekomen dan de eerste knock-outronde. De eerste knock-outronde van de Champions League is natuurlijk wel een stuk aansprekender dan een finale in de Conference League. Dus deze vergelijking bewijs het punt van Rogier juist wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 8 uur geleden zei Rogier.: Je hebt dit al vaker geroepen, maar ik vind dat dus echt onbegrijpelijk. Timber heeft 2 jaar CL-ervaring, waaronder een jaar met 18 punten in de groepsfase, en meer interlands op zijn naam staan. Dan kun je wel zeggen dat Geertruida kwalitatief vergelijkbaar is, maar het is toch nooit realistisch om een vergelijkbaar bedrag te krijgen? Geertruida is wat dat betreft een veel grotere gok dan Timber qua aanhaken op CL-niveau, daar zit nu ook eenmaal een prijsverschil in. Onbegrijpelijke move van Te Kloese overigens. Een van je sterkhouders verkopen is niet ideaal, maar het maakt je geen betrouwbare onderhandelingspartner en je loopt wel het risico niet meer hetzelfde bedrag te krijgen volgend jaar (als Feyenoord keihard op zijn bek gaat in de CL bijvoorbeeld - wat ik niet verwacht overigens). Weet niet of Feyenoord in de financiële positie is om dit risico te nemen (Ajax en PSV bijvoorbeeld niet echt eigenlijk). 8 uur geleden zei Urbeto: Die 36 miljoen lijkt dan ook uit de lucht gegrepen te zijn. Over de Timber/Geertruida vergelijking; Timber heeft in een zeer matig Ajax laten zien te delen in de malaise, terwijl Geertruida in het slechtste Feyenoord in jaren onder Advocaat juist één van de lichtpuntjes was. Ook heeft Geertruida een Europese finale op z'n naam, terwijl Timber in de CL nooit verder is gekomen dan de eerste knock-outronde. Dit is natuurlijk wat ver doorgetrokken maar geef er maar mee aan dat het dus net afhangt van welke variabelen je meeneemt in je vergelijking. Op basis van afgelopen seizoen durf ik in ieder geval wel te zeggen dat Geertruida en Timber elkaar weinig ontlopen. 35 miljoen lijkt me een zeer marktconform bedrag. De tijden van grote uitverkoop bij Feyenoord zijn voorlopig voorbij. Vergeet niet dat Timber een jaar jonger is en 12 interlands meer achter zijn naam heeft (waaronder een WK als basisspeler). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Na dit seizoen nog 1-jarig contract hoorde ik bij de AD voetbalpodcast. Hoop voor Feyenoord dat hij nog even voor 1,2 jaar bijtekent anders is hij volgend jaar maar de helft of minder waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten