Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Heb me overigens kapot zitten ergeren aan die commentator bij Fox. Die deed alsof Feyenoord de eerste ploeg was die wat rustiger aan deed bij een voorsprong 5 minuten voor tijd. Ook het dramatiseren van die tweede bal die in het veld werd gegooid. Leek niemand echt door van slag te zijn en het spel werd stilgelegd toen Jan Arie de 'levende' bal al had weggewerkt. Hoort natuurlijk niet (al kon ik er wel om lachen), maar er hoeft niet gedaan te worden alsof PSV hier een goal is ontnomen. Niet eens een grote kans, die was al gemist.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-11-2018 om 07:49 zei 007mark:

Nou, als ik PSV gisteravond zie voetballen en dat vergelijk met Feyenoord afgelopen zondag, dan heb ik er heel weinig vertrouwen in. Enige lichtpuntje is dat we vrij vaak in de Kuip winnen van PSV, dus daar houden we ons maar aan vast.

Nou, jullie hebben het voor elkaar hoor. Is de competitie ook weer wat spannender, nu er twee teams weer redelijk dicht bij elkaar staan ipv een gat van 5 punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Magikarp:

Heb me overigens kapot zitten ergeren aan die commentator bij Fox. Die deed alsof Feyenoord de eerste ploeg was die wat rustiger aan deed bij een voorsprong 5 minuten voor tijd. Ook het dramatiseren van die tweede bal die in het veld werd gegooid. Leek niemand echt door van slag te zijn en het spel werd stilgelegd toen Jan Arie de 'levende' bal al had weggewerkt. Hoort natuurlijk niet (al kon ik er wel om lachen), maar er hoeft niet gedaan te worden alsof PSV hier een goal is ontnomen. Niet eens een grote kans, die was al gemist.

Net ook bij de NOS. Commentator zag rood in de overtreding van Van Beek en zag daarna ook een handsbal (was op de schouder). Achja kan er wel om lachen. Ook lopen gieren om het interview van Mark van Bommel die het niet over zijn lippen kon krijgen om Feyenoord de complimenten te geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Magikarp:

Eens, belachelijk. Op een gegeven moment zei die ''is dit de manier waarop Feyenoord wil winnen?'' Rot op hoor ?  Vond juist die engerds van PSV met De Jong, Lozano en Dumpfries voorop het ergste van allemaal.

@007mark Haha ja, die Mark van Bommel. Die is vroeger gepest, of is nog steeds van slag dat zijn terugkeer bij PSV als voetballer zo'n enorme mislukking was. Engerd. Toen Ajax puntje pakte bij Bayern ook. Helene vroeg of Ajax een voorbeeld was (omdat PSV toen ook CL moest) waarop die engerd zei ''nee Ajax is nooit een voorbeeld voor ons'' ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastische eerste helft gisteren, tweede helft vanaf minuut 65 wel weer angsthazenvoetbal. Wel heerlijke overwinning natuurlijk, sfeer was geweldig voor, tijdens en na de wedstrijd.

Wel raar als ik dan lees dat Gio zegt dat je altijd zo tegen PSV moet spelen. Waarom PSV in het bijzonder? Zulke intensiteit moet je elke week op de mat kunnen leggen. Pas dan kun je echt weer mee gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Jespresso:

Fantastische eerste helft gisteren, tweede helft vanaf minuut 65 wel weer angsthazenvoetbal. Wel heerlijke overwinning natuurlijk, sfeer was geweldig voor, tijdens en na de wedstrijd.

Wel raar als ik dan lees dat Gio zegt dat je altijd zo tegen PSV moet spelen. Waarom PSV in het bijzonder? Zulke intensiteit moet je elke week op de mat kunnen leggen. Pas dan kun je echt weer mee gaan doen.

Laatste stukje is inderdaad weer veelzeggend. Kans is dan ook groot dat je donderdag of zondag weer met een partij slecht voetbal punten verspeelt, waardoor deze overwinning eigenlijk weer niks waard is. Las in een interview dat Gio ook het woord 'titelkandidaat' alweer in de mond had genomen. Win nou eerst alles maar eens tot de winterstop, dan zien we wel weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Laatste stukje is inderdaad weer veelzeggend. Kans is dan ook groot dat je donderdag of zondag weer met een partij slecht voetbal punten verspeelt, waardoor deze overwinning eigenlijk weer niks waard is. Las in een interview dat Gio ook het woord 'titelkandidaat' alweer in de mond had genomen. Win nou eerst alles maar eens tot de winterstop, dan zien we wel weer verder.

Laten we hopen dat dit een ''ommekeer'' is, of in ieder geval het begin van zo iets. De eerste helft was er eindelijk een tactisch plan, strijd en beleving. Lang geleden dat ik dat heb gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Laten we hopen dat dit een ''ommekeer'' is, of in ieder geval het begin van zo iets. De eerste helft was er eindelijk een tactisch plan, strijd en beleving. Lang geleden dat ik dat heb gezien.

Vooral dat tactisch plan is ook niet iets waar Gio in uitblinkt ghehe.

Twijfel overigens nog heel erg of ik donderdag weer naar De Kuip ga. Zal heel erg krap worden uit werk of ik op tijd ga komen voor de aftrap. Laat het dus een beetje afhangen van het weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou is het natuurlijk ook zo dat een wedstrijd tegen PSV er natuurlijk meer weerstand is,  dat je automatisch meer moet /gaat geven. Dit hou je niet een heel seizoen vol lijkt me. Ik ben al lang blij dat we ons op deze manier hebben gepresenteerd. Ik zou wel eens Vente of Zwarts in de spits willen zien donderdag. Waarschijnlijk wordt het de 'veilige' optie Van Persie. Verder was het kantelpunt 110% het uitvallen van Clasie en niet het inbrengen van die Gutierrez. Tenminste, zo kijk ik er tegenaan... Wat was onze Jordy goed, alsjeblieft MvG, vastleggen die handel. Ayoub was me een partij slordig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MrMHB:

Nou is het natuurlijk ook zo dat een wedstrijd tegen PSV er natuurlijk meer weerstand is,  dat je automatisch meer moet /gaat geven. Dit hou je niet een heel seizoen vol lijkt me. Ik ben al lang blij dat we ons op deze manier hebben gepresenteerd. Ik zou wel eens Vente of Zwarts in de spits willen zien donderdag. Waarschijnlijk wordt het de 'veilige' optie Van Persie. Verder was het kantelpunt 110% het uitvallen van Clasie en niet het inbrengen van die Gutierrez. Tenminste, zo kijk ik er tegenaan... Wat was onze Jordy goed, alsjeblieft MvG, vastleggen die handel. Ayoub was me een partij slordig...

Denk zelf dat donderdag wel Vente gaat starten. Las namelijk dat Van Persie toch maximaal maar 45 minuten kan spelen.

Met je eens over Clasie inderdaad, die heeft echt grote stappen gemaakt sinds zijn komst. In het begin speelde hij namelijk helemaal niet zo sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Mangata:

Chelsea, Arsenal, Spurs en PSG geïnteresseerd in Kökcu. Zat eraan te komen natuurlijk. Geef die jongen nou alsjeblieft is een kans in het eerste elftal.

Nou goh, de vader van Kökcu geeft al aan dat er gesprekken zijn met Besiktas. Ook echt slecht dat deze jongen 'maar' een contract heeft tot de zomer van 2020, waardoor we een hoge transfersom ook wel kunnen vergeten. Anders gewoon minimaal 5 Miljoen vragen, houd je er in ieder geval nog iets aan over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je gelijk in @cimbomcu

Vanavond sla ik helaas over. Werk tot 17.30 in Haarlem, dus ben met de files die er nu al staan nooit op tijd. Jammer dat de pot ook al 20.00 is, want 20.45 had waarschijnlijk wel gelukt. Nu maar vanaf bankie kijken, hopen dat ze de lijn kunnen doortrekken van de eerste helft tegen PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei 007mark:

Heb je gelijk in @cimbomcu

Vanavond sla ik helaas over. Werk tot 17.30 in Haarlem, dus ben met de files die er nu al staan nooit op tijd. Jammer dat de pot ook al 20.00 is, want 20.45 had waarschijnlijk wel gelukt. Nu maar vanaf bankie kijken, hopen dat ze de lijn kunnen doortrekken van de eerste helft tegen PSV.

Ik kijk ook vanuit de bank.

En zie net jullie beste speler prachtig scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites