Pino Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 9 uur geleden zei Barteh: Beetje apart om iemand met een Ajax en Psv-verleden als coach van Feyenoord aan te stellen. Maar op zich is het geen slechte coach en qua speelstijl past hij best wel bij Feyenoord. Denk wel dat je met hem ook gewoon top4 eindigt. Niks mis mee dus. Koeman had ook een Ajax en PSV verleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 32 minuten geleden zei Pino: Koeman had ook een Ajax en PSV verleden. En een Feyenoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Prima aanstelling. Het feit dat hij een verleden heeft bij de rivaal kan ik me dus echt totaal niet druk om maken. Tot nu toe prima resultaten neergezet bij zijn vorige werkgevers ook. Wat ik gister al zei; een nieuwe trainer zorgt niet dat alles ineens goed gaat. Daarvoor moeten ook nieuwe spelersvkomen. En hoop dat Stam iemand is die de jeugd veel de kans gaat geven, maar daar heb ik niet echt een beeld bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 5 minuten geleden zei 007mark: Prima aanstelling. Het feit dat hij een verleden heeft bij de rivaal kan ik me dus echt totaal niet druk om maken. Tot nu toe prima resultaten neergezet bij zijn vorige werkgevers ook. Wat ik gister al zei; een nieuwe trainer zorgt niet dat alles ineens goed gaat. Daarvoor moeten ook nieuwe spelersvkomen. En hoop dat Stam iemand is die de jeugd veel de kans gaat geven, maar daar heb ik niet echt een beeld bij. Feit is wel dat als je de jeugd een kans gaat geven, je vrede moet hebben met een 4e plek. AZ heeft namelijk gewoon veel betere jeugdspelers rondlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 16 minuten geleden zei Jespresso: Feit is wel dat als je de jeugd een kans gaat geven, je vrede moet hebben met een 4e plek. AZ heeft namelijk gewoon veel betere jeugdspelers rondlopen. Denk dat er daar wel een aantal weg worden gekocht. Leveren dan wel veel geld op, maar AZ heeft dan ook weer niet de 'status' en beleid om grote sommen geld neer te leggen voor vervanging. Denk dat het dus wel mee gaat vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Jespresso: Feit is wel dat als je de jeugd een kans gaat geven, je vrede moet hebben met een 4e plek. AZ heeft namelijk gewoon veel betere jeugdspelers rondlopen. Als collectief wellicht. Je hoeft niet met Jong Feyenoord te gaan spelen, maar een Kokcu, Burger, Wehrmann wat meer minuten geven kan prima. Die Summerville doet het trouwens best leuk bij Dordt volgens mij. Paar momenten gezien in het schakelprogramma van Fox en ik snap wel dat ze hem hebben verhuurd en niet direct hebben weggestuurd. 6 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Als collectief wellicht. Je hoeft niet met Jong Feyenoord te gaan spelen, maar een Kokcu, Burger, Wehrmann wat meer minuten geven kan prima. Die Summerville doet het trouwens best leuk bij Dordt volgens mij. Paar momenten gezien in het schakelprogramma van Fox en ik snap wel dat ze hem hebben verhuurd en niet direct hebben weggestuurd. Wil Geertruida ook wel zien, kan niet minder dan Van Beek zijn lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 WE HEBBEN ER WEER EEN DIE HET NIEUWE VERDEDIGEN 2.0 NIET ZIET Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 2 uur geleden zei 007mark: Prima aanstelling. Het feit dat hij een verleden heeft bij de rivaal kan ik me dus echt totaal niet druk om maken. Tot nu toe prima resultaten neergezet bij zijn vorige werkgevers ook. Bij Reading ontslagen op een twintigste plek in Championship (in maart, dus seizoen liep op zijn einde). Dat noem ik niet 'prima'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 2 minuten geleden zei PJHoutman: Bij Reading ontslagen op een twintigste plek in Championship (in maart, dus seizoen liep op zijn einde). Dat noem ik niet 'prima'. Jaar ervoor op een haar na gepromoveerd naar de Premier League... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Zojuist zei Kavinos: Jaar ervoor op een haar na gepromoveerd naar de Premier League... Klopt. 2 seizoenen zijn niet alleszeggend, maar je zou je kunnen afvragen of Stam misschien niet meer een 'impact-trainer' is, die makkelijker te bespelen raakt op het moment dat resultaten goed zijn en zijn ploeg het spel moet maken. In zijn laatste 19 wedstrijden wonnen ze één keer. Dat vind ik wat meer leidend dan een jaartje countervoetbal waardoor je 3e wordt (wat trouwens qua budget niet zo'n heel opvallende prestatie was, ik meen dat Reading toen het 4e budget van de CH had) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Klopt. Neemt niet weg dat het Championship een nog grotere Mickey Mouse competitie is dan de Eredivisie. Daar is ieder jaar geen peil op te trekken. Stabiel presteren is daar niet zo gemakkelijk. Het zal ook afhangen van de selectie die er voor hem is als straks de transfermarkt gesloten is. Wie hij nog heeft, wat er gehaald is. Beetje cliché natuurlijk, maar voor een club als Feyenoord wel van groot belang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Dat geldt natuurlijk voor elk (eredivisie) team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Ik denk dat Ajax en PSV dat wel makkelijker op kunnen vangen doordat zij hogere transferbedragen ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Stam begon leuk bij Zwolle maar daar is ook niets meer van te zien. Zeg niet dat het aan Stam ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 3 uur geleden zei Kavinos: Ik denk dat Ajax en PSV dat wel makkelijker op kunnen vangen doordat zij hogere transferbedragen ontvangen. Natuurlijk, maar dan nog blijft het de vraag hoe de nieuwe gasten presteren. Kort gezegd: wordt het een Sulejmani of een Tadic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 4 uur geleden zei PJHoutman: (wat trouwens qua budget niet zo'n heel opvallende prestatie was, ik meen dat Reading toen het 4e budget van de CH had) Middenmotertje qua centjes. https://www.insidermedia.com/insider/national/football-finance-championship-club-by-club-2015-16 Toegegeven, dan heb ik vooral naar de omzet gekeken, maar de omzet bepaalt veelal ook het geld dat er te spenderen valt. Volgens mij kreeg Stam best wel wat krediet voor de prestaties met Reading, ook in Engeland. Dat was de reden waarom hij in z'n tweede seizoen best lang mocht aanblijven, ondanks slechte prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Stam schijnt bij Reading eerste jaar en nu bij PEC wel leuk te voetballen. Mij doet het vooral denken aan de trainer die met Jong Ajax vreselijk slecht voetbal speelde en Nouri niet op het middenveld durfde te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 9 uur geleden zei cimbomcu: Stam schijnt bij Reading eerste jaar en nu bij PEC wel leuk te voetballen. Mij doet het vooral denken aan de trainer die met Jong Ajax vreselijk slecht voetbal speelde en Nouri niet op het middenveld durfde te zetten. Dus je blijft je vooral herinneren wat hij fout deed in zijn eerste jaar als trainer? Hij heeft er dus kennelijk van geleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 4 minuten geleden zei Pino: Dus je blijft je vooral herinneren wat hij fout deed in zijn eerste jaar als trainer? Hij heeft er dus kennelijk van geleerd. Een Sven Kumsje dit idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 FR12 is toch genieten jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 18 minuten geleden zei Magikarp: FR12 is toch genieten jongens Hahaha FR12 is een prachtige plek inderdaad. Onder welk stuk staat dit nu weer ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 8 minuten geleden zei Jespresso: Hahaha FR12 is een prachtige plek inderdaad. Onder welk stuk staat dit nu weer ?? Geen idee, zag hem op twitter van Best of FR12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 (bewerkt) Die Twitter. Hui-len. Paar daarvan al gezien, maar het blijft gewoon heerlijk om te lezen. Zoals deze: 8 maart 2019 bewerkt door Erwin. Plaatje weggehaald, iets te vulgair voor -18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 maart 2019 Share Geplaatst 8 maart 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei JanVertonghen: Die Twitter. Hui-len. Paar daarvan al gezien, maar het blijft gewoon heerlijk om te lezen. Zoals deze: Prachtig ja. Het hele verhaal is niet zo grappig imo maar dan dat 'go feyenoord' erachter. Huilen Spoiler Die escalatie heerlijk 8 maart 2019 bewerkt door Erwin. plaatje jv weggehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten