ReneLeBlanc Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 IT'S HAPPENING (PLS RAAK NIET GEBLESEERD PLS PLS PLS). Reis Nelsson komt voor een jaartje ballen in de Kuip. Aardig gekke transfer als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 @Kyrill Analyse aub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 50 minuten geleden zei Arezo: @Kyrill Analyse aub? Van wat ik van hem gezien heb bij Arsenal (waar hij amper speelde op soms beker duel na) jonge en veel belovende speler met snelheid, dribbel en misschien goede voorzet. Jong nog 21-22 ofzo en oa al eens aan Hoffenheim uitgeleend. Zkr aanwinst voor Feyenoord die ongetwijfeld iig beter is dan Narsingh en die het Jankabazh op rechts moeilijk kan gaan maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Feyenoord zoekt eigenlijk een spits toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 1 minuut geleden zei timpy00: Feyenoord zoekt eigenlijk een spits toch? Volgens mij is het Feyenoord zoekt ook nog een spits. In eerste instantie volgens mij een speler die op alle posities uit de voeten kan maar volgens mij is dat met Nelson niet het geval, die kan alleen links en rechts. Nu met het vertrek van Robo zal er (hopelijk) nog wel een spits gehaald gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Nelson lijkt in ieder geval rond te komen, wel blij mee. Denk dat Diallo het grotere talent is, maar Nelson op dit moment wat verder. Nu nog een spits en ik ben écht tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 7 minuten geleden zei RotterdamZuid: Nelson lijkt in ieder geval rond te komen, wel blij mee. Denk dat Diallo het grotere talent is, maar Nelson op dit moment wat verder. Nu nog een spits en ik ben écht tevreden. Ja, ik denk wel dat dit weer eens een traditionele top-3 wordt dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 27 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja, ik denk wel dat dit weer eens een traditionele top-3 wordt dit jaar. Denk dat je dat wel verplicht bent. AZ is ernstig verzwakt en te weinig bijgehaald. Ondanks dat de uitslag anders deed vermoeden dit weekend, ben je ook gewoon qua selectie beter dan FC Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Uitwedstrijd tegen Maccabi verplaatst naar een dinsdagmiddag om 16:30. Wat een gigantische kuttijd voor een kantoorslaaf als ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 2 uur geleden zei RotterdamZuid: Denk dat je dat wel verplicht bent. AZ is ernstig verzwakt en te weinig bijgehaald. Ondanks dat de uitslag anders deed vermoeden dit weekend, ben je ook gewoon qua selectie beter dan FC Utrecht. Daar denkt mijn collega die die hard Utrecht fan is anders over . Heeft ook een wat gekleurde bril, maar die is er heilig van overtuigd dat zij (minimaal) 3e gaan worden dit jaar. Mijn reactie was; Wees maar blij als jullie aan het eind van de rit 5e/6e staan. Jullie maken het meestal niet heel erg waar. Denk zelf ook dat Feyenoord met deze groep en Arne Slot gewoon 3e moet kunnen worden. Maar dan moet die echte (goede) spits nog wel komen. En het moet niet tegen zitten met blessures etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Daar denkt mijn collega die die hard Utrecht fan is anders over . Heeft ook een wat gekleurde bril, maar die is er heilig van overtuigd dat zij (minimaal) 3e gaan worden dit jaar. Heet jouw collega toevallig Pharrell? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 1 minuut geleden zei PJHoutman: Heet jouw collega toevallig Pharrell? Had al zo’n vermoeden dat deze ging komen . Ik gok van niet, maar je weet natuurlijk nooit wie er achter zo’n username schuilt. Kwam er ook ooit per toeval achter dat @Vitesse88 en ik gewoon klasgenoten waren op ‘t HBO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Dacht trouwens dat Atalanta wilde dat Sam Lammers naar Genoa zou gaan, om zo ervaring op te laten doen in de Serie A. Werd gebracht alsof dat de reden was dat Feyenoord het wel kon vergeten, maar Lammers blijkt nu naar Frankfurt te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 1 uur geleden zei Michaelinho*: Had al zo’n vermoeden dat deze ging komen . Ik gok van niet, maar je weet natuurlijk nooit wie er achter zo’n username schuilt. Kwam er ook ooit per toeval achter dat @Vitesse88 en ik gewoon klasgenoten waren op ‘t HBO Zeker, mooi hoe klein het wereldje is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 De namen van Diemers, Johnston en Lont staan ook gewoon verkeerd gespeld op het bord bij Arnesen he Ga toch zeker wel even kijken vanaf woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 12 minuten geleden zei 007mark: De namen van Diemers, Johnston en Lont staan ook gewoon verkeerd gespeld op het bord bij Arnesen he Ga toch zeker wel even kijken vanaf woensdag. Je vergeet er nog 1; "Botieghin" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Zeau, vandaag ff de halve u23 PL leeghuren. Ff competitie zwakker maken. Waren gisteren ook wat geruchten over Liam Delap. WEER een wonderkid naar Feyenoord, maar Peppie heeft hem nodig Wellicht een andere u23 PL spits? Iemand? Speelt die Nketiah een beetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) https://twitter.com/FeyenoordTM/status/1432603276147580931?s=20 Hendriks wordt dus een jaar verhuurd, of Senesi maakt een last-minute transfer - wat ik gezien zijn blessure niet zie gebeuren. Ik begrijp niet zo goed dat het schaarse geld wat beschikbaar is, hieraan wordt besteed. De kwaliteiten en potentie van Vd Ven staan buiten kijf, maar als je ziet dat je daar Hendriks ook als backup hebt en er nog genoeg posities zijn die je juist van breedte versterkingen kunt/dient te voorzien.... 31 augustus 2021 bewerkt door Jeffers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Zojuist zei Jeffers: <blockquote class="twitter-tweet"><p lang="nl" dir="ltr">??????? ???• <a href="https://twitter.com/hashtag/Feyenoord?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#Feyenoord</a> gaat deze deadlineday een ‘alles of niets poging’ doen voor de komst van Micky van de Ven (20). De LCV moet losgeweekt worden bij FC Volendam. Gesprekken gaande, maar enórm veel haken en ogen - zijn eventuele komst zal breed gedragen worden.?</p>— Feyenoord Transfermarkt (@FeyenoordTM) <a href="https://twitter.com/FeyenoordTM/status/1432603276147580931?ref_src=twsrc%5Etfw">August 31, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script> Hendriks wordt dus een jaar verhuurd, of Senesi maakt een last-minute transfer - wat ik gezien zijn blessure niet zie gebeuren. Ik begrijp niet zo goed dat het schaarse geld wat beschikbaar is, hieraan wordt besteed. De kwaliteiten en potentie van Vd Ven staan buiten kijf, maar als je ziet dat je daar Hendriks ook als backup hebt en er nog genoeg posities zijn die je juist van breedte versterkingen kunt/dient te voorzien.... Helemaal met je eens, maar aan de andere kant van de Ven lijkt me wel echt een aankoop waarvan je wel kan zeggen dat dit de kant is waar je op moet. Alleen spelers uit de Nederlandse competities halen als ze echt daadwerkelijk grote talenten zijn. Hoop wel echt dat er een spits gaat komen, ik kan het niet langer aanzien met alleen Linssen en Bannis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) Misschien gaat Hapsie wel weg? Begreep dat ze in Hendriks ook een linksback zien? Ik probeer maar even creatief te denken wat ik snap het ook niet. Burgertje ook lekker weg dan? Burgertje naar Basel. Ik heb er echt kijk op, tis ongelofelijk. 31 augustus 2021 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 8 minuten geleden zei Arezo: Misschien gaat Hapsie wel weg? Begreep dat ze in Hendriks ook een linksback zien? Ik probeer maar even creatief te denken wat ik snap het ook niet. Burgertje ook lekker weg dan? Burger naar Basel lees ik net inderdaad. Wanneer Haps weggaat, verwacht ik niet dat ze Hendriks daar als backup beschouwen maar dat ze direct doorschakelen naar Bjorkan. Die volgen ze al langer. Al ga ik graag mee in je creatieve gedachte, in tegenstelling tot Slot/Arnesen (vrees ik ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Tot afgelopen week werd Ramon toch ook vooral ingebracht als back (zowel links als rechts overigens ). Ik vind hem daar ook wel lekker uit de voeten komen hoor, is retesnel, en daar hoeft die minder na te denken wat die met de bal doet kan die gewoon lekker rennen. Ik denk vooral dat dat de afweging is om naar van de Ven te kijken. Die is met de bal aan de voet wat zekerder dan Hendriks en de reden waarom Slot in eerste instantie voor Wouter koos was omdat hij voetbal wil in de as (waarom je dan met Toornstra blijft aanklooien, geen idee maarja). Hopen dat Senesi gewoon snel weer terug is dan zijn we van dat geneuzel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 2 uur geleden zei Arezo: Zeau, vandaag ff de halve u23 PL leeghuren. Ff competitie zwakker maken. Waren gisteren ook wat geruchten over Liam Delap. WEER een wonderkid naar Feyenoord, maar Peppie heeft hem nodig Wellicht een andere u23 PL spits? Iemand? Speelt die Nketiah een beetje? Welk jaartal is deze post gemaakt? Ik vind het gibberish en dat zegt veel hahaahah. Ik zelf altijd verwarrend post Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 18 minuten geleden zei Kyrill: Welk jaartal is deze post gemaakt? Ik vind het gibberish en dat zegt veel hahaahah. Ik zelf altijd verwarrend post Haha gaat de pot de ketel nou zitten lopen verwijten? Ik was gewoon een beetje enthousiast. Sorry. 3 minuten geleden zei E2E: Gewoon zoals wij het vroeger op FM ook deden op een kladblokje he en dan maar de namen invullen. Was letterlijk mijn gedachte. Ik ga voor Sinterklaas ook zo'n kapot groot kladblok vragen. Gewoon in de huiskamer neerzetten en dan opstellingkjes maken. Je maakt me onzeker @Kyrill, ik heb deze post 5 x nagelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Hapsie word in verband gebracht met Venezia. Prachtige club voor hem maar ik mag hopen dat Arnesen dan meteen Bjorkan strikt want dit loopt wel de spuigaten uit natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten