007mark Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Over vanavond maar niet te lang hebben denk ik? Anyway, zonde dat Basel de pingels wist te winnen van Hammarby, anders hadden we zelfs in Pot 1 gezeten. Toch een groot voordeel was dat geweest. Hopelijk mooie tripjes, dus zou een poule met Slavia Praag, Flora Tallinn en Lincoln Red Imps wel tof vinden. Ook direct een poule waar je in moet overwinteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Loot je Roma/Tottenham en Union, dan kun je dus lekker wat anders gaan doen met je donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Zullen Roma/Tottenham met een A-ploeg naar Rotterdam komen? Denk dat je Union moet zien te voorkomen qua loting, van de rest van pot 3 en 4 zou je moeten kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 9 uur geleden zei 007mark: Over vanavond maar niet te lang hebben denk ik? Anyway, zonde dat Basel de pingels wist te winnen van Hammarby, anders hadden we zelfs in Pot 1 gezeten. Toch een groot voordeel was dat geweest. Hopelijk mooie tripjes, dus zou een poule met Slavia Praag, Flora Tallinn en Lincoln Red Imps wel tof vinden. Ook direct een poule waar je in moet overwinteren Jij zegt Basel jammer genoeg wist te winnen maar dat zelfde geldt voor Slavia Praag, die verliezen van Legia Warschau waardoor ze in de Conference zijn beland. Stonden vanaf minuut 3 met 10 man op het veld Als Slavia daar had gewonnen zaten wij ook in pot 1. Als je geen Roma/Tottenham loot moet je gewoon bij de eerste 2 kunnen eindigen. Zo simpel is dat eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dat jullie het even weten, het is een plumbers league Hopelijk gunstige lotingen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Malacia, Bijlow en Til bij de definitieve selectie van Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 In ieder geval geen Roma of Tottenham. Slavia Praag is wel lekker tripje hoor, poh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Union Berlin, natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Leuke poule wel, zal niet makkelijk worden om door te gaan, maar onmogelijk is het ook niet bepaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Union Berlin kon je inderdaad weten Slavia echt bezig aan een bizarre reeks in Tsjechië, dus moet je niet onderschatten. Haifa ken ik eigenlijk niet, dus geen idee of dat wat is. Leuke potjes in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Mag Jahanbaksh als Iraniër überhaupt Israel wel in eigenlijk? Verder is dit een stuk lastiger poule dan ik gehoopt had, al ben je natuurlijk ook verre van kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 6 minuten geleden zei RicoV1989: Mag Jahanbaksh als Iraniër überhaupt Israel wel in eigenlijk? Verder is dit een stuk lastiger poule dan ik gehoopt had, al ben je natuurlijk ook verre van kansloos. Nope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei Thierryvane: Nope Ja, daar was ik al bang voor, lekker dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Sterker: Sporters mogen zelfs niet meer voor het Iraanse nationale team uitkomen als ze een wedstrijd spelen tegen een Israeliër of ploeg uit Israel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei MauricioAros: Hoe kun je dat als UEFA nu toestaan zeg? Voor fakkels krijg je boetes en wedstrijden zonder publiek, dit soort praktijken mogen wel. Laat ze hun wedstrijden dan op 'neutraal' terrein spelen in plaats van dit gedonder. Ligt aan Iran in dit geval. Kan UEFA toch niks aan doen? Maccabi ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Maccabi Haifa gaan minimaal 6 puntjes pakken trouwens. Cherny die schiet wel even wat vrije trapjes binnen en anders hebben we nog Wildschut voor de counters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik weet het allemaal nog niet met deze loting. Ik bedoel, we gaan natuurlijk wel naar de Coolsingel enzo, maar ik zie ons toch wel punten verspelen hier. Union Berlin is natuurlijk echt de meeste kutte loting die je kunt verzinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ach goede test toch voor ons. Zien we echt waar we staan, en mochten we dit overleven zorgt dat er automatisch ook voor dat de transferwaardes wat meer stijgen want dan heb je namelijk ervaring tegen goede ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Maccabi Haifa gaan minimaal 6 puntjes pakken trouwens. Cherny die schiet wel even wat vrije trapjes binnen en anders hebben we nog Wildschut voor de counters. We? Ben je Israëlisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Wildschut speelt toch bij CSKA Sofia, met Mattheij, Lam en Koch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 35 minuten geleden zei Arezo: We? Ben je Israëlisch? Half en ik vind Maccabi Haifa wel echt een leuke club. Mooie shirtjes en vroeger wel eens FM mee gedaan. Nu is het niet meer te doen wegens rare inschrijvingen. 24 minuten geleden zei timpy00: Wildschut speelt toch bij CSKA Sofia, met Mattheij, Lam en Koch? O geen idee, speelde altijd bij Maccabi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Half en ik vind Maccabi Haifa wel echt een leuke club. Mooie shirtjes en vroeger wel eens FM mee gedaan. Nu is het niet meer te doen wegens rare inschrijvingen. O geen idee, speelde altijd bij Maccabi. Ook geen idee of mijn info klopt, maar dat zei Mark van Rijswijk tijdens de loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei timpy00: Ook geen idee of mijn info klopt, maar dat zei Mark van Rijswijk tijdens de loting. Ja heb het even opgezocht, klopt inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Heerlijke trips iig, Zelf ga ik waarschijnlijk naar Praag en Berlijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 O ja voor wie er naar Haifa gaan, veel plezier! Neem een broodje falafel met hummus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten