Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

image.png.764bc01f207745dbf454dfe42cbc70bd.png

Over vanavond maar niet te lang hebben denk ik?

Anyway, zonde dat Basel de pingels wist te winnen van Hammarby, anders hadden we zelfs in Pot 1 gezeten. Toch een groot voordeel was dat geweest.

Hopelijk mooie tripjes, dus zou een poule met Slavia Praag, Flora Tallinn en Lincoln Red Imps wel tof vinden. Ook direct een poule waar je in moet overwinteren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

image.png.764bc01f207745dbf454dfe42cbc70bd.png

Over vanavond maar niet te lang hebben denk ik?

Anyway, zonde dat Basel de pingels wist te winnen van Hammarby, anders hadden we zelfs in Pot 1 gezeten. Toch een groot voordeel was dat geweest.

Hopelijk mooie tripjes, dus zou een poule met Slavia Praag, Flora Tallinn en Lincoln Red Imps wel tof vinden. Ook direct een poule waar je in moet overwinteren :D

Jij zegt Basel jammer genoeg wist te winnen maar dat zelfde geldt voor Slavia Praag, die verliezen van Legia Warschau waardoor ze in de Conference zijn beland. Stonden vanaf minuut 3 met 10 man op het veld ;c Als Slavia daar had gewonnen zaten wij ook in pot 1. Als je geen Roma/Tottenham loot moet je gewoon bij de eerste 2 kunnen eindigen. Zo simpel is dat eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MauricioAros:

Hoe kun je dat als UEFA nu toestaan zeg? Voor fakkels krijg je boetes en wedstrijden zonder publiek, dit soort praktijken mogen wel. Laat ze hun wedstrijden dan op 'neutraal' terrein spelen in plaats van dit gedonder.

Ligt aan Iran in dit geval. Kan UEFA toch niks aan doen? Maccabi ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Arezo:

We? Ben je Israëlisch? 

Half en ik vind Maccabi Haifa wel echt een leuke club. Mooie shirtjes en vroeger wel eens FM mee gedaan. Nu is het niet meer te doen wegens rare inschrijvingen.

24 minuten geleden zei timpy00:

Wildschut speelt toch bij CSKA Sofia, met Mattheij, Lam en Koch?

O geen idee, speelde altijd bij Maccabi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Half en ik vind Maccabi Haifa wel echt een leuke club. Mooie shirtjes en vroeger wel eens FM mee gedaan. Nu is het niet meer te doen wegens rare inschrijvingen.

O geen idee, speelde altijd bij Maccabi.

Ook geen idee of mijn info klopt, maar dat zei Mark van Rijswijk tijdens de loting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites