MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Invalbeurten van Bozenik en Haps vielen flink tegen. Nou is de basis voor hen ook wel flink uit zicht, maar was niet alsof ze aan Slot wilden laten zien dat ze erin hoorden. Verder Pedersen weer een hoop leuke dingen laten zien, wel veel te slordig in zijn eindbeslissingen en laatste pass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Toch wel weer genoten hoor. Paar heerlijke aanvallen gezien en 8-0 had niet gek geweest. En dan was de tweede helft best gezapig eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 28 minuten geleden zei Arezo: Denk dat voor Hartjes de voorselectie net iets te vroeg komt helaas. Wat heeft die daar te zoeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 5 uur geleden zei Socrates: Nu nog een spits en/of een rechtsbuiten. Toen ik net de doelpuntenmakers zag staan, wilde ik zeggen dat een rechtsbuiten miet meer nodig was. Maar lees dat Ali er geblesseerd af is, helaas. 1 uur geleden zei Jotew: Wat een vertrouwen ? Humor, om te lachen. Straks maar even de samenvatting kijken. Ben benieuwd weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 27 minuten geleden zei Srangaman: Wat heeft die daar te zoeken? Niets, speelt niet bij Ajax. Anders zou hij er wel bij zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Tilminator nu keer niet gescoord? Begrijpelijk Gefeliciteerd Feyenoord fans! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 39 minuten geleden zei PJHoutman: Niets, speelt niet bij Ajax. Anders zou hij er wel bij zitten. Jochie van 18? die nog niets heeft laten zien. Op basis van wat zou hij er bij kunnen zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Sarcasme is nog ongebekend voor Srangaman denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Jullie hebben het over Hartjes, maar ik verwacht toch echt Milambo erbij hoor. Jongste debutant ooit, en kijk wie die aflost. Hoe eerder je m bij Oranje haalt, hoe beter. Hij noemt Gini namelijk een balafpakker en boem boem Milambo is gewoon een aanvallende middenvelder. Maar eerlijk, wat een heerlijke tijd om je Feyenoorder te mogen noemen. God, wat was het afzien de laatste jaren, en natuurlijk 1 zwaluw maakt zeker geen zomer maar we hoeven ons eindelijk niet meer te schamen voor wat er op het veld allemaal gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Jullie hebben het over Hartjes, maar ik verwacht toch echt Milambo erbij hoor. Jongste debutant ooit, en kijk wie die aflost. Hoe eerder je m bij Oranje haalt, hoe beter. Hij noemt Gini namelijk een balafpakker en boem boem Milambo is gewoon een aanvallende middenvelder. Maar eerlijk, wat een heerlijke tijd om je Feyenoorder te mogen noemen. God, wat was het afzien de laatste jaren, en natuurlijk 1 zwaluw maakt zeker geen zomer maar we hoeven ons eindelijk niet meer te schamen voor wat er op het veld allemaal gebeurd. Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Bolderbast: Haha Milambo ipv Gravenberch en Hartjes ipv de Jong. Het word tijd om door te selecteren. Schoon schip maken in Oranje! Op het moment dat ik op enter drukte knalt die voorselectie eruit. Wat ben ik toch een kenner. Bijlow, Malacia en Til 13 augustus 2021 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 28 minuten geleden zei Arezo: Hartjes ipv de Jong Ja, die Luuk de Jong kan er echt geen zak van. Kun je net zo goed zonder spits gaan spelen. Veiligheidssmiley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ja, die Luuk de Jong kan er echt geen zak van. Kun je net zo goed zonder spits gaan spelen. Veiligheidssmiley Joh, daar moet je iets mee doen met dat concept. Spelen zonder aanvaller, en er dan een website van maken ofzo. Wie weet werkt het wel in FM? En dan misschien een podcast aflevering aan besteden? Wat een ideeën heb ik op de vrijdagmiddag. Ik ben bang dat ik ook iets meer moet knipogen hier. Disclaimer: ik probeer met niemand hier te flirten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Het valt te proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Hahaha, die Bosz. Maakt er weer een heerlijk amateuristisch tyfuszooitje van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Sinds wanneer zit Bosz bij Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Zit Zeus seizoen 1995/96 terug te kijken? Want dan heeft hij wel gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Ah poep. Heb al dagen migraine, ga er dubbel van zien. Had in elk geval de beginletter F nog goed, valt me nog mee. 17 minuten geleden zei Regis: Sinds wanneer zit Bosz bij Feyenoord? Was nog niet eens zo lang geleden td! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Kunnen dus straks direct kijken of die Aursnes wat is. Schijnt slechts 450K voor te zijn neergelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Benieuwd naar hem ja, maar die voorhoede verheug ik mij dan weer niet zo op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Half jaartje contract nog maar toch? Wat dat betreft niet zo gek voor een speler uit de Noorse competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Zeer benieuwd naar Aursnes, op zich ook prima dat Alireza er niet bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Toornsta rechtsbuiten. Krijgt @Socrates toch zijn zin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Genieton. Met Toko-Ekambi en Kerk heb ik nu al wat hele matige rechtsbuitens gezien vandaag, maar Toornstra beschikt nog niet eens over de weinige kwaliteiten die zij wel hebben. Benieuwd of het nóg slechter kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Zo. Toornstra rechtsbuiten. Dat wordt 0-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten