Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Als PSV normaal met de kansen omgaat staan die na 10 minuten 3-0 voor, dus dit geldt voor allebei de ploegen. 

Vind je? Ik vond alleen die 1-op-1 van Malen die Marsman pakte een grote kans. Dat schot van Max voorlangs bijvoorbeeld vind ik geen grote kans en komt ook wel wat geluk bij kijken. 

Als je dan kijkt naar de grote kansen voor ons met Linssen, Sinisterra en Geertruida.... Die hadden er stuk voor stuk in gemogen dacht ik zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei RicoV1989:

Vind je? Ik vond alleen die 1-op-1 van Malen die Marsman pakte een grote kans. Dat schot van Max voorlangs bijvoorbeeld vind ik geen grote kans en komt ook wel wat geluk bij kijken. 

Als je dan kijkt naar de grote kansen voor ons met Linssen, Sinisterra en Geertruida.... Die hadden er stuk voor stuk in gemogen dacht ik zo. 

Klopt volledig.

Tweede helft is wel echt niets zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Haps nu een pot of tien in de aanval gespeeld en niet één keer iets nuttigs gedaan. Experiment gefaald, niet meer doen. Dan Teixeira of Conteh desnoods maar op linksbuiten. 

Zat Conteh wel bij de selectie? Teixeira was niet verkeerd geweest meer balvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder de wedstrijd niet kunnen zien, maar eigenlijk heb je geen kloten aan een gelijkspel vandaag. Vitesse wint namelijk wel een lastige uitwedstrijd bij FC Utrecht, dus is het gat inmiddels 4 punten. Gaat een heel lastig karwei worden om die te achterhalen ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Als het aan Stanley Brard ligt, neemt Feyenoord afscheid van een aantal werknemers: oud-spelers Ulrich van Gobbel (assistent-trainer Feyenoord Onder 18) en Remco Schol (video en performance analist Feyenoord Academy), Melvin Boel (hoofdtrainer Feyenoord 18) en Mark Onderwater (hoofd performance Feyenoord Academy). Vlak voor PSV-Feyenoord stuurt Brard een mail met de namen van dit viertal aan algemeen directeur Mark Koevermans. Denkt hij. Want hij mailt niet naar Mark Koevermans, maar naar een andere Mark: Mark Onderwater. Inderdaad, een van de vier personen die hij liever gisteren dan vandaag kwijt is.

Dit kan oprecht alleen hier, wat een speeltuin weer :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ironie kan haast niet groter. Tegen innovatie en moderne ideeën zijn en dan blunderen met een e-mail. Voor Feyenoord wel positief dat Arnesen achter die 'nieuwe generatie' staat. Als die ouwe lullo's daar het weer voor het zeggen krijgen gooi je jezelf weer lichtjaren terug in de tijd. Alleen heb je dan wel de grote media aan je kant staan natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Amerikaans bureau is nu oa de jeugdopleiding aan het doorlichten in opdracht van Arnesen. Zou ook kunnen dat dit een vlucht naar voren is van Brard.

Staat ook in dit artikel.

Alles hierin geeft aan waar Feyenoord staat. Ongekend amateurisme. Arnesen is niet de beste TD, maar met zijn ervaring heb ik er wel vertrouwen in dat er een schoonmaak gaat komen (voor zover dat mogelijk is). Goed nieuws. Brard kan ook haast niet aanblijven als je dit verhaal leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook best een rare situatie met de seizoenskaarten. Nu vragen of men hun geld niet terug vraagt en straks ook vragen of iedereen zijn kaart wil weer verlengen. (geldt in feite voor iedere club) Benieuwd wat dit allemaal gaat beteken in de hele eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het moeilijk wat ik nu moet... Ik heb destijds wel een seizoenskaart genomen waarbij ik geld terug kan vragen (was geloof ik ook een versie waarbij je dat niet kan), maar weet nog niet of ik het doe. Aan de ene kant heb ik zoiets van "tuurlijk, hou dat geld maar, ik heb het niet per se nodig!" maar aan de andere kant heb ik zoiets van "door corona zijn mijn persoonlijke inkomsten ook iets minder geworden en bovendien hadden jullie ook prima zonder zo'n mislukte Argentijn gekund als het geld zo krap was".

Verlengen zal ik in ieder geval sowieso wel doen.

bewerkt door RicoV1989
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er ook een optie waar je een deel terugkrijgt eigenlijk? Zou het ook lastig vinden. Kan me best voorstellen dat je het geld niet kan missen. En het is toch ook een donatie die je moet doen doordat de club gewoon megaslecht geleid is de afgelopen tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites