PJHoutman Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kyrill: Kijk, jij snapt hem. Met name laatste gedeelte Als PSV normaal met de kansen omgaat staan die na 10 minuten 3-0 voor, dus dit geldt voor allebei de ploegen. 14 maart 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 7 minuten geleden zei PJHoutman: Als PSV normaal met de kansen omgaat staan die na 10 minuten 3-0 voor, dus dit geldt voor allebei de ploegen. Vind je? Ik vond alleen die 1-op-1 van Malen die Marsman pakte een grote kans. Dat schot van Max voorlangs bijvoorbeeld vind ik geen grote kans en komt ook wel wat geluk bij kijken. Als je dan kijkt naar de grote kansen voor ons met Linssen, Sinisterra en Geertruida.... Die hadden er stuk voor stuk in gemogen dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 34 minuten geleden zei RicoV1989: Vind je? Ik vond alleen die 1-op-1 van Malen die Marsman pakte een grote kans. Dat schot van Max voorlangs bijvoorbeeld vind ik geen grote kans en komt ook wel wat geluk bij kijken. Als je dan kijkt naar de grote kansen voor ons met Linssen, Sinisterra en Geertruida.... Die hadden er stuk voor stuk in gemogen dacht ik zo. Klopt volledig. Tweede helft is wel echt niets zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Tweede helft zeer matig zeg. En Haps als linksbuiten.... Dat kan echt maar dan ook echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Haps nog in laten vallen? Zit er niet lekker in, maar ook totaal geen inzet. Zou hij wel fit zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Tering, de nagels staan in m'n handpalmen. Na 70 minuten was het bij een aantal wel echt op. Kokcu tot die tijd heel goed. Haps zijn invalbeurt, kan toch niet. Met Malacia op geel moet je hem helpen, niet in de problemen brengen door je verdedigende taken ondergeschikt te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Haps nu een pot of tien in de aanval gespeeld en niet één keer iets nuttigs gedaan. Experiment gefaald, niet meer doen. Dan Teixeira of Conteh desnoods maar op linksbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Zojuist zei PJHoutman: Haps nu een pot of tien in de aanval gespeeld en niet één keer iets nuttigs gedaan. Experiment gefaald, niet meer doen. Dan Teixeira of Conteh desnoods maar op linksbuiten. Zat Conteh wel bij de selectie? Teixeira was niet verkeerd geweest meer balvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Conteh is wéér geblesseerd, hamstring. Verder kan ik met een punt wel leven. Je had de wedstrijd dicht moeten gooien, maar komt zelf ook enkele Malen goed weg. Prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Verder de wedstrijd niet kunnen zien, maar eigenlijk heb je geen kloten aan een gelijkspel vandaag. Vitesse wint namelijk wel een lastige uitwedstrijd bij FC Utrecht, dus is het gat inmiddels 4 punten. Gaat een heel lastig karwei worden om die te achterhalen ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Ik heb het idee dat we binnenkort een nieuwe HJO (nodig) hebben. https://www.rijnmond.nl/nieuws/204793/Bom-barst-binnen-jeugdopleiding-Feyenoord-Brard-wil-van-jonge-trainers-af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Jezus, hoe ongeschikt voor een leidinggevende functie kun je zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Lekker man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Citaat Als het aan Stanley Brard ligt, neemt Feyenoord afscheid van een aantal werknemers: oud-spelers Ulrich van Gobbel (assistent-trainer Feyenoord Onder 18) en Remco Schol (video en performance analist Feyenoord Academy), Melvin Boel (hoofdtrainer Feyenoord 18) en Mark Onderwater (hoofd performance Feyenoord Academy). Vlak voor PSV-Feyenoord stuurt Brard een mail met de namen van dit viertal aan algemeen directeur Mark Koevermans. Denkt hij. Want hij mailt niet naar Mark Koevermans, maar naar een andere Mark: Mark Onderwater. Inderdaad, een van de vier personen die hij liever gisteren dan vandaag kwijt is. Dit kan oprecht alleen hier, wat een speeltuin weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 De ironie kan haast niet groter. Tegen innovatie en moderne ideeën zijn en dan blunderen met een e-mail. Voor Feyenoord wel positief dat Arnesen achter die 'nieuwe generatie' staat. Als die ouwe lullo's daar het weer voor het zeggen krijgen gooi je jezelf weer lichtjaren terug in de tijd. Alleen heb je dan wel de grote media aan je kant staan natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Amerikaans bureau is nu oa de jeugdopleiding aan het doorlichten in opdracht van Arnesen. Zou ook kunnen dat dit een vlucht naar voren is van Brard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Met Patty Brard aan het roer is natuurlijk ook elke jeugdopleiding gedoemd te falen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 2 uur geleden zei MetalMichael: Amerikaans bureau is nu oa de jeugdopleiding aan het doorlichten in opdracht van Arnesen. Zou ook kunnen dat dit een vlucht naar voren is van Brard. Staat ook in dit artikel. Alles hierin geeft aan waar Feyenoord staat. Ongekend amateurisme. Arnesen is niet de beste TD, maar met zijn ervaring heb ik er wel vertrouwen in dat er een schoonmaak gaat komen (voor zover dat mogelijk is). Goed nieuws. Brard kan ook haast niet aanblijven als je dit verhaal leest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Wat gaan de Feyenoorders doen? Je geld terugvragen is eigenlijk Feyenoord het faillissement induwen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) Technisch failliet dus eigenlijk op het moment dat iedereen wél zijn geld terugvraagt 19 maart 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Een jaartje KKD, zou Feyenoord geen slecht doen. Dat niveau, halen ze al regelmatig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Is ook best een rare situatie met de seizoenskaarten. Nu vragen of men hun geld niet terug vraagt en straks ook vragen of iedereen zijn kaart wil weer verlengen. (geldt in feite voor iedere club) Benieuwd wat dit allemaal gaat beteken in de hele eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) Ik vind het moeilijk wat ik nu moet... Ik heb destijds wel een seizoenskaart genomen waarbij ik geld terug kan vragen (was geloof ik ook een versie waarbij je dat niet kan), maar weet nog niet of ik het doe. Aan de ene kant heb ik zoiets van "tuurlijk, hou dat geld maar, ik heb het niet per se nodig!" maar aan de andere kant heb ik zoiets van "door corona zijn mijn persoonlijke inkomsten ook iets minder geworden en bovendien hadden jullie ook prima zonder zo'n mislukte Argentijn gekund als het geld zo krap was". Verlengen zal ik in ieder geval sowieso wel doen. 19 maart 2021 bewerkt door RicoV1989 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Is er ook een optie waar je een deel terugkrijgt eigenlijk? Zou het ook lastig vinden. Kan me best voorstellen dat je het geld niet kan missen. En het is toch ook een donatie die je moet doen doordat de club gewoon megaslecht geleid is de afgelopen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) Stanley Brard na dit seizoen eruit bij Feyenoord 19 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten