Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Urbeto:

Vind het jammer dat Bozenik zo weinig kansen krijgt. Denk dat je in wedstrijden tegen clubs als VVV en Emmen meer aan hem hebt dan aan Linssen. Plus, moet voor de toekomst gewoon je spits zijn. 

Op basis van wat dan eigenlijk? Heeft nog niet één keer laten zien dat hij een Feyenoord-waardige spits is. Prima dat je m in dit soort wedstrijden kans wil geven hoor, ben ik het ook wel mee eens, maar dit vind ik een vreemde uitspraak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei PJHoutman:

Op basis van wat dan eigenlijk? Heeft nog niet één keer laten zien dat hij een Feyenoord-waardige spits is. Prima dat je m in dit soort wedstrijden kans wil geven hoor, ben ik het ook wel mee eens, maar dit vind ik een vreemde uitspraak.

Heeft een uitstekend neusje voor de goal, heeft z'n potentie bij vlagen ook wel laten zien (dan denk ik bijvoorbeeld aan PSV en in mindere mate Zwolle uit vorig seizoen). Plus je hebt bij mijn kennis 4 miljoen voor hem neergelegd. Feyenoord is niet in de positie om dergelijk kapitaal na wat halve kansjes aan de kant te schuiven. 

Ik zie zijn tekortkomingen (vooral z'n snelheid en passing) ook, maar hij is in potentie het beste wat we hebben. Van Nico verwacht ik echt niks meer namelijk, zou mooi zijn als Tomasson hem oppikt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jotew:

VVV uitermate zwak, of nouja zwak, ontiegelijk slecht eigenlijk.

Zo slecht dat als Ajax de tegenstander was het dit keer 15-0 was geworden? :D

Verder mooi dat Feyenoord eens zo wint. Hoop wel dat ze Europees halen, een seizoen zonder zelfs dat is niet zo lekker voor de financiën.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jotew:

VVV uitermate zwak, of nouja zwak, ontiegelijk slecht eigenlijk.

Dit ja. Feyenoord niks bijzonders gedaan. Wel een paar keer een aardige aanval maar dat kan ook als er niemand druk zet. 

Ajax was hier inderdaad gewoon 15-0 overheen gedanst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het onbegrijpelijk dat je zo'n minimaal middenveld neerzet waardoor PSV zo door kan lopen tot de laatste linie. Een steekpass is dan voldoende, zeker aangezien Botteghin en Spajic niet zo wendbaar zijn. Kwestie van tijd voordat dit misgaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord krijgt zeen van ruimte... PSV middenveld en verdediging is kansloos... Je begon goed, Feyenoord is nu flink beter. #Schmidtout

Advocaat overklast Schmidt op tactisch gebied... Als je zulke kansen blijf missen, ga je nog spijt van krijgen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Onzin? In welk opzicht? Je had hier al minstens 0-2,0-3 moeten achter staan. Counters van Feyenoord zijn minstens 3x is zo gevaarlijker dan kansen van PSV... 

Nounou. Die kansen van PSV in het begin hadden er ook ingemeten.  PSV lijkt positioneel nergens op, maar heeft de mazzel dat Feyenoord de kwaliteiten niet heeft om dat te benutten. PSV gaat ook weer lachwekkend om met de mogelijkheden. Zo makkelijk door die defensie te snijden.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites