Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zerrouki gaat ersf en binnen 4 minuten maak je er twee. Kan ook geen toeval meer zijn :-D

Nog niks gezien verder, maar zegt mij alweer genoeg. Wel lekkere driepunter, konden we na woensdag goed gebruiken. En het resultaat eerder op de avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk ook als je op Zerrouki gaat letten als die speelt dat hij constant de verkeerde keuzes maakt, constant te laat is, en constant dingen probeert (ballen cross te geven bv) die vervolgens hopeloos falen. Het is gewoon zielig voor die jongen dat Priske m nog opstelt want je ziet ook dat de rest zich aan hem begint te irriteren. 

Verder vond ik Hadj-Moussa ook voor de verandering is goed invallen. Draaide zichzelf bij z'n eerste actie dol maar de actie daarop was een goeie. Die pass die die in een keer gaf op Ozzy Osman was ook briljant maar gelukkig is dat zo'n koele kikker (not). Die schoot m gewoon de toekomstige derde ring in. Gelukkig scoorde Mexxie Ouleh Meerdink er niet nog eentje want dat interview had ik niet kunnen hendelen hoor. 3 punten op een heel belangrijk moment zo net voor Salzburg. Hopelijk thuis Salzburg verslaan en dan op naar Almere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ivanusec bij de 2-1 :cab: Had 'm daar per direct gewisseld als ik Priske was. Hoe geef je die bal niet af? Staat 2 man die hem vrij kunnen inlopen. Loopt goed af, maar die bal mis je gewoon minstens de helft van de keren vanuit die hoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal tegen elkaar blijven doen jongens. 

Ben blij dat Trauner weer fit is. Op moment baal je bijna dat je die 12 mil voor Beelen niet hebt gepakt, dat Wolves wilde betalen. Wanvertoning, elke week wel een paar fouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Arezo:

Dus er moeten nu zelfs spelers gewisseld worden wanneer ze een doelpunt maken? hij kon hem vrij makkelijk afmaken toch?

Aan de keuze van zijn haarstijl te zien vond ik nu ook wel dat hij hem moest afleggen. Zeker aangezien hij toch al 25 is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Arezo:

Dus er moeten nu zelfs spelers gewisseld worden wanneer ze een doelpunt maken? hij kon hem vrij makkelijk afmaken toch?

Zal vanavond even wat screenshotjes van zijn hoek delen. Was nog best een lastige. Die bal moet je daar goed raken, anders heeft de keeper hem gewoon. Afleggen was daar 100% de betere optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Rogier.:

Zal vanavond even wat screenshotjes van zijn hoek delen. Was nog best een lastige. Die bal moet je daar goed raken, anders heeft de keeper hem gewoon. Afleggen was daar 100% de betere optie.

Oke ik had het gevoel alsof hij hem vrij makkelijk binnen tikte. Kan door de drank gekomen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Die Ivanusec bij de 2-1 :cab: Had 'm daar per direct gewisseld als ik Priske was. Hoe geef je die bal niet af? Staat 2 man die hem vrij kunnen inlopen. Loopt goed af, maar die bal mis je gewoon minstens de helft van de keren vanuit die hoek.

Nou ja als je scoort heb je altijd gelijk hoor vind ik. Al schiet je hem van 40 meter erin.

Carranza trouwens uitstekend bij die eerste 2 goals. Blijkt toch wel iets te kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gun die jongen gewoon even wat tijd, volgens mij kan hij bepaalde dingen gewoon best wel aardig. Dat hij sommige dingen wat minder goed kan is overigens niet gek, want anders was die niet transfervrij naar Feyenoord gegaan jongens. Het is onze derde spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Arezo:

Oke ik had het gevoel alsof hij hem vrij makkelijk binnen tikte. Kan door de drank gekomen zijn.

Zie de bijgevoegde screens. Op het grote overzicht zit de bal precies achter een hoofd, maar you get the picture. Dit is best een lastige hoek, keeper dekt meer dan 50% af, en je moet ook nog eens in een specifiek gedeelte van die overige 50% schieten om de keeper te verslaan zodanig dat hij niet aan je voetstand kan zien waar je gaat schieten. Ergo, afgeven aan de 2 (!) spelers die hem zo kunnen inlopen.

@Sick Blik direct wisselen is uiteraard gechargeerd, alleen op het niveau van Feyenoord zou je moeten verwachten dat je als speler altijd de keuze maakt om de kans op een doelpunt zo groot mogelijk te maken. Ik zou me als medespeler dood ergeren aan Ivanusec, gegeven hoe vaak hij op dit soort momenten voor zichzelf gaat (ik kijk Feyenoord niet vaak, maar dit valt me altijd op als ik hem zie spelen). Beetje als dat je je als aanvaller ergert aan een verdediger die zich te makkelijk te kijk laat zetten, zo kan een verdediger kijken naar iemand die de bal daar niet afgeeft en 3x op rij een hele kansrijke aanval verprutst. Dat dit op 4e klasse niveau in de amateurs gebeurt, à la, maar van een aanvaller van Feyenoord mag je meer verwachten en is ‘degene die scoort heeft altijd gelijk’ te makkelijk (vind ik). Guardiola had Ivanusec wel gewisseld (zie Foden toentertijds).

Maargoed, hij scoorde, dus beetje slap gelul misschien dit :D

IMG_4011.png

IMG_4012.png

IMG_4013.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Zie de bijgevoegde screens. Op het grote overzicht zit de bal precies achter een hoofd, maar you get the picture. Dit is best een lastige hoek, keeper dekt meer dan 50% af, en je moet ook nog eens in een specifiek gedeelte van die overige 50% schieten om de keeper te verslaan zodanig dat hij niet aan je voetstand kan zien waar je gaat schieten. Ergo, afgeven aan de 2 (!) spelers die hem zo kunnen inlopen.

@Sick Blik direct wisselen is uiteraard gechargeerd, alleen op het niveau van Feyenoord zou je moeten verwachten dat je als speler altijd de keuze maakt om de kans op een doelpunt zo groot mogelijk te maken. Ik zou me als medespeler dood ergeren aan Ivanusec, gegeven hoe vaak hij op dit soort momenten voor zichzelf gaat (ik kijk Feyenoord niet vaak, maar dit valt me altijd op als ik hem zie spelen). Beetje als dat je je als aanvaller ergert aan een verdediger die zich te makkelijk te kijk laat zetten, zo kan een verdediger kijken naar iemand die de bal daar niet afgeeft en 3x op rij een hele kansrijke aanval verprutst. Dat dit op 4e klasse niveau in de amateurs gebeurt, à la, maar van een aanvaller van Feyenoord mag je meer verwachten en is ‘degene die scoort heeft altijd gelijk’ te makkelijk (vind ik). Guardiola had Ivanusec wel gewisseld (zie Foden toentertijds).

Maargoed, hij scoorde, dus beetje slap gelul misschien dit

IMG_4011.png

IMG_4012.png

IMG_4013.png

Ben het in deze specifieke situatie niet met je eens. Jij gaat er maar even blindelings vanuit dat bij afleggen alles goed zou gaan, maar die bal moet dan nog wel even met de juiste precisie en op de juiste snelheid gegeven worden. Krastev bewees vandaag dat je een kans finaal om zeep kan helpen als je de bal niet goed legt. En dat terwijl zijn kans op eigen succes groter was dan die van Ivanusec. Maar hij wilde sociaal doen en faalde hopeloos. Daarnaast houdt je nu ook geen rekening met de laatste man van AZ, die bij een leg natuurlijk alles eraan gaat doen om de bal te blokken. Daar zou je dan ook pech mee kunnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rogier.:

Maargoed, hij scoorde, dus beetje slap gelul misschien dit

IMG_4011.png

IMG_4012.png

IMG_4013.png

Je hebt gelijk als het gaat om de intentie. Op amateurniveau zou ik me hier inderdaad aan ergeren. Desondanks is dit ook een stukje grilligheid wat een buitenspeler nodig heeft. Een Paixao is nog veel erger hierin, schiet vanuit allerlei hoeken en standen. Maar het is een beetje zoals de stat Flair in FM. Spelers die af en toe geniale dingen doen, proberen dit ook op momenten dat het eigenlijk niet kan. Dat is beter dan het helemaal nooit proberen denk ik.

Al merk ik bij mezelf wel dat ik emotioneel echt aan de kant sta van 'doe maar normaal', maar logisch gezien is dit juist een goed kenmerk voor een buitenspeler. Niet voor niks dat Slot echt fan is van dit soort type spelers. Zelfs van een Idrissi. 

Buiten dat vind ik altijd dat 1 op 1 op de keeper afgaan om direct afwerken vraagt. Tenzij je echt 100% zeker met een bal breed een medespeler voor open goal kan zetten. Passen is altijd langzamer dan afwerken.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die raakt nog geblesseerd bij het openen van een blikje Fristi. Echt onvoorstelbaar.

Voordeel is dat Timon nu weer 'invalkeeper' is. Dus dan ineens weer prime Manuel Neuer.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites