Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Urbeto:

Heb je nou alweer een kaart te pakken? 

Die zijn nog niet in de verkoop toch? Het voornemen is er in ieder geval om van dinsdag t/m donderdag te gaan.

Ga zelf 3 oktober ook nog een weekje richting de Spaanse kust, relatief dicht bij Girona. Begin toch te twijfelen of ik niet even de vlucht moet omboeken en een dagje eerder moet gaan aangezien die pot daar 2 oktober is :D.

Jij nog een wedstrijdje pakken dit jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei PJHoutman:

@007mark Ik ben benieuwd of Sander van de Streek straks met zijn spulletjes bij de deur staat

´Kan een goal maken´.

Neem overigens aan dat iedereen naar de Eredivisie Awards kijkt? Even Hancko de award zien ophalen voor Beste Speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Zit ook nog te overwegen om misschien richting Portugal te gaan voor de wedstrijd van Benfica. Weekend daarop toch vrij van de voetbal dus misschien pak ik een weekje Portugal ofzo

Ik heb net optie vastgezet voor zondag tot vrijdag tot ik zeker weet dat ik vrij ben.

Hopen dat een maat ook appartement wil doen samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Magikarp:

Het gaat ze helemaal niet om het voetbal joh die gasten. 

Die wedstrijd wordt weer een hinderlijke onderbreking van het zuipen en cultuursnuiven .

bewerkt door lennard95
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen de 2 spelers die we vandaag hebben aankondigd lijken mij op papier geen slechte keuzes, maar goed ik heb ze nog niet echt zien spelen. We kunnen nu gewoon Zechiel - Timber - Hwang spelen in de eredivisie. En dan kan Zerrouki dus mooi banken. :D Lokomba kan ook gewoon gelijk de basis in. Die is wel een slagje beter dan Nieuwkoop, zou je zeggen.

Als Assane Diao ook maar wat wegheeft van de sterke kwaliteiten van Minteh, en dan iets beter is in de laatste pass of in de afronding dan Minteh aan begin van vorig seizoen, zou dat een welkome versterking zijn. Denk wel dat het alleen bij huur blijft zo kort voor de deadline. Dat is dan wel weer jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Die zijn nog niet in de verkoop toch? Het voornemen is er in ieder geval om van dinsdag t/m donderdag te gaan.

Ga zelf 3 oktober ook nog een weekje richting de Spaanse kust, relatief dicht bij Girona. Begin toch te twijfelen of ik niet even de vlucht moet omboeken en een dagje eerder moet gaan aangezien die pot daar 2 oktober is :D.

Jij nog een wedstrijdje pakken dit jaar?

Klopt, maar kon zijn dat je weer via iemand naar enige waarschijnlijkheid een kaart in het uitvak krijgt.

Ik verwacht geen tripjes te maken dit jaar want zal van thuisvakken afhankelijk zijn. Misschien dat het last minute voor Benfica nog gaat jeuken, maar ik reken er nu niet op. Manchester ben ik al eens geweest en vind ik dus niet zo aantrekkelijk. Saaie stad.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei WillieColón:

Weet dat je trolt, en zal wel ergens staan hier ook, maar hoor de Krab zojuist zeggen dat ze die 10 miljoen te gortig vonden voor Bidstrup

Ja te gortig ze moeten eens op tijd beginnen met bieden dan. Die mafkees begrijpt toch ook wel dat clubs tegen het einde geen vervangers meer kunnen regelen en dus de absolute hoofdprijs plus een beetje willen hebben man. Nu ben je zelf weer het lulletje rozenwater van het noordelijk halfrond. 

Hoop maar dat we op wonderbaarlijke wijze 2e worden en CL halen. CL dit jaar sla ik over want dat wordt te pijnlijk. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen vervangers voor Wieffer en Minteh dus, erg teleurstellend. Zeker als je weet wie er dus vaak op 6 te 'bewonderen' is. Heel hard hopen op een reusachtige ontwikkeling van Nadjé en/of Zechiël voor die positie.

Voorin te hopen dat Ivanusec zijn aankoopwaarde eindelijk gaat laten zien. Dan kan bijvoorbeeld Paixao vaker vanaf rechts. Of Osman, nu die speelgerechtig is (afwachten hoe snel wedstrijdfit verklaard).

Al met al weer een onvoldoende voor deze transferwindow. Al ddnk ik dat het ook niet hielp dat vertrek van Bijlow en Stengs klapte i.v.m. veel salarisruimte wat vrij zou hebben komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Het afketsen van de transfer moet voor Diao persoonlijk ook een teleurstelling zijn. De 18-jarige buitenspeler was namelijk al in Rotterdam en stond te popelen om aan de slag te gaan in De Kuip. Dit meldt het Algemeen Dagblad. Het afwikkelen van het papierwerk aan de kant van de speler zorgde uiteindelijk voor problemen, waardoor de deal klapte. De zaakwaarnemer en advocaat van Diao waren niet op tijd klaar.

Tja. Dit soort dingen. Als je tot het laatste moment wacht ben je afhankelijk van dat soort charlatans en laaierlichters. 

Vind het argument salarisruimte ook onzin. Dan schuif je maar ff 2 miljoen van al die uitgaande transfers door. Al die dingen zijn toch zo arbitrair als de pest. Zeker als je weet dat je nog meer gaat verkopen. Gewoon eerder handelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Geen vervangers voor Wieffer en Minteh dus, erg teleurstellend. Zeker als je weet wie er dus vaak op 6 te 'bewonderen' is. Heel hard hopen op een reusachtige ontwikkeling van Nadjé en/of Zechiël voor die positie.

Voorin te hopen dat Ivanusec zijn aankoopwaarde eindelijk gaat laten zien. Dan kan bijvoorbeeld Paixao vaker vanaf rechts. Of Osman, nu die speelgerechtig is (afwachten hoe snel wedstrijdfit verklaard).

Al met al weer een onvoldoende voor deze transferwindow. Al ddnk ik dat het ook niet hielp dat vertrek van Bijlow en Stengs klapte i.v.m. veel salarisruimte wat vrij zou hebben komen.

Wel pijnlijk als je na een transferperiode het vooral van "hopen" en "afwachten" moet hebben. Trieste transferzomer weer. Van mij mag Te Kloese zijn taken als technisch directeur heel snel neerleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er ook wel weer klaar mee. Schandalige transferzomer achter de rug. Zelfs als Hwang en die rechtsback goed blijken te zijn, kan je lekker een heel seizoen gaan kijken naar 2 Algerijnen met lang haar die niks kunnen, omdat er geen concurrentie voor die 2 is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites