Lenstra Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Zechiël voor Zerrouki aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Peter Houtman voor Zerrouki zou al een verbetering zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 1 uur geleden zei Magikarp: Peter Houtman voor Zerrouki zou al een verbetering zijn. Die gastspeaker, die hele drukke en enthousiaste (deed me aan iemand denken), mag het wel over gaan nemen van Houtman. Dat was toen MOTM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 2 uur geleden zei Magikarp: grossieerde hij in foute beslissingen. Ik vond twee keer die bal er in peren best goede beslissingen van Santiago. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 1 uur geleden zei Arezo: Ik vond twee keer die bal er in peren best goede beslissingen van Santiago. Dat wel. Door mensen heen lopen alsof hij The Hulk denkt te zijn vond ik persoonlijk wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Op 12-8-2024 om 09:49 zei 007mark: Stengs dan; Lees ook berichten dat hij al sinds begin van de zomer loopt aan te dringen op een vertrek en dat Slot de reden was dat hij naar Feyenoord kwam. Ook zijn fitheid wordt aangedragen. Prima, maar bij Trauner of Nieuwkoop hoor ik niemand erover. Terwijl die ook zelden de 90 minuten volmaken óf 3 wedstrijden in een week spelen. 5 uur geleden zei MetalMichael: Nieuwkoop kan niet verder. Je kon er op wachten. Geertruida op RB wellicht ook iets meer balans in het elftal, omdat hij iets dieper blijft. Eindelijk iemand die het ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Maar Nieuwkoop is zo lekker Hollands en komt uit eigen jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Nieuwkoop kan best wel nuttig zijn in sommige wedstrijden, maar hij komt voetballend simpelweg tekort. Hij is hartstikke ijverig, dat dan weer wel. Zerrouki daarentegen, wat een lakse beer is dat joh. Er moet een 6 bij. Wieffer moet simpelweg vervangen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Zerrouki is inderdaad niet goed genoeg. Nadje is toch ook een 6? Via de Wieffer route. Misschien gokken ze daar op? Anders hadden ze interesse in El Azzouzi toch? Zechiel Milambo Timber is denk ik net te aanvallend helaasch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Fijn dat die 1-5 nog viel vlak voor het einde. Slap van Zerrouki die weer als een Sutalo stond te kijken. Hopelijk speelt die volgende week niet hierdoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 2 uur geleden zei Arezo: Zerrouki is inderdaad niet goed genoeg. Nadje is toch ook een 6? Via de Wieffer route. Misschien gokken ze daar op? Anders hadden ze interesse in El Azzouzi toch? Zechiel Milambo Timber is denk ik net te aanvallend helaasch. Nadje is een 8. Zou eerder Zechiel op de plek van Ramiz zetten, want die moet je echt meteen op een vrachtschip naar SA of Turkije sturen. Die hebben vast nog wel plek voor zo'n olietanker. Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Ik wil even benoemen dat ik diep ongelukkig word van het idee dat we Ueda wellicht meer minuten gaan zien maken als Gimenez naar Nottingham gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 10 minuten geleden zei Magikarp: Ik wil even benoemen dat ik diep ongelukkig word van het idee dat we Ueda wellicht meer minuten gaan zien maken als Gimenez naar Nottingham gaat. Had gister ook graag Carranza even zien spelen die laatste 10 minuten. Stond immers toch al 0-5 en dan krijg je toch beetje een idee of het wat is. Aan de andere kant; Toen Ueda vorig seizoen aan het einde 4x basis stond, scoorde hij wel 3x. Zie het zelf nog niet gebeuren, maar wellicht is hij zo slecht nog niet als het (wedstrijd)ritme er een beetje in komt. Als DTK het wel voor elkaar krijgt om meer dan 40M te vangen, snap ik best dat Feyenoord dat bod accepteert. Ook al zou ik het van Santi zelf niet begrijpen, omdat je dan lekker tegen gedradatie moet vechten. Heb alleen het idee dat management en mensen om hem heen graag een transfer forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus (bewerkt) Als Feyenoord €40miljoen wil is er nog een verschilletje: Citaat Forest are yet to come close to the Dutch club’s asking price for Gimenez. An offer in the region of €25million (£21.3m; $27.6m) was not enough to tempt the Eredivisie side to contemplate selling the 23-year-old Mexico international. bron: The Athletic 19 augustus bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Nottingham Forrest wil graag te boek staan als het Atletico van Engeland begrijp ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Vind het toch altijd een beetje jammer dat spelers zo graag naar de Premier League vertrekken ongeacht welk team het is. Als Liverpool of Arsenal komt, tuurlijk ga je dan. Maar Forest? Je speelt Champions League met Feyenoord, bent publiekslieveling (toch?) en dan ga je naar een laagvlieger waarbij je ook nog eens een reële kans hebt op degradatie. Ik snap wel dat hij daar meer gaat verdienen en dat de competitie veel beter is, maar het gaat er bij mij gewoon nooit zo in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 41 minuten geleden zei Arles: Vind het toch altijd een beetje jammer dat spelers zo graag naar de Premier League vertrekken ongeacht welk team het is. Als Liverpool of Arsenal komt, tuurlijk ga je dan. Maar Forest? Je speelt Champions League met Feyenoord, bent publiekslieveling (toch?) en dan ga je naar een laagvlieger waarbij je ook nog eens een reële kans hebt op degradatie. Ik snap wel dat hij daar meer gaat verdienen en dat de competitie veel beter is, maar het gaat er bij mij gewoon nooit zo in. Helemaal met je eens. Het ‘probleem’ is denk ook vooral dat zo’n beslissing nooit meer alleen bij een speler zelf vandaan komt. Hoger salaris profiteert een evt. partner en/of familie ook van. Dus die vinden er iets van. En een management/zaakwaarnemer kan ook goud geld verdienen aan zo’n transfer. Er zijn nog maar weinig spelers die helemaal keuze onafhankelijk een carrière uitstippelen/bewandelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Forest gaat blijkbaar voor Nketiah vooralsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Pedersen verhuurd met verplichte koop aan Torino. Overbodig in de selectie, dus goed dat het salaris weggestreept kan worden en later nog geld binnenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 1 miljoen huursom, 3,5 transfersom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Zwarte dag. Voor Torino dan natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 47 minuten geleden zei MetalMichael: 1 miljoen huursom, 3,5 transfersom. Nog best netjes bedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Prima deal. Ook al was de verplichte koopoptie van Sassuolo (bij handhaving) vorig seizoen hoger. Maargoed, zullen in Italië ook niet helemaal blind zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 9 uur geleden zei 007mark: Maargoed, zullen in Italië ook niet helemaal blind zijn. In tegenstelling tot Pedersen Hoop dan eigenlijk wel dat ze als vervanger van Pedersen voor een basisspeler gaan en niet voor een back-up voor Nieuwkoop. Als we een heel seizoen op Nieuwkoop moeten vertrouwen, dan gaat het een lang seizoen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Ik denk dat het gewoon 433 wordt en dan is Nieuwkoop het alternatief voor Geertruida toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten