cimbomcu Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Ik las 7 ton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Nog Feyenoord nieuwtjes? Wanneer beginnen we weer? Dat het clubvoetbal maar snel weer terug mag komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 2 minuten geleden zei Beppu: Nog Feyenoord nieuwtjes? Wanneer beginnen we weer? Dat het clubvoetbal maar snel weer terug mag komen. Feyenoord koopt een spits van De Graafschap en verhuurt m aan Dordrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 3 minuten geleden zei MetalMichael: Feyenoord koopt een spits van De Graafschap en verhuurt m aan Dordrecht. Goede zaken. Betere speler dan Memphis neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Zojuist zei Beppu: Goede zaken. Betere speler dan Memphis neem ik aan? Selbstverständlich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni We. Worden. Gek. Jaaaaaaa we hebben hem! De hele Kuip wordt gek en zingt: Oh oh Carranza, dans met mij de salsa! Oh oh Carranza, scoren is zijn kracht. Ik zie het jullie denken, aan mij is een groot songwriter verloren gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Caramba uuhhhh Carranza. Wat een goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ja?! Hebben we hem?! Half Europa wilde hem, en wie heeft hem? In Kloesoe we trust! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) Verademing! Komt goed uit zijn woorden! Edit: halverwege, maar kijkt ook nog eens fris uit zijn ogen! 29 juni bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Wat gaat nu het gevolg zijn van de aankoop van Carranza? Santi + Ueda + Carranza lijkt me zowel qua bezetting als qua salaris wat te veel voor een spits plus twee bankzitters. Dus vertrekt er iemand of gaat die Carranza van de zijkant komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Lijkt me dat ze het vertrek van Santi verwachten. Groetjes vanuit... Carranza. Zit niet in 't achterste van onze nieuwe spits, maar ik ben toevallig vandaag in dit plaatsje in Baskenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Komt wel heel dichtbij dan allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Ik ken de stad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 42 minuten geleden zei Lenstra: Lijkt me dat ze het vertrek van Santi verwachten. Is dit het juiste moment om te verkopen? Zwakke tweede seizoenshelft, zwakke Copa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Nee. Qua onderhandelingspositie lijkt het me ook niet handig als je overduidelijk al een opvolger hebt gehaald. Misschien is een transfer al afgerond en is het wachten op de Copa America. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 37 minuten geleden zei PJHoutman: Is dit het juiste moment om te verkopen? Zwakke tweede seizoenshelft, zwakke Copa. Ik denk dat het qua belangstelling en bedrag niet eens zo gek veel uitmaakt eerlijk gezegd. Hij heeft een aardige pr machine achter zich en is commercieel gezien voor veel clubs ook heel interessant. Zelfs toen hij verschrikkelijk speelde bleven de namen van grote geïnteresseerde clubs komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 3 uur geleden zei PJHoutman: Wat gaat nu het gevolg zijn van de aankoop van Carranza? Santi + Ueda + Carranza lijkt me zowel qua bezetting als qua salaris wat te veel voor een spits plus twee bankzitters. Dus vertrekt er iemand of gaat die Carranza van de zijkant komen? Volgens mij is de wens vanuit Feyenoord om 3 spitsen in de selectie te hebben. Dat gaf Slot vorig jaar meermaals aan. Qua salaris zitten we natuurlijk in de meest gunstige positie ooit, althans ik ga vanuit dat dit het grootste salarishuis ooit gaat worden. Wat een leuke gast is dit! Keek zijn achter de schermen filmpje. Super relaxed. Komenende week even 90-100 miljoen binnenharken met verkoop van Geertruida, Hancko en Wieffer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 8 uur geleden zei Arezo: Volgens mij is de wens vanuit Feyenoord om 3 spitsen in de selectie te hebben. Dat gaf Slot vorig jaar meermaals aan. Qua salaris zitten we natuurlijk in de meest gunstige positie ooit, althans ik ga vanuit dat dit het grootste salarishuis ooit gaat worden. Wat een leuke gast is dit! Keek zijn achter de schermen filmpje. Super relaxed. Komenende week even 90-100 miljoen binnenharken met verkoop van Geertruida, Hancko en Wieffer? Goede kop, frisse blik, schitterend kapsel, komt goed uit zijn woorden! Met deze eigenschappen hoeft doelpuntjes maken van mij niet eens meer eigenlijk. Is goed genoeg zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Kampioensshirt gedropt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Ben ik de enige die er niet tegen kan dat het ding in het midden van het Media Markt logo niet gewoon precies op het midden van de kleurscheiding van rood en wit staat? Of begin ik autistisch te worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 17 uur geleden zei MetalMichael: Ik denk dat het qua belangstelling en bedrag niet eens zo gek veel uitmaakt eerlijk gezegd. Hij heeft een aardige pr machine achter zich en is commercieel gezien voor veel clubs ook heel interessant. Zelfs toen hij verschrikkelijk speelde bleven de namen van grote geïnteresseerde clubs komen. Hoezo is die commercieel zien heel interessant? Ik snap wel dat je het zo wil brengen als Feyenoorder. Maar als geen supporter van Feyenoord kun je ook stellen een slecht half jaar gehad, 27 interlands en 4 goals bij Mexico. Was vaak wissel bij een elftal met spitsproblemen, een elftal dat ook vaak genoeg tegen zwakkere broeders speelt zoals Barbados etc. Nu 3 wedstrijden basis in de groepfase, 0 goals. Straks speelt Carranza hem uit de basis en mag je blij zijn als je er volgend jaar 5 miljoen voor kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 11 minuten geleden zei cimbomcu: Hoezo is die commercieel zien heel interessant? Ik snap wel dat je het zo wil brengen als Feyenoorder. Maar als geen supporter van Feyenoord kun je ook stellen een slecht half jaar gehad, 27 interlands en 4 goals bij Mexico. Was vaak wissel bij een elftal met spitsproblemen, een elftal dat ook vaak genoeg tegen zwakkere broeders speelt zoals Barbados etc. Nu 3 wedstrijden basis in de groepfase, 0 goals. Straks speelt Carranza hem uit de basis en mag je blij zijn als je er volgend jaar 5 miljoen voor kan krijgen. Het is wel het ene uiterste in het andere he: Van nog steeds 50+ waard zijn (MM) naar 5 mil (Cimmie) De waarheid zal ergens in het midden liggen: Ik geloof ook niet zo dat er nu nog een club lachend een dergelijk bedrag voor hem af tikt. Maar 5 miljoen is natuurlijk hilarisch weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 5 uur geleden zei Urbeto: Kampioensshirt gedropt: Trauner en Geert even treintje Roffa gepakt voor het promofilmpje! Wanneer komt het uit-kampioenstenue? En het derde en vierde shirt?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: Hoezo is die commercieel zien heel interessant? Ik snap wel dat je het zo wil brengen als Feyenoorder. Maar als geen supporter van Feyenoord kun je ook stellen een slecht half jaar gehad, 27 interlands en 4 goals bij Mexico. Was vaak wissel bij een elftal met spitsproblemen, een elftal dat ook vaak genoeg tegen zwakkere broeders speelt zoals Barbados etc. Nu 3 wedstrijden basis in de groepfase, 0 goals. Straks speelt Carranza hem uit de basis en mag je blij zijn als je er volgend jaar 5 miljoen voor kan krijgen. Je had het natuurlijk ook gewoon bij je vraag kunnen laten, ipv de supporterskaart te trekken. Had een stuk oprechter overgekomen. Hij heeft veel grote sponsordeals, oa Adidas en een groot automerk. Hij is dus een bekend gezicht in Noord-Amerika, wat voor veel clubs een interessante commerciële markt is. Ik geloof trouwens niet dat hij ooit serieus 50+ waard is geweest hoor @Elsjorro1990, Maar denk ook niet dat zijn waarde zo is gekelderd dat je blij moet zijn met 25/30. 1 juli bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 2 minuten geleden zei MetalMichael: Je had het natuurlijk ook gewoon bij je vraag kunnen laten, ipv de supporterskaart te trekken. Had een stuk oprechter overgekomen. Hij heeft veel grote sponsordeals, oa Adidas en een groot automerk. Hij is dus een bekend gezicht in Noord-Amerika, wat voor veel clubs een interessante commerciële markt is. Ik geloof trouwens niet dat hij ooit serieus 50+ waard is geweest hoor @Elsjorro1990, Maar denk ook niet dat zijn waarde zo is gekelderd dat je blij moet zijn met 25/30. Mwoah, toen hij die eerste 10/15 wedstrijden alles in goud veranderde. Niks zo opportunistisch als de voetbalwereld in die zin, dan kan er zomaar een club in paniek 50+ af tikken. Ik denk idd dat dat wat overdreven is. Als je ergens rond de 40 kunt uit komen, dan denk ik dat beide partijen daar wel mee kunnen leven. Cim is altijd zo lekker alles of niets. Daar stoor ik me nog wel eens aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten