Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

We. Worden. Gek. Jaaaaaaa we hebben hem! De hele Kuip wordt gek en zingt: Oh oh Carranza, dans met mij de salsa! Oh oh Carranza, scoren is zijn kracht. 

Ik zie het jullie denken, aan mij is een groot songwriter verloren gegaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gaat nu het gevolg zijn van de aankoop van Carranza? Santi + Ueda + Carranza lijkt me zowel qua bezetting als qua salaris wat te veel voor een spits plus twee bankzitters. Dus vertrekt er iemand of gaat die Carranza van de zijkant komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Qua onderhandelingspositie lijkt het me ook niet handig als je overduidelijk al een opvolger hebt gehaald. 

Misschien is een transfer al afgerond en is het wachten op de Copa America. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei PJHoutman:

Is dit het juiste moment om te verkopen? Zwakke tweede seizoenshelft, zwakke Copa. 

Ik denk dat het qua belangstelling en bedrag niet eens zo gek veel uitmaakt eerlijk gezegd. Hij heeft een aardige pr machine achter zich en is commercieel gezien voor veel clubs ook heel interessant. Zelfs toen hij verschrikkelijk speelde bleven de namen van grote geïnteresseerde clubs komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PJHoutman:

Wat gaat nu het gevolg zijn van de aankoop van Carranza? Santi + Ueda + Carranza lijkt me zowel qua bezetting als qua salaris wat te veel voor een spits plus twee bankzitters. Dus vertrekt er iemand of gaat die Carranza van de zijkant komen?

Volgens mij is de wens vanuit Feyenoord om 3 spitsen in de selectie te hebben. Dat gaf Slot vorig jaar meermaals aan. Qua salaris zitten we natuurlijk in de meest gunstige positie ooit, althans ik ga vanuit dat dit het grootste salarishuis ooit gaat worden.

Wat een leuke gast is dit! Keek zijn achter de schermen filmpje. Super relaxed. Komenende week even 90-100 miljoen binnenharken met verkoop van Geertruida, Hancko en Wieffer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Arezo:

Volgens mij is de wens vanuit Feyenoord om 3 spitsen in de selectie te hebben. Dat gaf Slot vorig jaar meermaals aan. Qua salaris zitten we natuurlijk in de meest gunstige positie ooit, althans ik ga vanuit dat dit het grootste salarishuis ooit gaat worden.

Wat een leuke gast is dit! Keek zijn achter de schermen filmpje. Super relaxed. Komenende week even 90-100 miljoen binnenharken met verkoop van Geertruida, Hancko en Wieffer?

Goede kop, frisse blik, schitterend kapsel, komt goed uit zijn woorden! Met deze eigenschappen hoeft doelpuntjes maken van mij niet eens meer eigenlijk. Is goed genoeg zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei MetalMichael:

Ik denk dat het qua belangstelling en bedrag niet eens zo gek veel uitmaakt eerlijk gezegd. Hij heeft een aardige pr machine achter zich en is commercieel gezien voor veel clubs ook heel interessant. Zelfs toen hij verschrikkelijk speelde bleven de namen van grote geïnteresseerde clubs komen.

Hoezo is die commercieel zien heel interessant? 

Ik snap wel dat je het zo wil brengen als Feyenoorder. Maar als geen supporter van Feyenoord kun je ook stellen een slecht half jaar gehad, 27 interlands en 4 goals bij Mexico.  

Was vaak wissel bij een elftal met spitsproblemen, een elftal dat ook vaak genoeg tegen zwakkere broeders speelt zoals Barbados etc.

Nu 3 wedstrijden basis in de groepfase, 0 goals.

Straks speelt Carranza hem uit de basis en mag je blij zijn als je er volgend jaar 5 miljoen voor kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik snap wel dat je het zo wil brengen als Feyenoorder. Maar als geen supporter van Feyenoord kun je ook stellen een slecht half jaar gehad, 27 interlands en 4 goals bij Mexico.  

Was vaak wissel bij een elftal met spitsproblemen, een elftal dat ook vaak genoeg tegen zwakkere broeders speelt zoals Barbados etc.

Straks speelt Carranza hem uit de basis en mag je blij zijn als je er volgend jaar 5 miljoen voor kan krijgen.

Het is wel het ene uiterste in het andere he: Van nog steeds 50+ waard zijn (MM) naar 5 mil (Cimmie)

De waarheid zal ergens in het midden liggen: Ik geloof ook niet zo dat er nu nog een club lachend een dergelijk bedrag voor hem af tikt. Maar 5 miljoen is natuurlijk hilarisch weinig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Je had het natuurlijk ook gewoon bij je vraag kunnen laten, ipv de supporterskaart te trekken. Had een stuk oprechter overgekomen.

Hij heeft veel grote sponsordeals, oa Adidas en een groot automerk. Hij is dus een bekend gezicht in Noord-Amerika, wat voor veel clubs een interessante commerciële markt is. 

Ik geloof trouwens niet dat hij ooit serieus 50+ waard is geweest hoor @Elsjorro1990, Maar denk ook niet dat zijn waarde zo is gekelderd dat je blij moet zijn met 25/30.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Je had het natuurlijk ook gewoon bij je vraag kunnen laten, ipv de supporterskaart te trekken. Had een stuk oprechter overgekomen.

Hij heeft veel grote sponsordeals, oa Adidas en een groot automerk. Hij is dus een bekend gezicht in Noord-Amerika, wat voor veel clubs een interessante commerciële markt is. 

Ik geloof trouwens niet dat hij ooit serieus 50+ waard is geweest hoor @Elsjorro1990, Maar denk ook niet dat zijn waarde zo is gekelderd dat je blij moet zijn met 25/30.

Mwoah, toen hij die eerste 10/15 wedstrijden alles in goud veranderde. Niks zo opportunistisch als de voetbalwereld in die zin, dan kan er zomaar een club in paniek 50+ af tikken. 

Ik denk idd dat dat wat overdreven is. Als je ergens rond de 40 kunt uit komen, dan denk ik dat beide partijen daar wel mee kunnen leven. 

Cim is altijd zo lekker alles of niets. Daar stoor ik me nog wel eens aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites