PJHoutman Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Chris Kevin Nadjé dus van Versailles naar Feyenoord. Derde niveau van Frankrijk, dus ben heel benieuwd wat het plan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Stop de persen, we worden gek. Verdrag van Versailles is afgehandeld Heel benieuwd naar deze jongen. Zal er denk ik niet direct staan, want de Eredivisie is wel een niveautje hoger dan het 3e niveau van Frankrijk. Maar van wat ik gelezen en gezien heb over hem, lijkt hij wel een belofte voor de toekomst te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni https://1908.nl/artikelen/feyenoord-aast-concreet-op-ciammaglichella Bord op schoot scouting is niet meer!!! We zitten achter Zirkzee 0.5 aan! Halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Niet halen. Compleet kansloze achternaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 13 minuten geleden zei Arezo: Niet halen. Compleet kansloze achternaam. Klinkt als een Italiaanse geslachtsziekte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Duur geintje als je daar een shirtje van wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni (bewerkt) Kut, kut, kut. Nou, hij loopt weer gewoon. Niet zo gewoon dus. 17 juni bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 10 augustus om 16.30 kunnen we weer echt voetbal kijken! De mannen van Priske (ik moet hier nog aan wennen) trappen het seizoen dan af tegen Willem ll. Benieuwd wat voor wijzigingen er ook nog komen in de selectie. Nu weer Beelen waar interesse in is vanuit Wolves... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Lazio dus in de markt van Stengs? Vinden jullie daar van? Gesproken wordt over een vraagprijs van 18 mil door Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Hij heeft mij oprecht verrast. Als bestbetaalde Feyenoorspeler ooit en een relatief hoge transfersom (7M, toen hij kwam heel veel geld), heeft hij het best waar gemaakt. Denk alleen niet dat je veel meer dan dit gaat ontvangen voor Stengs. En gaat nog een kwart naar OGC Nice. Zou het eerlijk gezegd wel doen, want heb ook vertrouwen in de scouting dat ze een goede opvolger zullen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Ik vind het vooral getuigen van (eindelijk) afscheid van de Aldi mentaliteit, van een lage transfersom als bedankje voor bewezen diensten. 18 miljoen als vraagprijs lijkt me iets te optimistisch, maar geeft wel aan dat je je spelers niet voor een appel en een ei laat gaan. Als je toch je middenveld renoveert, dan kun je misschien naar een (andere) complementaire invulling gaan kijken. Als je de reacties van FTM leest dat ze uitgaan van een transfer van Wieffer en Timber, dan kun je het middenveld natuurlijk helemaal opnieuw invullen. Komt voor Milambo en Zechiël nog net twee seizoenen te vroeg. Ben trouwens benieuwd of Hancko deze zomer vertrekt. Belachelijk lage bod van 20 miljoen (dat we dat nog eens konden zeggen...) van Atletico werd ook direct naar de prullenbak verwezen. Feyenoord hanteert een stevige vraagprijs. Al zal die, als het een beetje begint te lopen in Engeland, daar weinig problemen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 26 minuten geleden zei MetalMichael: Ben trouwens benieuwd of Hancko deze zomer vertrekt. Belachelijk lage bod van 20 miljoen (dat we dat nog eens konden zeggen...) van Atletico werd ook direct naar de prullenbak verwezen. Feyenoord hanteert een stevige vraagprijs. Al zal die, als het een beetje begint te lopen in Engeland, daar weinig problemen geven. Miljoentje erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 30 minuten geleden zei Rogier.: Miljoentje erbij. Staat hij weer te bazen ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 1 uur geleden zei MetalMichael: Ik vind het vooral getuigen van (eindelijk) afscheid van de Aldi mentaliteit, van een lage transfersom als bedankje voor bewezen diensten. 18 miljoen als vraagprijs lijkt me iets te optimistisch, maar geeft wel aan dat je je spelers niet voor een appel en een ei laat gaan. Als je toch je middenveld renoveert, dan kun je misschien naar een (andere) complementaire invulling gaan kijken. Als je de reacties van FTM leest dat ze uitgaan van een transfer van Wieffer en Timber, dan kun je het middenveld natuurlijk helemaal opnieuw invullen. Komt voor Milambo en Zechiël nog net twee seizoenen te vroeg. Ben trouwens benieuwd of Hancko deze zomer vertrekt. Belachelijk lage bod van 20 miljoen (dat we dat nog eens konden zeggen...) van Atletico werd ook direct naar de prullenbak verwezen. Feyenoord hanteert een stevige vraagprijs. Al zal die, als het een beetje begint te lopen in Engeland, daar weinig problemen geven. Naast het feit dat ik het eens ben dat het bod te laat is...; hoeveel verwacht je hier uit te halen? Feyenoord heeft niet de statuur van pak 'm beet Ajax die spelers voor 60+ verkopen. Denk dat je blij mag zijn als je hier 35 uithaalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni (bewerkt) 11 minuten geleden zei Zawisza: Naast het feit dat ik het eens ben dat het bod te laat is...; hoeveel verwacht je hier uit te halen? Feyenoord heeft niet de statuur van pak 'm beet Ajax die spelers voor 60+ verkopen. Denk dat je blij mag zijn als je hier 35 uithaalt 40/45+. Lang contract, linksbenige cv's zijn zeldzaam, bovendien leiderschaps kwaliteiten en een goede leeftijd en ook goed inzetbaar als lb. Vind hem op beide posities echt de top benaderen. 21 juni bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 9 minuten geleden zei MetalMichael: 40/45+. Lang contract, linksbenige cv's zijn zeldzaam, bovendien leiderschaps kwaliteiten en een goede leeftijd en ook goed inzetbaar als lb. Vind hem op beide posities echt de top benaderen. En ene blessure nu ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Prima dit. Voorbereidinkje missen en daardoor een transfer mislopen, volgend jaar afscheid nemen met de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Ze onderbroek bleef knellen, slechte kwaliteit ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 31 minuten geleden zei MetalMichael: Staat hij weer te bazen ja? Assistje. Maar nu blessa, dat zag er niet goed uit. Miljoentje of 5 eraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Kutzooi. Scheelt wel een paar miljoen als je echt lekker toernooi speelt en beslissend bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Citaat Naast Hancko zijn er de laatste dagen ook volop ontwikkelingen rondom Lutsharel Geertruida. De rechtsback gaat deze zomer vertrekken uit De Kuip. Het is momenteel alleen nog de vraag welke club de komende weken gaat toehappen. Arsenal en Tottenham Hotspur worden nu ook nadrukkelijk genoemd in de Engelse pers. Tottenham Hotspur ligt volgens Mirror Sport momenteel op 'pole position' voor Geertruida. De verwachtingen zijn dat een bedrag van 25 miljoen pond voldoende moet zijn om de rechtsback los te weken uit De Kuip. Net als PSG heeft ook de club uit Londen de verdediger van Feyenoord al een contractvoorstel gedaan. 25 miljoen pond zou ik zeer content mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Wel fijn dat er meerdere clubs nu in de race zijn, kan de vraagprijs nog iets naar boven pushen. Maar was vanwege zijn nog 1-jarige contract met 20 miljoen eigenlijk al tevreden geweest. Kun je nu eenmaal niet meer de hoofdprijs voor krijgen. Spurs zou ik wel echt een lelijke club vinden voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Wat een nieuws weer vandaag! Vejinovic en Tomasson terug in De Kuip. Oude tijden herleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Best verrassende transfer, naar de nummer 2 van de Bundesliga. Paar miljoen uit de deal slepen is ook helemaal niet slecht, voor een speler die een paar keer verhuurd is en redelijk blessuregevoelig is gebleken. https://1908.nl/artikelen/hendriks-naar-vfb-stuttgart-its-happening Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten