Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Oerlie:

Heracles zou Benita willen halen als rechtsback, is die een beetje goed?

Rennen voor je zakgeld. Zo zou ik Benita omschrijven. In de paar keer dat hij in Feyenoord 1 mocht opdraven had hij wel wat weg van de jonge Malacia. Héél enthousiast en onstuimig, maar verre van gepolijst. Daar komt bij dat ik hem tegen Lyon (oefenwedstrijd) positioneel niet zo sterk vond. Het kan best dat dit inmiddels beter gaat overigens; Benita was in de jeugd rechtsbuiten en is pas sinds hij bij Feyenoord 1 zat omgevormd tot rechtsback. Dat zal wel tijd nodig gehad hebben. 

Ik sluit niet uit dat dit voor Heracles een prima speler is, maar ik zou er vooralsnog geen al te hoge verwachtingen van hebben. De concurrentiestrijd met die Wieckhof moet echter nog wel te winnen zijn lijkt me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Urbeto:

Rennen voor je zakgeld. Zo zou ik Benita omschrijven. In de paar keer dat hij in Feyenoord 1 mocht opdraven had hij wel wat weg van de jonge Malacia. Héél enthousiast en onstuimig, maar verre van gepolijst. Daar komt bij dat ik hem tegen Lyon (oefenwedstrijd) positioneel niet zo sterk vond. Het kan best dat dit inmiddels beter gaat overigens; Benita was in de jeugd rechtsbuiten en is pas sinds hij bij Feyenoord 1 zat omgevormd tot rechtsback. Dat zal wel tijd nodig gehad hebben. 

Ik sluit niet uit dat dit voor Heracles een prima speler is, maar ik zou er vooralsnog geen al te hoge verwachtingen van hebben. De concurrentiestrijd met die Wieckhof moet echter nog wel te winnen zijn lijkt me. 

We zijn bakboord gewoon, dus zal wel een opwaardering zijn, haha. Is nog een vrij jonge speler die al wat eredivisie ervaring heeft. Lijkt me een prima versterking. 

Verdediging krijgt sowieso wel een upgrade nu, met ook Mirani die inmiddels gepresenteerd is samen met die 2 spelers van Pescara. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Beppu:

'Feyenoord dichtbij komst Carranza: clubs werken aan details' | FR12.nl

Jaaaaaaa! We hebben hem (bijna)! De volgende sensatie uit de koker van Kloesoe. Goeie kop erop ook, en een lekkere voetbalnaam. Allemaal zeer belangrijk. Laat Santi maar lekker verkassen naar Netflix FC. Next! 

Ook wel een goede voetballer, heb hem best vaak zien spelen bij Philadelphia Union. Kan scoren, maar ook prima mee voetballen. Niet echt een aanspeelpunt, speelt daar wel meer in een 2 spitsensysteem overigens. 

Gaat wel iemand zijn die zijn doelpunten gaat maken. Ben zelf niet zo overtuigd van Ueda, van wat ik dit seizoen van hem heb gezien, maar die deed het in België wel goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Zag toevallig dit draadje voorbijkomen. Deze user geeft wel aan dat het vasthouden van de bal één van zijn kwaliteiten is @GAE EAGLES

En verder:

Zo erg was het mij in die 10 tot 15 wedstrijden die ik gezien heb nog niet opgevallen, maar deze beelden laten dat inderdaad wel zien. Ik begrijp wel dat Feyenoord hem haalt, ik vind het ook een interessante spits.

Ik zou ook Jack McGlynn halen als ik Feyenoord was, jaartje laten wennen en dan kan hij zo op het middenveld spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden we ervan dat Benita en Beelen verlengd gaan worden? Eigenlijk vooral de vraag over die eerste, Beelen is natuurlijk begrijpelijk. Dit wilt alleen zelf nog even afwachten of hij na de zomer weer basisspeler is.

Benita zelf weinig naar gekeken afgelopen seizoen, dus benieuwd naar de meningen hier.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel een prima keuze. Hij is pas 20 en is in het seizoen '22/'23 nog flink geblesseerd geweest. Dat maakt natuurlijk wel wat uit voor je ontwikkeling, zeker op die leeftijd. Afgelopen seizoen heeft hij zich langzaamaan in de basis gespeeld bij Excelsior. Aankomend jaar verhuren aan RKC/Heracles en dan volgende zomer evalueren. Het zal ook niet om een groot salaris gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites