Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

''Slot: ‘Ajax was denk ook niet trots op de manier waarop ze bij Vitesse wonnen'''

'' maar we speelden wel negentig minuten op de helft van de tegenstander en hadden constant de bal”''

Tegen de nummer 18, Frank de Boer vibes.

''Het is alleen niet zo dat het spelbeeld daarna veranderde. Alleen moesten zij met tien man verdedigen in plaats van elf.”''

Nee je kan als degradatiekandidaat beter beginnen met 10 man aan de wedstrijd.

:-D Er is ergens een klein beetje kritiek op de ''geluk'' en op het spel hoor en mister calimero is er weer. Valt mij nog mee dat die niet is begonnen over de extra tijd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zegt hier toch helemaal niks geks? Ik heb meer het idee dat de namen Feyenoord en Arne Slot bij jou als een rode lap op een stier werken. Want ik zie hier niets vreemds in. Een trainer die zoekt naar de positieve dingen in een wedstrijd is niks nieuws en die andere uitspraak klopt ook gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Tim':

Hij zegt hier toch helemaal niks geks? Ik heb meer het idee dat de namen Feyenoord en Arne Slot bij jou als een rode lap op een stier werken. Want ik zie hier niets vreemds in. Een trainer die zoekt naar de positieve dingen in een wedstrijd is niks nieuws en die andere uitspraak klopt ook gewoon.

Vind Slot sowieso eigenlijk altijd wel realistisch en goed in z’n interviews. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Tim':

Ik zou niet zo snel een andere club erbij trekken als de wedstrijd Feyenoord - Groningen is

Als vandaag Heitinga een vraag krijgt over dat het slecht was tegen NEC zou ik het tenekrommend vinden dat die dan gaat beginnen over dat Feyenoord ook niet altijd goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@cimbomcu is wel heel hard over algemeen aan het gaan op Feyenoord, in dit geval ben ik het wel met hem eens. Ik vind maar rare en lompe opmerkingen om het over Ajax tegen Vitesse te gaan hebben, en die opmerking over spelbeeld van 11 man naar 10, vind ik al helemaal niks tot weinig toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar jaar geen FM gespeeld waardoor ik hier niet veel kwam. Laatste jaren FM weer opgepakt maar dit gedeelte van het forum links laten liggen. Maar eigenlijk is er nog niks veranderd zie ik :D

Sommigen zijn in de puberteit blijven hangen en kunnen nog niet fatsoenlijk reageren. Hou je lekker met je eigen club bezig en kom hier niet zuigen.

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

De vele late doelpunten zijn het resultaat van de vechtlust die Feyenoord elke wedstrijd op de mat legt. De ploeg blijft aanvallen en strijden voor een goed resultaat, waardoor het ook in de slotfase voor het doel van de tegenstander komt. Volgens Slot dwing je daarmee geluk af. “We hebben geen zekerheid dat het ons lukt. Maar als we niks weggeven en we vallen constant aan, dan kan het zo uitpakken.”

Om dat aan te tonen liet de trainer in de winterstop beelden zien van landskampioen Ajax. Slot liet zien dat de Amsterdammers vorig jaar zo vaak in de eindfase wist te scoren. “Dat je daar dus geloof in blijft houden. En dat doen wij nu ook vrij aardig”, aldus Slot.

Och och och, meneer moet Ajax er weer bijhalen... :classic_ninja:

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

“Ik merk ook dat mensen angstig beginnen te worden dat Feyenoord inderdaad de titel pakt. Dat zie je aan analyses, aan vragen die worden gesteld aan spelers en de trainer, aan onrust bij zogenaamde kenners. Dat Feyenoord lekker meedoet, vinden ze vaak prachtig. Alsof het een beetje aandoenlijk is dat Feyenoord er weer eens bij is. Maar als ze in Rotterdam eens echt de titel kunnen pakken, dan komt er een bepaald soort tegengas op gang. Want dát is voor veel mensen niet de bedoeling.”

Dit geldt ook zo hard voor enkele members hier he. :-D 

Column van Van Hanegem, die ongetwijfeld hierdoor wel weer calimero genoemd zal worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Dit geldt ook zo hard voor enkele members hier he.  

Column van Van Hanegem, die ongetwijfeld hierdoor wel weer calimero genoemd zal worden. 

Je bent ook niet helemaal 100 als je Van Hanegem serieus neemt ;);e

Die is al jarenlang een droeftoeter die maar wat stompzinnige dingen altijd schrijft en roept. Net als Valentijn Driessen, Sjaal  Zwart en Arno Vermeulen oa. 

@Rogier. "alleen" Ajax kan dat, mocht je willen. Ajax is wel beste NL team in Europa maar verzaakt ook heel vaak. Alle Ajax fans op dit forum zeiden van te voren ook allemaal "Aah Union dat doen we wel even" uhuhm... 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Snap zelf niet waarom ze Kooij nog op wedstrijden van Feyenoord zetten, terwijl er in de afgelopen wedstrijd steeds wel weer iets opmerkelijks voor is gekomen. Dat zou je dan als KNVB toch altijd willen vermijden?

Snap het ook niet. Laat die jongen lekker KKD fluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kyrill:

Je bent ook niet helemaal 100 als je Van Hanegem serieus neemt ;);e

Die is al jarenlang een droeftoeter die maar wat stompzinnige dingen altijd schrijft en roept. Net als Valentijn Driessen, Sjaal  Zwart en Arno Vermeulen oa. 

@Rogier. "alleen" Ajax kan dat, mocht je willen. Ajax is wel beste NL team in Europa maar verzaakt ook heel vaak. Alle Ajax fans op dit forum zeiden van te voren ook allemaal "Aah Union dat doen we wel even" uhuhm... 

Nee, dat sarcasme begrijpen gaat je echt goed af de laatste tijd. Althans, ik neem aan dat Rogier sarcastisch is. Verder denk ik dat Arne Slot een hele realistische man is. Afgelopen weekend win je moeizaam van een extreem verdedigend en tijdrekkend Groningen. Zondag tegen Volendam en de week daarna tegen Ajax moet het een klappie beter. 

Is het verder nodig om een hele grote Nederlandse voetballer en trainer droeftoeter te noemen? Zeker in dit subforum scoor je daar geen punten mee denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Arezo:

Nee, dat sarcasme begrijpen gaat je echt goed af de laatste tijd. Althans, ik neem aan dat Rogier sarcastisch is. Verder denk ik dat Arne Slot een hele realistische man is. Afgelopen weekend win je moeizaam van een extreem verdedigend en tijdrekkend Groningen. Zondag tegen Volendam en de week daarna tegen Ajax moet het een klappie beter. 

Is het verder nodig om een hele grote Nederlandse voetballer en trainer droeftoeter te noemen? Zeker in dit subforum scoor je daar geen punten mee denk ik.

Leuk en aardig Paul, maar ik begrijp sarcasme meer dan goed tegenwoordig. MM nam toch echt Van Hanegem als ''serieuze'' bron aan en die vent is al jarenlang niet serieus te nemen ;)

Ik kijk vrijwel geen ED alleen Arsenal soms andere dingen, maar ik hoop wel dat Feyenoord kampioen wordt.

Maar zelfs mij ontgaat het niet, Feyenoord tegenwoordig meer dan eens mazzel heeft. En wat is toegevoegde waarde om na Feyenoord-Groningen, Ajax-Vitesse erbij te halen? 0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Snap zelf niet waarom ze Kooij nog op wedstrijden van Feyenoord zetten, terwijl er in de afgelopen wedstrijd steeds wel weer iets opmerkelijks voor is gekomen. Dat zou je dan als KNVB toch altijd willen vermijden?

Heeft weinig met Feyenoord te maken hoor, die Kooij. Dat het niet zo'n goede scheids is, is algemeen bekend, maar daarin is hij 1 van de velen in Nederland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei MetalMichael:

Dit geldt ook zo hard voor enkele members hier he.  

Ik neem een man van 74 die huilt om droge worst niet zo serieus als je het niet erg vindt.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei MetalMichael:

Altijd lastig, reageren op inhoud. 

Ik heb een hekel aan Feyenoord, juist door types als Van Hanegem.

Willem is één van de grootste voetballers die Nederland ooit heeft gehad, maar ook de trainer die via een gat in het hek ging vluchten zodat hij de pers niet te woord hoefde te staan.  Het is eigenlijk zo'n grootheid voor het Nederlandse voetbal maar als je hem hoort praten is het je demente buurman die weigert om opgenomen te worden.  

Dat is hetzelfde met de club Feyenoord, het is zo'n grote club. Maar dat gedrag alsof je het niet over een titelkandidaat hebt maar over Dordrecht. Want o wat is het toch moeilijk om voor Feyenoord te zijn, en als Feyenoord kampioen wordt he, wauw wat een wereldprestatie is dat, dat is hetzelfde als Union Berlin, Royale Union of Leicester dat kampioen wordt in hun competitie :cab: Not. Je bent 1 van de titelkandidaten en als de 2 andere een heel slecht jaar hebben bestaat de kans dat jij kampioen word. 

Niet dat ik denk dat jullie kampioen gaan worden, moet je kijken hoeveel stress er nu al is rondom Feyenoord omdat een aantal mensen zeggen dat ze geluk hebben. Dat houden jullie niet vol.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Ik heb een hekel aan Feyenoord, juist door types als Van Hanegem.

Willem is één van de grootste voetballers die Nederland ooit heeft gehad, maar ook de trainer die via een gat in het hek ging vluchten zodat hij de pers niet te woord hoefde te staan.  Het is eigenlijk zo'n grootheid voor het Nederlandse voetbal maar als je hem hoort praten is het je demente buurman die weigert om opgenomen te worden.  

Dat is hetzelfde met de club Feyenoord, het is zo'n grote club. Maar dat gedrag alsof je het niet over een titelkandidaat hebt maar over Dordrecht. Want o wat is het toch moeilijk om voor Feyenoord te zijn, en als Feyenoord kampioen wordt he, wauw wat een wereldprestatie is dat, dat is hetzelfde als Union Berlin, Royale Union of Leicester dat kampioen wordt in hun competitie :cab: Not. Je bent 1 van de titelkandidaten en als de 2 andere een heel slecht jaar hebben bestaat de kans dat jij kampioen word. 

Niet dat ik denk dat jullie kampioen gaan worden, moet je kijken hoeveel stress er nu al is rondom Feyenoord omdat een aantal mensen zeggen dat ze geluk hebben. Dat houden jullie niet vol.

Het is echt uniek hoe jij het altijd voor elkaar krijgt om mensen te verzinnen waar je het mee oneens kan zijn, in plaats van te reageren op wat mensen wel zeggen. Echt een gave. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites