Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Bayer Leverkusen

Sporting CP

Juventus

Sevilla

Union Berlin

AS Roma

Manchester United

Stade Rennes / Shakhtar Donetsk (verlenging bezig)

We zullen AS Roma wel weer krijgen :D Maar hoop eigenlijk op Union Berlin, want die kun je prima hebben en hebben we goede ervaringen mee gehad vorig seizoen. Wel bizar sterk deelnemersveld in de EL trouwens.

Ik hoop ook op Union. Misschien dan toch een kleine poging voor een ticket op het thuisvak ondernemen bij vrienden daar. 

Hoe dan ook eigenlijk geen makkelijke tegenstanders meer. Vrees dat het ook voor ons een laatste rondje wordt.

3 minuten geleden zei Arezo:

Als we echt ballen hebben spelen we deze wedstrijd gewoon in Donetsk. En nemen we toch uitsupporters mee. ze hebben een goede back en een prima keeper. En voor de rest is het zo stug als de tyfus.

Hun Europese wedstrijden worden in Polen gespeeld. Zelf spelen ze al vanaf 2014 niet meer in hun eigen stadion.

image.thumb.png.43cd8813deccf8f7918486997db051c0.png

35 minuten geleden zei Arezo:

Als we echt ballen hebben spelen we deze wedstrijd gewoon in Donetsk. En nemen we toch uitsupporters mee. ze hebben een goede back en een prima keeper. En voor de rest is het zo stug als de tyfus.

Want daar kan toch niks meer gesloopt worden?

Anyway, prima loting. 50/50 denk ik, al ken ik Shakthar niet heel goed.