Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Mooi hoor, geen Zerrouki maar een excellerende Mats Wieffer. :D In de breedte had je gewoon Mannsverk moeten halen, zeker gezien de blessure nu van Timber maar goed. Achteraf is altijd makkelijk lullen. Iig blij dat Zerrouki niet gekomen is, maar als Slot blijft zal die in de zomer er wel bij komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idrissi en Dilrosun ik weet niet hoeveel dochters Arne heeft maar denk dat deze beide heren er een relatie op over houden. Hoe kan Slot nou niet zien dat Dilrosun echt alles behalve een 10 is? ;c Vind het echt jammer dat Bullaude nog niet meer minuten heeft gekregen. Zou hem echt veel liever op 10 zien dan Dillie. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei bas huijsmans:

Met zeggen dat het spannend was tussen Idrissi en Dilrosun wie de slechtste was hoor

Idrissi heeft werkelijk niets goed gedaan - what's new? - en grossierde in balverlies (vaakst van iedereen), dus die keuze is voor mij niet heel moeilijk. Hopelijk speelt Paixao zaterdag weer eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, ik zie ook dat Idrissi heel veel fout doet, vooral dat balverlies is echt heel slecht, maar tegelijkertijd heb ik bij hem wel als een van de weinigen (enige?) het gevoel dat er uit het niets een kans kan ontstaan, zoals die kopbal van Gimenez, of de paar keer dat hij er langskomt. Maar goed, het hield zeker niet over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Urbeto:

Idrissi heeft werkelijk niets goed gedaan - what's new? - en grossierde in balverlies (vaakst van iedereen), dus die keuze is voor mij niet heel moeilijk. Hopelijk speelt Paixao zaterdag weer eens. 

Maar dat is het probleem, Dilrosun heeft gisteren denk ik ook niets goed gedaan haha.

Dat de acties van beiden niet lukken vind ik nog niet zo erg. Zo lang je ze maar blijft maken. Maar het vele balverlies dat, met name Idrissi inderdaad, zij hebben is echt ongekend. Een mogelijkheid tot een gevaarlijke counter van ons eindigt door hun toe doen vaak zelfs in een gevaarlijke counter voor de tegenstander.

Denk ook dat dat het grootste verschil is ten opzichte van vorig seizoen. Het druk zetten en de balveroveringen op de helft van de tegenstander zijn nog steeds van het zelfde niveau denk ik, maar wat er vervolgens met de ballen die veroverd worden gedaan wordt is gewoon echt zo ver ondermaats en dat komt vooral terug in wedstrijden zoals gisteren als het voetballend/opbouwend al zo veel minder loopt dan normaal dan moet je het van de momenten hebben dat je de bal hoog op het veld veroverd en hier wel van profiteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei PJHoutman:

Goede eerste minuut van Kasanwirjo. Maar goed, mocht Feyenoord uiteindelijk winnen, dan heeft Berjan zijn excuus alvast te pakken.

:happy:

Was gewoon een strafschop maar ja Kamphuis achter de VAR. Dezelfde persoon die Heerenveen een doelpunt heeft ontnomen tegen hetzelfde Feyenoord, een aantal weken geleden. Zou die man in een Feyenoord pyjama slapen? Of is die man anti Heerenveen omdat hij uit Groningen komt?

Voor de rest vond ik het een goede eerste en matige tweede helft van Heerenveen. Of Feyenoord had in de tweede helft de zaakjes beter op orde. En met een betere spits had het ook anders kunnen aflopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites