Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat een domme gele kaart van Bijlow zeg. Net als dat theater van Alireza.. 

Goal van Jimenez natuurlijk wel heerlijk 

Als hij die kaart niet pakt schiet Twente in een leeg doel. Vond het eigenlijk wel knap snel bedacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Arezo:

Kan die tyfus VAR hier gewoon naar kijken?

Volgens mij mag die niet kijken omdat Lindhout een overtreding geeft. Wat het nog vreemder maakt is dat die eerst voor hands floot. Die vent koste ons tegen PSV ook al een punt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei MetalMichael:

Niks van de wedstrijd gezien, wegens eigen wedstrijd. Zie dit als eerste beeld:

Geniaal.  

Mwoah geniaal. Het is inderdaad slim bedacht, maar ook echt enorm onsportief. Ik vind dit in dezelfde categorie passen als het geval met Tadic die Antony nog ff het veld in rolt vorig seizoen in de Klassieker. Daar viel half Nederland over en dit moet dan geniaal zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Geppiej:

Mwoah geniaal. Het is inderdaad slim bedacht, maar ook echt enorm onsportief. Ik vind dit in dezelfde categorie passen als het geval met Tadic die Antony nog ff het veld in rolt vorig seizoen in de Klassieker. Daar viel half Nederland over en dit moet dan geniaal zijn. 

Reactie van Unnerstall wel geestig: https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1064647/unnerstall-kan-wel-lachen-om-onsportieve-bijlow-wij-zouden-het-ook-doen.html 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Geppiej:

Ik vind dat echt twee niet te vergelijken zaken. Alleen al omdat dit in een split second gebeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei MetalMichael:

Ik vind dat echt twee niet te vergelijken zaken. Alleen al omdat dit in een split second gebeurt. 

En dat van Tadic is echt puur en alleen bedoeld om tijd te rekken. Dit is om een counter eruit te halen. Ik zie dit hetzelfde als op de middenlijn of rond eigen zestien een overtreding te maken om de counter te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het snelle doorspelen van Twente (eventueel) zou je ook kunnen interpreteren als weinig sportief toch? Als je een beetje respect voor de tegenstander en het spel an sich hebt wacht je tot Bijlow in positie staat? Maar goed als Twente alles in de wereld sportief  gedaan zou hebben zouden ze nu niet meer bestaan OF nooit wat gewonnen hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arezo:

Het snelle doorspelen van Twente (eventueel) zou je ook kunnen interpreteren als weinig sportief toch? Als je een beetje respect voor de tegenstander en het spel an sich hebt wacht je tot Bijlow in positie staat? 

Lees dit eens even terug en reflecteer dan op wat je zei :D Beetje alsof Bijlow mee de aanval in gaat en Twente vervolgens moet wachten met de bal naar voren schieten totdat hij terug in het strafschopgebied is.

Maar prima actie van Bijlow om zijn team te helpen. Het is topsport, en hij wordt er ook gewoon voor gestraft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Timber wel heel lekker in dat helftje op 10. Op 6/8 vind ik hem minder.  Wieffer doet het goed. Kokcu gaat denk einde seizoen weg. Heb je volgend seizoen Wieffer Zerrouki en daarvoor Timber. Er vanuit gaande dat Szymanski weg gaat. Misschien een vd Belt er dan nog bij en dan heb je wel een complementair middenveld toch denk ik? Ik kijk vanwege geloofsovertuigingen geen Twente, alleen als ze tegen Feyenoord spelen en ik vond hem wel goed hoor. Samen met Hilgers de enige exceptionele speler. En die linksback. Die met dat inteelthoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Ik vond Timber wel heel lekker in dat helftje op 10. Op 6/8 vind ik hem minder.  Wieffer doet het goed. Kokcu gaat denk einde seizoen weg. Heb je volgend seizoen Wieffer Zerrouki en daarvoor Timber. Er vanuit gaande dat Szymanski weg gaat. Misschien een vd Belt er dan nog bij en dan heb je wel een complementair middenveld toch denk ik? Ik kijk vanwege geloofsovertuigingen geen Twente, alleen als ze tegen Feyenoord spelen en ik vond hem wel goed hoor. Samen met Hilgers de enige exceptionele speler. En die linksback. Die met dat inteelthoofd.

Quilindschy Hartman is al een echte prof: 'Ben niet met Oranje bezig' |  Sportnieuws

Knap is 'ie niet nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites