Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Citaat

SEBASTIAN SZYMANSKI • IT'S HAPPENING!

Bronnen bevestigen aan 1908.nl het nieuws van journalist Sebastian Staszewski: Sebastian Szymanski mag zich spoedig speler van Feyenoord noemen!

De middenvelder vliegt spoedig over naar Rotterdam. Aanstaande zondag in de oefenwedstrijd tegen Lyon meespelen is nog onzeker. Huur met koopoptie.

:<

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken hem niet. Komt wel Szymanphatiek over deze jongen. Prima aankoop als ik een iedere mag geloven. Middenveldje dan wel met Kokcu en Aursnes. Dan kunnen we daarna opzoek naar een spits (ik hoop op Gimenez, maar vooral omdat hij in mijn Journeyman bij Braga helemaal the shit was) en 3 verdedigers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die nog niets van hem gezien hebben:

Deze man kan wel echt voetballen hoor. ;c Je merkt wel dat we wat meer aantrekkingskracht hebben gekregen door afgelopen jaar, wat natuurlijk ook terecht is. Wie stuurt het bosje bloemen naar Eindhoven omdat zij Guus gekocht hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik iets langer over denk: Hij is wel 'al' 26 en heeft contract tot 2024. Volgende zomer levert hij dus niet zo veel meer op, dus het is óf verlengen óf verkopen. Hopelijk dan een bedrag van rond de 20 miljoen. Vorig jaar inderdaad maar gehaald voor 400K.

Probleem is een beetje de breedte van de selectie. Was vorig jaar al vrij dunbezet en nu meer spelers weg (ook sterkhouders) dan dat er voor terug komen. Competitie begint al over 2,5 weken. Hoop dus eigenlijk dat Gnonto, Szymanski, Gimenez, Hancko en nog een defensieve middenvelder wel rond dit weekend aangekondigd gaan worden. Als ze allemaal al haalbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Probleem is een beetje de breedte van de selectie. Was vorig jaar al vrij dunbezet en nu meer spelers weg (ook sterkhouders) dan dat er voor terug komen. Competitie begint al over 2,5 weken. Hoop dus eigenlijk dat Gnonto, Szymanski, Gimenez, Hancko en nog een defensieve middenvelder wel rond dit weekend aangekondigd gaan worden. Als ze allemaal al haalbaar zijn.

Ja, qua breedte wordt het allemaal niet beter voorlopig. Er zijn (veel) meer spelers vertrokken dan teruggekomen. Kan mij voorstellen dat dit op termijn een probleem gaat opleveren voor Feyenoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luts kan daar in geval van nood ook spelen. Hendrix en Diemers staan ook nog onder contract. 5 spelers voor het weekend zou mooi zijn maar niet heel erg realistisch ben ik bang. Het gaat wel een beetje langzaam allemaal. Hoop wel dat we nu voor meer dan 40% van dit bedrag mogen investeren. 17 miljoen ofzo zou bizar zijn als hij gehaald is voor 450.000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Als je de 15 miljoen incl bonussen waar nu over gesproken wordt, kunt onderhandelen naar 15 excl bonussen moet je denk ik toehappen, hoe belangrijk hij ook voor dit Feyenoord is. In één seizoen x30/40 is bizar.

Fabrizio Romano zei toch 15m excl bonussen? Ik zou ook toehappen, alleen dit is het openingsbod en dan zou ik stiekem toch proberen om er wat meer uit te halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Fabrizio Romano zei toch 15m excl bonussen? Ik zou ook toehappen, alleen dit is het openingsbod en dan zou ik stiekem toch proberen om er wat meer uit te halen. 

Zie het ja. Wellicht verkeerd gelezen. Miljoen of 18/20 + wat makkelijk te behalen bonussen waardoor het oploopt tot 22/25 miljoen zou wel heel erg lekker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei 007mark:

Nu ik iets langer over denk: Hij is wel 'al' 26 en heeft contract tot 2024. Volgende zomer levert hij dus niet zo veel meer op, dus het is óf verlengen óf verkopen. Hopelijk dan een bedrag van rond de 20 miljoen. Vorig jaar inderdaad maar gehaald voor 400K.

Sluit ik me helemaal bij aan. Ik denk dat de geruchten rondom Timber hier ook mee te maken hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Rogier.:

Klopt. Midsjö is voor die rol geschikter en een logischere vervanger. Gaat AZ niet leuk vinden als Feyenoord dat gaat proberen :D

Galatasaray had 3,5m geboden volgens mij, vind 't maar weinig. Kortlopend contract dus AZ heeft geen poot om op te staan iig. 

--

https://twitter.com/feyenoord/status/1550488899427995652?s=21&t=scBGr4qxZmr6PWIWpXcI6A

Vind dit wel humor. 

Is er iemand die Gimenez een beetje kent trouwens? Van FM, of 't echie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Galatasaray had 3,5m geboden volgens mij, vind 't maar weinig. Kortlopend contract dus AZ heeft geen poot om op te staan iig. 

--

https://twitter.com/feyenoord/status/1550488899427995652?s=21&t=scBGr4qxZmr6PWIWpXcI6A

Vind dit wel humor. 

Is er iemand die Gimenez een beetje kent trouwens? Van FM, of 't echie? 

In FM in mijn Journeyman met Braga echt een heeeerlijke spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-7-2022 om 20:04 zei RicardoKaka8:

Timber is toch meer een 8 dan een 6? 

Op 21-7-2022 om 23:11 zei Rogier.:

Klopt. Midsjö is voor die rol geschikter en een logischere vervanger. Gaat AZ niet leuk vinden als Feyenoord dat gaat proberen :D

Vonden jullie Aursnes dan echt als een 6 spelen? En Timber heeft dit seizoen naar mijn gevoel bij Utrecht toch juist ook regelmatig zonder van Overeem gespeeld in een rol die ik ook wel wat meer op die van Aursnes vond lijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites