Richarð. Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 (bewerkt) Citaat SEBASTIAN SZYMANSKI • IT'S HAPPENING! Bronnen bevestigen aan 1908.nl het nieuws van journalist Sebastian Staszewski: Sebastian Szymanski mag zich spoedig speler van Feyenoord noemen! De middenvelder vliegt spoedig over naar Rotterdam. Aanstaande zondag in de oefenwedstrijd tegen Lyon meespelen is nog onzeker. Huur met koopoptie. 20 juli 2022 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Dan ga je er gewoon op vooruit ten opzichte van Guus Til. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Ik ken hem niet. Komt wel Szymanphatiek over deze jongen. Prima aankoop als ik een iedere mag geloven. Middenveldje dan wel met Kokcu en Aursnes. Dan kunnen we daarna opzoek naar een spits (ik hoop op Gimenez, maar vooral omdat hij in mijn Journeyman bij Braga helemaal the shit was) en 3 verdedigers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Optie tot koop voor 8-10 miljoen ook. Kun je hem, als hij bevalt, betalen met de opbrengst van Kökcu volgende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Toffe (FM) transfer. Pas 23 ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Voor de mensen die nog niets van hem gezien hebben: Deze man kan wel echt voetballen hoor. Je merkt wel dat we wat meer aantrekkingskracht hebben gekregen door afgelopen jaar, wat natuurlijk ook terecht is. Wie stuurt het bosje bloemen naar Eindhoven omdat zij Guus gekocht hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 https://www.fr12.nl/nieuws/benfica-in-gesprek-met-feyenoord-over-aursnes Godver, godver, godver, godver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Het geld klotst zo wel tegen de plinten zeg. Zonde wel mocht dit waar zijn. Timber en Bazoer aantrekken dan maar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 8 minuten geleden zei 007mark: https://www.fr12.nl/nieuws/benfica-in-gesprek-met-feyenoord-over-aursnes Godver, godver, godver, godver. Niet ideaal, maar als je nu toch enorm kunt cashen voor deze man zou dat niet verstandig zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Nu ik iets langer over denk: Hij is wel 'al' 26 en heeft contract tot 2024. Volgende zomer levert hij dus niet zo veel meer op, dus het is óf verlengen óf verkopen. Hopelijk dan een bedrag van rond de 20 miljoen. Vorig jaar inderdaad maar gehaald voor 400K. Probleem is een beetje de breedte van de selectie. Was vorig jaar al vrij dunbezet en nu meer spelers weg (ook sterkhouders) dan dat er voor terug komen. Competitie begint al over 2,5 weken. Hoop dus eigenlijk dat Gnonto, Szymanski, Gimenez, Hancko en nog een defensieve middenvelder wel rond dit weekend aangekondigd gaan worden. Als ze allemaal al haalbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 1 minuut geleden zei 007mark: Probleem is een beetje de breedte van de selectie. Was vorig jaar al vrij dunbezet en nu meer spelers weg (ook sterkhouders) dan dat er voor terug komen. Competitie begint al over 2,5 weken. Hoop dus eigenlijk dat Gnonto, Szymanski, Gimenez, Hancko en nog een defensieve middenvelder wel rond dit weekend aangekondigd gaan worden. Als ze allemaal al haalbaar zijn. Ja, qua breedte wordt het allemaal niet beter voorlopig. Er zijn (veel) meer spelers vertrokken dan teruggekomen. Kan mij voorstellen dat dit op termijn een probleem gaat opleveren voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Als je de 15 miljoen incl bonussen waar nu over gesproken wordt, kunt onderhandelen naar 15 excl bonussen moet je denk ik toehappen, hoe belangrijk hij ook voor dit Feyenoord is. In één seizoen x30/40 is bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Luts kan daar in geval van nood ook spelen. Hendrix en Diemers staan ook nog onder contract. 5 spelers voor het weekend zou mooi zijn maar niet heel erg realistisch ben ik bang. Het gaat wel een beetje langzaam allemaal. Hoop wel dat we nu voor meer dan 40% van dit bedrag mogen investeren. 17 miljoen ofzo zou bizar zijn als hij gehaald is voor 450.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Als je de 15 miljoen incl bonussen waar nu over gesproken wordt, kunt onderhandelen naar 15 excl bonussen moet je denk ik toehappen, hoe belangrijk hij ook voor dit Feyenoord is. In één seizoen x30/40 is bizar. Fabrizio Romano zei toch 15m excl bonussen? Ik zou ook toehappen, alleen dit is het openingsbod en dan zou ik stiekem toch proberen om er wat meer uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 15 minuten geleden zei RicardoKaka8: Fabrizio Romano zei toch 15m excl bonussen? Ik zou ook toehappen, alleen dit is het openingsbod en dan zou ik stiekem toch proberen om er wat meer uit te halen. Zie het ja. Wellicht verkeerd gelezen. Miljoen of 18/20 + wat makkelijk te behalen bonussen waardoor het oploopt tot 22/25 miljoen zou wel heel erg lekker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Midtsjo misschien goedkoop oppikken bij AZ als vervanger? Contract tot 2023 en goed gekend bij Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 3 uur geleden zei 007mark: Nu ik iets langer over denk: Hij is wel 'al' 26 en heeft contract tot 2024. Volgende zomer levert hij dus niet zo veel meer op, dus het is óf verlengen óf verkopen. Hopelijk dan een bedrag van rond de 20 miljoen. Vorig jaar inderdaad maar gehaald voor 400K. Probleem is een beetje de breedte van de selectie. Was vorig jaar al vrij dunbezet en nu meer spelers weg (ook sterkhouders) dan dat er voor terug komen. Competitie begint al over 2,5 weken. Hoop dus eigenlijk dat Gnonto, Szymanski, Gimenez, Hancko en nog een defensieve middenvelder wel rond dit weekend aangekondigd gaan worden. Als ze allemaal al haalbaar zijn. Sluit ik me helemaal bij aan. Ik denk dat de geruchten rondom Timber hier ook mee te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 4 minuten geleden zei Lenstra: Sluit ik me helemaal bij aan. Ik denk dat de geruchten rondom Timber hier ook mee te maken hebben. Timber is toch meer een 8 dan een 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 4 uur geleden zei FlyD: Midtsjo misschien goedkoop oppikken bij AZ als vervanger? Contract tot 2023 en goed gekend bij Slot. Helemaal geen slechte vervanger dit, niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 3 uur geleden zei RicardoKaka8: Timber is toch meer een 8 dan een 6? Klopt. Midsjö is voor die rol geschikter en een logischere vervanger. Gaat AZ niet leuk vinden als Feyenoord dat gaat proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 TAK TAK TAK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 1 uur geleden zei Richarð.: TAK TAK TAK Goede aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 19 uur geleden zei Rogier.: Klopt. Midsjö is voor die rol geschikter en een logischere vervanger. Gaat AZ niet leuk vinden als Feyenoord dat gaat proberen Galatasaray had 3,5m geboden volgens mij, vind 't maar weinig. Kortlopend contract dus AZ heeft geen poot om op te staan iig. -- https://twitter.com/feyenoord/status/1550488899427995652?s=21&t=scBGr4qxZmr6PWIWpXcI6A Vind dit wel humor. Is er iemand die Gimenez een beetje kent trouwens? Van FM, of 't echie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 36 minuten geleden zei RicardoKaka8: Galatasaray had 3,5m geboden volgens mij, vind 't maar weinig. Kortlopend contract dus AZ heeft geen poot om op te staan iig. -- https://twitter.com/feyenoord/status/1550488899427995652?s=21&t=scBGr4qxZmr6PWIWpXcI6A Vind dit wel humor. Is er iemand die Gimenez een beetje kent trouwens? Van FM, of 't echie? In FM in mijn Journeyman met Braga echt een heeeerlijke spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Op 21-7-2022 om 20:04 zei RicardoKaka8: Timber is toch meer een 8 dan een 6? Op 21-7-2022 om 23:11 zei Rogier.: Klopt. Midsjö is voor die rol geschikter en een logischere vervanger. Gaat AZ niet leuk vinden als Feyenoord dat gaat proberen Vonden jullie Aursnes dan echt als een 6 spelen? En Timber heeft dit seizoen naar mijn gevoel bij Utrecht toch juist ook regelmatig zonder van Overeem gespeeld in een rol die ik ook wel wat meer op die van Aursnes vond lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten