Kyrill Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 15 minuten geleden zei 007mark: Zelfs als Kokcu weg gaat, hoef ik Veerman nog steeds niet. Wie zou je wel willen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 36 minuten geleden zei Kyrill: Wie zou je wel willen dan? Als je 5 miljoen moet neerleggen voor Veerman, dan liever niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik vind het ook niet erg dat Veerman naar PSV gaat. Misschien doorschakelen naar Joshua Kitolano? Daar was Arnesen deze zomer heel lovend over. Citaat Moet Arnesen dan juist Slot neer meer helpen en kwaliteit aan de selectie toevoegen? ''Als ik geld zou hebben gehad, had Joshua Kitolano hier bijvoorbeeld al gespeeld. Hij is negentien, een talentvolle middenvelder uit Noorwegen met veel potentie. In een ideale wereld haal je die binnen, geef je hem de tijd zich te ontwikkelen en heb je volgend seizoen een perfecte speler. Maar in die wereld leeft Feyenoord niet. Nóg niet, al zijn we onderweg. Ik moet nu kijken naar prioriteiten en dat is Kitolano niet, terwijl ik die jongen het liefst gisteren had gehaald.'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 3 minuten geleden zei Abe: Ik vind het ook niet erg dat Veerman naar PSV gaat. Misschien doorschakelen naar Joshua Kitolano? Daar was Arnesen deze zomer heel lovend over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Jammer, met Dermane heb ik in FM nog nooit de CL gewonnen, met Kitolano wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Volgens meerdere bronnen zouden we nu voor Vilhena gaan. Misschien toch Veerman maar halen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Je bent mij net voor PJ. Wat een armoe Dan inderdaad liever Veerman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Feyenoord and the return of the bord-op-schoot scouting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 3 minuten geleden zei Abe: Feyenoord and the return of the bord-op-schoot scouting Slechte aflevering van Suske & Wiske weer. Hij speelt dit seizoen bij Krasnodar trouwens linksback. Dus wellicht zien ze hem zelfs als vervanger van Malacia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik las 'zorgwekkend transfergerucht' en dat was ook een prima titel geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Snap vooral niet dat ze bij hem uitkomen. Zou er dan iets spelen mbt Köckü in de winterstop al? Zou dan toch gaan voor een wat jonger iemand. Met Jens en Aursnes heb je toch al twee ervaren middenvelders. Dan kun je in de zomer kijken naar een transfervrije of goedkope optie om ervaring voor op de bank toe te voegen. Een Aursnes (qua soort transfer, niet zozeer type), maar dan een paar jaar jonger voor erbij. Ervaren speler voor op de bank. De rest kun je wat mij betreft intern oplossen door het doorschuiven van jonge jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Veerman en Vilhena zijn ook totaal niet dezelfde types, net als Kokcu en Vilhena. Lijkt mij een slechte zaak dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) Vilhena en Kökcu (en ook Gravenberch) passen wel in het rijtje postbode-voetballers anders. Ook een grote reden waarom zulke types het waarschijnlijk nooit zullen gaan maken in de top. Op jonge leeftijd valt zo'n iemand op door zijn techniek, balgevoel, misschien dribbels, af en toe een leuke pass.. Maar naarmate het tempo omhoog gaat en de (fysieke) weerstand zwaarder begint te worden moeten ze ook met het hoofdje gaan spelen: situaties herkennen, vroeg zien wat de volgende stap moet zijn en vooral vlug handelen. Deze spelers hebben als oplossing dan blijven dribbelen. Blijven zoeken en kijken. En dat soms al tegen FC Twente of PEC Zwolle. Ja, dan ga je nooit een Xavi worden. 4 januari 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) Ik vind Kokcu en Gravenberch nog wel hele andere spelers dan Vilhena, Vilhena kan veel minder goed voetballen dan die laatste 2. Beetje een blinde draver die het moet hebben van hard werken en zijn dynamiek. 4 januari 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Vilhena heeft nog wel het minste inzicht ja, dat ben ik zeker met je eens. En daarom ook al snel de minste van het stel en de ergste postbode. Maar het patroon zie ik bij alle drie in zekere mate wel terug. Maar goed, geen idee hoe Vilhena nu speelt in Rusland, maar als hij wat simpeler is gaan voetballen dan kan het best een aardige selectiespeler zijn. Toch best ook iemand die kan werken. Iets tussen Kökcu en Aursnes in qua speelstijl. Maar zeker niet hem het idee geven dat hij het voetballende brein in de ploeg moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Klopt, dan moet die hele vervelende Til eruit gespeeld worden. Maar dat gaat met zijn scorend vermogen nog niet gebeuren, die is nog slechter dan Dani de Wit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Hoe je toch van Veerman ineens uit komt bij Vilhena… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Hmm ben ik dan de enige die denkt dat Vilhena in het Slotti ball wel goed zou passen? Wel een dravertje alleen niet de man van de steekpass. Misschien dat er dan een man met een steekpass gehaald wordt voor de 10 positie (Djuricic maar liever een andere naam). Veerman ben ik wel blij om, PSV heeft ons van een miskoop afgeholpen want zeg nou eerlijk. Wie is nou de laatste binnenlandse toptransfer van Feyenoord? Misschien Toornstra? Sowieso de laatste man die van Heerenveen kwam en een succes was, was Tomasson. Samba Sam, St. Juste en Bilal waren pure armoei. Moet maar is zien of die Veerman het waarmaakt in Eindje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Hmm ben ik dan de enige die denkt dat Vilhena in het Slotti ball wel goed zou passen? Wel een dravertje alleen niet de man van de steekpass. Misschien dat er dan een man met een steekpass gehaald wordt voor de 10 positie (Djuricic maar liever een andere naam). Veerman ben ik wel blij om, PSV heeft ons van een miskoop afgeholpen want zeg nou eerlijk. Wie is nou de laatste binnenlandse toptransfer van Feyenoord? Misschien Toornstra? Sowieso de laatste man die van Heerenveen kwam en een succes was, was Tomasson. Samba Sam, St. Juste en Bilal waren pure armoei. Moet maar is zien of die Veerman het waarmaakt in Eindje. Marsman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) Of toch Bazoer Dit is wel genieten hoor als Ajacied. PSV en Feyenoord die elkaar helemaal gek maken met middelmaat. 4 januari 2022 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Zelfde verhaal als met PSV. Waar moet hij dan spelen? Als CV te kwetsbaar, op het middenveld zal hij met veel discipline moeten spelen (en veel meters moeten maken). In de 4-3-3 (10) is er niet echt een geschikte positie voor hem. Hij zal dus met zichzelf aan de slag moeten (en de technische staf met hem). Een goede Bazoer zou voor Feyenoord wel bruikbaar zijn, want aan voetballend vermogen in de as ontbrak het de laatste jaren nog weleens. Maar het is wel een gok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ja, lijkt mij eigenlijk als vervanger van Kokcu. Die misschien wel weg gaat(?). Als CV zou vreemd zijn, want dit lijkt gewoon over schakelen te zijn na het mislopen van Veerman. Maar met Bazoer haal je gewoon gezeik binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Mentaal een kleuter, met een nog lager IQ dan Kazim en Berghuis. Doe ook maar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Kan Feyenoord niet gewoon Ryan Thomas huren ofzo van PSV voor 400k ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Kan Feyenoord niet gewoon Ryan Thomas huren ofzo van PSV voor 400k ofzo? Kun jij Arnesen niet opvolgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten