PJHoutman Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Sini opgeroepen voor Colombia. Gaat Ome Magi toch nog gelijk krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Nog niet zeker of ik de hele wedstrijd wel kan kijken, maar ik vind het concept wel briljant. Zet mij maar op de lijst dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 55 minuten geleden zei Dysproz: Niet die gast die het inspreekt. Maar wat je een supporter hoort roepen op de achtergrond. 51 minuten geleden zei cimbomcu: K...... Ajax hoor je idd :r O dat viel me niet (eens meer? ) op 42 minuten geleden zei PJHoutman: Sini opgeroepen voor Colombia. Gaat Ome Magi toch nog gelijk krijgen. Toch nog? Was er ooit sprake van dat het niks zou worden met Papi Luis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Je kent Feyenoord toch? Vanavond 'simpele' 2-0 overwinning, daarna weer zes weken stront. Na de ruime overwinning tegen Twente heb ik de uitwedstrijd tegen Fortuna inderdaad meteen op 0 punten ingeschat. TAAP basis in plaats van Kökcü. Blijkbaar toch niet hersteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Toch nog? Was er ooit sprake van dat het niks zou worden met Papi Luis? Heel vorig seizoen, ja, toen elke aanname van Luisinho voorin een corner tegen werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Wist dat Zeelanders wat met water hadden maar dat je zo kon overdrijven is wel nieuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) De wekelijkse Feyenoord-bingo! "Erger u niet, verwonder u slechts." Hopelijk vandaag wel punten die te verdelen zijn. Even ter verduidelijking (en omdat ik geen zin/tijd had om dingen te filteren), dingen als 'Jorgensen geblesseerd' kun je beschouwen als een free space. Regis: Spoiler 007mark Spoiler Magikarp Spoiler 3 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 6 uur geleden zei Magikarp: De wekelijkse Feyenoord-bingo! "Erger u niet, verwonder u slechts." Wanneer het voetbal vanavond op hetzelfde niveau ligt als bovenstaand filmpje kan dat slechts één ding betekenen: Bingo Bingo Bingo. Bingo's all across the board. Wat is dit slecht zeg. Meld je nu aan voor de midweekse Feyenoord-bingo! Suggesties etc kunnen worden ingestuurd tot 18.35. Zal rond 18.40 de kaartjes verdelen. 1. Magikarp 2. 3. 4. 5. 6. 7. Bingo-items: Toon verborgen inhoud Verheldering criteria: Toon verborgen inhoud - 'Schot' Larsson: Zo'n slap pisballetje waar je 0.04 seconden voor ie hem raakt nog hoopt dat het wat wordt, maar hij dan niet van de grond komt en de keeper nog ff een tukkie kan doen voor hij hem opraapt/de bal in het uitvak belandt. Een schot wat gewoon slecht is, dus. Een prima schot telt niet, een goal ook niet. - El Navigatissimo: Eerste stuurman Liam Kelly valt in - Arte Rojocampos: Argentijnse televisiepresentator en part-time komediant (Marcos Senesi) valt in - Tapiaatje: (hij scoorde tegen ADO een eigen goal) bal over 3 meter in de voeten van de tegenstander, man laten lopen (die scoort of +1.00 xG heeft daardoor), eigen doelpunt of een simpele bal niet aan kunnen nemen. Is dat filmpje nou weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) Zie het ja. Denk verborgen omdat het zo slecht was of om dat wat jullie aanhaalden rond 0.35 Wel vaker doen dit. Spontaan lijkt het ergens een beetje op. Vorige week ook al 3 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 5 minuten geleden zei Magikarp: Zie het ja. Denk verborgen omdat het zo slecht was of om dat wat jullie aanhaalden rond 0.35 Wel vaker doen dit. Spontaan lijkt het ergens een beetje op. Vorige week ook al Tot de spelers het gaat ontdekken en er alles aan zullen doen om hun eigen bingokaart als eerste vol te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) Reactie van Feyenoord na verwijderen van het filmpje: "Er is hier en onder vele mensen nog steeds ernstige twijfel over of deze kreet werkelijk wordt geroepen" 3 oktober 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Lucky Feyenoord hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Karsdorp legend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 4 uur geleden zei PJHoutman: Je kent Feyenoord toch? Vanavond 'simpele' 2-0 overwinning, daarna weer zes weken stront. Komende paar weken kunnen we de tv weer uitzetten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 4 uur geleden zei PJHoutman: Je kent Feyenoord toch? Vanavond 'simpele' 2-0 overwinning, daarna weer zes weken stront. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Bingo’s tot en met de finale dus. Coolsingellll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Zal Friet even voor zijn: Goede pot van Vermeer zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 2e helft nog maar even terugkijken. Heerlijk resultaat dit Eerste helft gezien, daarna moest ik weg om te trainen. Je vraagt je toch af waarom we niet altijd zo kunnen spelen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 4 minuten geleden zei 007mark: 2e helft nog maar even terugkijken. Heerlijk resultaat dit Eerste helft gezien, daarna moest ik weg om te trainen. Je vraagt je toch af waarom we niet altijd zo kunnen spelen he. "Zo kunnen spelen"? Het was echt ongekend slecht en het hing van geluk aan elkaar. 'Vechtvoetbal'. Zelfde als altijd. Grote club komt naar Feyenoord, grote club onderschat Feyenoord, Feyenoord kletst er eens lekker in, Feyenoord wint. Zondag tegen een ploeg die evenveel inzet toont, dan wordt het weer huilen met de pet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Je had inderdaad 'gewoon' minstens 3 goals tegen kunnen krijgen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei MetalMichael: Zal Friet even voor zijn: Goede pot van Vermeer zeg! Vermeer elke wedstrijd dit niveau graag. Jezus wat stond die met zijn minimum aan talent een berepot te keepen! Verder vond ik die scheids wel dubieus en is PJ de grootste kenner. Alleen denk ik niet dat we 6 weken hoeven te wachten op de volgende fatsoenlijke pot... Maar ik ben geen erkende kenner als PJ, Maggi of 040Marco. 3 oktober 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: "Zo kunnen spelen"? Het was echt ongekend slecht en het hing van geluk aan elkaar. 'Vechtvoetbal'. Zelfde als altijd. Grote club komt naar Feyenoord, grote club onderschat Feyenoord, Feyenoord kletst er eens lekker in, Feyenoord wint. Zondag tegen een ploeg die evenveel inzet toont, dan wordt het weer huilen met de pet op. Alleen toont Feyenoord die inzet dan niet, als ze deze inzet elke wedstrijd hebben/hadden stonden we er heel wat anders voor in zowel ere als Europa (koplopert anyway, dus dan hadden we gewoon los gestaan!) 3 oktober 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Inmiddels teruggekeken en inderdaad genoeg kansen voor Porto. Laat ik het dan anders stellen: Jammer dat ze niet elke wedstrijd met deze instelling het veld op stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Ik word wel moe van Karsdorp. Maar belangrijker is, hoe speelt die eigenlijk sinds die terug is en wat fitter is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 IE IE IE IE! Wat een gozer is dat ook zeg. Kunnen ze niet vaker spitsen zoals Marega tegen ons opstellen, dan lijkt Botteghin het wel te kunnen. En ik sluit me even aan in de Sinisterra rij. Wat een spelertje zeg. Dat is echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten