Elsjorro1990 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 43 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb 1000x liever Kelly dan Maher. Dit is er ook weer eentje om in te lijsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Dit is er ook weer eentje om in te lijsten. Als je de post erna niet meeneemt heb je inderdaad weer een prachtig frame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 11 minuten geleden zei PJHoutman: Als je de post erna niet meeneemt heb je inderdaad weer een prachtig frame. Ja toch? Hier gaan we de komende jaren weer lekker naar verwijzen dat snap je wel he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Ja toch? Hier gaan we de komende jaren weer lekker naar verwijzen dat snap je wel he? Je doet maar. Stukken minder beschamend dan Kjell Scherpen een profvoetbalwaardige keeper noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Zal nog wel fout gaan. Zie Karsdorp, Botteghin, Kelly en Sinisterra op het moment allemaal op hun tandvlees lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 3 spelers met kramp. Je vraagt je toch af wat ze allemaal hebben gedaan op training. Berichten waren toch dat ze ongeveer 3x zo hard trainden als onder Gio. Hoewel 3x weinig natuurlijk ook niet veel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Nog steeds ongeslagen Ik wacht op de analyse van Magikarp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 50 minuten geleden zei 007mark: Veldbezetting wel prima? Hahahhaa heb constant het idee dat Utrecht met een man meer speelt joh Sinisterra doet het leuk ja. Aanvallend paar prima acties, en ook achterin 2 of 3 keer goed een belangrijk duel gewonnen. Prima wissels, benieuwd naar die nieuwe verdediger. Bedoelde voorin joh zeikerd 18 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja toch? Hier gaan we de komende jaren weer lekker naar verwijzen dat snap je wel he? Ohja maar zelf met krachttermen smijten wanneer iemand verwijst naar dat jij Kjell Scherpen zo aan het ophemelen was???? Analyse komt zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ié maakte een goede indruk op Vermeer. Hadden nog niet samen getraind, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Eerste helft vond ik het aanvallend aardig. Verfrissend zelfs. Er gebeurde genoeg, werden wat mogelijkheden gecreëerd. Was het goed? Nee. Was het beter dan de wedstrijden hiervoor? Ja. Jullie moeten je goed realiseren dat wij in deze een stel peuters zijn. En u weet: een kinderhand is gauw gevuld. Positieve aspecten vasthouden en nooit meer loslaten. Het Feyenoord uit de eerste helft was het beste Feyenoord uit 2019/2020. Zegt dat wat? Nee. Maar was het zo? Ja. Berghuis was niet de man die constant werd opgezocht en dat zorgde voor een andere benadering. Een betere. De rest speelt de bal namelijk wél af, en dan heb je een veel dynamischer spel wat je op de mat kan leggen. Je zou met Berghuis op 10 kunnen spelen maar dan moet je iemand hebben die aan komt sluiten en dat gat wat hij weer achterlaat in kan vullen, omdat ie de bal aan de rechterkant ziet dus uiteraard haantje de voorste is om ook aan de rechterkant te staan, in plaats van z'n beurt af te wachten en zich vrij te maken in het midden of de 16 in te komen. Dan moet je denken aan Toornstra of Kokcu. Kelly deed het ook niet slecht na rust. Vraag me alleen af of dat te doen is, dan hou je 1 middenvelder over voor de balans wat dan Tapia of Fer zou moeten zijn. In de tweede helft gooien ze het weer om en krijg je datzelfde riedeltje weer. Heb je 2 geisoleerde vleugels die de bal nergens anders kwijt kunnen dan in het middenveld of bij de backs. Leuk dat Haps er dan een in schiet, maar daar kun je niet op rekenen. Dit was gewoon weer heel slecht. Kelly was de enige die dat aanvoelde en doorschoof, maar Tapia en Fer durfden niet over de middenlijn te komen dus had je daar weer gaten van de variant Bobbi Eden. 3 Utrechtse mannen die konden doen wat ze wilden. Dan kun je een hoop willen, maar het enige wat je kunt doen is het laten gebeuren. Het is vanzelf over. Ik vind het ook zéér bijzonder dat er zoveel spelers zo snel moe waren. Wat hebben ze in die voorbereiding gedaan in Oostenrijk? Ik zag leuke flitsende filmpjes op het Youtube kanaal van ze, maar denk dat het meer kaarten en Fortnite dan conditiewerk was. Wat een drama. Ook heel raar dat Karsdorp er allang doorheen zat maar er nog 15 minuten overheen gingen voor er gewisseld werd. Hier is echt iets flink fout aan het gaan. Het is augustus en ze zijn al moe. Dat kán simpelweg niet. Niet eens als in 'topclub onwaardig', nee, dit kan letterlijk gewoon niet mogelijk zijn. --------------------------------------------------- Vermeer: 6. Pakte een paar ballen maar dat was allemaal heel normaal. Blijft onrustig ogen en het blijft natuurlijk een parodie op een keeper. Karsdorp: 6. Loopt zich dan wel de touwtyfus, maar misschien moet ie dat doseren. 'Klaar om te gaan.' Sure kid. Het is allemaal niet erg hoor, na jarenlang niks gespeeld te hebben. Maar blaas dan niet zo hoog van de toren dat je een voorbereiding met Roma hebt gedraaid en fit bent. Van Der Heijden: 1. Ik ben een schappelijke gozer. Had me dit in de rust gevraagd en nieuwe websites hadden naast het Lorem Ipsum een nieuwe filler text om te gebruiken. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel over te zeggen. Het is gewoon slecht, maar daar kan die jongen ook niks aan doen. Heb er vooral medelijden mee. Verlos die jongen lekker en laat hem gaan. Botteghin: 1. Waar Van der Heijden 45 minuten had om uit mn geheugen te glippen had Eric dat niet. Die zat vaker mis dan Ié in z'n highlightsfilmpjes. Om te janken. Had ie achteraf nog gekke teksten? Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd en energie meer voor Ericje. Haps: 6.5. Was één van de besten op het veld, maar alsnog te betrappen op hele domme beslissingen. Je weet dat je verdediging zwak is, en dan blijf je maar vooruit gaan zonder terug te lopen. Dan zoek je de problemen op. Dat loopt nu dan goed af, maar het had net zo goed 1-5 kunnen zijn omdat beide backs weg waren. Raak die bal anders, en hij vliegt er niet in. Dan heb je gewoon 90 minuten lang heel druk staan doen en uit positie gelopen. Een goed resultaat zorgt er niet voor dat domme keuzes te billijken zijn. Tapia: 6.5. Had z'n momentjes, maar dat ie kan voetballen laat ie eindelijk zien. Liep op een positieve manier in de weg, gaf goede ballen. Uiteraard afgewisseld met Tapiaatjes maar als we Haps een 6.5 geven kan De Taap geen 6 krijgen. Kelly: 5. Hij wil, maar hij kan niet. Vond het in de tweede helft meevallen. Wanneer hij niet achteruit kán spelen is het goed, dan geeft ie goede balletjes (uitzondering daargelaten) en is het best een fijne voetballer. Had een aantal combinaties die er niet slecht uitzagen. Werkt zich wel de pleuris, maar ik heb het inmiddels wel een beetje gezien met spelers die hard werken. Hard werken kan iedereen. Berghuis: 0. Begon op het middenveld, waarin hij goed onzichtbaar was. Feyenoord was gedwongen om niet alles via hem te laten lopen, en dat was goed voor het spel. Iedereen kwam aan de bal, variatie in de mogelijkheden. Kunnen we wel gaan doen alsof hij de verlosser is maar zo goed is ie gewoon niet hoor. Dat zagen we in de tweede helft, toen ie weer kon gaan en staan waar ie wilde. Hele aanvallende bezetting leek weer nergens op (het moest van de linksback komen), en hij dacht weer alles zelf te moeten doen. Kon verschillende keren de bal kwijt bij medespelers die er beter voor stonden maar moest weer zelf. En dan uiteraard gaan lopen schreeuwen als een ander het eens probeert. Vraag me af of ie zich weer verveelde. Ik begin aardig moe te worden van dit kleutertje. Technisch de beste? Wellicht. Maar hij heeft, in het systeem van de tweede helft, zó'n ontzettend slechte invloed op het spel dat Feyenoord beter af is zonder Berghuis. Het is heel makkelijk verdedigen. Aanvallers bewegen minder (ze krijgen toch de bal niet), verdedigers kunnen hem op zich af laten komen. Delusional cunt is het. Niks meer, niks minder. Die moet ff heeeeeel gauw normaal gaan doen en op zn plek worden gezet. Heeft echt een veels te grote bek voor wat ie laat zien. Larsson: 0. Hard werken kan iedereen, behalve Scandinaviërs. De Grieken van het noorden. Narsingh: 2. Leuk hoor, die beweginkjes en voorzetjes. Jammer dat die vooral voor de statistieken zijn want je hebt niemand die kan koppen. Kan ook over de rest gezegd worden overigens. Alsof ze totaal geen benul hebben van het spelletje en enkel bezig zijn met wat ze zelf doen. 'Heb de voorzet gegeven, was een goede voorzet, niet mijn fout dat hij niet ingekopt wordt'. Sinisterra: 6.5. Deze jongen. Toegegeven, ben niet helemaal objectief. Maar die kan voetballen hoor. Die versnelling ook bij die gele kaart van Gustafson bijvoorbeeld. Dat kan bijna niet, dat zie je gister al aankomen, tegenstander stond er niet eens te kort op dus die kon het makkelijk opvangen, en toch was ie erlangs. Lekkere balletjes gaf ie, goede loopacties en ook z'n dribbels waren goed. Schotje met links was jammer en niet de beste beslissing, maar niet onbegrijpelijk. Denk dat we allemaal wel klaar zouden zijn met Berghuis en het eens zelf wilden proberen. Oh, en vergat het bijna, maar ook verdedigend was ie zeer aanwezig. Goed man. Techniek en werklust. Een beetje de snelle versie van wat die Scandinaviër had kúnnen zijn. Misschien is het 0.5 punt voor de potentie, maar lager dan een 6 kun je hem écht niet geven. Fer: 6.5. Denk dan wel de beste van vandaag. Geen idee of ik hem heb kunnen betrappen op foute passes eigenlijk, maar het is niet niet opgevallen in ieder geval. Paar goede tackles, zat er af en toe goed tussen. Knalde er ook regelmatig lekker in. Bracht alleen net te weinig om er echt bovenuit te stijgen. Geertruida: Geen cijfer. Niks opvallends gedaan. Deed mee. Te weinig tijd om zich te onderscheiden (gelukkig). Ié: 10. Ja sorry hoor maar wat heb ik genoten van deze man. Gewoon compleet verkeerd staan, in MOETEN grijpen met een riskante sliding. De bal raken. En dan zo'n stadion wat doet alsof het een HEERLIJKE ingreep was. Als die lul in eerste instantie gewoon goed staat is dat allemaal niet nodig. Was het een paar keer ook helemaal kwijt, maar er was geen bal in de buurt dus dat scheelde weer. Later nog ff de simpelste bal ooit volledig missen. Staande ovatie. Heb dat ook één keer gedaan, in de E-tjes, toen ben ik me maar volledig gaan richten op school. Maarja, die hebben ze in Guinee-Bissau niet dus dat is hem verder niet aan te rekenen. Maar dat dit zou gebeuren had ik al voorspeld. Dat het vaker gaat gebeuren ook. Hij haalde er een paar goed weg, maar is dat genoeg om zo'n vent te halen als je kijkt naar de dingen die hij verkeerd heeft gedaan? Zo ging dat bij Warner Hahn ook. Na een paar missers heb je genoeg gezien, ongeacht wat ie verder 'goed' zou doen, nog vóór je hem gehaald hebt. 18 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 2 uur geleden zei PJHoutman: Je doet maar. Stukken minder beschamend dan Kjell Scherpen een profvoetbalwaardige keeper noemen. Poe, profvoetbalwaardig nog wel. En dat is dan keeper van jong oranje. het was overigens een om te stangen. Uiteraard had ik je post erna gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 12 uur geleden zei Magikarp: Gewoon compleet verkeerd staan, in MOETEN grijpen met een riskante sliding. De bal raken. En dan zo'n stadion wat doet alsof het een HEERLIJKE ingreep was. Like I said. Wordt een publiekslieveling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 14 uur geleden zei Magikarp: Je zou met Berghuis op 10 kunnen spelen maar dan moet je iemand hebben die aan komt sluiten en dat gat wat hij weer achterlaat in kan vullen, omdat ie de bal aan de rechterkant ziet dus uiteraard haantje de voorste is om ook aan de rechterkant te staan, in plaats van z'n beurt af te wachten en zich vrij te maken in het midden of de 16 in te komen. Dan moet je denken aan Toornstra of Kokcu. Kelly deed het ook niet slecht na rust. Vraag me alleen af of dat te doen is, dan hou je 1 middenvelder over voor de balans wat dan Tapia of Fer zou moeten zijn. Ja in principe moet je kunnen spelen met twee dynamische middenvelders (10 en 8) die voor het doel komen en een 6 die de controle houdt. In principe zeg ik, omdat je nu een centrum hebt met twee gasten die lopen alsof ze een parachute op hun rug hebben en draaien als een stadsbus met lekke banden. Onmogelijk dus. Als dan ook nog eens Haps naar voren rent en Karsdorp hoog staat, is het gewoon zelfmoord. Daarom spelen we nu met Tapia én Fer voor de verdediging. In theorie overbodig, maar in de praktijk is het helaas het tegenovergestelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zou het helemaal niet erg vinden als Larsson wordt verkocht. Leuk dat die af en toe een goede actie maakt, maar wat word ik gek van zijn mentaliteit man. Altijd slapjes, en als er een beetje gewerkt moet worden is meneer moe. Mag hopen dat ze Larsson slijten aan Hannover en dan Hansson maar gewoon houden want dit is echt ruk. Dat al die spelers ook gewoon helemaal verrot zijn... Volgens mij moeten ze voor het eerst in seizoenen weer echt trainen, bij Gio was het volgens mij gewoon een beetje hooghouden en dat was het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Heb liever dat ze een beetje gaan trainen op de veldbezetting, dan hoef je ook niet zo achterlijk veel gaten dicht te lopen. Slaat af en toe helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2019 Snap niet dat jullie voor de wedstrijd zo negatief waren. John van den Brom pakt zelden tot nooit punten voor je in topwedstrijden, gisteren eens te meer bewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Fabian.: Snap niet dat jullie voor de wedstrijd zo negatief waren. John van den Brom pakt zelden tot nooit punten voor je in topwedstrijden, gisteren eens te meer bewezen. Sinds de zomer van 2016 de trainer die de meeste punten pakten tegen de traditioneel top 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 6 minuten geleden zei Fabian.: Snap niet dat jullie voor de wedstrijd zo negatief waren. John van den Brom pakt zelden tot nooit punten voor je in topwedstrijden, gisteren eens te meer bewezen. Dat klopt niet, ze vermeldde bij FOX gisteren dat hij juist de trainer is die de meeste punten bij de top 3 pakt, sinds 2016 of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Sinds de zomer van 2016 de trainer die de meeste punten pakten tegen de traditioneel top 3. Dat was dan voornamelijk met gelijke spelen, wedstrijden tegen Ajax en PSV vorig jaar waren inderdaad de uitschieters. Als het er ook maar een beetje om ging (Europese kwali, KNVB-bekerfinale) faalde het altijd. Komt nog bij dat bij by far het beste materiaal had om die clubs tegen te gaan bij AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) En omdat hij sinds 2016 überhaupt in de top drie Eredivisie werkt, dat lijkt mij de belangrijkste kanttekening bij die statistiek. Kunnen weinig tot geen andere trainers zeggen. Weet niet of de paniek al is toegeslagen, maar gelijkspelen tegen FC Utrecht en sc Heerenveen is toch geen ramp denk ik. 19 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 9 minuten geleden zei Sophomore: Weet niet of de paniek al is toegeslagen, maar gelijkspelen tegen FC Utrecht en sc Heerenveen is toch geen ramp denk ik. Maar tegen Sparta wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nog altijd ongeslagen is ook mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 6 minuten geleden zei Pino: Maar tegen Sparta wel. Dat is idd wat minder, maar kan ook gebeuren tegen een promovendus. Alleen vervelend dat het drie keer achter elkaar is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 17 minuten geleden zei Sophomore: Weet niet of de paniek al is toegeslagen, maar gelijkspelen tegen FC Utrecht en sc Heerenveen is toch geen ramp denk ik. Utrecht win je al seizoenenlang vrij makkelijk van. Sowieso vind ik dat je 15x moet winnen in de Kuip in een Eredivisieseizoen. Enkel Ajax en PSV kan een keer gebeuren dat je verliest of punten laat liggen. De Kuip was altijd een onneembare vesting, maar als je dan met gelijke spelen tegen Sparta en Utrecht begint, is dat geen goed teken. Vind ook niet zo erg dat de pot tegen AZ van volgend weekend eruit is gehaald. (ook voor de fitheid). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei 007mark: De Kuip was altijd een onneembare vesting, Dat is toch ook iets van jaren geleden. Dat is toch allang niet meer? Dat kampioensjaar daar gelaten. 19 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten