PJHoutman Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 18 uur geleden zei Elsjorro1990: Op een zeer nette wijze ook nog eens. Jij bent diegene die hier over verstand komt spuien. Niet ik. Je mag zoveel argumenten aanvoeren als je wilt, niks mis mee. Maar het neemt niet weg dat het heel erg over komt als anti-Vermeer. Ik heb die Bijlow ook al heel wat wedstrijdjes zien keepen, en die doet het niet beter. Dan zou je dus op zijn max kunnen zeggen dat het lood om oud ijzer is: Het zijn allebei geen feyenoord waardige keepers. Dan kom jij met je riedeltje over Vermeer, KKD keepers die beter zijn. Ja sorry, dan is het toch al niet meer inhoudelijk discussiëren. Iemand maakte de vergelijking al de andere kant op: eenzelfde verhaal als PJ destijds met Vormer en bassa Sodemieter nou eens een end op joh. Zelf heb je het hele seizoen Scherpen lopen afzuigen omdat het de eerste quasi-degelijke voetballer uit Drenthe is sinds 1921. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 19 minuten geleden zei PJHoutman: Sodemieter nou eens een teringend op joh. Zelf heb je het hele seizoen Scherpen lopen afzuigen omdat het de eerste quasi-degelijke voetballer uit Drenthe is sinds 1921. Staatsmongool die je bent. Wees eens lief! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 40 minuten geleden zei PJHoutman: Sodemieter nou eens een teringend op joh. Zelf heb je het hele seizoen Scherpen lopen afzuigen omdat het de eerste quasi-degelijke voetballer uit Drenthe is sinds 1921. Staatsmongool die je bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: Sodemieter nou eens een teringend op joh. Zelf heb je het hele seizoen Scherpen lopen afzuigen omdat het de eerste quasi-degelijke voetballer uit Drenthe is sinds 1921. Staatsmongool die je bent. Ja man, ik heb scherpen echt geadoreerd. Vond/vind het een oranjewaardige speler, de nieuwe de ligt maar dan als keeper. Etc. Etc. En nu gauw dat brilletje af doen en slapen gaan. En pas op hoor; we hebben locadia en dost ook nog. Wereldspitsen. 18 juli 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ja man, ik heb scherpen echt geadoreerd. Vond/vind het een oranjewaardige speler, de nieuwe de ligt maar dan als keeper. Etc. Etc. En nu gauw dat brilletje af doen en slapen gaan. En pas op hoor; we hebben locadia en dost ook nog. Wereldspitsen. Maar geen Ruud Vormer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 8 uur geleden zei PJHoutman: Sodemieter nou eens een teringend op joh. Zelf heb je het hele seizoen Scherpen lopen afzuigen omdat het de eerste quasi-degelijke voetballer uit Drenthe is sinds 1921. Staatsmongool die je bent. Zomaar Gerald Sibon en Bas Sibum overslaan hater Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 (bewerkt) Gaan er (behalve Cim) ook nog andere mensen serieus reageren op mijn kwalitatieve post van gisterochtend? Anders stop ik daar ook mee hoor. Zo erg mijn best op gedaan :( 19 juli 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 (bewerkt) Op 18-7-2019 om 10:04 zei 007mark: Om even terug te komen op gisteravond. 0-3 is natuurlijk een behoorlijke kutuitslag en de tegengoals vielen ook wel erg makkelijk. Toch had ik in ieder geval het gevoel dat er een idee zat achter onze spelwijze. Werd af en toe prima druk gezet en creerden toch best wat kansen. Had ook beetje het gevoel dat Berghuis wel uit was op een transfer, want maakte een gretige indruk. Bal viel er alleen elke keer niet in. Achterin zie je alleen dat je met dit centrale duo gewoon kwaliteit tekort komt om deze speelwijze aan te houden die Stam heeft bedacht. Daar maak ik mij dus wel grote zorgen om, aangezien ik niet zo 1,2,3 een nieuwe centrale verdediger zie binnenwandelen die veel beter is dan wat er nu staat. Lichtpuntjes vond ik overigens de invalbeurten van Wouter Burger en Marouan Azarkan. Dan over naar het 'Dossier De Jong'. Schijnt een verhaal te gaan over investeerders? Hebben we het dan over een Qatarese oliesjeik ofzo? Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar moeten ook niet gaan doen alsof Eenhoorn de heel club ineens gaat redden als hij wel wordt aangesteld. Op 18-7-2019 om 12:12 zei cimbomcu: Wordt dus gezegd dat de RvC investeerders wil nationaal of internationaal. En De Jong wilde dat beslist niet. Ging het niet om het nemen van (grote) risico's? Daar hebben we nog wel wat dossiers van liggen in het Maasgebouw volgens mij. Begrijp beide kampen wel, maar ergens heb ik het gevoel dat het een soort alles of niets wat die RvC in hun kop heeft. Neig dan meer naar de aanpak van De Jong, een rustig en kalm beleid. Je kan het gat wel willen dichten met Ajax en PSV, maar je bent net een paar jaar gezond en eigenlijk nooit echt een topclub geweest in de moderne voetbalhistorie. Zorg dat je gezond blijft ipv krampachtig probeert aan te haken op basis van emoties en sentiment. Zorg voor stabiliteit buiten het veld, dan komt dat vanzelf ook binnen het veld. Vanuit daar verder. Jeugdopleiding goed renoveren (momenteel ligt er geen enkel goed plan klaar voor welke jeugdspeler dan ook), zodat je niet meer hoeft te teren op Van Persie en Wijnaldum als laatste grote namen. Dáár kun je dan het gat mee dichten, door die jongens goed te begeleiden, te gebruiken in het eerste zodat hun waarde omhoog knalt, en ze dan te verkopen. Misschien dat je dan over 20 jaar weer kunt spreken van een Nederlandse top 3 ipv een top 1.5. Met het nemen van risico's doe je wat ik in FM doe: haast hebben, zelf de grote man willen zijn. Als de RvC Feyenoord als grootste belang ziet doen ze het met verstand, als ze zichzelf als grootste belang zien nemen ze lekker financiële risico's. Dat is vaker goed gegaan hier. Laat ze eerst maar eens goed op papier zetten wat ze precies van plan zijn. Zouden Makaay, De Cler en Hofland nog zin hebben? Als zo'n directeur als De Jong, wat volgens de verhalen (en daar moet ik op af gaan) een hele goede is, dan direct afhaakt, maak ik me toch zorgen om wat ze in gedachten hebben. Vraag me ook af welke man zich daar wel aan durft te wagen met zo'n stellige RvC. Zo'n nieuw stadion is leuk, maar als er geen elftal staat waar mensen voor willen komen is dat 'trouwe legioen' ook snel binnen 2 jaar teruggebracht tot de 39.000 die er nu wekelijks zitten hoor. Dit is mijn uitspraak, en zo zit het. 19 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 3 uur geleden zei Magikarp: Zouden Makaay, De Cler en Hofland nog zin hebben? Even een kleine toevoeging: Fer, Elia en Janmaat reken ik ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 59 minuten geleden zei Magikarp: Even een kleine toevoeging: Fer, Elia en Janmaat reken ik ook goed. Siem de Jong is ook gratis op te halen in Amsterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Magallan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Lamprou helaas niet meer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355586 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 https://www.ftm.nl/artikelen/droomdeal-tussen-droomparken-en-feyenoord-is-te-mooi-om-waar-te-zijn?utm_medium=social&utm_campaign=sharebuttonnietleden&utm_source=twitter Ik ben vrij skeptisch over het hele gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Dit gaat echt helemaal fout met die investeringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Op 18-7-2019 om 21:33 zei PJHoutman: Sodemieter nou eens een end op joh. Zelf heb je het hele seizoen Scherpen lopen afzuigen omdat het de eerste quasi-degelijke voetballer uit Drenthe is sinds 1921. Hoho vergeet je Locadia niet. Die komt uit Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 2 uur geleden zei MetalMichael: https://www.ftm.nl/artikelen/droomdeal-tussen-droomparken-en-feyenoord-is-te-mooi-om-waar-te-zijn?utm_medium=social&utm_campaign=sharebuttonnietleden&utm_source=twitter Ik ben vrij skeptisch over het hele gebeuren. Gatverdamme, wat een louche praktijken allemaal. Postcodeloterij maar opzeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Mogelijke tegenstanders Feyenoord Austria Wien (Oos) IFK Norrköping (Zwe) / FK Liepaja (Let) Gabala FK (Aze) / Dinamo Tbilisi (Geo) Shakhtyor Soligorsk (Wru) / Esbjerg fB (Den) Royal Antwerp FC (Bel) Morgen loting voor de 3e voorronde EL. Denk Austria Wien maar even ontlopen. Antwerp ook. De rest is prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Elia komt niet. Heeft via z'n zaakwaarnemer wel geïnformeerd naar een terugkeer, maar Troost heeft gezegd dat de bezetting op de flanken voldoende is. Prima standpunt, wellicht dat het verandert als Berghuis vertrekt. Maar een 33 jarige buitenspeler... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Kwantitatief is de bezetting op links inderdaad goed met Larsson, Hansson en Azarkan. Echter kwalitatief moet het denk ik wel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Genoeg posities die prioriteit verdienen tov linksbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 2 uur geleden zei 007mark: Mogelijke tegenstanders Feyenoord Austria Wien (Oos) IFK Norrköping (Zwe) / FK Liepaja (Let) Gabala FK (Aze) / Dinamo Tbilisi (Geo) Shakhtyor Soligorsk (Wru) / Esbjerg fB (Den) Royal Antwerp FC (Bel) Morgen loting voor de 3e voorronde EL. Denk Austria Wien maar even ontlopen. Antwerp ook. De rest is prima. Norrkoping en Gabala verlies je ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Dit kan toch niet. Staat er een een technisch directeur te acteren die denkt dat ie de touwtjes in handen heeft. 'Hij moet gewoon meewerken aan een transfer.' Wat ga je doen dan? Vlegel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Feyenoord is op dit moment een slechte aflevering van Bananensplit. Ergens hoop ik de hele tijd dat Fransie Bauer tevoorschijn komt en zegt dat het allemaal niet waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Ik moest harder lachen om 'Bananensplit' dan eigenlijk goed voor me is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten