Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei MrMHB:

Heel simpel, op die leeftijd turn je iemand niet meer om naar een rechtsback...

Edit: Voor je met Kuyt komt, je hebt altijd de uitzondering...en Toornstra is wel een niveautje of 3 minder!

Er zijn er wel meer: Valencia, Young, Milner, Delph (al was die iets jonger denk ik). Denk dat het met leeftijd niet zo veel te maken heeft.

Ik zeg niet dat het zeker weten gaat werken, maar obv kwaliteiten lijkt het mij wel interessant om eens te zien. Denk dat hij het aardig in zou kunnen vullen. Als Feyenoord er in slaagt een goede rechtsback te halen, is dat natuurlijk veel beter. Lukt dat niet en je moet het binnen de selectie oplossen, zou ik het best eens willen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Er zijn er wel meer: Valencia, Young, Milner, Delph (al was die iets jonger denk ik). Denk dat het met leeftijd niet zo veel te maken heeft.

Ik zeg niet dat het zeker weten gaat werken, maar obv kwaliteiten lijkt het mij wel interessant om eens te zien. Denk dat hij het aardig in zou kunnen vullen. Als Feyenoord er in slaagt een goede rechtsback te halen, is dat natuurlijk veel beter. Lukt dat niet en je moet het binnen de selectie oplossen, zou ik het best eens willen zien.

Een van de grootste talenten in de jeugd is Denzel Hall, een offensieve rechtsback. Niet die halfbakken oplossingen zoals Toornstra er neerzetten omdat het misschien goed uit kan pakken. Investeer maar eens in de toekomst, maar het zou me niet verbazen als er weer een oude bekende van stal wordt gehaald (tja, zelfde makelaar misschien?): Janmaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PJHoutman:

"Een van de grootste talenten in de jeugd" zegt ook helemaal niets meer. Niveau is belabberd. 

Ja en jij bent al negatief voor iemand de kans heeft gekregen, dus dat zegt niet veel... Of passen ze zich aan jouw positive kijk op dingen aan??

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-6-2019 om 15:34 zei PJHoutman:

"Een van de grootste talenten in de jeugd" zegt ook helemaal niets meer. Niveau is belabberd. 

Net geen kampioen geworden vriend. Belabberd zegt ie dan. Je hebt er een paar bij lopen die inderdaad geen Messi zijn, maar zeker wel wat potentie hebben. 

Wilde hier nog verder op in gaan maar ik zag opeens je tekst boven je avatar dus ik weet dat dat nog steeds vechten tegen de dwarse bierkaai is. We laten het erbij.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei E2E:

Het zou me echt verbazen als Feyenoord in de top-3 eindigt komend seizoen, of Berghuis moet inderdaad voor 15-20m gaan en daarvoor moeten dan twee aankopen terugkomen die er meteen staan, maar met de huidige technische leiding zie ik dat ook niet voor me. 

Wie verwacht je dan dat de stap maakt? Was dit jaar natuurlijk ook niet overtuigend allemaal, maar relatief makkelijk 3e. Vooralsnog hou in het gewoon op Feyenoord op 3, aangezien alleen Vilhena is vertrokken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MetalMichael:

Wie verwacht je dan dat de stap maakt? Was dit jaar natuurlijk ook niet overtuigend allemaal, maar relatief makkelijk 3e. Vooralsnog hou in het gewoon op Feyenoord op 3, aangezien alleen Vilhena is vertrokken. 

Dan vergeet je dat AZ het op het einde zelf een beetje heeft verkloot. Verwacht zelf een spannende strijd tussen AZ en Feyenoord vooralsnog voor plek 3, al is dat natuurlijk nog wel afhankelijk van wat er gaat gebeuren op de transfermarkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Dan vergeet je dat AZ het op het einde zelf een beetje heeft verkloot. Verwacht zelf een spannende strijd tussen AZ en Feyenoord vooralsnog voor plek 3, al is dat natuurlijk nog wel afhankelijk van wat er gaat gebeuren op de transfermarkt. 

Nee hoor, niet vergeten. Maar het is een beetje een terugkerend verhaal bij AZ. Wel de complimenten, niet de bloemen. 

2 uur geleden zei E2E:

AZ, Utrecht.

Feyenoord heeft 65 punten gehaald en dat was op basis van allerlei statistieken (kwaliteit kansen voor / tegen, balbezit waar op het veld) ook redelijk terecht, verder is Berghuis veruit de belangrijkste speler in aanvallend opzicht, ik denk niet dat ze die kunnen gaan vervangen. Zou dus reëel zijn om ze in te schatten op een puntenaantal van 58 - 64 ongeveer. Daar kan AZ overheen, en Utrecht misschien. 

Je moet als Feyenoord hopen op de Stam-bonus, dat de trainer er meer uithaalt dan er in zit. Dat zie ik niet gebeuren, maar het kan.

Weet niet of Berghuis gaat vertrekken eerlijk gezegd. Mocht dat wel zo zijn, dan krijg je daar de hoofdprijs met jackpot voor. Mag toch hopen dat je daar de een goede / gedegen vervanger kan halen. Ik zou erg tevreden zijn met een gedegen 3e plek en een duidelijke spelopvatting. 

Qua Troost, tsja kan het niet inschatten. Weet wel dat ze het nu met een clubje doen met Kuyt en Stam erbij. Misschien is er nu nog niet duidelijk in kaart wie er wel/niet voldoen in de ogen van Stam en dat ze dat afwachten.

Ik verwacht dat Fer alleen in beeld komt als ook Tapia vertrekt na de Copa America. Verlengt die zijn contract, dan ben ik ervan overtuigd dat hij het nog waar kan maken. Snap echt niet dat hij het bij Feyenoord niet gemaakt heeft.

Los daarvan: Ik denk dat er dit seizoen goed moet worden gekeken naar de samenstelling van de selectie met het oog op de middellange termijn. Je hebt een paar talentvolle jongens die eraan komen, zoals Azarkan (buitenspeler), Geertruida (CV/CVM/RB) en AEB (El Bouchetaoui ofzo)(controlerende creatieve middenvelder). Daar zul je in je selectie ruimte voor moeten maken en niet allerhande backups kopen.  

Keepers: Vermeer - Bijlow - Marsman

Verdediging: Haps/Malacia/Verdonk - Botteghin/St.Juste/Van der Heijden/Van Beek/Hendriks - ?/Nieuwkoop/Geertruida 

Middenveld: Tapia - Ayoub - Toornstra - Berghuis - Kokcu - Burger/AEB. Lijkt me qua bezetting nu prima.

Aanval: Larsson/Touré - Jorgensen/Vente - Sinistera/Azarkan. Hier is het echt heel dun, als je Berhuis naar 10 plaatst. Hier zou je 2 á 3 aankopen willen zien. Ben erg gecharmeerd van Vente, maar betwijfel of hij Feyenoordniveau heeft, of zelfs gaat halen. Maar goed, Jorgensen presteert wellicht beter zonder dat iemand hem in zijn nek hijgt. 

Dus: Een rechtsback, twee buitenspelers (want Sinistera is voorlopig meh) en eventueel een backup spits. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinisterra voorlopig meh zegt ze. Geen fatsoenlijke kans gehad en op het WK -20 deed ie het prima. Als de enige kansen die je krijgt 7 minuten bij een 3-0 voorsprong zijn, tja. Dan wordt het lastig om wat te laten zien. En dan nog heeft ie subtiele dingen laten zien waar de kenners van zitten te watertanden maar dat valt bij de argeloze toeschouwer niet op. Loopacties, bepaalde balletjes, etc. Hoop dat ie door het vertrek van Berghuis (of het spelen op 10 van Berghuis) lekker in de basis komt. Hoeft helemaal geen vervanger voor Berghuis gehaald te worden. Sjeikie als backup en we kunnen. Probleem is alleen dat Sinisterra rechts is, en als hij op rechts staat kan de Hollandse ziekte zich niet uiten. Hoop dat Stam het spelletje wat beter ziet dan die Van Bronckhorst.

Maar Tapia kan nog wel wat worden hoor. De man die staat te draaien alsof ie een malariamug probeert te ontwijken en vergeet dat ie ook nog aan het voetballen is. En die heeft dan wél weer kansen gekregen. Genoeg. Meer dan genoeg zelfs.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, bij Sinisterra telt het WK-20 wel mee in je beeldvorming (sterker nog, die bepaalt het grotendeels heb ik het idee), maar bij Tapia laat je zijn prestaties in het nationale team geheel buiten beschouwing.

Ik heb van het WK-20 niets gezien, dus kan daar niet over oordelen. Ik beoordeel Sinisterra op de invalbeurten en de 3 a 4 wedstrijden die ik hem volledig heb zien spelen bij de reserves. Daar was het niet zo veel => voorlopig meh. Maar goed, jij zult het met je oog voor kwaliteit vast goed heb gezien.  Ik hoop dat ik ongelijk heb. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, ik heb Tapia lang geprobeerd te verdedigen. Vooral tegenover mezelf. Wil graag geloven dat 'ie potentie heeft, vooral op basis van wat ie bij het nationale team laat zien. Maarja, hij staat verder ook al jarenlang te kloten in de Eredivisie. Dat begint op een gegeven moment toch zwaarder te wegen dan wat ie bij Peru af en toe laat zien. En ook zwaarder dan wat verloren minuutjes van een 20 jarige speler. Dan beoordeel ik Tapia inderdaad minder op wat ie bij het nationale team laat zien, en Sinisterra méér. Simpel geval van samplesize.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Sinisterra twijfel ik echt enorm. Las overal wel dat hij zo enorm goed speelde op WK -20, maar toen ging ik even checken en werd dat gezegd na een wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Tahiti. Weet dus niet hoe serieus we dat moeten nemen (nee, geen wedstrijden zelf gekeken). 

Tapia blijf ik een moeilijk geval vinden. Heb het altijd wel gezien in die jongen. Kan echt enorm goed voetballen en in de duels ook prima. Maakt alleen te veel (beslissende) fouten. Zeker achterin kun je jezelf dat niet veroorloven. Wel benieuwd wat er met hem gaat gebeuren, maar nog een jaar op de bank is voor geen van de partijen een goed idee. Dan kun je beter hopen op een paar miljoen van een Spaanse middenmoter. Promovendus Malaga zie ik nog wel gebeuren.

Nathan Aké schijnt voor 40 miljoen van Bournemouth naar Manchester City te gaan. Houdt Feyenoord daar nog wat aan over qua opleidingsvergoeding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat hebben Spaanse clubs onderling afgesproken, dat ligt misschien in Engeland anders.

Dus Spaanse clubs hebben betaald dat ze geen opleidingsvergoedingen hoeven te betalen bij binnenlandse transfers? Dacht dat Europees geregeld was ofzo door de UEFA joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 007mark:

Dus Spaanse clubs hebben betaald dat ze geen opleidingsvergoedingen hoeven te betalen bij binnenlandse transfers? Dacht dat Europees geregeld was ofzo door de UEFA joh.

La Liga is verheven boven de regels van de UEFA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kavinos:

La Liga is verheven boven de regels van de UEFA.

Grote mond ;) . Maar waar '' Indien een speler tussen twee clubs uit hetzelfde land getransfereerd wordt, gelden de FIFA regels niet, maar de reglementen van de nationale voetbalbond''

@007mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites