MetalMichael Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Alleen dit seizoen niet toch? Met 5 van onze wereldtalenten komen ze toch nooit meer in de gevarenzone joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Ja wereldtalenten inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 16 minuten geleden zei MetalMichael: Ah ok, dat had ik niet zo begrepen. Ach, neem aan dat ze in ieder geval een deel van het salaris betalen. Dus je bespaart er iig op. 16 minuten geleden zei MetalMichael: Is het wat trouwens? Ken die hele jongen niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 23 minuten geleden zei Magikarp: Alleen dit seizoen niet toch? Zie het niet snel gebeuren. Aangezien niemand wil promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 16 minuten geleden zei komodo25: Is het wat trouwens? Ken die hele jongen niet Voor Groningen denk ik een prima speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 13 minuten geleden zei komodo25: Is het wat trouwens? Ken die hele jongen niet Meh, vind ik niet. Minder talent dan Idrissi. Kan bij Groningen denk ik wel mee, maar zou me niet verbazen als hij daar op een gegeven moment ook op de bank komt. Had bij Willem II de pech dat de trainer ineens zonder buitenspelers ging voetballen. Anders hadden we t wat beter kunnen inschatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 1 uur geleden zei Pino: Je kunt niet degraderen uit de Keuken Kampioen Divisie. Was dat niet eenmalig? EDIT: Nevermind, nieuwe pagina gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Had bij Willem II de pech dat de trainer ineens zonder buitenspelers ging voetballen. Anders hadden we t wat beter kunnen inschatten. Vond hem vorig seizoen bij Willem II totaal niet overtuigen, ook niet als flankspeler. Kreeg bij Feyenoord ook weinig tot geen kansen dit seizoen, ook niet toen Larsson in een mindere periode zat. Denk niet dat het een speler is (of op korte termijn wordt) die FC Groningen naar een hoger niveau gaat tillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Dus Feyenoord gaat weer niet mee in de piramide? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Nee. En ergens begrijp ik dat ook wel. Citaat Feyenoord voert voortaan een viersporenbeleid voor de jeugd. De club denkt de vele talenten van de Academy zo het beste maatwerk te kunnen bieden en daarmee de beste kans om zich te ontwikkelen tot een speler van het eerste elftal. De keuze voor een viersporenbeleid betekent dat de club er voor kiest de komende jaren niet deel te nemen aan de zogenoemde voetbalpiramide. Met de gekozen strategie zet Feyenoord in op een zo sterk mogelijke invulling van de selecties van Feyenoord 1, Jong Feyenoord en Feyenoord Onder 19, waarbij kwaliteit in plaats van kwantiteit voorop staat. Deze koers moet tevens zorgen voor een zo optimaal mogelijke ontwikkeling van de spelers in deze teams, waarbij door middel van maatwerk per speler wordt gekozen wat het beste is voor zijn ontwikkeling. Wat dit specifiek inhoudt voor welk team lees je hieronder. FEYENOORD 1 Het eerste elftal blijft uiteraard in alle opzichten topprioriteit houden voor Feyenoord. Dit team bestaat vanaf komend seizoen uit 24 spelers. De helft hiervan dient afkomstig te zijn uit de eigen jeugdopleiding, zoals op dit moment ook het geval is. Elk jaar stromen twee spelers, eveneens conform het huidige beleid, vanuit Feyenoord Academy door naar de eerste selectie. Een toelichting hierop van technisch directeur Martin van Geel zie je in de videospeler. JONG FEYENOORD De rol van Jong Feyenoord is vanaf seizoen 2019-2020 volledig ondersteunend aan Feyenoord 1. In dit elftal komen, voor zover mogelijk met het oog op de speelkalender van de Eredivisie, voornamelijk de reservespelers van het eerste elftal in actie. Jong Feyenoord komt uit in de Reservecompetitie, de enige competitie in Nederland zonder restricties. Dit betekent dat spelers ongeacht leeftijd of het aantal wedstrijden dat zij al zijn uitgekomen voor Feyenoord 1 hier altijd voor mogen uitkomen. Dit maakt Jong Feyenoord het ideale team voor spelers die terugkomen van een blessure, die dus hun rentree kunnen maken en/of speelritme moeten opdoen. Naast de competitie kan en mag Jong Feyenoord een ongelimiteerd aantal vriendschappelijke wedstrijden en toernooien spelen in binnen- en buitenland. Daar komt bij dat de selectie van Jong Feyenoord de opleiding van Feyenoord Academy met twee jaar verlengt. Jonge, talentvolle spelers die te oud zijn voor Onder 19 en niet direct de stap kunnen maken naar het eerste elftal krijgen zodoende de kans zich langer en verder te ontwikkelen. Dit alles houdt in dat het beloftenelftal een zeer belangrijke rol krijgt voor de kwaliteit van het eerste elftal. FEYENOORD ONDER 19 Als vlaggenschip van Feyenoord Academy is het doel voor Feyenoord Onder 19 om elk jaar om het landskampioenschap te spelen. Een landstitel levert (ook) een ticket op voor de UEFA Youth League, een ijzersterke internationale competitie waarin Feyenoords talenten tegenover de beste jeugdspelers van grote Europese clubs komen te staan. Zodoende kunnen de Feyenoord-talenten de nodige (Europese) ervaring opdoen en spelen ze meer wedstrijden met veel weerstand. SAMENWERKING FC DORDRECHT Feyenoord werkt voortaan samen met FC Dordrecht. Dit zodat een aantal spelers op huurbasis kan uitkomen voor een club die actief is op het op een na hoogste competitieniveau van Nederland. Het feit dat FC Dordrecht in de Keuken Kampioen Divisie, op natuurgras én onder de rook van Rotterdam speelt, maken de club de ideale samenwerkingspartner. Feyenoord kiest er bewust voor niet zelfstandig met een eigen elftal deel te nemen aan de voetbalpiramide. Dit omdat daarmee een weg wordt ingeslagen die (te) lang duurt voordat Feyenoord-spelers op een acceptabel niveau spelen en omdat dit financieel gezien een kostbare aangelegenheid is. Hiervoor is immers een groot aantal (extra) contractspelers nodig, waarvan op voorhand bekend is dat slechts een zeer beperkt aantal van hen voldoende kwaliteit heeft om uiteindelijk het eerste elftal te halen. Dit staat haaks op de keuze van kwaliteit in plaats van kwantiteit, terwijl Feyenoord het beschikbare budget zorgvuldig wenst te besteden: namelijk (vooral) aan een zo sterk mogelijk eerste elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Ik vind dat echt slecht, ''duurt te lang'' '''kost teveel''. Je zou eens aan de lange termijn moeten denken joh. Man man, wat een beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 Ik snap vooral niet waarom je meer spelers nodig zou hebben voor de Reservencompetitie dan voor de Eerste Divisie. Natuurlijk zijn er wat spelers die te veel wedstrijden in het eerste hebben gespeeld, maar dat gaat er maar om een paar. Het is niet alsof die anders altijd alles met Jong meedoen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Hwb: Ik snap vooral niet waarom je meer spelers nodig zou hebben voor de Reservencompetitie dan voor de Eerste Divisie. Natuurlijk zijn er wat spelers die te veel wedstrijden in het eerste hebben gespeeld, maar dat gaat er maar om een paar. Het is niet alsof die anders altijd alles met Jong meedoen lijkt me. Andersom. Maar joh. Die 'grote talenten' pleur je lekker naar Dordt zodat ze """"""""""""""""öp niveau"""""""""""""""" kunnen spelen. Je gaat er toch geen geld in pompen om dan met jongens die het toch nooit gaan halen maar in de Juup te spelen? Die paar die wel toekomst hebben verhuur je en dat Jong gebruik je om spelers van het eerste minuten te laten maken icm eventuele iets minder grote talenten in actie te zien. 18 januari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 (bewerkt) Andersom idd. Ik snap de gedachtegang van Feyenoord wel. Alleen lijkt dat specifieke argument me niet juist. Daarnaast vraag ik me af of het slim is van Feyenoord, maar dat terzijde. Als Dordt weer een keer promoveert moet je weer iets anders bedenken. En, het belangrijkst, grote talenten zullen (nog) eerder voor PSV of Ajax kiezen voor hun doorbraak. Simpelweg omdat ze daar spelen in de KKD kunnen combineren met minuten maken in het eerste. Als je verhuurd wordt aan Dordrecht, zul je die periode iig niet voor Feyenoord spelen. Daarnaast lijkt het me in algemene zin niet goed voor het Nederlandse voetbal, maar daar hoeft Feyenoord zich niets van aan te trekken natuurlijk. 18 januari 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 Blijft een triest verhaal die uitwedstrijden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 #GioOut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 De wissel Botteghin -> VD Heijden was wel gedurfd, hoor. Met een 3-1 achterstand en nog 10 minuten te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 Vraag me af hoe je het verzint om met Van Persie op het middenveld te beginnen. Heb je er sowieso 3 die niet meeverdedigen omdat ze het niet willen of kunnen belopen. Berghuis, Jorgensen en Van Persie. Dat kun je je wellicht tegen Emmen of Excelsior (thuis) veroorloven, maar niet uit bij Zwolle. Dan had je wellicht juist eens die eenheidsworst van een Toornstra op moeten stellen. Lekker lopen want die gasten van PEC blijven toch wel gaan in zo een pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Op 17-1-2019 om 21:39 zei MetalMichael: Meh, vind ik niet. Minder talent dan Idrissi. Kan bij Groningen denk ik wel mee, maar zou me niet verbazen als hij daar op een gegeven moment ook op de bank komt. Had bij Willem II de pech dat de trainer ineens zonder buitenspelers ging voetballen. Anders hadden we t wat beter kunnen inschatten. Denk dat hij er voor erbij is. Voor de winter hadden we alleen. Moreira en Antuna die konden invallen op de flank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 (bewerkt) Die uitspraken van die trainer over de rechtsback. Dat kan nét niet, toch? Hou dat lekker intern en wijs geen individu aan in de media. Zeker niet als het probleem op meer vlakken ligt. Altijd achter je spelers staan in de media. 20 januari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Misschien moet hij dan eens aandringen op een echte rechtback ipv omgeturnde (aanvallende) middenvelders neer te zetten, of van nature centrale verdedigers. Soms pakt het goed uit maar op de back positie worden toch andere dingen verwacht dan centraal of op het (aanvallend) middenveld.Nog beter voor feyenoord is om deze man eruit te knikkeren. Spelers met aantoonbaar potentieel heeft hij gewoon verneukt. Dit team had veel verder kunnen zijn in hun ontwikkelingVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 5 uur geleden zei Magikarp: Die uitspraken van die trainer over de rechtsback. Dat kan nét niet, toch? Hou dat lekker intern en wijs geen individu aan in de media. Zeker niet als het probleem op meer vlakken ligt. Altijd achter je spelers staan in de media. Zo ja, inderdaad. Toen ik het voorbij zag komen op Facebook dacht ik even aan fake news, maar blijkbaar heeft Gio dat dus wel gezegd. Kan natuurlijk niet. Achja kan je het hem kwalijk nemen. Die man weet ook dat zijn werk erop zit bij Feyenoord en wordt hem allemaal beetje te veel. Snel naar buiten brengen dat het over is. Zag ook geruchten dat Jan de Jong heeft gesproken met Maurice Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Oh god alsjeblieft geen Maurice Steijn hoor. Wat een tamzak is dat. Dan kijk ik niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Zou wel echt typisch Feyenoord zijn. Altijd lekker gaan voor de pure middelmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Las dat Steijn en De Jong wel vaker samen eten, zijn bekenden en beide zoons voetballen in de jeugd bij ADO. Gaat de TD trouwens niet over het evt aanstellen van een nieuwe trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten