Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Zojuist zei timpy00: Nog 7 potjes. Dit seizoen mag wel voorbij zijn. En hopelijk blijft het bij 7 potjes. Dan hoop je dus dat je naar plek 9 daalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 27 minuten geleden zei Kyrill: Dan hoop je dus dat je naar plek 9 daalt? Nee, dat je 5e wordt en NEC niet de beker wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Hou me hart vast aankomende zondag. Zal wel een blamage worden, gezien je tegen 12 man speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 4 minuten geleden zei putdus: Hou me hart vast aankomende zondag. Zal wel een blamage worden, gezien je tegen 12 man speelt Is het al zeker dat Gaaei basis staat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 8 minuten geleden zei joostmakaay: Is het al zeker dat Gaaei basis staat dan? Niet echt beste voorbeeld na de laatste wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 1 uur geleden zei joostmakaay: Is het al zeker dat Gaaei basis staat dan? Hoop het. Vandaag weer goed ingevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 59 minuten geleden zei cimbomcu: Tahirovic is zijn laatste optredens ook vaker prima tot goed. Sowieso vind ik hem wel potentie hebben. Zou vd Boomen eerder weg doen dan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Leuke spelregels bij Future Cup. - Zuivere speeltijd (2 x 20) - Intrap i.p.v. inworp - Geel is 4 minuten er uit - Varretje - Niet wachten bij een wissel - Vrije trap mag je gewoon gaan dribbelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 37 minuten geleden zei La Pulga: Leuke spelregels bij Future Cup. - Zuivere speeltijd (2 x 20) - Intrap i.p.v. inworp - Geel is 4 minuten er uit - Varretje - Niet wachten bij een wissel - Vrije trap mag je gewoon gaan dribbelen Je mist degene die imo het spel misschien nog wel het meest versnelt: De selfpass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Dat is toch het dribbelen bij de vrije trap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 28 minuten geleden zei PJHoutman: Dat is toch het dribbelen bij de vrije trap? En ipv ingooi ook in dribbelen of inschieten. Denk dat daar de verwarring zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april (bewerkt) Kan mij niet aan de indruk ontrekken dat bij die regels grotere ploegen bevoordeelt worden. - Zuivere speeltijd (2 x 20) (minder mogelijkheden voor tijdrekken door mindere ploeg bij een gelijkspel of voorsprong) - Intrap i.p.v. inworp (tempo zo hoog houden, vaak hebben mindere ploegen moeite met het hoge tempo van de betere tegentander) - Geel is 4 minuten er uit ( kleinere ploegen hebben vaker overtredingen nodig, en dus ook vaker gele kaarten, zo zijn zij vaker tijdelijk met een mannetje minder) - Niet wachten bij een wissel ( doorwisselen, betekent dat grotere ploegen met brede selecties constant hun topspelers kunnen doorwisselen, voorbeeld: Doet De Bruyne het niet voor je, de eerste helft? Wissel je hem in de rust, laat je hem wat uitrusten door hem weer in de laatste 20 minuten te kunnen brengen) - Vrije trap mag je gewoon gaan dribbelen ( zelfde als intrap ipv inworp.) 1 april bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Welke leeftijd is de future club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 10 minuten geleden zei putdus: Welke leeftijd is de future club? Onder 17. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Wij zijn de beste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 2 uur geleden zei cimbomcu: Kan mij niet aan de indruk ontrekken dat bij die regels grotere ploegen bevoordeelt worden. - Zuivere speeltijd (2 x 20) (minder mogelijkheden voor tijdrekken door mindere ploeg bij een gelijkspel of voorsprong) - Intrap i.p.v. inworp (tempo zo hoog houden, vaak hebben mindere ploegen moeite met het hoge tempo van de betere tegentander) - Geel is 4 minuten er uit ( kleinere ploegen hebben vaker overtredingen nodig, en dus ook vaker gele kaarten, zo zijn zij vaker tijdelijk met een mannetje minder) - Niet wachten bij een wissel ( doorwisselen, betekent dat grotere ploegen met brede selecties constant hun topspelers kunnen doorwisselen, voorbeeld: Doet De Bruyne het niet voor je, de eerste helft? Wissel je hem in de rust, laat je hem wat uitrusten door hem weer in de laatste 20 minuten te kunnen brengen) - Vrije trap mag je gewoon gaan dribbelen ( zelfde als intrap ipv inworp.) Minder mogelijkheid tot tijdrekken is alleen maar een plus wat mij betreft. Wat betreft geel en wisselen heb je wel gelijk al zou het bij wisselen ook altijd net in je voordeel uit kunnen vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Kluivert is bij Rondo openlijk aan het solliciteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 1 uur geleden zei MetalMichael: Kluivert is bij Rondo openlijk aan het solliciteren. Als ik de opties zo zie, vind ik het geen verkeerde optie. In Turkije toen goed gedaan en ook met de jeugd van Twente prima. Probleem bij Ajax is alleen dat 80% van de spelers niet goed genoeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april (bewerkt) Heerlijk overigens dat Akpom de Griddy deed bij de 1-3 nadat Reijnders het bij de 1-2 deed Of een variatie erop iig. Je zou maar zo juichen bij een achterstand. 1 april bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 6 uur geleden zei JanVertonghen: Heerlijk overigens dat Akpom de Griddy deed bij de 1-3 nadat Reijnders het bij de 1-2 deed Of een variatie erop iig. Je zou maar zo juichen bij een achterstand. Achja, Nekketh is ook niet vies van debiele juichjes. Zo heeft iedere ploeg wel een kansparel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 9 uur geleden zei La Pulga: Als ik de opties zo zie, vind ik het geen verkeerde optie. In Turkije toen goed gedaan en ook met de jeugd van Twente prima. Probleem bij Ajax is alleen dat 80% van de spelers niet goed genoeg zijn. Kluivert heeft toch een behoorlijk droevige carrière na zijn voetbalcarrière? Ik denk dat overigens een stuk meer spelers goed genoeg zijn dan jij stelt. Denk dat het meeste te maken heeft met juiste balans en dat je aantal sterkhouders nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ook vorig jaar eigenlijk pas voor het eerst echt hoofdtrainer ergens geweest. Verder vooral assistent of spitsentrainer geweest. En PSG en Barça waren zo gek om hem chef voetbal en hoofd jeugdopleiding te maken zonder opleiding daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 11 uur geleden zei MetalMichael: Kluivert is bij Rondo openlijk aan het solliciteren. Vond ik stiekem wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Citaat Alex Kroes is door de raad van commissarissen van Ajax geschorst. Dat nieuws meldt de Amsterdamse club dinsdagochtend. De algemeen directeur wordt ervan verdacht te hebben gehandeld met voorkennis. Hij heeft naar verluidt aandelen in Ajax gekocht op het moment dat hij al wist dat hij de nieuwe algemeen directeur van Ajax zou worden. Gaat wel lekker daar in de hoofdstad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten