Rogier. Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) 51 minuten geleden zei Gert: Gaat iig wel veel schelen wanneer er een andere 6 staat dan Tahirovic. Ze lieten hem niet voor niets vrij bij RKC. Stel je voor, een middenveld met Mannsverk, Hendo en Berghuis (Forbs rechtsbuiten). Geeft al een hele andere dynamiek. Maar zal wel Hlynsson worden met Berghuis op rechts, dat loopt echt prima tot nu toe. Overigens staan we al 5e, Gert Ingelopen op plek 3 en 4. 22 januari bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 minuten geleden zei Rogier.: Stel je voor, een middenveld met Mannsverk, Hendo en Berghuis (Forbs rechtsbuiten). Geeft al een hele andere dynamiek. Maar zal wel Hlynsson worden met Berghuis op rechts, dat loopt echt prima tot nu toe. Overigens staan we al 5e, Gert Ingelopen op plek 3 en 4. Haha maandagochtend en de leeftijd. My bad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Vind het nog steeds een speler met potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Inderdaad, zou zonde zijn om het te verkopen. Denk dat, mits hij wat zachtere voeten krijgt, hij een basisspeler gaat worden. Berghuis lekker op 10 of verkopen. Trouwens, ben wel overtuigd van het feit dat we 'gewoon' 3e gaan worden. Moet goedkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Ja ik zie inderdaad het liefste nog een echte rechtsbuiten komen. Mag ook op huurbasis zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Bod op rijkhof afgeslagen. elke keer het zelfde Te vroeg vertrokken spelers met knikkende knieeen duurbetaald terug halen. Beperkte scouting, altijd maar met spelers komen die een historie bij de club hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Iemand al iets gelezen over Gooijer? Hoop dat het meevalt, vond 'm leuk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 36 minuten geleden zei putdus: Bod op rijkhof afgeslagen. elke keer het zelfde Te vroeg vertrokken spelers met knikkende knieeen duurbetaald terug halen. Beperkte scouting, altijd maar met spelers komen die een historie bij de club hebben Ajax heeft minder dan een miljoen geboden lijkt me ook logisch. Maar buiten Brobbey welke jeugdspelers die vertrokken zijn heeft Ajax voor veel geld teruggehaald? Wel grappig dat je geen onbekende namen wilt van een lager niveau, geen oude bekenden wilt hebben. Welke spelers moeten ze dan scouten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 38 minuten geleden zei putdus: Bod op rijkhof afgeslagen. elke keer het zelfde Te vroeg vertrokken spelers met knikkende knieeen duurbetaald terug halen. Beperkte scouting, altijd maar met spelers komen die een historie bij de club hebben Transfers van afgelopen zomer meegemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei putdus: Bod op rijkhof afgeslagen. elke keer het zelfde Te vroeg vertrokken spelers met knikkende knieeen duurbetaald terug halen. Beperkte scouting, altijd maar met spelers komen die een historie bij de club hebben Nou ja, het pakt met Brobbey toch niet slecht uit lijkt me? Niet over je schaduw heen kunnen stappen lijkt me nog veel schadelijker dan spelers terughalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 uur geleden zei putdus: Bod op rijkhof afgeslagen. elke keer het zelfde Te vroeg vertrokken spelers met knikkende knieeen duurbetaald terug halen. Beperkte scouting, altijd maar met spelers komen die een historie bij de club hebben Ik vind het wel matig dat jouw gedichtjes nooit rijmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Kijktip: Jong Ajax tegen Groningen met een heerlijke basiself. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Waar is Jong Ajax te zien dan? Espn zendt het niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Kijktip: Jong Ajax tegen Groningen met een heerlijke basiself. Dat middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 22 uur geleden zei ROEMM: Ik zoek hem zelf in ieder geval niet op en in mijn opzicht speelt hij steeds sterker de laatste weken. In de herhaling let ik echter specifiek op Kramer als doelpuntenmaker. Hij loopt vanaf de middellijn achter Taylor, sprint richting de 16 tov Taylor die dat op een wandeltempo doet. Dat valt me dan juist op. Ging me niet specifiek om jou hoor. En ik snap wel wat je bedoelt, maar als er genoeg andere spelers achter zijn om Kramer op te vangen, hoeft hij er toch niet achteraan? Ik heb meer in algemene zin (ook op tv en fansites) soms echt het idee dat bij tegendoelpunten teruggekeken wordt hoe Taylor daar een rol in toegedicht kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 16 uur geleden zei Thierryvane: Kijktip: Jong Ajax tegen Groningen met een heerlijke basiself. En zelfs van Groningen niet kunnen winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Klopt, ontsla alles en iedereen wat met Ajax te maken heeft. Hadden ze eigenlijk al moeten doen, gemiste kans dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 uur geleden zei La Pulga: Klopt, ontsla alles en iedereen wat met Ajax te maken heeft. Hadden ze eigenlijk al moeten doen, gemiste kans dit. Eens club maar opdoeken. Ze scouten onbekende spelers, halen spelers die in de jeugd hebben gespeeld terug, winnen met jong niet eens van FC Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 23 minuten geleden zei timpy00: club maar opdoeken Goed plan wel dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Op 22-1-2024 om 15:27 zei timpy00: Maar buiten Brobbey welke jeugdspelers die vertrokken zijn heeft Ajax voor veel geld teruggehaald? Naast de eerdergenoemde Brobbey, heeft Ajax er een handje van om spelers met een verleden bij de club terug te halen. De afgelopen seizoenen denk ik o.a. aan Bergwijn, Van den Boomen (al ligt dat aan je definitie van eigen jeugd, maar hij heeft een verleden in de jeugd van Ajax), Gorter, Promes, Babel, Blind, Klaassen die ook echt uit de eigen opleiding komen of er in ieder geval gespeeld hebben. Als ik het oprek tot spelers met een verleden bij de club zou ik een Huntelaar en een Siem de Jong ook kunnen noemen. Verder is de vraag natuurlijk ambigu as fuck, want wanneer ben je een jeugdspeler? Brobbey zat op de grens toen hij vertrok en was een volwaardig prof toen hij terugkeerde. Andere spelers vertrokken toen ze ouder waren, maar keerden toch voor veel geld weer huiswaarts. Daarnaast biedt de term veel geld ruimte voor interpretatie. Is dat puur de transfersom? Of telt het salaris ook mee? De crux van het verhaal lijkt wel te zijn dat Ajax wel af en toe in een patroon vervalt waarin spelers met een verleden bij de club worden teruggehaald naar Amsterdam. Soms pakt dat heel goed uit, soms pakt het niet zo goed uit. Geen waarde-oordeel mijnerzijds, enkel een constatering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) Zeker, maar Brobbey is wel echt een ander geval dan Blind, Klaassen, Babel, De Jong, Huntelaar, Litmanen, Davids en Rijkaard, en, weer een iets andere categorie wat mij betreft, Bergwijn, Gorter, Promes, Vd Boomen en R de Boer. Bij mijn weten is Brobbey de enige in 'zijn' categorie, al lijkt nu ook sprake van Rijkhoff. Maar dat gaat om heel andere bedragen. 23 januari bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Lenen zou ik niet doen. Wat ga je op rechts zetten als Berghuis er niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Gilberto Silva was vandaag bij Ajax, op bezoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten