Hwb Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Kyrill: Eens eens, maar zeg nooit nooit he PSV heeft ook nu ook Chucky Lozano en die zat op 5 miljoen per jaar bij Napoli , jarenlang..... Dat kan, maar bij Ajax was de situatie echt anders dan bij PSV. Ajax ging (zonder CL) juist voor bezuinigen omdat het salarishuis uit zijn voegen was gegroeid en meer prestatiegerichte beloning. En @timpy00 altijd jammer dat bij het noemen van zo'n naam als Lang niet doorgevraagd wordt: "Op het moment dat Lang tekende bij PSV, had Tadic zijn bom nog niet gedropt. Met Tadic en Bergwijn als linksbuitens, welke rol zag je weggelegd voor Lang?" 30 december 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Tadic als linksbuiten was wel klaar toch? Was spits of niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Mooi draadje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 26 minuten geleden zei Hwb: Dat kan, maar bij Ajax was de situatie echt anders dan bij PSV. Ajax ging (zonder CL) juist voor bezuinigen omdat het salarishuis uit zijn voegen was gegroeid en meer prestatiegerichte beloning. En @timpy00 altijd jammer dat bij het noemen van zo'n naam als Lang niet doorgevraagd wordt: "Op het moment dat Lang tekende bij PSV, had Tadic zijn bom nog niet gedropt. Met Tadic en Bergwijn als linksbuitens, welke rol zag je weggelegd voor Lang?" Ja inderdaad. Mist zoveel context. Mislintat heeft ook aangegeven dat ze interesse in Schouten hadden maar dat toen eerst Alvarez verkocht moest worden voor er geld uitgegeven kon worden. Dat soort context mis ik wel bij veel gevallen. 23 minuten geleden zei PJHoutman: Tadic als linksbuiten was wel klaar toch? Was spits of niks. Ja alleen zag Ajax of de leiding en Tadic hem wel als linksbuiten. Maar snap wel wat je bedoeld. Overigens juist met iemand als Sosa had Tadic wellicht wel weer gekund. Maar goed zullen we nooit weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Gelukkig kunnen we lekker veel lezen over afgelopen transferzomer en niet de lopende/komende transferwinter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 36 minuten geleden zei Chiemel: Gelukkig kunnen we lekker veel lezen over afgelopen transferzomer en niet de lopende/komende transferwinter Jij verwacht deze winter vuurwerk van Ajax dan? Volgens mij is namelijk ongeveer 100x al uitgelegd dat er niet zoveel mogelijk is... Of lees ik je post nu verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Geppiej: Jij verwacht deze winter vuurwerk van Ajax dan? Volgens mij is namelijk ongeveer 100x al uitgelegd dat er niet zoveel mogelijk is... Of lees ik je post nu verkeerd? Niet veel, maar wel iets. Nu lijkt het nog niets. Alle dingen die afgelopen zomer zijn gebeurtld, zijn ook meer dan 100x besproken 30 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Alleen zal eventuele actie wel eerder richting einde van de maand zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 16 uur geleden zei timpy00: Alleen zal eventuele actie wel eerder richting einde van de maand zijn. Dat zou wat mij betreft al fout beleid zijn. En dan zou ik echt alleen gaan voor aankopen die overtuigend zijn, niet nog even Propper of Proper op 30 januari halen. Dan maar niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Dat zou wat mij betreft al fout beleid zijn. En dan zou ik echt alleen gaan voor aankopen die overtuigend zijn, niet nog even Propper of Proper op 30 januari halen. Dan maar niks. Komt vooral doordat ze bijvoorbeeld Hojbjerg willen em dat Spurs niet happig is om mee te werken en dat dat soort spelers pas later in de Window ren eventuele optie worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Wat is het met spelers, die bij Ajax spelen, en weggaan bij Ajax iig nog veel beter spelen? Van de week al gesloopt Arsenal door Alvarez en Kudus.... En nu staat Calvin Bassey te bazen alsof ie 2013-2015 Sergio Ramos is, tegen ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 9 minuten geleden zei Kyrill: Wat is het met spelers, die bij Ajax spelen, en weggaan bij Ajax iig nog veel beter spelen? Van de week al gesloopt Arsenal door Alvarez en Kudus.... En nu staat Calvin Bassey te bazen alsof ie 2013-2015 Sergio Ramos is, tegen ons Alvarez en Kudus waren bij Ajax de dragende spelers. Dus geen idee waar die take vandaan komt. Bassey was verdedigend sowieso niet slecht kan alleen niet voetballen. En ja dat viel erg op. Gewoon geen type voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Alvarez en Kudus waren bij Ajax de dragende spelers. Dus geen idee waar die take vandaan komt. Bassey was verdedigend sowieso niet slecht kan alleen niet voetballen. En ja dat viel erg op. Gewoon geen type voor Ajax. Mijn fout sorry(zondag en Oudejaarsdag) ik bedoelde al heel goed bij Ajax deden(Alvarez en Kudus) en het in de PL ook heel erg goed doen, en misschien nog beter... Is niet alsof iedere ED/Ajax speler die naar PL gaat, goed doet natuurlijk, ook niet met Feyenoord en PSV spelers. Bv Donny en Ziyech spelen vrijwel nooit, des te mooier en fijner Alvarez, Bassey en idd Kudus zo geweldig doen, ze zijn alle drie iig heel goed bezig en waren dat zowel in de PL, als tegen Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 54 minuten geleden zei Arezo: Grappig en mooi ineen, kijk hem graag terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 3 uur geleden zei Arezo: Heel mooi en tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Op een beter 2024 boys! #WZAWZDB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 12 uur geleden zei Thierryvane: Op een beter 2024 boys! #WZAWZDB Nog steeds geen nieuwe spelers? Het is alweer bijna 2 januari! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Ik kan er trouwens ook prima mee leven als er geen nieuwe spelers komen, zolang er maar beleid is en goed over nagedacht. Eerst wachten tot de organisatie staat zou best een logische keuze zijn. En daarmee verdergaan met jeugd/talent veel kans te geven in de komende 6 maanden. Maar minima 1 echt goede speler erbij zou wel heel fijn zijn. Ik hoop in ieder geval niet op bijvoorbeeld 3 halve aankopen op 31 januari. 2 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Echeverri huren van City tot eigen talenten klaar zijn volgend jaar of je echt een goede aankoop weet te scoren? Zou nu even niet meer geld uitgeven of je moet de miskopen goed kunnen verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei ElPrincipito: Echeverri huren van City tot eigen talenten klaar zijn volgend jaar of je echt een goede aankoop weet te scoren? Zou nu even niet meer geld uitgeven of je moet de miskopen goed kunnen verkopen. 1 of 2 spelers huren zou nu eventueel wel goed zijn voor overbrugging en zou ik hele logische keuzes vinden. Moeten die spelers wel al fit zijn en niet pas in maart inzetbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Een 6 en rechtsbuiten. Meer vragen we niet voor deze transferwindow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 minuut geleden zei Thierryvane: Een 6 en rechtsbuiten. Meer vragen we niet voor deze transferwindow. Mannsverk is er nog. Snap het geroep daarom niet zo, alsof die jongen niet bestaat. Mocht die ooit fit geraken uiteraard. Wel lekker vol middenveldje dan. Aankoop, Mannsverk, Van den Boomen, Tahirovic, Taylor, Vos, Hlynsson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 minuten geleden zei Rogier.: Mannsverk is er nog. Snap het geroep daarom niet zo, alsof die jongen niet bestaat. Mocht die ooit fit geraken uiteraard. Wel lekker vol middenveldje dan. Aankoop, Mannsverk, Van den Boomen, Tahirovic, Taylor, Vos, Hlynsson Heb je gelijk in en was ik even vergeten. Hoop dat hij meereist naar Cadiz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Ziyech wellicht toch wel iets medisch aan de hand na die keuringen waar hij niet doorheen kwam en het feit dat hij 13 wedstrijden heeft gemist in een half seizoen. Kan me wel voorstellen dat qua bedrijfsrisico hij wellicht beter niet gehaald kan worden. Verder was al regelmatig te lezen dat het vooral om huren zou gaan als Ajax nu spelers haalt. Zeker nu er een eindtoernooi is aan het einde van het seizoen is daarin wellicht iets interessants mogelijk. Al zal fitheid altijd een ding blijven bij spelers die niet of weinig hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten