timpy00 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 45 minuten geleden zei Kyrill: Ik zeg ook niet dat het met elkaar te maken heeft Ik zeg gewoon/haal dingen aan die interview naar buiten komen en wat ik zelf vind(redenement) natuurlijk is niet aan elkaar te koppelen. Ik geef alleen maar aan ondanks matige prestatie's van veel spelers, Tadic iig over algemeen weinig tot niet verzaak heeft bij Ajax , wanneer hij speelde. Tadic heeft toch ook gewoon onder/met Heitinga en Schreuder gewerkt als coach bij Ajax, en dus ook met ETH? Plus hij was jarenlang je aanvoerder, ik vind wel dat hij wat te zeggen heeft, en dat doet hij hier dus ook, Laat ik het anders stellen wat vind JIJ wel dan wat hij voor ''rare'' dingen zegt in het interview op misschien Overmars en Heitinga na? Hij is heus niet enige die Misintat meteen afschreeuw dat deden Ajax-fans in dit topic ook al direct, en terecht dus ook blijkbaar, en ook op de socials... Denk dat Tim het onder jou al duid. Verder stel je nu dat omdat er hier schijnbaar mensen Mislintat van te voren afschreven (op basis waarvan?), dat Tadic dat ook prima mag doen. Ik vind als je aanvoerder van een club bent, je jezelf een clubman noemt die het beste met de club voorheeft. Iemand die nog niks bij Ajax heeft gedaan op dat moment allerlei verwijten te geven en dan als eerste de handdoek gooien door weg te gaan dat je behoorlijk hypocriet bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 1 uur geleden zei Tim': Maar zijn die quotes over Overmars en het vertrekken als het tegenzit terwijl je jezelf als een echte Ajacied wil profileren niet genoeg redenen om dit als een slecht interview aan te duiden? Nee niet mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Nou jongens, eens we oneens zijn dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 3 minuten geleden zei Keeza: Nou jongens, eens we oneens zijn dan. Die grap begint al heellang heel oud te worden... Wat wil je bij Fc Kringloop MU?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 46 minuten geleden zei Kyrill: Die grap begint al heellang heel oud te worden... Wat wil je bij Fc Kringloop MU?! Laat gaan vriend. Die loser heeft geen eens een stem gehad voor komiek van het jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 7 minuten geleden zei Beppu: Laat gaan vriend. Die loser heeft geen eens een stem gehad voor komiek van het jaar Dit was dan ook mijn inzending, maar besef dat ik net te laat ben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Opstelling Ajax: Ramaj; Gooijer, Sutalo, Hato, Avila; Hlynsson, Akpom, Taylor; Van Axel Dongen, Mikautadze, Forbs. Mikau time! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Mikky hattrick, makkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Het zal toch niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Die Forbs komt nog geen lantaarnpaal voorbij hè. Doet me echt denken aan Daramy tegen Spakenburg(?). Hoe hebben ze die in hemelsnaam gescout zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Van t Schip is even weg en het gaat weer helemaal verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Kostte maar 14 miljoen ook. De tandjes, had je beter Sulejmani kunnen halen. Kan alsnog trouwens, zit zonder club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Vond hem de eerste potten van het seizoen goed en had bijzondere kwaliteiten: snelheid en overzicht. Maar is dat helemaal kwijt al een lange tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Sutalo nog steeds elke pot een 'Veltmannetje' waar een grote kans uit ontstaat... Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) Je zou toch zeggen dat je op zijn minst wel een keer scoort? Edit: ik snap dat het veld er heel slecht bij ligt en dat dat het moeilijk maakt om te voetballen, maar er zit echt 0 tempo in. Zelfs mijn reserve 5e klasse amateurteam lijkt sneller te ballen. Ongelofelijk. 21 december 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Hahahahahahahaha dit is toch niet te geloven jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Wat kost die Pieters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Met het schaamrood op de wangen terug naar Amsterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Wat is die Tahirovic ook echt een ongekend domme en slechte speler zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 15 minuten geleden zei JanVertonghen: Sutalo nog steeds elke pot een 'Veltmannetje' waar een grote kans uit ontstaat... Man man man. Maak er maar 2 van vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ajax werkt in ieder geval een historisch seizoen af. Alleen niet helemaal hoe ze het van de zomer bedacht hadden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ligt aan het stadion, Ajax was nooit echt goed in de Galgenwaard. Waarom spelen ze daar eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Zojuist zei Keeza: Ligt aan het stadion, Ajax was nooit echt goed in de Galgenwaard. Waarom spelen ze daar eigenlijk? Zal wel met capaciteit te maken hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 6 minuten geleden zei Keeza: Ligt aan het stadion, Ajax was nooit echt goed in de Galgenwaard. Waarom spelen ze daar eigenlijk? Is natuurlijk een grapje van jou dit, maar ik denk wel oprecht dat het meespeelt in waarom het zo slecht is vandaag. Vraag me af of die 2-2 nog valt verder. Zou wel mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten