Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zeg ook niet dat het met elkaar te maken heeft

Ik zeg gewoon/haal dingen aan die interview naar buiten komen en wat ik zelf vind(redenement) natuurlijk is niet aan elkaar te koppelen. Ik geef alleen maar aan ondanks matige prestatie's van veel spelers, Tadic iig over algemeen weinig tot niet verzaak heeft bij Ajax , wanneer hij speelde.

Tadic heeft toch ook gewoon onder/met Heitinga en Schreuder gewerkt als coach bij Ajax, en dus ook met ETH? Plus hij was jarenlang je aanvoerder, ik vind wel dat hij wat te zeggen heeft, en dat doet hij hier dus ook,

Laat ik het anders stellen wat vind JIJ wel dan wat hij voor ''rare'' dingen zegt in het interview op misschien Overmars en Heitinga na? Hij is heus niet enige die Misintat meteen afschreeuw dat deden Ajax-fans in dit topic ook al direct, en terecht dus ook blijkbaar, en ook op de socials...

Denk dat Tim het onder jou al duid.

Verder stel je nu dat omdat er hier schijnbaar mensen Mislintat van te voren afschreven (op basis waarvan?), dat Tadic dat ook prima mag doen. Ik vind als je aanvoerder van een club bent, je jezelf een clubman noemt die het beste met de club voorheeft. Iemand die nog niks bij Ajax heeft gedaan op dat moment allerlei verwijten te geven en dan als eerste de handdoek gooien door weg te gaan dat je behoorlijk hypocriet bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Je zou toch zeggen dat je op zijn minst wel een keer scoort? :cab:

Edit: ik snap dat het veld er heel slecht bij ligt en dat dat het moeilijk maakt om te voetballen, maar er zit echt 0 tempo in. Zelfs mijn reserve 5e klasse amateurteam lijkt sneller te ballen. Ongelofelijk.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Keeza:

Ligt aan het stadion, Ajax was nooit echt goed in de Galgenwaard. Waarom spelen ze daar eigenlijk?

Is natuurlijk een grapje van jou dit, maar ik denk wel oprecht dat het meespeelt in waarom het zo slecht is vandaag. Vraag me af of die 2-2 nog valt verder. Zou wel mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites