Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Voor de VI-Pro leden: Het is pijnlijk om te lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Als wat Valentijn Driessen allemaal weer schrijft waar is dan is Alex Kroes ook al aardig aan het lekken de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 47 minuten geleden zei Thierryvane: Ik worstel nu vooral met de vraag wie dan wel. Steijn ontslaan en Maduro voor de leeuwen gooien? Zie ik eerlijk gezegd ook (nog) niet zitten. Maduro is er niet klaar voor. Sowieso heb ik mijn twijfels of hij hoofdtrainer materiaal is. Vind hem te weinig uitstraling hebben en ergens een beetje als een zacht ei overkomen. Ik zie op dit moment geen enkele geschikte kandidaat eigenlijk. Zo'n Dave Vos is ook niet geschikt om deze club met deze druk te kunnen leiden en dat moet je als hemzelf ook helemaal niet eens willen. Misschien combinatie Jonk / Bergkamp. Toch de twee waar Cruyff altijd mee wegliep en het volste vertrouwen in had en dat vind ik ook wel wat waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Ik hoop vurig erop dat van Gaal komt. Een trainer die vooral goed rendeert bij een jonge kneedbare selectie. Voor mezelf is dan de cirkel rond als Ajax supporter en kan ik erna hopelijk eindelijk me wat minder druk maken om wat er allemaal gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 1 minuut geleden zei Gert: Ik hoop vurig erop dat van Gaal komt. Een trainer die vooral goed rendeert bij een jonge kneedbare selectie. Voor mezelf is dan de cirkel rond als Ajax supporter en kan ik erna hopelijk eindelijk me wat minder druk maken om wat er allemaal gebeurd. Alleen meld de NOS deze ochtend dat van Gaal het helemaal niet ziet zitten om iets bij Ajax te doen ivm zijn gezondheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Van Gaal komt niet, en dat is maar goed ook. Even geen behoefte aan een show, het moet juist nu om de club draaien. Denk dat met Mislintat de verkeerde eruit is gegooid, maar a la. Kiezen voor de makkelijkste optie. Publiek geheim dat Sven en Steijn elkaar haten, en dat nooit meer goed zou komen. Betekent dus dat 1 van de 2 per direct weg moet. Mislintat is dan verguisd in de media, geen Nederlander en loopt een onderzoek naar. Steijn is de zogenaamde aimabele Nederlandse trainer zonder onderzoek. Ajax kiest voor de veilige weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 40 minuten geleden zei Thierryvane: Voor de VI-Pro leden: Het is pijnlijk om te lezen. Meer reden voor een andere trainer kan er haast niet zijn toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 14 minuten geleden zei timpy00: Alleen meld de NOS deze ochtend dat van Gaal het helemaal niet ziet zitten om iets bij Ajax te doen ivm zijn gezondheid. Blue monday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 8 uur geleden zei neva: En ja, misschien had Mislintat er de komende maanden alsnog uitgevlogen als het team niet draaide. Maar iemand die zo onder vuur ligt vanaf het begin al zo weinig rugdekking geven is niet anders dan laf. Ik ben het in hoofdlijnen met je eens hoor, maar dit argument zou toch ook gebruikt kunnen worden voor Mislintat jegens Steijn? Ik vind het juist wel prijzenswaardig dat Ajax, in tegenstelling tot de fiasco's met Schreuder en Heitinga, nu eens wél enig vertrouwen en rugdekking aan de trainer lijkt te geven, ondanks dat het even niet loopt zoals gewenst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Ik ben het in hoofdlijnen met je eens hoor, maar dit argument zou toch ook gebruikt kunnen worden voor Mislintat jegens Steijn? Ik vind het juist wel prijzenswaardig dat Ajax, in tegenstelling tot de fiasco's met Schreuder en Heitinga, nu eens wél enig vertrouwen en rugdekking aan de trainer lijkt te geven, ondanks dat het even niet loopt zoals gewenst. Je hebt een trainer zonder plan, laatste 7 wedstrijden 5 verschillende opbouwstructuren geprobeerd. Je hebt een trainer die wekelijks openlijk zijn spelers afvalt Je hebt een trainer die spelers geen vertrouwen geeft want iedere week iemand anders slachtoffert Je hebt een trainer die sinds de eerste kritieken op hem zijn gekomen ineens laat vallen 'mooiste club van het land', voornamelijk jeugdspelers die hij eerst openlijk afserveerde op gaat stellen, de schuld bij de spelers legt wekelijks. En buiten dat alles lijkt iedere vorm van voetbal die hij tracht te laten zien niet op iets wat met Ajax te maken heeft. Ik zou niet weten op basis waarvan hij trainer zou mogen blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 6 minuten geleden zei timpy00: Je hebt een trainer zonder plan, laatste 7 wedstrijden 5 verschillende opbouwstructuren geprobeerd. Je hebt een trainer die wekelijks openlijk zijn spelers afvalt Je hebt een trainer die spelers geen vertrouwen geeft want iedere week iemand anders slachtoffert Je hebt een trainer die sinds de eerste kritieken op hem zijn gekomen ineens laat vallen 'mooiste club van het land', voornamelijk jeugdspelers die hij eerst openlijk afserveerde op gaat stellen, de schuld bij de spelers legt wekelijks. En buiten dat alles lijkt iedere vorm van voetbal die hij tracht te laten zien niet op iets wat met Ajax te maken heeft. Ik zou niet weten op basis waarvan hij trainer zou mogen blijven. Precies dit.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Free Putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 25 minuten geleden zei Urbeto: Ik ben het in hoofdlijnen met je eens hoor, maar dit argument zou toch ook gebruikt kunnen worden voor Mislintat jegens Steijn? Ik vind het juist wel prijzenswaardig dat Ajax, in tegenstelling tot de fiasco's met Schreuder en Heitinga, nu eens wél enig vertrouwen en rugdekking aan de trainer lijkt te geven, ondanks dat het even niet loopt zoals gewenst. Geven ze rugdekking aan Steijn? Het zou me niet verbazen als die er over een week ook uit ligt hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 6 minuten geleden zei Erwin.: Geven ze rugdekking aan Steijn? Het zou me niet verbazen als die er over een week ook uit ligt hoor Dan kun je dat toch beter nu meteen doen voor Volendam? De komende wedstrijden zijn ideaal om een (interim) trainer voor de groep te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zojuist zei timpy00: Dan kun je dat toch beter nu meteen doen voor Volendam? De komende wedstrijden zijn ideaal om een (interim) trainer voor de groep te zetten. Uiteraard, maar van logisch verstand is al even geen sprake meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 47 minuten geleden zei Urbeto: Ik ben het in hoofdlijnen met je eens hoor, maar dit argument zou toch ook gebruikt kunnen worden voor Mislintat jegens Steijn? Ik vind het juist wel prijzenswaardig dat Ajax, in tegenstelling tot de fiasco's met Schreuder en Heitinga, nu eens wél enig vertrouwen en rugdekking aan de trainer lijkt te geven, ondanks dat het even niet loopt zoals gewenst. Mislintat heeft Steijn toch ook heel lang juist rugdekking gegeven? In alle bewoordingen in de media heeft Mislintat het voor hem opgenomen, alleen in informatie die 'doordruppelt' naar de media wordt gesproken over dat Mislintat Steijn weg zou willen hebben. En zelfs nu belegt Mislintat geen persconferentie om het hele vieze spelletje dat hier gespeeld wordt even openbaar te maken. Nee, ze leggen echt de schuld op een vreemde plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 44 minuten geleden zei Erwin.: Geven ze rugdekking aan Steijn? Het zou me niet verbazen als die er over een week ook uit ligt hoor Dat kan natuurlijk, maar door het wegsturen van Mislintat en niet Steijn heeft het vooralsnog wel de schijn van rugdekking geven. 22 minuten geleden zei Rogier.: Mislintat heeft Steijn toch ook heel lang juist rugdekking gegeven? In alle bewoordingen in de media heeft Mislintat het voor hem opgenomen, alleen in informatie die 'doordruppelt' naar de media wordt gesproken over dat Mislintat Steijn weg zou willen hebben. En zelfs nu belegt Mislintat geen persconferentie om het hele vieze spelletje dat hier gespeeld wordt even openbaar te maken. Nee, ze leggen echt de schuld op een vreemde plek. Je start als Ajax aan een nieuw project met een nieuwe trainer én selectie. Als je dan binnen vijf competitiewedstrijden al aan de poten van de door jou aangestelde trainer gaat lopen zagen is het natuurlijk onzin dat je hem heel lang rugdekking hebt gegeven. Toegegeven, het is netjes van Mislintat dat hij deze strijd niet via de media voert, maar als de verhalen van de Telegraaf kloppen is hij intern wél een hetze tegen Steijn gestart waarbij hij zich in het groepsproces van de selectie heeft gemengd. Dat zou, mits waar, een zeer kwalijke zaak zijn. Anyway, het punt is meer dat je een trainer in mijn optiek niet na 3.5 wedstrijden met zijn complete nieuwe selectie af zou moeten serveren. Dat komt de onrust rondom de club niet ten goede én geeft vooral ook het signaal af dat Ajax te ongeduldig is om op gedegen wijze aan een nieuw elftal te bouwen. Ik zeg niet dat Steijn de perfecte man is voor Ajax, maar geef hem in ieder geval nog een aantal weken de tijd. Zo'n Forbs lijkt hij nu ook aan de praat te krijgen, misschien lukt dat met de rest ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 30 minuten geleden zei Rogier.: Mislintat heeft Steijn toch ook heel lang juist rugdekking gegeven? In alle bewoordingen in de media heeft Mislintat het voor hem opgenomen, alleen in informatie die 'doordruppelt' naar de media wordt gesproken over dat Mislintat Steijn weg zou willen hebben. En zelfs nu belegt Mislintat geen persconferentie om het hele vieze spelletje dat hier gespeeld wordt even openbaar te maken. Nee, ze leggen echt de schuld op een vreemde plek. Volgens mij zit jij in #TeamMislintat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 1 minuut geleden zei Urbeto: Dat kan natuurlijk, maar door het wegsturen van Mislintat en niet Steijn heeft het vooralsnog wel de schijn van rugdekking geven. Je start als Ajax aan een nieuw project met een nieuwe trainer én selectie. Als je dan binnen vijf competitiewedstrijden al aan de poten van de door jou aangestelde trainer gaat lopen zagen is het natuurlijk onzin dat je hem heel lang rugdekking hebt gegeven. Toegegeven, het is netjes van Mislintat dat hij deze strijd niet via de media voert, maar als de verhalen van de Telegraaf kloppen is hij intern wél een hetze tegen Steijn gestart waarbij hij zich in het groepsproces van de selectie heeft gemengd. Dat zou, mits waar, een zeer kwalijke zaak zijn. Anyway, het punt is meer dat je een trainer in mijn optiek niet na 3.5 wedstrijden met zijn complete nieuwe selectie af zou moeten serveren. Dat komt de onrust rondom de club niet ten goede én geeft vooral ook het signaal af dat Ajax te ongeduldig is om op gedegen wijze aan een nieuw elftal te bouwen. Ik zeg niet dat Steijn de perfecte man is voor Ajax, maar geef hem in ieder geval nog een aantal weken de tijd. Zo'n Forbs lijkt hij nu ook aan de praat te krijgen, misschien lukt dat met de rest ook. Probleem is natuurlijk ook dat hij al weken zit te roepen dat hij de aankopen kut vind. Gaat nu ineens jeugdspelers opstellen die hij zelf heeft afgeserveert. En als je opnieuw wilt bouwen of hoe je het ook wilt noemen werkt het niet mee dat er dan een trainer is die vooral bezig is te doen alsof alle spelers helemaal kut zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Samenvatting: Het is gewoon een grote shitshow bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 33 minuten geleden zei Thierryvane: Volgens mij zit jij in #TeamMislintat. Ik ben het eens met Rogier in deze hoor, maar ben niet per definitie pro of anti Mislintat. Je kunt prima door de regels heenlezen en zien wat er hier gaande is geweest - los van de vreemde keuzes van Mislintat op de markt en zijn mogelijke belangenverstrengeling - sinds hij is aangesteld. Die hetze tegen hem - met name door de TG - is echt bizar en dat is al vanaf moment 1 zo geweest. En Steijn is gewoon een pure saboteur geweest, zeker de afgelopen twee weken. Alleen al daarom mag hij van mij eruit. Overigens denk ik dat hetgeen er mogelijk dit weekeinde op de toekomst heeft plaatsgevonden de uiteindelijke druppel is geweest voor Ajax om hem per direct te ontslaan. Als hij echt tegen spelers geroepen heeft wat er geschreven en gezegd wordt, dan is het natuurlijk een logische keuze om hem er per direct uit te zetten, los van de prestaties of gehaalde spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Eens wat betreft de hetze. Blijf het bizar vinden dat die gasten dagelijks (bull)shit mogen schrijven over alles en iedereen terwijl het 9/10 keer niet klopt. En tja, Mislintat's positie was niet meer te houden na al het gedoe van de afgelopen weken. Als ook maar een klein deel van wat er over hem geschreven is waar is, dan vind ik het een meer dan terechte beslissing. Nu Steijn nog. Heel benieuwd wat er met sommige spelers gaat gebeuren. Een Ramaj, Avila, Mannsverk, Mikautadze. Die zullen ook denken, what the fuck er hier allemaal gaande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Ik vind de discussie over het eruit gooien van Steijn nogal kort door de bocht. Wat is er de afgelopen wekend gebeurd waardoor je vertrouwen zou hebben dat de aanstelling van een volgende trainer wel tot succes leidt? Als je kijkt naar dat stuk van Pieter voor VI Pro, dan verwijst hij ook juist naar die periode van Cruijff waarin de verandering veel diepgaander was. Dus dan houdt het volgens mij in dat je de RvC en directie ook flink ververst. En dan daarna / tegelijk pas Steijn. Anders hak je het ene kop eraf, maar dan groeit er vanzelf een nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 1 minuut geleden zei Lenstra: Als je kijkt naar dat stuk van Pieter voor VI Pro, dan verwijst hij ook juist naar die periode van Cruijff waarin de verandering veel diepgaander was. Dus dan houdt het volgens mij in dat je de RvC en directie ook flink ververst. En dan daarna / tegelijk pas Steijn. Anders hak je het ene kop eraf, maar dan groeit er vanzelf een nieuwe. Maar wie moeten er dan nu uit de RvC? Jan van Halst, die pas na het aanstellen van Steijn en Mislintat in beeld kwam? Pier Eringa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 3 minuten geleden zei ElMarcos: Maar wie moeten er dan nu uit de RvC? Jan van Halst, die pas na het aanstellen van Steijn en Mislintat in beeld kwam? Pier Eringa? Van Halst is medeverantwoordelijk voor de aanstelling van Steijn. Hij sprak al vooraf persoonlijk met Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten