cimbomcu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Wat een nare man is die Steijn gebleken zeg, he bah. Bij de vragen over of het een statement is om ASE te brengen ipv Avila heletijd ontkennen en zeggen dat die graag Hato in het centrum wilde houden en daarom kos voor ASE. Alsof Avila geen linksback is, of kan spelen en niet een heel jaar bij de kampioen van België als back heeft gespeeld Sosa en Gaaei zo afserveren, zo openlijk.. Nee hoe sneller die man weg is, hoe beter. Voetballend vond ik het niet eens heel erg vandaag en denk dat Steijn er oprecht wat van kan maken. Maar die man is gewoon qua karakter zo'n kleine man, kleine club mentaliteit. Houden we niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 36 minuten geleden zei Beppu: Steijn zei wel tussen neus en lippen door: 'misschien spreken we elkaar dinsdag wel' of zoiets. Waarmee hij misschien toch wel insinueert dat Chefkok Sven vertrekt. Maar misschien zie ik dit helemaal verkeerd. Dinsdag is gewoon de persconferentie voor de volgende wedstrijd tegen Volendam. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Moet je eens zien joh, Schreuder vraagt heel voorzichtig of het ook aan de afspraken kan liggen vanuit de staf en meneertje wordt woedend en het gaat niemand wat aan Comedy capers. @Rogier. https://nos.nl/video/2491690-gefrustreerde-steijn-het-is-natuurlijk-een-gitzwarte-middag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Pff, wat schaam ik me voor deze zooi zeg. Man man man. Driessen en Verweij aub een verbod geven voor de rest van hun leven. Met dat ophitsen. Wedstrijd is nog niet gestaakt, of Driessen heeft zn artikeltje met bagger alweer klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 9 minuten geleden zei neva: Dinsdag is gewoon de persconferentie voor de volgende wedstrijd tegen Volendam. Toch? Ja dat is inderdaad zo. Heb het net nog even teruggekeken (interviews staan nu op youtube), maar hoe hij: 'laten we het voor nu bij deze wedstrijd houden, en dan spreken we elkaar van de week nog wel' zegt, geeft voor mij wel aan dat hij later meer wil zeggen over Mislintant. Als hij weg is waarschijnlijk. Maar we gaan het zien. Hopelijk blijft ie natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Nou, daar gaan we. Steijn out. Overigens, als het waar is dat die Duitser zo tekeer gegaan is en onder andere tegen Gorter gezegd heeft: jij gaat er zo snel mogelijk uit, dan mag die van mij ook ruimen. Dat vind ik echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ik weet echt niet wat ik allemaal wel en niet moet geloven. Maar die gasten die de arena molesteren dat is echt het dieptepunt van iig de laatste 10 jaar. Kijk nogsteeds heel graag Ajax en dat het slecht gaat dat is een feit. Maar dit soort praktijken verziekt echt al het beetje positivisme dat je zelf als fan nog probeert op te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 (bewerkt) Iedereen sterkte en gecondoleerd met het verlies van het oude en goede Ajax. Zijn pittige tijden en lijkt niet beter op te worden. Heb met iedereen te doen vooral met @Gert 24 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Spoiler Ik had dus net een push melding dat Steijn ontslagen is, maar kan het niet terug vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Rogier.: De standaardtroep over dat Mislintat de ‘sleutels van de club heeft gekregen’, ‘allemaal spelers zonder kwaliteit heeft gekocht’, ‘Steijn er allemaal niks aan kan doen’, ‘dat de RvC en de directie er een zooitje van maakt door geen organisatie neer te zetten’, etc. etc. Precies de stemmingmakerij waardoor we in deze situatie zijn beland. Hersenloze ‘supporters’ die alle mikmak vanuit de media als zoete koek slikken en niet snappen wat er allemaal bij komt kijken om een organisatie die op voetbalgebied totaal onderontwikkeld is gebleven (9 jaar lang), op een gezonde manier op te bouwen terwijl je een core business (de selectie) hebt die totaal niet goed loopt. En ESPN gaat daar vrolijk mee door. Alsof je als capabele aannemer een huis koopt met allemaal houtrot, en dan na 1 maand volledig kapotgemaakt wordt omdat het huis niet als spiksplinternieuw opgeleverd kan worden. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij. Klopt. Schreef het elders al, maar nu mensen eruit sturen is echt het laatste wat je moet doen. De club is al ruim anderhalf jaar stuurloos. Er is nu een weg ingeslagen, waarbij de vraag is hoe doordacht en gedragen dat is. Wat je nu moet doen is eerst je visie en richting bepalen als club. En mogelijk kan dat pas als Kroes start (al kun je die wellicht nu al betrekken). Vanuit die visie en richting ga je kijken wat voor mensen je daarbij nodig hebt. En dan kom je pas bij de poppetjes uit. Qua spel was er, ondanks alles, vooruitgang te zien deze week. Dat betekent dat Steijn van mij niet weg hoeft nu, al lijkt het me sterk dat hij de gewenste coach van Ajax is. Mislintat heeft duidelijke keuzes gemaakt en de organisatie al deels anders neergezet. Hem nu eruit zetten (obv prestaties, niet dat transfersverhaal) is totale onzin. Punt is alleen wel dat Steijn en Mislintat obv de verhalen, reacties en wissels(!) op ramkoers lijken te liggen. Kunnen dus eigenlijk niet allebei blijven. 24 september 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Mocht Mislintat de dingen geroepen hebben die hij geroepen heeft en als een 'razende door de kleedkamers is gegaan' gisteren op de Toekomst moet er toch een onderzoek ingesteld worden? En tot die tijd zet je hem op Non actief. Het is gewoon grensoverschrijdend gedrag. Dit keer niet met een lul uit de broek maar verbaal. Verder speelt Ajax gewoon heel slecht, en kan Steijn ook vandaag weer niet omgaan met kritische vragen en reageert hij overspannen, zelfs ik vind dit Ajax onwaardig. Als laatst ben ik benieuwd welke maatregelen Ajax gaat nemen tegen de criminelen. Feyenoord was zo slim om uit eigen beweging netten op te hangen (al dan niet gedwongen). En laatst oprecht benieuwd wat de KNVB gaat doen. Met deze maatregelen mbt staken geef je de supporters het monopolie. Ajax speelde voorafgaand 3 ballen slecht in en toen begon de ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 6 minuten geleden zei Arezo: Mocht Mislintat de dingen geroepen hebben die hij geroepen heeft en als een 'razende door de kleedkamers is gegaan' gisteren op de Toekomst moet er toch een onderzoek ingesteld worden? En tot die tijd zet je hem op Non actief. Het is gewoon grensoverschrijdend gedrag. Dit keer niet met een lul uit de broek maar verbaal. Verder speelt Ajax gewoon heel slecht, en kan Steijn ook vandaag weer niet omgaan met kritische vragen en reageert hij overspannen, zelfs ik vind dit Ajax onwaardig. Als laatst ben ik benieuwd welke maatregelen Ajax gaat nemen tegen de criminelen. Feyenoord was zo slim om uit eigen beweging netten op te hangen (al dan niet gedwongen). En laatst oprecht benieuwd wat de KNVB gaat doen. Met deze maatregelen mbt staken geef je de supporters het monopolie. Ajax speelde voorafgaand 3 ballen slecht in en toen begon de ellende. Is er voor dat Misintat verhaal ook andere wel serieuze bron op Televaag na? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Is er voor dat Misintat verhaal ook andere wel serieuze bron op Televaag na? Hans kraay junior zou het 100% zeker te weten dat het gebeurd was. Niet dat dat wat zegt, maar dat is in elk geval een andere bron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Unpopular opinion: Had Ajax niet beter Heitinga kunnen laten zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 3 minuten geleden zei ELHenry: Unpopular opinion: Had Ajax niet beter Heitinga kunnen laten zitten? Die had het met deze selectie ook niet gered. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 34 minuten geleden zei ELHenry: Unpopular opinion: Had Ajax niet beter Heitinga kunnen laten zitten? Nee, onder Heitinga zat er ook weinig idee in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Schreuder zat meer idee in dan heitinga en Steijn. Grootste nadeel van Steijn is dat hij ook zijn spelers compleet afvalt. Echt gênant gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Tsja, als je onder deze man Ajax binnenkomt, wat verwacht je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Valt dit al onder een mini Schreuder-uitbarsting? Nu vind ik Joep sowieso een lul, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Klein feitje, Schreuder werd vorig seizoen ontslagen in de rust van Ajax - Volendam. komende tegenstander, Volendam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 52 minuten geleden zei himan: Tsja, als je onder deze man Ajax binnenkomt, wat verwacht je dan? Wat bedoel je precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 (bewerkt) Sprak net mijn buurman die net als ik zijn hond uitliet. Was een ramp in het stadion hij moest vluchten zei ie en hij heeft zelf de deur van de nooduitgang moeten opentrappen. Hij vroeg of ik keer mee wil zei misschien. 24 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Wat bedoel je precies? Dat Mislintat volslagen doorgeschoten is met zijn data, dat hij ook vandaag weer de volle druk op zijn spelers/Steijn legt(Volgens de berichten). Laat Steijn zijn werk nu doen en bemoei je er verder niet mee. Voor de rest denk ik dat Cruyff zelfs blij zou zijn als van Gaal de boel.nu komt overnemen. En dat zegt wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Sprak net mijn buurman die net als ik zijn hond uitliet. Was een ramp in het stadion hij moest vluchten zei ie en hij heeft zelf de deur van de nooduitgang moeten opentrappen. Hij vroeg of ik keer mee wil zei misschien. Wel erotisch, samen de hond van je buurman uitlaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Wel erotisch, samen de hond van je buurman uitlaten. Hahahaha hahahahaha. 😂😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten