PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik vind het wel leuk eigenlijk, beetje triest voor Ajax en de goed willende supporters. Maar een heer-lijke fuck you naar de KNVB met je kut beleid, lekker voor ze. Hopelijk definitief. Ik leef voor de frustatieposts van Cim op dagen als deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik vind het wel leuk eigenlijk, beetje triest voor Ajax en de goed willende supporters. Maar een heer-lijke fuck you naar de KNVB met je kut beleid, lekker voor ze. Hopelijk definitief. Je hebt gezien dat ze met vuurwerk hebben gegooid he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Kan je een hele club opdoeken in de rust van een wedstrijd? Vraag dit voor een vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Kan je een hele club opdoeken in de rust van een wedstrijd? Vraag dit voor een vriend. Wel je trainer ontslaan. https://m.hbvl.be/cnt/oid42201 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Mijn zoontje is niet voor Ajax, omdat die te vaak winnen. Heb hem verteld dat hij nu ook gewoon voor Ajax kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei neva: Wel je trainer ontslaan. https://m.hbvl.be/cnt/oid42201 En de rest van het hele zooitje: graag! Ik geef de hervatting vijf minuutjes voor er een nieuwe vuurpijl het veld op vliegt. 24 september 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 minuut geleden zei Hwb: Mijn zoontje is niet voor Ajax, omdat die te vaak winnen. Heb hem verteld dat hij nu ook gewoon voor Ajax kan worden. Moet je hem echt niet aandoen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 5 minuten geleden zei Beppu: 'Qua spel niet eens de minste'. Het is toch overduidelijk dat Slot optimaal profiteert van de zwakheden bij Ajax. Ik denk dat het voetballend bij Feyenoord alleen maar meer gaat lopen naarmate de """""storm""""" van Ajax gaat liggen. Vind je dit echt? 1-0: persoonlijke fout Sutalo en Gaaei (wel geweldig afgemaakt) 2-0: persoonlijke fout Gaaei, drukzetten Feyenoord is mwoah (opnieuw geweldig afgemaakt) 3-0: wie staat er ooit zo bij een corner? Vooral fout Ajax, al komt Feyenoord er goed snel uit Los van de stand, vind ik het oprecht een van de betere helften van Ajax. Komen redelijk gemakkelijk onder de druk van Feyenoord uit, en ook de opbouw van Feyenoord krijgen ze redelijk onder druk. Zelfs de restverdediging is op momenten enigszins op orde. Het is echt bijzonder dat je hier 3-0 achter staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 3 minuten geleden zei Hwb: Mijn zoontje is niet voor Ajax, omdat die te vaak winnen. Heb hem verteld dat hij nu ook gewoon voor Ajax kan worden. Dus je zoontje verliest graag met alles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: Vind je dit echt? 1-0: persoonlijke fout Sutalo en Gaaei (wel geweldig afgemaakt) 2-0: persoonlijke fout Gaaei, drukzetten Feyenoord is mwoah (opnieuw geweldig afgemaakt) 3-0: wie staat er ooit zo bij een corner? Vooral fout Ajax, al komt Feyenoord er goed snel uit Los van de stand, vind ik het oprecht een van de betere helften van Ajax. Komen redelijk gemakkelijk onder de druk van Feyenoord uit, en ook de opbouw van Feyenoord krijgen ze redelijk onder druk. Zelfs de restverdediging is op momenten enigszins op orde. Het is echt bijzonder dat je hier 3-0 achter staat. Ja, want Gaaei en de verdedigende organisatie zijn zeker zwakheden van dit Ajax waarvan geprofiteerd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Ja, want Gaaei en de verdedigende organisatie zijn zeker zwakheden van dit Ajax waarvan geprofiteerd wordt. Om nou te zeggen dat Feyenoord die zwakheden opzoekt en fouten afdwingt is mijns inziens onterecht. Hoogstens die 3e goal uit de corner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 6 minuten geleden zei Chiemel: Ja, want Gaaei en de verdedigende organisatie zijn zeker zwakheden van dit Ajax waarvan geprofiteerd wordt. Ik denk dat je zoals in tennis onderscheid moet maken tussen 'forced errors' en 'unforced errors'. Zeker de 2-0 is een unforced error Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 17 minuten geleden zei Thierryvane: En de rest van het hele zooitje: graag! Ik geef de hervatting vijf minuutjes voor er een nieuwe vuurpijl het veld op vliegt. Komt die vuurpijl dan vanaf het veld of de tribune? Die kans is aan Ajax-zijde bijna even groot denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Salah voor Sosa. Dit is een statement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Komt die vuurpijl dan vanaf het veld of de tribune? Die kans is aan Ajax-zijde bijna even groot denk ik. Sluit niks meer uit. ASE in plaats van Avila. Oké, oké. Mislintat pesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Akelig veel lege stoeltjes achter Gorter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 33 minuten geleden zei Hwb: Mijn zoontje is niet voor Ajax, omdat die te vaak winnen. Heb hem verteld dat hij nu ook gewoon voor Ajax kan worden. Voetbal is lijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 ASE voor Sosa is echt een goede keuze. Zie je nu al. Steijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Zojuist zei Rogier.: ASE voor Sosa is echt een goede keuze. Zie je nu al. Steijn Twee acties, twee keer gepakt. Oeioei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Schijnt dat sommige stewards tegen supporters hebben gezegd dat de wedstrijd definitief gestaakt ging worden en dat ze het stadion uit moesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Twee acties, twee keer gepakt. Oeioei. Echt een onbegrijpelijke wissel inderdaad. Nota bene nadat je zelf een extra linksback wilde omdat je vond dat ze allebei niet voldoen. Je ziet ook direct dat hij kwaliteit tekort komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Klaaaaaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Jaaaaa hoor.. wat kansloos dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Doe maar effekes een wedstrijd zonder de F-Side Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Figuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten