Chiemel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Schakelde na 20 minuten in. Op basis van wat ik gezien heb prima eerste helft. Kan natuurlijk meer scoren en moet ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Wat staat die Hakim weer te ballen he Die gozer gaan we een partij missen. Weet verder niet wat dat Vitesse aan het doen is, maar ons laten voetballen is wel het domste wat je kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Als ik Ziyech zo zie voetballen moet ik altijd denken aan wat Arno Vermeulen aan het begin van het seizoen zei ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Bambi maar weer even wisselen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 28 minuten geleden zei Regis: Wat staat die Hakim weer te ballen he Die gozer gaan we een partij missen. Weet verder niet wat dat Vitesse aan het doen is, maar ons laten voetballen is wel het domste wat je kan doen. Vervangen door Ödegaard en je zit weer geramd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Onbegrijpelijk hoe slecht het dan ineens staat he. Werkelijk iedere speler krijgt minstens 5 meter om aan te nemen, hallelujah. Ga hier maar niet meer naar kijken, ga me alleen maar ergeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 19 minuten geleden zei MetalMichael: Vervangen door Ödegaard en je zit weer geramd. Niet de Odegaard van vandaag hoop ik. Vd Werff joh, haha, wat een schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 30 minuten geleden zei MetalMichael: Vervangen door Ödegaard en je zit weer geramd. Die wil eerst graag voor een tussenstap bij Real Madrid gaan Makkelijke overwinning. Maakte het onszelf weer onnodig moeilijk met die tegengoals, maar 3 punten zijn nu nog het enige dat telt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 10 uur geleden zei Chiemel: Niet de Odegaard van vandaag hoop ik. Vd Werff joh, haha, wat een schande. Vond Ödegaard de tweede helft prima spelen. Hoop dat ze hem aantrekken. Verder erg opgelucht dat we deze serie met vele wedstrijden op korte tijd zonder kleerscheuren hebben afgerond. Mag de ploeg wel trots op zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 8 minuten geleden zei Gert: Vond Ödegaard de tweede helft prima spelen. Hoop dat ze hem aantrekken. Verder erg opgelucht dat we deze serie met vele wedstrijden op korte tijd zonder kleerscheuren hebben afgerond. Mag de ploeg wel trots op zijn. Ödegaard was niet heel slecht en laat zeker zien dat hij kan voetballen, maar vond hem gister te vaak zichzelf vastlopen. Beetje zoals Ziyech op een slechte dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 13 uur geleden zei Chiemel: Niet de Odegaard van vandaag hoop ik. Vd Werff joh, haha, wat een schande. Ook nog eens aanvoerder he. Echt te gênant voor woorden en achteraf niet de hand in eigen boezem steken. Ik kan leven met een nederlaag, maar niet de manier waarop. Prima dat je behoudend begint, immers stond het in Arnhem 0-3/0-4 na 20 minuten. Maar het eerste uur sloeg nergens op. Tactisch gaat het dan terug naar normaal en ze beginnen goed te tikken. Play-offs zullen we halen maar op deze manier zeker niet winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Nou Kjell is binnen hoor. Wat een ongelofelijke K transfer. Enige positieve is de mooie aankondiging van Ajax Media verder een gozer die we niet veel in Ajax 1 zullen gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 om te kotsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 (bewerkt) ScHaNdAlig! 24 april 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 37 minuten geleden zei Regis: om te kotsen. Haha goud toch man. we zullen het gaan zien, ik hoop dat hij zich kan ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 1 uur geleden zei Regis: Nou Kjell is binnen hoor. Wat een ongelofelijke K transfer. Enige positieve is de mooie aankondiging van Ajax Media verder een gozer die we niet veel in Ajax 1 zullen gaan zien. Verwacht er ook weinig van. Maar Onana waren ook weinig loved over op het begin. Wel grappig filmpje: https://twitter.com/AFCAjax/status/1121074396498731008?s=20 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Wat een fantastische aankondiging. Again, ongekende probs naar het Ajax mediateam, die gaan zo ongelofelijk lekker de laatste tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 En er wordt meteen doorgeschakeld naar Odegaard. ? Als die zich doorontwikkeld zoals ik verwacht, dan heeft over 2 seizoenen niemand het meer over Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Ja die aankondiging was wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Scherpen maakt iets teveel fouten vind ik, maar goed die is 18 en kan echt nog heel goed worden. Maar dit is echt een transfer op de gok, of hij mislukt volledig of hij gaat zich ontwikkelen a la Onana. Denk nog steeds dat een Kotarski op dit moment gewoon beter is maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Mwa Onana had al wat van zijn talent laten zien natuurlijk, hij was alleen veel grilliger. Scherpen doet het tot nog toe redelijk bij een degradatiekandidaat, vaak zegt dat vrij weinig over hoe die het bij een topclub doet. Zie bijv Jurjus, van Leer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Voor dat bedrag een risicootje nemen met een jonge, Nederlandse keeper. Altijd doen, zeker in de situatie waarin we nu zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 12 minuten geleden zei Kavinos: Voor dat bedrag een risicootje nemen met een jonge, Nederlandse keeper. Altijd doen, zeker in de situatie waarin we nu zitten. idd ben daar ook voor. Zou als Ajax wel wat van deze spelers aantrekken als de scouting er wat in ziet zitten qua potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 23 uur geleden zei Regis: Nou Kjell is binnen hoor. Wat een ongelofelijke K transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Nu al zenuwachtig voor morgen. Vooral ook omdat ik wel vertrouwen heb dat het mogelijk kan zijn als we het CL niveau van dit seizoen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten