Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Hwb:

17/18 en 14/15 0x uitverkocht. In 11/12 gemiddeld 41.794 toeschouwers. Dat is, obv 47.000 plaatsen, gemiddeld 12% van het stadion onbezet. Dan vind ik een uitspraak als "En ik meen mij te herinneren dat het in De Kuip toch ook echt regelmatig behoorlijk leeg was een tiental jaar geleden" niet per se verkeerd. Zelfs in 18/19 gemiddeld nog 10% onbezet.

Denk nou zelf even na, Huub. In 17/18 was Feyenoord voor het eerst in 18 jaar regerend landskampioen. Geloof je nou echt dat er voor de eerste paar maanden niet één uitverkochte wedstrijd was? 

Transfermarkt houdt alleen absolute aantallen bij, maar houdt geen rekening met beperkingen vanuit gemeente/landelijke overheid/KNVB. In het coronajaar 20/21 hadden we anders heel veel ‘uitverkochte’ wedstrijden met een bezoekersaantal van 0. 

Heb er voor het gemak even een tweet bijgepakt van 14/15 (1 nov 14), die de 0 van dat seizoen al tegenspreekt. Als je een beetje graaft zullen er veel meer te vinden zijn. 

IMG_0995.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Denk nou zelf even na, Huub. In 17/18 was Feyenoord voor het eerst in 18 jaar regerend landskampioen. Geloof je nou echt dat er voor de eerste paar maanden niet één uitverkochte wedstrijd was? 

Transfermarkt houdt alleen absolute aantallen bij, maar houdt geen rekening met beperkingen vanuit gemeente/landelijke overheid/KNVB. In het coronajaar 20/21 hadden we anders heel veel ‘uitverkochte’ wedstrijden met een bezoekersaantal van 0. 

Heb er voor het gemak even een tweet bijgepakt van 14/15 (1 nov 14), die de 0 van dat seizoen al tegenspreekt. Als je een beetje graaft zullen er veel meer te vinden zijn. 

In 2017/2018 waren de kaarten juist niet aan te slepen, zoals bijvoorbeeld hieronder te zien. Niet dat het verder een hele relevante discussie is voor dit topic, maar toch. 

kBheVp6.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De technische staf bestaat verder uit Richard Witschge, Anton Scheutjens (keeperstrainer) en Alessandro Schoenmaker (performance coach).

Ook wel opvallend. Dacht ze gaan bijv. Witschge ook wel bedanken voor de moeite.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Vanaf nu zitten we allemaal in de Steijn-trein! Zet 'm op Maurice!

Afbeelding

All aboard?! It’s the Steijn train! Ik zie ze deze tune al wel inzetten hoor :D

Het blijft een hele verrassende keuze, maar ik gun hem het beste. Hoop dat hij wel een eerlijke kans krijgt, ook al ligt hij onder een groot vergrootglas vanaf nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt 2 hele fijne mensen aan het woord in iedergeval. Wat ze dan gaan laten zien zie ik dan wel, maar in Sven we trust. 

Ook bijzonder he, 5 geleden al eerste gesprek en iedereen maar geloven dat het paniek was en zomaar Steijn werd aangesteld omdat Knutsen niet wilde. Heerlijk dat er nu toch stuk minder gelekt lijkt te worden.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

En dan eventjes comments lezen :D Dejavu hoor dit. Volgens mij ging dat hier toen (ook door mij) hetzelfde aan toe, alleen geen zin om op te zoeken. 

Zie vanaf: 

Viel mee. Weinig over gezegd toen. Heb persoonlijk wel meer vertrouwen in Steijn dan ik vorig jaar in Schreuder had, dus dat is mooi meegenomen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Thierryvane:

Veel te gortig natuurlijk. Komt nog salaris bij + extra fee's. Dat gaat Sven niet doen.

Weet ik niet Thierry. Het is een top top talent. Heeft geen rechtervoet moet ik zeggen. Voor 17.5 haal je tegenwoordig een lunch bij een kwalitaria. 

Zijn moeder deelt nu iig iets als "elke keuze is een verandering" 

Link naar opmerking
Deel via andere websites