PJHoutman Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 28 minuten geleden zei Hwb: 17/18 en 14/15 0x uitverkocht. In 11/12 gemiddeld 41.794 toeschouwers. Dat is, obv 47.000 plaatsen, gemiddeld 12% van het stadion onbezet. Dan vind ik een uitspraak als "En ik meen mij te herinneren dat het in De Kuip toch ook echt regelmatig behoorlijk leeg was een tiental jaar geleden" niet per se verkeerd. Zelfs in 18/19 gemiddeld nog 10% onbezet. Denk nou zelf even na, Huub. In 17/18 was Feyenoord voor het eerst in 18 jaar regerend landskampioen. Geloof je nou echt dat er voor de eerste paar maanden niet één uitverkochte wedstrijd was? Transfermarkt houdt alleen absolute aantallen bij, maar houdt geen rekening met beperkingen vanuit gemeente/landelijke overheid/KNVB. In het coronajaar 20/21 hadden we anders heel veel ‘uitverkochte’ wedstrijden met een bezoekersaantal van 0. Heb er voor het gemak even een tweet bijgepakt van 14/15 (1 nov 14), die de 0 van dat seizoen al tegenspreekt. Als je een beetje graaft zullen er veel meer te vinden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 7 minuten geleden zei PJHoutman: Denk nou zelf even na, Huub. In 17/18 was Feyenoord voor het eerst in 18 jaar regerend landskampioen. Geloof je nou echt dat er voor de eerste paar maanden niet één uitverkochte wedstrijd was? Transfermarkt houdt alleen absolute aantallen bij, maar houdt geen rekening met beperkingen vanuit gemeente/landelijke overheid/KNVB. In het coronajaar 20/21 hadden we anders heel veel ‘uitverkochte’ wedstrijden met een bezoekersaantal van 0. Heb er voor het gemak even een tweet bijgepakt van 14/15 (1 nov 14), die de 0 van dat seizoen al tegenspreekt. Als je een beetje graaft zullen er veel meer te vinden zijn. In 2017/2018 waren de kaarten juist niet aan te slepen, zoals bijvoorbeeld hieronder te zien. Niet dat het verder een hele relevante discussie is voor dit topic, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Eens. Dus: Lorenzo Lucca. Linksbuiten of spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 6 minuten geleden zei PJHoutman: Eens. Dus: Lorenzo Lucca. Linksbuiten of spits? Op doel? Als hij zijn armen en benen spreidt, is 'ie vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Als ik trainer van Ajax was zou ik hem linksbuiten zetten. Rensch in de spits en Lucca dan alleeen maar hoge voorzetten laten geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: Op doel? Als hij zijn armen en benen spreidt, is 'ie vol. De Jeroen Verhoeven-tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Vanaf nu zitten we allemaal in de Steijn-trein! Zet 'm op Maurice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 (bewerkt) De technische staf bestaat verder uit Richard Witschge, Anton Scheutjens (keeperstrainer) en Alessandro Schoenmaker (performance coach). Ook wel opvallend. Dacht ze gaan bijv. Witschge ook wel bedanken voor de moeite. 14 juni 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Vanaf nu zitten we allemaal in de Steijn-trein! Zet 'm op Maurice! All aboard?! It’s the Steijn train! Ik zie ze deze tune al wel inzetten hoor . Het blijft een hele verrassende keuze, maar ik gun hem het beste. Hoop dat hij wel een eerlijke kans krijgt, ook al ligt hij onder een groot vergrootglas vanaf nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Ik ga mee op de trein. Maar van wie komt deze nou dan? Gaat mij niet vertellen dat dit van die Duitser komt, één van de weinige buitenlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Wat een verademing die Sven voor de camera. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 26 minuten geleden zei La Pulga: Spannend Het vragen riedeltje is behoorlijk eentonig. Snap wel dat ze er naar vragen, maar hij gaat natuurlijk niet daar zeggen dat ‘ie beeft als een rietje en bang is om niet te presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Mooie persconferentie. Had er een kleine maand geleden zo geen zin meer in, maar met Mislinteijn ik kijk nu al uit naar het seizoen. Laat maar komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Toch een meer dan prima persconferentie zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 (bewerkt) Ja echt 2 hele fijne mensen aan het woord in iedergeval. Wat ze dan gaan laten zien zie ik dan wel, maar in Sven we trust. Ook bijzonder he, 5 geleden al eerste gesprek en iedereen maar geloven dat het paniek was en zomaar Steijn werd aangesteld omdat Knutsen niet wilde. Heerlijk dat er nu toch stuk minder gelekt lijkt te worden. 14 juni 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 En dan eventjes comments lezen Dejavu hoor dit. Volgens mij ging dat hier toen (ook door mij) hetzelfde aan toe, alleen geen zin om op te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Mwa Schreuder was altijd kut, bijv bij Brugge kampioen geworden met kut voetbal, bij Twente weggehoond door het publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 1 uur geleden zei La Pulga: En dan eventjes comments lezen Dejavu hoor dit. Volgens mij ging dat hier toen (ook door mij) hetzelfde aan toe, alleen geen zin om op te zoeken. Zie vanaf: Viel mee. Weinig over gezegd toen. Heb persoonlijk wel meer vertrouwen in Steijn dan ik vorig jaar in Schreuder had, dus dat is mooi meegenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 15 uur geleden zei Thierryvane: Veel te gortig natuurlijk. Komt nog salaris bij + extra fee's. Dat gaat Sven niet doen. Weet ik niet Thierry. Het is een top top talent. Heeft geen rechtervoet moet ik zeggen. Voor 17.5 haal je tegenwoordig een lunch bij een kwalitaria. Zijn moeder deelt nu iig iets als "elke keuze is een verandering" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Zat er natuurlijk aan te komen, benieuwd naar wat dit trio neer kan zetten. Alex Pastoor zal wel 'not amused' zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 33 minuten geleden zei Michaelinho*: Zat er natuurlijk aan te komen, benieuwd naar wat dit trio neer kan zetten. Alex Pastoor zal wel 'not amused' zijn Die paStoort zich enorm aan het feit dat 'ie weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Oef, dit is gewoon met gestrekt been. Direct rood wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Who is Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten